Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Missé-Missé »

miel schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Als dat de reden zou zijn , en dat is gebeurt zonder overleg met de bazen kan ik het wel plaatsen ;)
Een dikke pluim voor de doortastendheid van ons bestuur maw!
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef:
miel schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Als dat de reden zou zijn , en dat is gebeurt zonder overleg met de bazen kan ik het wel plaatsen ;)
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die man zomaar 3 dagen 'op verlof' zou vertrekken. Niet als er geen andere dingen gebeurd zijn.
Inderdaad , dat kan ik mij ook moeilijk voorstellen .
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Haspengouw »

Wat opviel was dat hij steeds vroeg om de broodnodige versterkingen, misschien was hij niet de marionette die Roland hoopte dat hij was. Ik herinner mij de laatste jaren weinig trainers die openlijk de zwakke plekken van de ploeg drufde te benoemen, Marquez deed het wel, waarvoor chapeau!
Kiekemakakel
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 jun 2017, 23:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Kiekemakakel »

Haspengouw schreef:Wat opviel was dat hij steeds vroeg om de broodnodige versterkingen, misschien was hij niet de marionette die Roland hoopte dat hij was. Ik herinner mij de laatste jaren weinig trainers die openlijk de zwakke plekken van de ploeg drufde te benoemen, Marquez deed het wel, waarvoor chapeau!
Volledig mee akkoord..
Nie zievere... Speile!
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door simon »

Olé, vamos a la playa...

Circus Rolando draait verder, wie pakt de flosch...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door tesneusdoek »

miel schreef:
Jan Bulder schreef:
miel schreef:
Mikman schreef:
miel schreef:Geen enkele reden is te rechtvaardigen voor dit ontslag , of is er iets gebeurt wat niemand weet ?
Ik zie tot nader order geen enkele sportieve reden
En omwille van de communicatie al zeker niet , want dat wist men vooraf , wie dat in bestuurskringen als reden zou opgeven moest zich dood schamen .
Ik heb er alvast geen enkel begrip voor :gek: :gek: :gek: :gek: :headbang:
Drie dagen op vakantie vertrokken en de dinsdagtraining zomaar geannuleerd ZOU ( voorwaardelijke wijs) de reden zijn.
Als dat de reden zou zijn , en dat is gebeurt zonder overleg met de bazen kan ik het wel plaatsen ;)
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die man zomaar 3 dagen 'op verlof' zou vertrekken. Niet als er geen andere dingen gebeurd zijn.
Inderdaad , dat kan ik mij ook moeilijk voorstellen .
Die mens zat wel voordien in Irak en Qatar en is daar nooit zijn post ontvlucht... Het kan natuurlijk dat :Roland: & Cie. weer voor een primeur hebben gezorgd door het die mens hier nog moeilijker te maken dan in Irak, op basis van hem -in ware Guantanamo stijl- 24 uren per dag "Yes Sir, I can boogie" te doen luisteren, ofwel hebben ze hem inderdaad richting uitgang geduwd, in de hoop dat hij zijn ontslagpremie niet opeist en het spontaan afbolt... Misschien werd hem één of andere Japanner als technisch adviseur, co-trainer of T2 opgedrongen, of deelden ze hem mee dat er tijdens deze transferperiode en de volgende transferperiodes alleen nog Japanse beloften bij gingen komen (waarvan hij er elke wedstrijd een paar van moet opstellen) en dat Boli en Pirard ook nog weg gaan voor 1 september...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door tesneusdoek »

Kiekemakakel schreef:
Haspengouw schreef:Wat opviel was dat hij steeds vroeg om de broodnodige versterkingen, misschien was hij niet de marionette die Roland hoopte dat hij was. Ik herinner mij de laatste jaren weinig trainers die openlijk de zwakke plekken van de ploeg drufde te benoemen, Marquez deed het wel, waarvoor chapeau!
Volledig mee akkoord..
Inderdaad. Die is toen direct in mijn achting gestegen, na de eerste vriendschappelijke wedstrijd, door versterkingen te vragen en te zeggen dat heel dat PO1 verhaal zever in pakskes was.... Dat zal waarschijnlijk maar op een "lauw applaus" onthaald zijn aan de Tiensesteenweg....
Afbeelding
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Boffin »

En onze goede vriend O'Loughlin neemt voorlopig de trainingen over. Ah ja, want die lag vorige keer ook al zo goed in de groep :roll:

T'is eigenlijk om mee te huilen, ma ik ga er toch vooral heel hard mee lachen :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jack »

Ik herhaal: als communicatieproblemen de werkelijke oorzaak zouden zijn dan moet die hem aangesteld of aanbevolen heeft nooit nog enige verantwoordelijkheid krijgen. Dat zag een klein kind toch al van ver aankomen. De persconferentie alleen al ...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Henri is de man »

Er staat wel "Voorlopig" op de site , nog netjes in het het gedrukt :mrgreen:

Ze hebben al schrik voor de terechte zwerm van kritiek
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door stvv'er »

Boffin schreef:En onze goede vriend O'Loughlin neemt voorlopig de trainingen over.
"Voorlopig" ... maak daar maar "definitief" van.

Bah, dit is NOGMAALS de STVV-supporters in hun gezicht uitlachen. Geen greintje respect. De meest onbekwame trainer ooit bij geel-blauw terug aan het roer laten :vomit: Hoe durven ze?
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
Jack schreef:Haha, wat een grap! Circus Rolando continues!
Wat een sukkelaars toch die STVV-supporters. Wat die toch blijven pikken.
Sterker nog, heb je er hier op het forum nog een paar die zich in alle bochten wringen om dit zootje ongeregeld te verdedigen.
Ik zie het al voor mij : "jullie wouden hem toch niet" "wees dan blij dat hij weg is" ....

Die zinnen schrijven bepaalde mensen nu beter niet of ik krijg hier een forumban voor 10jaar..
jullie wouden hem toch niet? wees dan blij dat hij weg is
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
Jack schreef:Haha, wat een grap! Circus Rolando continues!
Wat een sukkelaars toch die STVV-supporters. Wat die toch blijven pikken.
Sterker nog, heb je er hier op het forum nog een paar die zich in alle bochten wringen om dit zootje ongeregeld te verdedigen.
Ik zie het al voor mij : "jullie wouden hem toch niet" "wees dan blij dat hij weg is" ....

Die zinnen schrijven bepaalde mensen nu beter niet of ik krijg hier een forumban voor 10jaar..
jullie wouden hem toch niet? wees dan blij dat hij weg is
Allée, de slimste van den hoop is terug wakker se
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door enrique »

Met zo'n beleid kan het niet anders...
Ticket voor 1B is besteld
Want zo'n circus heeft altijd invloed op kleedkamers
Chaos boven leidt tot chaos beneden...
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
Jack schreef:Haha, wat een grap! Circus Rolando continues!
Wat een sukkelaars toch die STVV-supporters. Wat die toch blijven pikken.
Sterker nog, heb je er hier op het forum nog een paar die zich in alle bochten wringen om dit zootje ongeregeld te verdedigen.
Ik zie het al voor mij : "jullie wouden hem toch niet" "wees dan blij dat hij weg is" ....

Die zinnen schrijven bepaalde mensen nu beter niet of ik krijg hier een forumban voor 10jaar..
jullie wouden hem toch niet? wees dan blij dat hij weg is
Pee echt.. zeg mij nu eens of het klopt dat gij in van C zit/zat en 50kg te veel weegt..?
In dat geval moogt ge gerust weten dat ik mij gedurende een heel jaar aan uw belachelijke opmerkingen heb gestoord, en iedereen om u heen ook trouwens.
Of dacht ge dat die bij u mee aan het lachen waren?
Er zijn iets te veel details die ik een heel jaar uit uw mond heb moeten horen die hier telkens op het forum terugkomen..
Toeval? Nee..
Zowel hier op het forum als in de tribune doet ge u voor als de man, maar eigenlijk zijt ge gewoon een klein kind waar ge haast medelijden mee zou krijgen..

Gij zijt zowat de dikste internettrol van de laatste 7j op het forum..
Groot bakkes, geen verstand van voetbal, constant om elke pietluttig detail een andere mening hebben die ge 0 keer kunt uitleggen, calimero syndroom, ...

Ge zat al ver onder 0 in mijn achting, maar dieper dan nu kunt ge niet meer gaan.
Constant ruzie en de confrontatie zoeken.. zijt maar fier menne jong.. gaat ge heel ver mee komen in uw leven
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 07 aug 2017, 19:15, 3 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie