Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Positivo »

BoemBoem schreef:
Positivo schreef:Wat transfers betreft …. Geduld hé mannen. Trouwens heeft men niet gecommuniceerd… opportuniteiten ?! Die doen zich natuurlijk zelden in het begin van de transferperiode voor.
Wat is Milicevic dan?
Wat was de bock?

Vindt gij nu serieus dat opportuniteiten enkel op het eind van een transferperiode kunnen gebeuren? :roll:

Bekijk het zoals de solden..
Opportuniteiten worden in het begin gedaan ..

Op het eind houdt ge enkel rommel over dat niemand wil
Ik vrees dat men bij stvv onder opportuniteiten verstaat dat men voor weinig geld (stvv) kwaliteit kan binnenhalen.
Denk je dat Milecevic financieel haalbaar is met een budget van 7 milj. ? Zo kun je Coutinho natuurlijk ook een opportuniteit noemen. Dat je op het einde het mindere hebt dat weinigen willen ? Ik neem aan dat je daarin gelijk hebt.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef:
BoemBoem schreef:
Positivo schreef:Wat transfers betreft …. Geduld hé mannen. Trouwens heeft men niet gecommuniceerd… opportuniteiten ?! Die doen zich natuurlijk zelden in het begin van de transferperiode voor.
Wat is Milicevic dan?
Wat was de bock?

Vindt gij nu serieus dat opportuniteiten enkel op het eind van een transferperiode kunnen gebeuren? :roll:

Bekijk het zoals de solden..
Opportuniteiten worden in het begin gedaan ..

Op het eind houdt ge enkel rommel over dat niemand wil
Ik vrees dat men bij stvv onder opportuniteiten verstaat dat men voor weinig geld (stvv) kwaliteit kan binnenhalen.
Denk je dat Milecevic financieel haalbaar is met een budget van 7 milj. ? Zo kun je Coutinho natuurlijk ook een opportuniteit noemen. Dat je op het einde het mindere hebt dat weinigen willen ? Ik neem aan dat je daarin gelijk hebt.
Niet perse, kijk Morioka.

Clubs hebben hem op dit moment niet nodig in de kern, of ze kijken de kat uit de boom omdat ze weten dat hij op het einde van het seizoen goedkoper is (vergelijkbare situatie met Oostende en Dutoit indertijd).

Hoe langer deze transferperiode duurt en Morioka in Beveren blijft, des te geneigder zal Beveren MISSCHIEN zijn om hem op het einde van de periode van de hand te doen, omdat hij hen anders een stuk minder zal opbrengen op het einde van het jaar.

De enige overgebleven serieuze kandidaat voor Morioka is Anderslecht. Hopelijk leidt hun noodzaak naar spitsen en een flankaanvaller ertoe dat ze weinig geld overhouden om daar ook nog eens Morioka bij te halen en BAM, je hebt je opportuniteit op het einde van de transferperiode :lol: :grappig:

Efkes serieus nu: de enige ECHTE en SERIEUZE opportuniteit was Milicevic.
Je kon hem eventueel huren met aankoopoptie tot het einde van dit seizoen (tot als de Jappen de budgetten verhoogd hadden) en daarna beslissen om hem definitief over te nemen
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:
BoemBoem schreef:
Positivo schreef:Wat transfers betreft …. Geduld hé mannen. Trouwens heeft men niet gecommuniceerd… opportuniteiten ?! Die doen zich natuurlijk zelden in het begin van de transferperiode voor.
Wat is Milicevic dan?
Wat was de bock?

Vindt gij nu serieus dat opportuniteiten enkel op het eind van een transferperiode kunnen gebeuren? :roll:

Bekijk het zoals de solden..
Opportuniteiten worden in het begin gedaan ..

Op het eind houdt ge enkel rommel over dat niemand wil
Ik vrees dat men bij stvv onder opportuniteiten verstaat dat men voor weinig geld (stvv) kwaliteit kan binnenhalen.
Denk je dat Milecevic financieel haalbaar is met een budget van 7 milj. ? Zo kun je Coutinho natuurlijk ook een opportuniteit noemen. Dat je op het einde het mindere hebt dat weinigen willen ? Ik neem aan dat je daarin gelijk hebt.
Ambieer dan ook geen PO1 als ge nu weer uw budget excuus gebruikt..
En vindt ge echt niks beter dan coutinho in de discussie te gooien?
Zwakke respons..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:In juni met de budgetverhoging zouden wij het Limburgse Waregem moeten worden als ik het goed mag geloven. Alleen Waregem roert zich echt, van de rest hoor je buiten Brugge misschien weinig concreet.
Het is ook wachten of de Jappen nog wat knowhow op de voorgrond laten treden, of dat zij, zoals Roland, gaan werken met raadgevers (zoals die kerel die op zijne laptop wat simulatiekes liet lopen), of nog eens een TD of scout laten komen.

Het zal met die budgetverhoging zijn, iets wat ik onder Roland wat gemist hebt, dat zij zich sportief zullen mengen
Het gekke is dat Bormans zegt op TVL dat ze een potje opzij hadden voor het seizoen om te gebruiken in de winter. Nu staat vandaag in de krant dat men wacht op Muranaka die op 16/1 pas komt. Begrijpe wie kan...
Werkt men verder met de scouts van Roland ? Stelt men zelf een apparaat in elkaar met Japanners en Belgen ? Kortom : weten ze het zelf al ?
Opportuniteiten wat zijn dat ? Mannen die plots weg moeten wegens budget, minder presteren en dan plots haalbaar zouden zijn voor STVV ? De echte opportuniteiten zijn tegen 16/1 al onder dak.
Misschien bedoelt men dat er een voorakkoord is maar men de handtekening nog nodig heeft van de Japanner. Maar dat betwijfel ik ook want Meekers is toch gedelegeerd bestuurder of is die misschien skiën ? Dat zou het ook nog kunnen zijn... :D

Ze gingen toch communiceren via de moderne middelen ? Wel dat ze dat dan doen he. Als dieën heer niet eens de moeite kan doen om eerder af te komen, moeten ze wel heel zeker zijn. Ik denk dat ze gokken op een Jap die men niet gaan scouten is (andere gegadigden bedoel ik)wegens te ver van de dure voetbalwereld en die dadelijk mee afkomt met Muranaka en de hele persmeute. Die twee jongeren zullen ook wel op datzelfde vliegtuig zitten. Ligt de Japanse competitie misschien stil op 16/1 ?

Podolski speelt in Japan bij Vissel Kobe, 32 jaar... :grappig:
Stel u voor dat die hier van het vliegtuig stapt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones, kun je dat artikel posten?

Het is nu inderdaad ook wel zoeken naar rechtlijnigheid.

PS: Podolski zou op zijn 32ste hier waarschijnlijk meer potten breken dan een Prospiemel en consoorten hier ooit gedaan hebben :grappig:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:Jones, kun je dat artikel posten?

Het is nu inderdaad ook wel zoeken naar rechtlijnigheid.

PS: Podolski zou op zijn 32ste hier waarschijnlijk meer potten breken dan een Prospiemel en consoorten hier ooit gedaan hebben :grappig:
Welk artikel, dat van Bormans waar hij zegt dat er nog een potje was ? In 't belang of TVL werd dat duidelijk. Ik heb het niet, anders zou ik het u tonen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
STVV-fan schreef:Jones, kun je dat artikel posten?

Het is nu inderdaad ook wel zoeken naar rechtlijnigheid.

PS: Podolski zou op zijn 32ste hier waarschijnlijk meer potten breken dan een Prospiemel en consoorten hier ooit gedaan hebben :grappig:
Welk artikel, dat van Bormans waar hij zegt dat er nog een potje was ? In 't belang of TVL werd dat duidelijk. Ik heb het niet, anders zou ik het u tonen.
Over dat stuk waar je zei dat Muranaka de 16de zou afkomen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:
STVV-fan schreef:Jones, kun je dat artikel posten?

Het is nu inderdaad ook wel zoeken naar rechtlijnigheid.

PS: Podolski zou op zijn 32ste hier waarschijnlijk meer potten breken dan een Prospiemel en consoorten hier ooit gedaan hebben :grappig:
Welk artikel, dat van Bormans waar hij zegt dat er nog een potje was ? In 't belang of TVL werd dat duidelijk. Ik heb het niet, anders zou ik het u tonen.
Over dat stuk waar je zei dat Muranaka de 16de zou afkomen
STVV wacht ongeduldig op Japanse plannen...

STVV-supporters die op versterking in deze transferperiode zitten te wachten, zullen helaas op hun honger blijven zitten. Terwijl de transfercarroussel bij andere eersteklassers op volle toeren draait, blijft het windstil op Stayen, waar men wacht op groen licht uit Japan. Bij STVV geeft men aan dat men druk in de weer is met het volgen van nieuwe spelers, de profielen over wie men wil binnenhalen, werden eerder al uitgeschreven. Maar net als bij Anderlecht is het moeilijk om daadkrachtig te werk te gaan. In Brussel is het afwachten op wat Marc Coucke precies wil, bij STVV IS HET AFWACHTEN wat de plannen van de nieuwe eigenaar DMM.com precies zijn.
STVV-preses Yusuku Muranaka arriveert pas op 16 januari in Sint-Truiden, dan zal hij officieel de fakkel overnemen van Marieke Höfte als nieuwe preses van Sint-Truiden. Tot die datum blijft het dus afwachten en moeten we niet veel beweging op de Truiense transfermarkt verwachten. Dus zal er in de laatste weken van de wintermercato snel gehandeld moeten worden. Uitgaande transfers worden niet verwacht op Stayen.

Voila sè
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Merci Jones,
Kijk dit is dan weer raar.
Dit spreekt totaal tegen wat er al verschenen is.
Moet de STVV supporter nu geen hoop koesteren dat er deze periode transfers worden gedaan?
Of moeten we nu wachten tot de 16de, eer er een paar transfers gedaan worden?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

maw er zal dus niks gebeuren.

Hopelijk vinden de huidige aanvallers een beetje van hun eerdere vorm terug.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mobius »

stvvilvoorde schreef:maw er zal dus niks gebeuren.

Hopelijk vinden de huidige aanvallers een beetje van hun eerdere vorm terug.
Na de 16de zijn er toch nog 2 weken? Er zal wel iets komen zeker? Geduld. Ik blijf hopen en geef de Japanners tot volgend seizoen om ambitie te tonen. Als het dan niet gebeurt, tja, dan zal het nooit gebeuren vrees ik.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Ja er zijn dan nog twee weken, maar als je de ambitie van voor het seizoen kracht wil bijzetten, zou je tegen dan toch al een goede aanvallende middenvelder en evt een nieuwe spits erbij moeten hebben.
En geen jeugdspelers, maar echt wel direct inzetbare versterkingen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Ik zit niet echt te wachten op die transfers. Het zou leuk zijn als er een paar echte versterkingen bijkomen natuurlijk. Dat ze JDR gewoon eens effe op het matje roepen en hem aan zijn verstand brengen dat in de 2e kolom eindigen gelijk staat aan C4. Dan gaat hij misschien zijn eigen wat strenger beoordelen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Een (slecht) gevoel voor timing is hier precies eigen aan het bestuur. Lammens, Roland(?), Bormans, Muranaka,..ze sloegen/slagen er allemaal in om in de transferperiode voor een zekere tijd niet thuis te geven (o.w.v. verlof, machtsoverdracht of wat dan ook). :zot:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Een (slecht) gevoel voor timing is hier precies eigen aan het bestuur. Lammens, Roland(?), Bormans, Muranaka,..ze sloegen/slagen er allemaal in om in de transferperiode voor een zekere tijd niet thuis te geven (o.w.v. verlof, machtsoverdracht of wat dan ook). :zot:
Dat noem ik nu eens geslaagd !
:lol:
Plaats reactie