Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Iniesta »

Positivo schreef:Toch niet hoor. Ik ben niet zo lomp.Dat ziet u echt fout.

Zoals ik reeds gezegd heb, lees ik balansen. En daar zie ik wat rd in stvv gestopt heeft.
Geloof me, dat is meer dan alle supporters samen op één jaar aan abonnementen betalen!
Ik raad u trouwens aan het ook eens te doen en ben ervan overtuigd dat ge uw mening onmiddellijk zult herzien.
Mensen die iets zodanig sterk benadrukken, ik weet het niet ;)

RD heeft best wat in STVV gestopt maar er ook wat uitgehaald. Bovendien klopt uw redenering niet want de supporters dat zijn heel wat mensen over een lange periode, zij hebben dus langer dan 1 jaar betaald. Trouwens ik zou niet willen weten hoeveel ik buiten de tickets nog aan STVV heb betaald en dan heb ik het niet alleen over drankbonnen.

Ikzelf heb meer dan 20 jaar een abo gehad en daarbuiten nog een pak losse tickets, ik mag dus nog wel even losgehen :lol:

Mijn mening zal ik herzien als RD zijn sportieve resultaten eens laat zien (herzien zou in deze wat belachelijk zijn wegens onbestaande).
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Dreke »

Positivo schreef: Goed lezen, forumlid, goed lezen !
Ze hebben er géén 175 euro voor over . Géén.
Dus men gaat reclameren in een winkel, waar men niks koopt.
Een klein verschil hé.
Ik ben er zo eentje, inderdaad. Hij krijgt van mij geen euro meer. Leve de vrijkaarten en de uitmatchen.

Stop aub met die vergelijking met de "gewone" handel te maken. Want als ge supporters gaat behandelen als klanten, moet ge niet verwonderd zijn als ze zich ook zo gaan gedragen...
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door enerkey »

Iniesta schreef:
Mijn mening zal ik herzien als RD zijn sportieve resultaten eens laat zien (herzien zou in deze wat belachelijk zijn wegens onbestaande).
Tja die PO1 is er ooit wel gehaald. 1 miljoen extra tv geld. Nen keeper verkocht aan 3 miljoen. Maar zijn zelfgemaakte sportieve put moest toen perse direct volledig dicht. Als hij toen 1/3 van dat geld terug had geinvesteerd. Dat seizoen erop is denk ik velen hun hoop verdwenen incl de mijne.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door metser »

Inderdaad, leve de vrijkaarten en uitnodigingen, anders zien ze mij niet meer....ben zelfs al kieskeurig, als de maagvulling er niet bij is pas ik al, dan blijf in in mijne zetel met ne goeie Duvel en een pakje " lays" :grappig: :zot: :vomit:
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Krikke »

enerkey schreef:
Iniesta schreef:
Mijn mening zal ik herzien als RD zijn sportieve resultaten eens laat zien (herzien zou in deze wat belachelijk zijn wegens onbestaande).
Tja die PO1 is er ooit wel gehaald. 1 miljoen extra tv geld. Nen keeper verkocht aan 3 miljoen. Maar zijn zelfgemaakte sportieve put moest toen perse direct volledig dicht. Als hij toen 1/3 van dat geld terug had geinvesteerd. Dat seizoen erop is denk ik velen hun hoop verdwenen incl de mijne.
²
De basis was er toen om succesvol door te groeien...om als club stappen te zetten. De rest is geschiedenis! Hoe is't in godsnaam mogelijk om de boel zo te verkloten. Ne mens zou nog heimwee krijgen naar cult figuren als Jef & Jef!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Positivo »

Toch niet hoor. Ik ben niet zo lomp.Dat ziet u echt fout.
Zoals ik reeds gezegd heb, lees ik balansen. En daar zie ik wat rd in stvv gestopt heeft.
Geloof me, dat is meer dan alle supporters samen op één jaar aan abonnementen betalen!
Ik raad u trouwens aan het ook eens te doen en ben ervan overtuigd dat ge uw mening onmiddellijk zult herzien.[/quote]
Gelukkig hebben we u om onze mening bij te schaven..[/quote]

Neen, wél om leugens te ontzenuwen ...
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Positivo »

Toch niet hoor. Ik ben niet zo lomp.Dat ziet u echt fout.
Zoals ik reeds gezegd heb, lees ik balansen. En daar zie ik wat rd in stvv gestopt heeft.
Geloof me, dat is meer dan alle supporters samen op één jaar aan abonnementen betalen!
Ik raad u trouwens aan het ook eens te doen en ben ervan overtuigd dat ge uw mening onmiddellijk zult herzien.[/quote]
Gelukkig hebben we u om onze mening bij te schaven..[/quote]

Neen, wél om leugens te ontzenuwen ...
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Positivo »

BoemBoem schreef:
Positivo schreef:
Positivo schreef:
Jan Bulder schreef:
Positivo schreef: Mensen, die niet eens 175 euro over hebben voor een abo, maar wel vuiligheid spuien op iemand die er miljoenen instopte .
De gemiddelde STVV-supporter heeft meer geld in STVV gestopt dan RD ooit zal doen.

En ja ik weet het, gij zijt te lomp om dat te begrijpen.


Toch niet hoor. Ik ben niet zo lomp.Dat ziet u echt fout.
Zoals ik reeds gezegd heb, lees ik balansen. En daar zie ik wat rd in stvv gestopt heeft.
Geloof me, dat is meer dan alle supporters samen op één jaar aan abonnementen betalen!
Ik raad u trouwens aan het ook eens te doen en ben ervan overtuigd dat ge uw mening onmiddellijk zult herzien.
Gelukkig hebben we u om onze mening bij te schaven..
Toch niet, wel om leugens te ontmaskeren.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Missé-Missé »

Positivo schreef:
BoemBoem schreef:
Positivo schreef:
Positivo schreef:
Jan Bulder schreef:
De gemiddelde STVV-supporter heeft meer geld in STVV gestopt dan RD ooit zal doen.

En ja ik weet het, gij zijt te lomp om dat te begrijpen.


Toch niet hoor. Ik ben niet zo lomp.Dat ziet u echt fout.
Zoals ik reeds gezegd heb, lees ik balansen. En daar zie ik wat rd in stvv gestopt heeft.
Geloof me, dat is meer dan alle supporters samen op één jaar aan abonnementen betalen!
Ik raad u trouwens aan het ook eens te doen en ben ervan overtuigd dat ge uw mening onmiddellijk zult herzien.
Gelukkig hebben we u om onze mening bij te schaven..
Toch niet, wel om leugens te ontmaskeren.
Wa is het nu? Ontzenuwen of ontmaskeren?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Iniesta »

enerkey schreef:
Iniesta schreef:
Mijn mening zal ik herzien als RD zijn sportieve resultaten eens laat zien (herzien zou in deze wat belachelijk zijn wegens onbestaande).
Tja die PO1 is er ooit wel gehaald. 1 miljoen extra tv geld. Nen keeper verkocht aan 3 miljoen. Maar zijn zelfgemaakte sportieve put moest toen perse direct volledig dicht. Als hij toen 1/3 van dat geld terug had geinvesteerd. Dat seizoen erop is denk ik velen hun hoop verdwenen incl de mijne.
Inderdaad, dat haalde ik ook aan in mijn langere post hierover. Hij heeft één keertje een juiste beslissing genomen en dat rendeerde maar ipv verder te gaan op die weg was het direct terug vervallen in dezelfde fouten. Zo leek het wel fel op een lucky shot want al de rest waren losse flodders of welgemikt... in eigen voet(s).
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door mourinho »

Positivo schreef:
bertie8 schreef:Beste "Positivo"
Als RD in uwe broekzak komt kakken, dan verdedigt hem nog. Met U valt niet te praten.

Ik baseer me op feiten.
We speelden vorig jaar de finale van play off2
Ploeg is nu niet verzwakt.
Het stadion is up-to-date.
De trainingsfaciliteiten zijn top.
Spelers (ook trainers) willen naar stvv komen.
Ik lees financiele balansen en interpreteer.

En wat hebben de negativos hier ? Nada, niks.
Hij heeft beloofd Po1 is zo wat het enige en geen mens die nu daarvan de uitkomst kent.
En dat is , zoals ik reeds gezegd heb , een ambitie uitspreken.
Ik zal mij ook eens op feiten baseren vriend :
De finale van play off 1 gespeeld en deftig op uwe zak gekregen. Uw poule in de groepsfase was enorm zwak en buiten kV Mechelen had ge geen enkele concurrentie. Logisch dat ge dan ineens ten onder gaat als niet meer tegen jannekke en mieke uitkomt in de finale.

De ploeg is niet verzwakt ...... dat zal nog moeten blijken he , we zijn nog maar 2 wedstrijden ver dus veel zinnigs valt daar nog niet over te zeggen. Wait and see.

Spelers en trainer willen naat STVV komen :zot: :grappig: Noem mij dan eens een deftige trainer op die hier wou komen en zeg mij eens welke spelers zo graag naar hier willen komen.Nog niks van gezien .

Financiele balens :rood: Voor een miljoen of 6 verkocht en het merendeel gratis gaan bijhalen of gehuurd . Voor Roland zijne binnezak ja die is zeker in balans.
:beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door BoemBoem »

mourinho schreef:
Positivo schreef:
bertie8 schreef:Beste "Positivo"
Als RD in uwe broekzak komt kakken, dan verdedigt hem nog. Met U valt niet te praten.

Ik baseer me op feiten.
We speelden vorig jaar de finale van play off2
Ploeg is nu niet verzwakt.
Het stadion is up-to-date.
De trainingsfaciliteiten zijn top.
Spelers (ook trainers) willen naar stvv komen.
Ik lees financiele balansen en interpreteer.

En wat hebben de negativos hier ? Nada, niks.
Hij heeft beloofd Po1 is zo wat het enige en geen mens die nu daarvan de uitkomst kent.
En dat is , zoals ik reeds gezegd heb , een ambitie uitspreken.
Ik zal mij ook eens op feiten baseren vriend :
De finale van play off 1 gespeeld en deftig op uwe zak gekregen. Uw poule in de groepsfase was enorm zwak en buiten kV Mechelen had ge geen enkele concurrentie. Logisch dat ge dan ineens ten onder gaat als niet meer tegen jannekke en mieke uitkomt in de finale.

De ploeg is niet verzwakt ...... dat zal nog moeten blijken he , we zijn nog maar 2 wedstrijden ver dus veel zinnigs valt daar nog niet over te zeggen. Wait and see.

Spelers en trainer willen naat STVV komen :zot: :grappig: Noem mij dan eens een deftige trainer op die hier wou komen en zeg mij eens welke spelers zo graag naar hier willen komen.Nog niks van gezien .

Financiele balens :rood: Voor een miljoen of 6 verkocht en het merendeel gratis gaan bijhalen of gehuurd . Voor Roland zijne binnezak ja die is zeker in balans.
:beer:
En ter info,
"Balansen" zijn al enkele jaren uit de mode..
Weegschalen zijn de shit tegenwoordig ... :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door miel »

mourinho schreef:
Positivo schreef:
bertie8 schreef:Beste "Positivo"
Als RD in uwe broekzak komt kakken, dan verdedigt hem nog. Met U valt niet te praten.

Ik baseer me op feiten.
We speelden vorig jaar de finale van play off2
Ploeg is nu niet verzwakt.
Het stadion is up-to-date.
De trainingsfaciliteiten zijn top.
Spelers (ook trainers) willen naar stvv komen.
Ik lees financiele balansen en interpreteer.

En wat hebben de negativos hier ? Nada, niks.
Hij heeft beloofd Po1 is zo wat het enige en geen mens die nu daarvan de uitkomst kent.
En dat is , zoals ik reeds gezegd heb , een ambitie uitspreken.
Ik zal mij ook eens op feiten baseren vriend :
De finale van play off 1 gespeeld en deftig op uwe zak gekregen. Uw poule in de groepsfase was enorm zwak en buiten kV Mechelen had ge geen enkele concurrentie. Logisch dat ge dan ineens ten onder gaat als niet meer tegen jannekke en mieke uitkomt in de finale.

De ploeg is niet verzwakt ...... dat zal nog moeten blijken he , we zijn nog maar 2 wedstrijden ver dus veel zinnigs valt daar nog niet over te zeggen. Wait and see.

Spelers en trainer willen naat STVV komen :zot: :grappig: Noem mij dan eens een deftige trainer op die hier wou komen en zeg mij eens welke spelers zo graag naar hier willen komen.Nog niks van gezien .

Financiele balens :rood: Voor een miljoen of 6 verkocht en het merendeel gratis gaan bijhalen of gehuurd . Voor Roland zijne binnezak ja die is zeker in balans.
:beer:
Inderdaad ferm op ons kas gekregen in de finale .
Waarom wordt er dan zo een probleem van gemaakt , dat zoveel spelers vertrokken zijn van een ploeg die volgens u toch niet zoveel voorstelde ? en alleen maar kon winnen tegen Janneke en mieke .
Bovendien vond menig die 6 miljoen veel te weinig voor de spelers die verkocht zijn ,
Ik veronderstel toch dat alle nieuwe spelers , en het zijn er toch wel wat , niet tegen hun zin gekomen zijn , of heb ik iets gemist ?
Nogmaals , huren en loon kosten ook geld .
Van de supporters die besloten hebben niet meer te gaan en oproepen te boycotten moeten ze het ook al niet hebben :mrgreen:
Tot slot ,
De ploeg is niet verzwakt.......dat zal nog moeten blijken hé , we zijn nog maar 2 wedstrijden ver dus veel zinnigs valt daar nog niet over te zeggen . Wait and see .
Met die stelling ben ik het volledig eens ,
Maar gij zegt wel veel , je wacht niet , en of je ziet , dat weet ik niet ;)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Vouch »

Eén ding moet ik RD wel meegeven, als ik mijn huis verkoop doe ik er ook geen grote investeringen meer in, hooguit wat oplapwerk waar ik niet onderuit kan. Vandaar dat ik er zeker van ben dat die verkoop aan onze Japanse vrienden er wel zal komen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Mikman »

Vouch schreef:Eén ding moet ik RD wel meegeven, als ik mijn huis verkoop doe ik er ook geen grote investeringen meer in, hooguit wat oplapwerk waar ik niet onderuit kan. Vandaar dat ik er zeker van ben dat die verkoop aan onze Japanse vrienden er wel zal komen.
STVV heeft de voorbije weken en maanden heel wat 3-jaarscontracten gegeven ( Antunes, Teixeira, Ceballos, Abrahams, Asamoah, Botaka, Steppe, nu ook aan Pirard). Als de Japanners meteen hun sportieve stempel zouden drukken zou men dat niet gedaan hebben.
Bovendien is de jaarrekening van STVV afgesloten op 30 juni. Dus de opbrengst van de transfer van Djené zal bijvoorbeeld pas in de jaarrekening van december 2018 zitten, tegen dan zijn de Japanners waarschijnlijk al aan de macht.
Als Bormans zegt dat de dagelijkse werking van de club niet zal veranderen als de Japanners aan de macht komen, dan zal dat waarschijnlijk ook wel zo zijn. Laten we allemaal HOPEN op een kapitaalsinjectie.




De stelling van anderen dat STVV 6 miljoen binnen haalde en niks uitgaf is wel bijzonder ongenuanceerd. Waarschijnlijk krijgt Alcoron ook zijn deel van de koek van de transfer van Djené, en wie zegt dat Teixeira en Ceballos gratis waren? Ze hadden sowieso 'Engelse' lonen die ze niet zomaar opgegeven zullen hebben.

Wat is er waarschijnlijk met die 6 miljoen gebeurd? Voor een deel geherinvesteerd in het sportieve, voor een deel gebruikt om het exploitatietekort ( wat iedere club heeft ) af te dekken, en een deel om de schuld ( 10 miljoen Euro waarvan 2,5 miljoen negatief eigen vermogen ) af te bouwen.

Huurspelers zijn ook niet gratis he. Het overgrote deel van de uitgaven van een club zijn lonen en makelaarsloon, men focust veel te fel op transfersommen.
Ter vergelijking: Angban heeft bij Chelsea een jaarloon van 750.000€ ( ondervoorzitter van Waasland-Beveren is goeie kennis en handelde transfer af, dus 100% zeker van mijn bron ) en Waasland-Beveren moet natuurlijk niet dat gehele loon betalen maar het blijft wel een zware investering.

Toen ik een jaar of 15 (?) geleden op dit forum -enfin, het officiële toen nog- kwam was het probleem dat andere clubs mooi geld verdienden aan transfers en STVV nooit omdat echt niemand onze spelers wou ( Rocky, Appeltans, Baratto, Buvens, Voets, Wisniowski, Van Dessel, Niemi, PJ Van Oudenhove, Debroux, Sjok, Milenkovic waren hier allemaal basisspelers ) of omdat ze zo stom waren om ze gratis te laten gaan ( Hajnal, Béda, Vrancken ). Tegenwoordig is het probleem dan weer dat er voor te veel geld wordt verkocht, er zit eigenlijk dus wel progressie in :lollig:
Plaats reactie