Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Misschien zijn wij die club wel.

milicevic had ik er al bij gewild van na ons eerste kampioenenjaar in tweede.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

Toch al heel wat interessante spelers in onderhandeling met enkele clubs. STVV is niet echt van plan om snel iets te ondernemen, al meermaals aangehaald door Borrie &co. Toch wel gemiste kansen, vind ik. Volgens mij moeten we niet teveel dromen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:Misschien zijn wij die club wel.

milicevic had ik er al bij gewild van na ons eerste kampioenenjaar in tweede.
Mechelen, ZW of Antwerp.

Bormans heeft het te druk met andere dingen..
Jumping Mechelen is pas gepasseerd ;)..

Moest het toch STVV zijn neem ik dit bericht met plezier als een boemerang in mijn gezicht :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door pat@ »

STVV-fan schreef:Sewes een haalbare kaart voor onze neus weg....: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... ij-aa-gent

Zou hier meer dan de andere namen gepast hebben. Met zijn voorzetten en stilstaande fases, toch iets waar het schoentje toch wringt bij ons
Toch schitterend hoe die website functioneert. De Bosniër met Zwitserse roots....

Voor de rest moeten we denk ik niet teveel verwachten zolang Bormans aan de koordjes trekt, aangaande het interview met TVL jongstlede. Waarschijnlijk een paar Japanners via DMM en ne speler zonder contract die hier plots gaat staan. Buiten een smaakmaker op de half is er ook niet echt iemand nodig volgens mij.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Elders doen ze er alles aan om hun positie te consolideren/verbeteren ...

Hier wachten ze na 8 matchen zonder winst, met als toetje een dramatisch slot, op een opportuniteitje om de PO1 positie vast tehouden !

Afvoeren die Bormans, dat is slappe koffie, en niet meer van die aard om mensen terug te winnen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Elders doen ze er alles aan om hun positie te consolideren/verbeteren ...

Hier wachten ze na 8 matchen zonder winst, met als toetje een dramatisch slot, op een opportuniteitje om de PO1 positie vast tehouden !

Afvoeren die Bormans, dat is slappe koffie, en niet meer van die aard om mensen terug te winnen.
Bormans staat ook veel te dicht bij sommige spelers..
Ken zijn manier van werken niet dus ga niks over objectiviteit zeggen, maar gezond in onderhandelingen kan het ook niet zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Boffin »

Zou Stef Peeters een optie zijn? Zie dat die bij Caen ook niet echt veel aan spelen toekomt

Matchs joués 7
Titularisations 1
Minute jouées 177
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Je kan focussen op een momentopname of focussen op een palmares:
1x vice-kampioen
2x bekerwinnaar
4x Europees
Een beetje alsof we ineens de grootste ploeg van Limburg zouden zijn, omdat we bij de jaarwisseling voor 1 keer voor Genk staan en gemakkelijkheidshalve dan maar die 3 titels en 4 bekers negeren...

Nu, algemeen is paniek een slechte raadgever en zitten wij niet in een situatie dat we moeten panikeren, zeker niet op 4 januari. Anderzijds moeten we ook niet zelfvoldaan achterover gaan leunen en gaan uitbollen. Daarvoor waren de voorbije weken te zwak en is er nog te veel mogelijk na nieuwjaar. Dan wordt het volgend jaar nog eens -500 of -1000 op de nu al veel te lege tribunes. Als het de club menens is met haar PO1 ambitie, gaat ze daadkracht moeten tonen en met meer dan 2 jonge Japanners of 1 dure vogel voor de show moeten afkomen. Tainmont (te laat), De Bock en Milicevic zijn/waren in dat opzicht interessante pistes die ons aan een (verondersteld) redelijke prijs meteen kunnen versterken op posities waar het nodig is.
Overdrijven is een kunst
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

http://www.foxsportsasia.com/football/a ... ome-first/

Werd genoemd bij Stvv maar gaat nu naar Leeds en word uitgeleend aan een Spaanse 2deklasser.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Dit is een reportage die dateert van 31/12 van TVL waar men gewag maakt van 1 à 2 spelers en 2 (Japanse? )jongeren. Geduld he mannen. Willen jullie dat men over 1 nacht ijs gaat ?
Tainmont is al van in de zomer weg aan het gaan en ik zag hem evenals Marcq graag komen maar er is heus nog meer op de markt hoor.
https://www.tvl.be/sport/philippe-borma ... baar-53752

Psychologisch gezien wil ik toch even terugkomen op wat sommige onbenullen zaten te roepen na Antwerp in de richting van Pirard en Steppe toen die sector L passeerden, ze scandeerden nl. De naam van Steppe.

Dit gaat Pirard echt niet vooruit helpen hoor, in tegendeel. Antwerpsupporters zouden dit nooit doen, ook die van Mechelen niet. Hoe dom kan je zijn ? Scandeer hun namen eens bij positieve dingen. De sfeer op Stayen is bij momenten ondermaats.
Ik was beschaamd toen ik dat hoorde. De technische staf zal dat wel beslissen wie speelt en wie niet.

Pirard en co speelden niet hun beste wedsrijd maar laat dit dan afstralen op de ganse spelersgroep door te fluiten of te roepen : we willen bloed zweet en tranen zien. Maar persoonlijk worden vind ik laag, heel laag.
Voor alle duidelijkheid : ik ben ook geen Pirardfan maar Jos Beckx vertelde me ooit dat men Pirard in de etalage wil plaatsen.
Laatst gewijzigd door Jones op 04 jan 2018, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Dit is een reportage die dateert van 31/12 van TVL waar men gewag maakt van 2 spelers en 2 Japanse jongeren. Geduld he mannen. Willen jullie dat men over 1 nacht ijs gaat ?
Tainmont is al van in de zomer weg aan het gaan en ik zag hem evenals Marcq graag komen maar er is heus nog meer op de markt hoor.
https://www.tvl.be/sport/philippe-borma ... baar-53752
Als je hoort wat Waregem al gehaald heeft:
- Harbaoui
- Marcq
- Blijkbaar nu ook Bongonda.

Losstaand van het feit dat dit paniekvoetbal is van Waregem (contract van 3,5 jaar voor Harbaoui :gek: :yes:) zijn dit wel namen die tellen.

ALS ze transfers gaan doen, dan MOETEN deze er staan wanneer je op stage vertrekt, anders ben je er niks meer mee.

Dat het niet de spelers zullen zijn die de forumgangers verwachten staat in de sterren geschreven, evenzeer dat het in de sterren geschreven staat dat de Japanners en (vooral) Bormans dit zwaar aangerekend zullen worden, ook al hebben de Jappen 2 dingen toegegeven; "1: ze hebben ambitie", 2: men gaat pas vanaf einde dit seizoen zich volledig toeleggen op het sportieve".

MIJ mogen ze in ieder geval verrassen in juni/juli/augustus
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

In juni met de budgetverhoging zouden wij het Limburgse Waregem moeten worden als ik het goed mag geloven. Alleen Waregem roert zich echt, van de rest hoor je buiten Brugge misschien weinig concreet.
Plaats reactie