Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Ik zou bij Mechelen eens achter Schoofs vragen. Als je hetzelfde biedt als wat Mechelen in de zomer betaalde, zouden ze misschien kunnen toehappen.

Is Rob beter dan wat we nu hebben? Neen, maar het zou wel een signaal naar de supporters toe zijn. Hij was toch de kapitein die twee jaar geleden -zeker niet onterecht- het zinkende schip verliet. Hem terughalen zou een grote symbolische waarde hebben.
Wie van STVV is dan wel beter dan Rob Schoofs?
stvv4ever
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2018, 15:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv4ever »

Volgens mij niemand maar hij heeft de club te vroeg verlaten maar ik denk niet dat hij ooit terug komt daarvoor is zijn eergevoel te groot, wie een beetje in de buurt komt is Charisis...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door AirMontella »

Ik vind Charisis niet de mindere van Schoofs. We moeten Rob nu ook weer niet gaan extreem overschatten...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jan Bulder »

AirMontella schreef:Ik vind Charisis niet de mindere van Schoofs. We moeten Rob nu ook weer niet gaan extreem overschatten...
Ik denk dat de Schoofs van de laatste 2 seizoenen bij STVV wel een efficiëntere speler was. Maar ik zou ze de aanjagerij van Charisis wel eens in combinatie met Schoofs willen zien. Los daarvan zou ik het ook niet goed vinden om Schoofs voor een bedrag van meer dan 500.000 euro terug te halen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Hadden wij geen doorverkooppercentage, want dan kost die speler sowieso minder
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef:
AirMontella schreef:Ik vind Charisis niet de mindere van Schoofs. We moeten Rob nu ook weer niet gaan extreem overschatten...
Ik denk dat de Schoofs van de laatste 2 seizoenen bij STVV wel een efficiëntere speler was. Maar ik zou ze de aanjagerij van Charisis wel eens in combinatie met Schoofs willen zien. Los daarvan zou ik het ook niet goed vinden om Schoofs voor een bedrag van meer dan 500.000 euro terug te halen.
:beer: :love:
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Hadden wij geen doorverkooppercentage, want dan kost die speler sowieso minder
Blijft niet gelden..
Gent > Mechelen hebt ge uw percentage gehad..
Zou mij zeer verbazen moest STVV hier nog aanspraak op kunnen maken bij een 2e transfer
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Schoofs zou in de optiek jong, Belgisch en iets in zijn mars wel van nut kunnen zijn. Vraag is welke richting wil DMM uit en hoe snel ?
Beter langzaam opbouwen naar de ambitie toe. Nu bv. Enkele jaren meedingen naar PO1 of effectief meedoen en dan de stap vooruit richting vaste PO1.
Dat betekent best dat je de duurdere vogels maar best met geen al te grote hoop tegelijk brengt. Dat zorgt voor onrust in een groep.
Blijkbaar kan er in de winter toch nog iets gehaald worden maar wacht men af tot ze bij hun komen. Zo kan ik toch tussen de lijnen lezen.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Anneke »

Ale, we zullen Borrie eens helpen:
Naampje droppen

Roland Varga - Ferencváros (Hongarije) - Rechts voor
https://www.transfermarkt.be/roland-var ... ler/113018
https://www.youtube.com/watch?v=yNfL6E8SxWc


Ianique dos Santos Tavares "Stopira" - Videoton (Hongarije) - Linksback
https://www.transfermarkt.be/stopira/pr ... eler/80486


Met de budgetverhoging in het achterhoofd, moet zo'n spelers toch mogelijk zijn ;)
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door bert1924 »

De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

bert1924 schreef:De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
Of hoe ge uzelf 3 keer kunt tegenspreken in 3 zinnen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Smurf »

Anthony Vandenborre

Altijd ambiance en iemand moet ter vervanging van RD toch wat ridicule uitspraken doen.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Ik ga Anneke's voorbeeld nemen en ook wat namen droppen.

*Joeri Dequevy*
meermaals dit seizoen bewezen dat hij een meerwaarde kan zijn, Kan naar KV mechelen.
*lior refaelov*
Raakt niet meer in de basis bij club brugge.
*jordi vanlerberghe*
*manuel benson*
Groot talent, weggedeemstert bij KRC Genk.
*David Pollet*
*massimo Bruno*
*sylviere Ganvoula*
sterke spits, wel door de mand gevallen bij kv mechelen.
*Reda Jaadi*
*bryan Heynen*
*Teddy Chevalier*
door de budgetverhoging kan hij haalbaar zijn, wordt geschat op 1.5 milj.
*beni badibanga*
*renaud emond*
*jonathan buatu*
*nana ampomah*
*olivier myny*
*benchaib*
*mathias bossaerts*
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Morioka en Chevalier, dat zijn niveauverhogingen. Schoofs ook. De rest, daarlaten op Refaelov na misschien.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

BoemBoem schreef:
bert1924 schreef:De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
Of hoe ge uzelf 3 keer kunt tegenspreken in 3 zinnen..
Ploeg is inderdaad goed genoeg, op het begin van het seizoen speelden de spelers op de goede positie en werden er niet constant andere opgesteld in de volgende match.

En ja BoemBoem voor u moeten ze Limbombé (een basisspeler van Club Brugge) halen. :roll:
Plaats reactie