Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

StellaWADASWAD schreef:
lindoke schreef:Morioka? Klets er genoeg geld tegen en hij voetbalt in de terugronde voor STVV. Er zijn weinig spelers die niet zwichten voor het geld. Gooi 3 miljoen op tafel voor Beveren en laat Morioka een contract van 3 jaar tekenen voor een mandloon van 150.000 en hij staat hier. Daar moet je niet aan twijfelen. Moet je dat daarom ook effectief doen? Wil je stunten en een duidelijke boodschap aan de supporters geven, ja, doen. Anderzijds, met dat geld en een deftige scouting haal je er gemakkelijk 3 heel goeie.
150.000 ? Ofwel ben je gek, ofwel ben je aan het zeveren. Ik vermoed het tweede, maar het moest van men hart.
150.000 is aan de hoge kant, inderdaad. Maar als hij een jaarsalaris van zo'n 400.000 kan krijgen zit hij volgens mij aan een salaris wat in Brugge en Anderlecht betaald wordt en zal hij zeker geen neen zeggen.

Wees er toch maar zeker van dat er een aantal in onze Belgische competitie boven het miljoen/jaar zitten en sommigen dus niet ver van die 150.000/maand afzitten. Ik dacht dat Biglia indertijd meer dan een miljoen/jaar had en dan spreken we toch al van 3-4 jaren geleden. Ik zou Teodorczyk zijn loonbriefje eens willen zien, dat gaan geen klein patatten zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Edmilson zou nu écht aan de uitgang staan bij Standard..
Anderlecht of buitenland..
Kunnen we ook nog een goede zaak bij doen dacht ik?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door AirMontella »

BoemBoem schreef:Edmilson zou nu écht aan de uitgang staan bij Standard..
Anderlecht of buitenland..
Kunnen we ook nog een goede zaak bij doen dacht ik?
Dacht het wel.

In dat geval mogen ze van mij dat bedrag symbolisch gebruiken om een voorraad WC-papier voor heel Stayen mee te kopen. Serves him right.
Laatst gewijzigd door AirMontella op 03 jan 2018, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef:Edmilson zou nu écht aan de uitgang staan bij Standard..
Anderlecht of buitenland..
Kunnen we ook nog een goede zaak bij doen dacht ik?
Anderlecht? Dat zou er weer eentje zijn die met zijn clubhart bij de aardsrivaal tekent. Doen!
A loyal football fan only supports the shirt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jan Bulder »

BoemBoem schreef:Edmilson zou nu écht aan de uitgang staan bij Standard..
Anderlecht of buitenland..
Kunnen we ook nog een goede zaak bij doen dacht ik?
Wij? Roland bedoelt ge.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

De uiteindelijke begunstigde hangt af van de verkoopsovereenkomsten tussen STVV (in casu Lammens) en Standard destijds en die tussen STVV (in casu Höfte) en DMM. Roland kennende zal hij het wel naar zijn eigen rekening trachten om te leiden (cfr. ons beruchte kanscontract), maar de Japanners moeten finaal natuurlijk ook wel akkoord zijn met de hele deal. Eén en ander zal ook afhangen van hoe goed ze geïnformeerd waren en hun due dilligence gedaan hebben in de periode voorafgaand aan de overname.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Ik geloof dat Mikman het bij mij eens is als hij zegt dat je Jappen niet los in de kakker neemt wat dat betreft.
De Grote Baas (van DMM), is niet rijk geworden (rijker dan Roland) door hem overal te laten naaien.

Ik geloof dat er op dit forum al genoeg geschreven en gedaan is over het "kanscontract".
Ik geloof dat we er allemaal over eens zijn dat niet alles naar STVV zelf vloeit.

Het is nu gewoon te zien wat de Japanners met Roland hebben afgesproken hierover.

Om over te gaan op transfers:

Naar volgend jaar toe: Bayat wordt aan de kant geschoven bij Anderslecht (omdat Coucke hem daar niet wilt), zou hij met zijn contacten geen meerwaarde kunnen betekenen voor dit STVV?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Onze eerstvolgende thuismatch, die absoluut gewonnen moet worden als we willen mee blijven doen voor PO1, is tegen KV Mechelen.
Zij hebben zich daarnet versterkt met Tainmont van Charleroi. Afgelopen zomer mocht hij al weg bij Charleroi omdat zn contract afloopt medio 2018. Toen al heb ik hem hier gepromoot. Mooie aanwinst die ik hier ook graag had zien belanden, op een positie waar we toen Ceballos nog niet voor hadden. (en nu ook nog niet)
De laatste maanden had hij weer een basisplaats bij Charleroi en deed hij het opnieuw uitstekend. Komt dus toch wel als een verrassing dat Charleroi hem laat gaan en KV hem kan binnen halen. Beetje jaloers op...

Canesin mag ook nog weg bij KV Oostende. (werd hier ook al genoemd in de zomer)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef: Om over te gaan op transfers:
Naar volgend jaar toe: Bayat wordt aan de kant geschoven bij Anderslecht (omdat Coucke hem daar niet wilt), zou hij met zijn contacten geen meerwaarde kunnen betekenen voor dit STVV?
Ik houd niet van huismakelaars, in de praktijk lijken sommigen eerder huisjesmelker. Bayat is de dominante kracht op de Belgische transfermarkt en daar kan je je voordeel mee doen, maar door daar op te rekenen, ben je ook bijzonder kwetsbaar. Een verstandige club maakt zijn huiswerk vooral zelf en stapt daarmee naar meerdere makelaars, net zoals makelaars met hun waar bij meerdere clubs leuren.

Tainmont naar KVM. Spijtig, had hier makkelijk ons probleem op links kunnen oplossen. Toch wel een gemiste kans imo.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Zulte-Waregem versterkt zich met Marcq en Harbaoui
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef:Zulte-Waregem versterkt zich met Marcq en Harbaoui
Damn, mooie versterkingen voor hun...
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Boffin »

En Tainmont is op weg naar Kv Mechelen. Die zou zeker mee op stage gaan.
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door DJ Amiga »

Halenaar schreef:
Henri is de man schreef:Zulte-Waregem versterkt zich met Marcq en Harbaoui
Damn, mooie versterkingen voor hun...
Harbaoui is een rotkarakter om in uw ploeg te hebben.
Zulte-Waregem speelt paniekvoetbal en Harbaoui is daar de uitkomst van
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Harbaoui maakt wel zijn goalen en dat is wat momenteel telt voor Z-W. Ik zou wel nooit een contract van 3,5 jaar aanbieden aan een 32-jarige zoals her en der te lezen valt. Dat is geld wegeggooid, maar het was misschien van te moeten van Don Bayat?
Enfin, Mogi is alweer ijverig aan't wheelen en dealen geslagen. Tainmont, Marcq, Harbaoui, Diatta (Brugge) dragen allemaal zijn signatuur. Benieuwd waar hij Milicevic zal plaatsen. 31 dagen ordinaire mensen/koehandel.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Sewes een haalbare kaart voor onze neus weg....: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... ij-aa-gent

Zou hier meer dan de andere namen gepast hebben. Met zijn voorzetten en stilstaande fases, toch iets waar het schoentje toch wringt bij ons
Plaats reactie