Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Ik volg u100 % ivm pirard/steppe.
Het slimste zou zijn om Steppe te laten starten, want pirard wordt het doelwit voor 'succeso's' door zijn mindere prestaties. Al was niemand goed tegen Antwerp...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Jones schreef: ...
Alleen Waregem roert zich echt, van de rest hoor je buiten Brugge misschien weinig concreet.
Om nog maar 3d ver te zijn in de officiele transferperiode vind ik toch dat er al heel wat gebeurd is. En niet alleen bij Zulte-Waregem.

Gent haal de speler die vorig seizoen verkozen werd tot MVP (most valueble player) van Zweden.

Lokeren haalt een spits die in Noorwegen 49 scoorde in 100 matchen.

Antwerp ging ook al 2 spelers halen en Ezekiel zou dichtbij een akkoord staan.

Mechelen haalt al Tainmont + 2 andere spelers. Volgende week sluit dat toptalent dat Brugge kocht ook aan. (Diatta 2,5 miljoen euro) Ze staan ook dichtbij een akkoord met Dequevy en DeBock.

Waregem haalt al Harbaoui + Marcq.

Brugge 2 transfers: 1e keeper en Diatta.

Eupen haalde eerder al een spits.
Moeskroen een keeper.
...
Ik zou dan toch niet zeggen dat enkel Waregem zich roert.
Nu , voor de duidelijkheid, ik vind niet dat we écht iets moeten halen. We hebben kwaliteit en quantiteit genoeg vind ik. Iedereen moet gewoon terug op niveau komen en vertrouwen krijgen. Al kan 1 nieuwe echte meerwaarde (€) wel een boost geven aan iedereen en eindelijk wat ambitie tonen. (Spelers én supporters)

Enkele cijfers qua transfersommen:
Tainmont: Mechelen betaalde slechts 400k.
Harbaoui: slechts 200k. Maar heeft wel een toploon.
Marcq: 1 miljoen (Gent betaalde in de zomer nog 2 miljoen)

Ivm Pirard. Het is idd duidelijk dat hij in de vitrine moet. Daarom al zei ik eind augustus dat ze hem toen beter verkochten. Je zal er nooit meer voor krijgen dan toen. Die zal hoe langer hoe minder waard worden. Ook omdat hij straks weer een jaar ouder is en straks geen "jonge beloftevolle" keeper meer is. Asap verkopen en Steppe een paar jaar het vertrouwen geven vooraleer die weg wil.
Laatst gewijzigd door STimVV op 04 jan 2018, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:In juni met de budgetverhoging zouden wij het Limburgse Waregem moeten worden als ik het goed mag geloven. Alleen Waregem roert zich echt, van de rest hoor je buiten Brugge misschien weinig concreet.
Het is ook wachten of de Jappen nog wat knowhow op de voorgrond laten treden, of dat zij, zoals Roland, gaan werken met raadgevers (zoals die kerel die op zijne laptop wat simulatiekes liet lopen), of nog eens een TD of scout laten komen.

Het zal met die budgetverhoging zijn, iets wat ik onder Roland wat gemist hebt, dat zij zich sportief zullen mengen
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Bey bey Milicevic..
Metz..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

enrique schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Ja ik herinner mij dat er in de zomer ook werd gezegd dat Zulte goed bezig was.
Het resultaat is echter teleurstellend, maar ja op een ander is het altijd beter he.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enrique »

vdl schreef:
enrique schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Ja ik herinner mij dat er in de zomer ook werd gezegd dat Zulte goed bezig was.
Het resultaat is echter teleurstellend, maar ja op een ander is het altijd beter he.
De laatste 10 matchen indachtig is dat niet zo moeilijk
Geen transfers nodig, ze moeten op niveau komen
Wie zegt dat augustus, september niet boven hun niveau was
Wie zegt dat met deze trainer het niveau naar omhoog kan
Maar er gebeurt niks
Iedereen is in slaap gevallen
STVV straalt nog altijd geen ambitie uit
Niks eigenlijk
Alleen als er in tribune West iets op til is
Volk naar het stadion lokken is er niet meer bij
Misschien maar geen nieuwe tribune meer bouwen spoorwegkant
De rest zit nu al meer dan halfleeg
Btw, Zulte heeft al wat binnen
Nu Bongonda nog op het oog
Altijd afwachten
Maar
Dat is laten zien aan uw achterban dat je de situatie wil ombuigen
Hier denken ze weer dat het vanzelf gaat gaan
Sint-Truiden heeft geen voorlijn momenteel
Wat doe je dan? Wachten...
Of Legear op de bank zetten...
Waar is Eddy Borremans ;) eigenlijk mee bezig?
Nieuwe paarden kopen?
Sorry, deze man moet ook op de TRL
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

stvv fan schreef:Ik volg u100 % ivm pirard/steppe.
Het slimste zou zijn om Steppe te laten starten, want pirard wordt het doelwit voor 'succeso's' door zijn mindere prestaties. Al was niemand goed tegen Antwerp...
Ja jong, duizenden "succeso's" op Stayen dezer dagen en allemaal maar op de kap zitten van die arme Pirard. :grappig:
Pirard zuigt gewoon al maanden de stenen uit de grond en is op z'n eentje al verantwoordelijk voor een verloren punt of 6. Dat hij uitgefloten werd na een zoveelste slechte prestatie is niet abnormaal. Mooi is het allemaal niet, maar op een bepaald moment neemt de frustratie het over. Ik pleit schuldig, maar ik neem er geen woord van terug. Het roepen op Steppe was evenzeer (misschien nog meer) een signaal naar de staf toe die koppig blijft volharden in de boosheid en Pirard laat staan, terwijl er een alternatief dat in principe minstens even goed is op de bank zijn broek zit te verslijten.

Wat ben je met een etalage, als die vooral de gebreken etaleert en ten koste gaat van je sportieve resultaten? Moet je dan maar zwijgen en knikken? En dan verbaasd zijn dat je stadion leegloopt. :gek:
Laatst gewijzigd door Jacques op 05 jan 2018, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

vdl schreef:
enrique schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Ja ik herinner mij dat er in de zomer ook werd gezegd dat Zulte goed bezig was.
Het resultaat is echter teleurstellend, maar ja op een ander is het altijd beter he.
1x vice-kampioen, 2 bekers, 4x Europees. Het is daar effectief beter, als je verder wil kijken dan je neus lang is...
Of weet jij nog wanneer we voor het laatst een trofee de hoogte in mochten steken en Lazio hier op bezoek kwam?
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Jacques schreef:
stvv fan schreef:Ik volg u100 % ivm pirard/steppe.
Het slimste zou zijn om Steppe te laten starten, want pirard wordt het doelwit voor 'succeso's' door zijn mindere prestaties. Al was niemand goed tegen Antwerp...
Ja jong, duizenden "succeso's" op Stayen dezer dagen en allemaal maar op de kap zitten van die arme Pirard. :grappig:
Pirard zuigt gewoon al maanden de stenen uit de grond en is op z'n eentje al verantwoordelijk voor een verloren punt of 6. Dat hij uitgefloten werd na een zoveelste slechte prestatie is niet abnormaal. Mooi is het allemaal niet, maar op een bepaald moment neemt de frustratie het over. Ik pleit schuldig, maar ik neem er geen woord van terug. Het roepen op Steppe was evenzeer (misschien nog meer) een signaal naar de staf toe die koppig blijft volharden in de boosheid en Pirard laat staan, terwijl er een alternatief dat in principe minstens even goed is op de bank zijn broek zit te verslijten.

Wat ben je met een etalage, als die vooral de gebreken etaleert en ten koste gaat van je sportieve resultaten? Moet je dan maar zwijgen en knikken? En dan verbaasd zijn dat je stadion leegloopt. :gek:
Jacques je hebt in zekere zin gelijk maar als de trainer hem opstelt moet hij spelen he, Pirard. Steppe had ik ook al eerder zijn kans gegeven of de man is binnenkort vliegen. Pirard had zoals Dutoit zijn stinkende best kunnen doen en in de winter nu vertrekken. Een beetje zoals Dutoit en die zorgde dan nog dat hij de supporters op handen had, zodat een overgang makkelijker verteerbaar werd.
Ik mis Dutoit. Ik hoop dat er terug iemand opstaat in doel. Een keeper met autoriteit en een zekere uitstraling, straalt dit ook af op zijn verdediging.
Pirard staat er een beetje bij en kijkt ernaar. Ik heb ook al vele fases gezien dat hij met uittrappen twijfelt, tussenkomsten in de lucht die hij mist of simpelweg niet aangaat. Ook tegen en in Lokeren krijgt hij een goal die vermijdbaar was, net als tegen Antwerp. Een keepersfout wordt sneller afgerekend wel, is dikwijls ook dodelijk maar als het teveel gebeurt op korte tijd moet je wisselen.

Ik vind dat men moet terugkomen van dat etalagegedacht van het bestuur. Ik vind Pirard te weinig momenteel voor eerste doelman. Mijn zoon is echter ook keeper maar moest men hem zo naroepen met zijn concurrent zijn naam, zou ik me rot voelen. Inderdaad dit en via de sociale media is een manier om het idee duidelijk te maken, maar toch...

Beter zou zijn moest Pirard zelf inzien dat hij minder bezig is, en gesprek hebben met de coaches, dit toegeven en Steppe laten spelen, om later sterker terug te komen. Steppe heeft veel meer ervaring.
Tegenwoordig heeft men graag meevoetballende keepers en dat is Pirard allerminst. Steppe ken ik niet genoeg en speelde te weinig om dat te weten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Dompé mag weg bij Standard voor een kas appelen.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

Jacques schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:
vdl schreef:
enrique schreef:Ze spiegelden zich toch aan Essevee
Dan mag hij stillekes aan wakker worden...
Gemakkelijke job heeft die kerel
Ja want die doen het geweldig
Slaap verder
Het gaat over transfers
Ja ik herinner mij dat er in de zomer ook werd gezegd dat Zulte goed bezig was.
Het resultaat is echter teleurstellend, maar ja op een ander is het altijd beter he.
1x vice-kampioen, 2 bekers, 4x Europees. Het is daar effectief beter, als je verder wil kijken dan je neus lang is...
Of weet jij nog wanneer we voor het laatst een trofee de hoogte in mochten steken en Lazio hier op bezoek kwam?
Ook veel minder domme supporters in Zulte, die hun eigen spelers niet constant afbreken als het even minder gaat.
Dat is een punt waar we ons eens moeten aan spiegelen.
Spelers de ene week bejubelen en de andere week de grond inboren als ze verloren hebben, daar zijn ze hier vooral sterk in.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Lol, daar zal't aan liggen ja. Slechte supporters, domme supporters, straks helemaal geen supporters. Wie zijn fout is't dan? Man man man... :mrgreen:

Enfin, transfers dus...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

We moeten ons proberen licht te versterken, al was het maar om uit de huidige, negatieve spiraal weg te raken. Joeri Dequevy en Corentin Fiore (of Laurens De Bock, alhoewel die bijna rond is met KV Mechelen) zijn in dat opzicht, volgens mij, heel interessante pistes voor ons. Ik hoop dat Bormans in stilte met deze dossiers bezig is en ons een aangename verrassing bezorgt. Voor de rest moet er meer gescoord worden...ik weet niet of daar versterking voor nodig is of dat de stage ervoor zorgt dat onze aanvallers wat "scherper" terugkomen. Ik had een paar dagen geleden ook nog David Henen als aanvallende versterking vermeld, maar blijkbaar lezen de scouts van Antwerp en Standard aandachtig ons forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131679
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:Dompé mag weg bij Standard voor een kas appelen.
De Jappen doen het enkel voor een sushiboot
Dus het zal niks zijn :grappig:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Zoals op voetbal nieuws enkel dagen al stond "Bormans onthuld transferplannen stvv" :

geen .......dus van een onthulling gepsroken :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie