Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Fanta18
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jun 2012, 12:08
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Fanta18 »

Jamaicaanse tester scoorde vanmorgen 3x in het onderlinge duel. Wedstrijd eindigde op 4-0
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Het is inderdaad te hopen dat er dit seizoen gewoon géén wintertransfers zullen zijn. Niet inkomend en niet uitgaand.
Zelfs met alle blessures die we al gehad hebben waren er nog steeds genoeg keuzes en kwaliteit aanwezig. De coach mag zich misschien zelfs gelukkig prijzen dat die blessures er zijn want anders zou hij heel wat spelers in de tribune moeten zetten terwijl die er eigenlijk niet thuishoren. Wat dan weer voor een mindere groepssfeer kan zorgen.
Ik lees hier dat er misschien centraal achterin wat mag bijkomen na de blessure van Kotysch. Niet mee eens. Teixeira-Goutas-Ayala-Mattarese is voldoende. Tegen de winterstop is Kotysch trouwens terug. En De Petter +Antunes kunnen daar zelfs ook nog depanneren in geval van nood.

Het zou zelfs logischer zijn dat er iets vertrekt dan dat er wat bij komt. Ik zie liefst iedereen blijven. Maar als er dan toch wat moet vertrekken mag het van mij Pirard zijn. Indien ze daar een miljoenenbod voor krijgen heb ik voldoende vertrouwen in Steppe. (Zeker niet minder dan Pirard in mijn ogen) Pirard is vooral interessant dankzij zijn nationaliteit en jonge leeftijd. Hoe ouder hij zal worden hoe lager zn marktwaarde gaat worden vrees ik.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Het is inderdaad te hopen dat er dit seizoen gewoon géén wintertransfers zullen zijn. Niet inkomend en niet uitgaand.
Zelfs met alle blessures die we al gehad hebben waren er nog steeds genoeg keuzes en kwaliteit aanwezig. De coach mag zich misschien zelfs gelukkig prijzen dat die blessures er zijn want anders zou hij heel wat spelers in de tribune moeten zetten terwijl die er eigenlijk niet thuishoren. Wat dan weer voor een mindere groepssfeer kan zorgen.
Ik lees hier dat er misschien centraal achterin wat mag bijkomen na de blessure van Kotysch. Niet mee eens. Teixeira-Goutas-Ayala-Mattarese is voldoende. Tegen de winterstop is Kotysch trouwens terug. En De Petter +Antunes kunnen daar zelfs ook nog depanneren in geval van nood.

Het zou zelfs logischer zijn dat er iets vertrekt dan dat er wat bij komt. Ik zie liefst iedereen blijven. Maar als er dan toch wat moet vertrekken mag het van mij Pirard zijn. Indien ze daar een miljoenenbod voor krijgen heb ik voldoende vertrouwen in Steppe. (Zeker niet minder dan Pirard in mijn ogen) Pirard is vooral interessant dankzij zijn nationaliteit en jonge leeftijd. Hoe ouder hij zal worden hoe lager zn marktwaarde gaat worden vrees ik.
Laat pirard maar schoon waar hij is tot eind van het seizoen..
Tenzij zoals ge zegt, een miljoenenbod.
Wat mij betreft, alles boven de 3 miljoen moogt ge hem hebben.
Kunnen ze direct charisis en kitsiou definitief binnenhalen
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Proberen van Boli af te geraken, en iets deftig in de plaats.
Ben benieuwd of er nog iemand 3 miljoen wil geven. Denk het niet !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:Proberen van Boli af te geraken, en iets deftig in de plaats.
Ben benieuwd of er nog iemand 3 miljoen wil geven. Denk het niet !
Hier valt over na te denken ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Boli verkopen om Lammens te sponsoren ofwa? Hou hem dan maar gewoon hier. Ik blijf trouwens sterk mijn twijfels hebben bij die 3 miljoen, als je een paar maanden later Gerkens en Peeters voor nog niet de helft van dat bedrag laat gaan.
De toon vind ik trouwens overdreven negatief voor wat imo de enige betrouwbare spits gebleken is de laatste 2 seizoenen. Maar soit, tussen onze spitsen en een deel van het publiek wordt het nooit wat. Als ze niet iedere week scoren, zitten ze al snel op hun kap. Ik heb nooit anders geweten.

Voor deze winter is de opdracht simpel: kern samenhouden en fit krijgen. Voorts versterken als er zich op de flank een opportuniteit voordoet. Ceballos zal hoogstens tegen de PO's terug een goed niveau halen en Acolatse valt wat tegen tot nu toe, dus daar mag er nog wel iets bij. Wie weet is dat die Frater. Dan zijn we wat mij betreft ineens klaar. Als er een topclub zot wil bieden op Pirard valt daar over te praten. De Japanse international waarvan eerder sprake, kan imo enkel komen als de overname afgerond wordt, anders lijkt me dat geen spek voor onze bek.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Boli is in mijn ogen een zwaar overschatte spits. Scoort bijna enkel met het hoofd, valt over zijn eigen voeten bij een actie, schiet te weinig op doel, staat veel te veel buitenspel en scoort veel te weinig. Die is blij, heel blij dat hij hier MAG spelen.
Die gast kent heel goed zijn beperkingen en daarom wil die ook niet weg
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Vele supporters hebben toch een kortetermijngeheugen hier....

Nee, hij is in mijn ogen ook totaal niet in vorm. Maar ik heb hem vorige seizoenen fantastische wedstrijden zien spelen, waarop hij in zijn eentje een hele defensie aan de praat hielde. Die Boli heb ik dit seizoen nog niet vaak gezien nee, maar men vergeet ook weer heel snel dat hij ontzettend lang uit is geweest met een lange en zware blessure....

Doet me aan het verhaal van Andrade kijken. Kwam terug na een zware blessure, speelde een paar mindere matchen en was volgens velen zelfs niet meer goed genoeg voor tweede klasse. Een jaartje later speelde hij de pannen van het dak bij Willem II....

Idem bij Junior, die was volgens velen hier ook niet goed genoeg voor eerste.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Halenaar schreef:Vele supporters hebben toch een kortetermijngeheugen hier....

Nee, hij is in mijn ogen ook totaal niet in vorm. Maar ik heb hem vorige seizoenen fantastische wedstrijden zien spelen, waarop hij in zijn eentje een hele defensie aan de praat hielde. Die Boli heb ik dit seizoen nog niet vaak gezien nee, maar men vergeet ook weer heel snel dat hij ontzettend lang uit is geweest met een lange en zware blessure....

Idem bij Junior, die was volgens velen hier ook niet goed genoeg voor eerste.
Het is juist mijn lange termijngeheugen dat mij conclusies doet trekken over Boli.

Hij heeft inderdaad ferme matchen gespeeld, maar zijn "niet in vorm zijn" in combinatie met "gekwetst zijn"
haalt toch ruim de bovenhand. Ben geen man van de statistieken, maar hoeveel % van de matchen heeft hij gespeeld, en hoeveel % daarvan was hij in vorm ? Dat zal een mager beeske zijn ?
Persoonlijk vind ik het allemaal te weinig, en nee, ik verlang niet dat dat elke week scoort. Maar met al de kansen die hij al gekregen heeft had hij nu al minstens aan 10 stuks moeten zitten, en zelfs dan zou zijn % nog niet al te hoog liggen.


Dan was ik één van die weinigen
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

BoemBoem schreef:
STimVV schreef:Het is inderdaad te hopen dat er dit seizoen gewoon géén wintertransfers zullen zijn. Niet inkomend en niet uitgaand.
Zelfs met alle blessures die we al gehad hebben waren er nog steeds genoeg keuzes en kwaliteit aanwezig. De coach mag zich misschien zelfs gelukkig prijzen dat die blessures er zijn want anders zou hij heel wat spelers in de tribune moeten zetten terwijl die er eigenlijk niet thuishoren. Wat dan weer voor een mindere groepssfeer kan zorgen.
Ik lees hier dat er misschien centraal achterin wat mag bijkomen na de blessure van Kotysch. Niet mee eens. Teixeira-Goutas-Ayala-Mattarese is voldoende. Tegen de winterstop is Kotysch trouwens terug. En De Petter +Antunes kunnen daar zelfs ook nog depanneren in geval van nood.

Het zou zelfs logischer zijn dat er iets vertrekt dan dat er wat bij komt. Ik zie liefst iedereen blijven. Maar als er dan toch wat moet vertrekken mag het van mij Pirard zijn. Indien ze daar een miljoenenbod voor krijgen heb ik voldoende vertrouwen in Steppe. (Zeker niet minder dan Pirard in mijn ogen) Pirard is vooral interessant dankzij zijn nationaliteit en jonge leeftijd. Hoe ouder hij zal worden hoe lager zn marktwaarde gaat worden vrees ik.
Laat pirard maar schoon waar hij is tot eind van het seizoen..
Tenzij zoals ge zegt, een miljoenenbod.
Wat mij betreft, alles boven de 3 miljoen moogt ge hem hebben.
Kunnen ze direct charisis en kitsiou definitief binnenhalen
als ze voor Pirard 3 miljoen voor zouden krijgen ,.....onmiddellijk brengen (komaan zeg !!)
Zoals het bod op Boli zeker van afgelopen zomer.....die mag op dit moment ook blij zijn dat de spoeling dun is.
Maar je moet inderdaad voor alles maar eene zot hebben.. :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef: Persoonlijk vind ik het allemaal te weinig, en nee, ik verlang niet dat dat elke week scoort. Maar met al de kansen die hij al gekregen heeft had hij nu al minstens aan 10 stuks moeten zitten, en zelfs dan zou zijn % nog niet al te hoog liggen.
Dat zouden er dan minstens 2 meer zijn dan de huidige topschutter in de competitie en dat is dan nog niet al te veel? :?

Dit is gewoon niet realistisch. De tijden van Josip Weber met 31 goals in 34 matchen liggen al even achter ons. Tegenwoordig ben je al topschutter met 25 doelpunten in 40 matchen en dan hebben we het over zuivere afwerkers, wat Boli zeker niet is. Ook Mbonabucya, die een betere afwerker was en ene Danny Boffin achter zich had lopen, raakte trouwens nooit aan meer dan 17 stuks op een volledig seizoen. Als Boli over een heel seizoen aan 10-15 stuks geraakt, mag je blij zijn. Dat is inderdaad niet bijzonder veel, maar hij doet dan ook meer dan alleen maar doelpunten maken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef: Persoonlijk vind ik het allemaal te weinig, en nee, ik verlang niet dat dat elke week scoort. Maar met al de kansen die hij al gekregen heeft had hij nu al minstens aan 10 stuks moeten zitten, en zelfs dan zou zijn % nog niet al te hoog liggen.
Dat zouden er dan minstens 2 meer zijn dan de huidige topschutter in de competitie en dat is dan nog niet al te veel? :?

Dit is gewoon niet realistisch. De tijden van Josip Weber met 31 goals in 34 matchen liggen al even achter ons. Tegenwoordig ben je al topschutter met 25 doelpunten in 40 matchen en dan hebben we het over zuivere afwerkers, wat Boli zeker niet is. Ook Mbonabucya, die een betere afwerker was en ene Danny Boffin achter zich had lopen, raakte trouwens nooit aan meer dan 17 stuks op een volledig seizoen. Als Boli over een heel seizoen aan 10-15 stuks geraakt, mag je blij zijn. Dat is inderdaad niet bijzonder veel, maar hij doet dan ook meer dan alleen maar doelpunten maken.
Boli 15 doelpunten op een seizoen van 36 - of hoeveel matchen? Ik zie net niet gauw gebeuren.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Coelmoes »

Halenaar schreef:Vele supporters hebben toch een kortetermijngeheugen hier....

Nee, hij is in mijn ogen ook totaal niet in vorm. Maar ik heb hem vorige seizoenen fantastische wedstrijden zien spelen, waarop hij in zijn eentje een hele defensie aan de praat hielde. Die Boli heb ik dit seizoen nog niet vaak gezien nee, maar men vergeet ook weer heel snel dat hij ontzettend lang uit is geweest met een lange en zware blessure....

Doet me aan het verhaal van Andrade kijken. Kwam terug na een zware blessure, speelde een paar mindere matchen en was volgens velen zelfs niet meer goed genoeg voor tweede klasse. Een jaartje later speelde hij de pannen van het dak bij Willem II....

Idem bij Junior, die was volgens velen hier ook niet goed genoeg voor eerste.
Ik vond hem op Anderlecht nochtans een topwedstrijd spelen, en niet enkel omdat hij 2 keer scoorde!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Ideguchi staat in de basis tegen onze Rode Duivels vandaag, draagt het rugnummer 2.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door tweety »

Mikman schreef:Ideguchi staat in de basis tegen onze Rode Duivels vandaag, draagt het rugnummer 2.
Geen slechte vrije trappen precies... voor de rest niet echt opvallend. De duivels daarentegen zuigen de stenen weer uit de grond
Plaats reactie