Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door scoormachine »

De Bock => Leeds
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Boffin »

De Bock normaal gezien naar Leeds. Persoonlijk nooit echt fan van geweest.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

tesneusdoek schreef:We moeten ons proberen licht te versterken, al was het maar om uit de huidige, negatieve spiraal weg te raken. Joeri Dequevy en Corentin Fiore (of Laurens De Bock, alhoewel die bijna rond is met KV Mechelen) zijn in dat opzicht, volgens mij, heel interessante pistes voor ons. Ik hoop dat Bormans in stilte met deze dossiers bezig is en ons een aangename verrassing bezorgt. Voor de rest moet er meer gescoord worden...ik weet niet of daar versterking voor nodig is of dat de stage ervoor zorgt dat onze aanvallers wat "scherper" terugkomen. Ik had een paar dagen geleden ook nog David Henen als aanvallende versterking vermeld, maar blijkbaar lezen de scouts van Antwerp en Standard aandachtig ons forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131679
Dat Bormans IN STILTE bezig is dat is een zekerheid, de vraag is alleen met wat ;)
Begin aan de wortels en zorg dat iemand met managers capaciteiten op die stoel komt te zitten, dat is den belangrijskte wintertransfer die ik hoop dat de Japanners gaan realiseren :mrgreen:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Morgen start oefenkamp La Manga. Het ware natuurlijk goed geweest moesten de nieuwelingen daar hun intrede vinden kwestie integratie. Niet dus.
Als we beredeneerd kopen okee maar wachten op 70 % solden hoeft ook niet.
Het feit dat men niet zegt op welke positie men zoekt geeft misschien blijk van dat ze zeer gedecideerd zijn.
Een flankmiddenvelder en een spits graag voor mij.
Gaan er hier supporters mee op oefenkamp ? Er wordt daar geen reclame meer van gemaakt.
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door VaNeSsA »

Jones, ik weet dat enkele leden van de Spionkop Geel-blauw meegaan (waaronder de voorzitter).
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Gaat Krisaias niet mee? Die heeft het forum de voorbije jaren toch op de hoogte gehouden van de nieuwtjes op het kamp?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Gaat Krisaias niet mee? Die heeft het forum de voorbije jaren toch op de hoogte gehouden van de nieuwtjes op het kamp?
Yep. En good old PlayKe ook.
A loyal football fan only supports the shirt...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door omeloe »

vdl schreef:
Jacques schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:
vdl schreef: Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Ja ik herinner mij dat er in de zomer ook werd gezegd dat Zulte goed bezig was.
Het resultaat is echter teleurstellend, maar ja op een ander is het altijd beter he.
1x vice-kampioen, 2 bekers, 4x Europees. Het is daar effectief beter, als je verder wil kijken dan je neus lang is...
Of weet jij nog wanneer we voor het laatst een trofee de hoogte in mochten steken en Lazio hier op bezoek kwam?
Ook veel minder domme supporters in Zulte, die hun eigen spelers niet constant afbreken als het even minder gaat.
Dat is een punt waar we ons eens moeten aan spiegelen.
Spelers de ene week bejubelen en de andere week de grond inboren als ze verloren hebben, daar zijn ze hier vooral sterk in.
Zulte Waregem heeft zoals bekend financiële problemen , dit wordt nog een serieuze uitdaging !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

Verdier terug naar YR KV. Bizar...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Dreke schreef:Verdier terug naar YR KV. Bizar...
Camus gaat ook naar KVM. Van paniekaankopen gesproken.

Bongonda normaal gezien naar Z-W. Zéér mooie transfer, zou ook mooi bij ons gepast hebben.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lakie »

Ik ga nog es een naampje droppen...
Wat is van Denis Odoi bij Fulham?
Stond vorige transferperiode dicht bij AA Gent maar is uiteindelijk niet doorgegaan...
Heeft altijd goed band gehad hier, close bij Delorge...
Zou ons problee op de back ook kunnen oplossen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

lakie schreef:Ik ga nog es een naampje droppen...
Wat is van Denis Odoi bij Fulham?
Stond vorige transferperiode dicht bij AA Gent maar is uiteindelijk niet doorgegaan...
Heeft altijd goed band gehad hier, close bij Delorge...
Zou ons problee op de back ook kunnen oplossen...
Dat zou zeker het probleem oplossen,maar van zijn loon betalen ze hier nen halve ploeg ! dus droom maar verder. :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Stop the drop ...
Topic kan afgesloten worden !
:roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Jones schreef:Morgen start oefenkamp La Manga. Het ware natuurlijk goed geweest moesten de nieuwelingen daar hun intrede vinden kwestie integratie. Niet dus.
Als we beredeneerd kopen okee maar wachten op 70 % solden hoeft ook niet.
Het feit dat men niet zegt op welke positie men zoekt geeft misschien blijk van dat ze zeer gedecideerd zijn.
Een flankmiddenvelder en een spits graag voor mij.
Gaan er hier supporters mee op oefenkamp ? Er wordt daar geen reclame meer van gemaakt.
Dat we altijd te laat komen is een eeuwenoud zeer en en kanker dat moeilijk uit deze club weg te snijden is. We herinneren ons allemaal de bombastische uitspraken als "het huiswerk is af" en "er is meer dan kwaliteit genoeg" om er dan al dan niet op het einde van het seizoen met "uw klikken en klakken" eruit te liggen. Dit seizoen en deze wintermercato is het niet anders. Volgens mij is het een combinatie van niet willen en niet kunnen. Maw er is veel en veel te weinig ambitie aanwezig bij de beleidsmakers van deze club. Met Roland hadden we het kopstuk in deze en Bormans is de lakei van hetzelfde kaliber wat dat betreft. Dat is het niet willen, het gebrek aan ambitie. Het niet kunnen is dat je met Bormans iemand hebt die na al die jaren/kansen gekregen heeft in de voetbalwereld bitter, bitter weinig connecties gemaakt heeft. Hij staat er volgens mij niet sterker voor als de eerste dag dat hij bij STVV aangesteld werd. Combineer dit gebrek aan contacten en knowhow aan zijn apathische uitstraling en je hebt Philip Bormans. Iemand die de club met de beste wil van de wereld gene millimeter vooruit krijgt.

Verder blijf ik erbij dat - ondanks we geen fantastische kern hebben - er veel en veel meer uit deze ploeg kan gehaald worden. Nogmaals, - en wie het niet ziet is blind of kent geen jota van voetbal - deze ploeg speelt ZONDER systeem. Ik geef je nu al op en blaadje, als er geen systeem in komt eindigen ze bijlange niet in de eerste kolom. Dan zal 12e-13e plaats ons deel worden. Ik durf zelfs te beweren als JDR 2 naar eigen keuze sterke aanwinsten krijgt deze ploeg nog geen stap verder zal zijn. Maw, transfers zijn niet de oplossing voor deze ploeg op dit moment. Een herkenbaar systeem des te meer.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door voetballiefhebber »

De Japanners lijken wel familie te zijn van :Roland: . Zij gaan ook al een speler aanwerven die bijna niks kost en nog maar pas komt kijken in de Japanse tweede klasse. Heeft nog nooit in het buitenland gezeten, wat een aanpassing gaat dat weer niet worden. Meteen de familie op die leeftijd achterlaten. En dan nog een Centrale Verdediger, net een onderdeel waar communicatie zeer belangrijk is.
Plaats reactie