Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:Zonder hem op voorhand te willen veroordelen, Lauri Dalla Valle gold ook als uitzonderlijk talent in Engeland he.
Laat ons misschien eerst wachten tot hij tekent ..

Kunnen binnen paar maand evalueren..

Wou maar zeggen dat zo een transfer elke kant op kan en Boli en gueye voor het ogenblik niet beter zijn ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Ik zeg toch zonder te veroordelen.

Ik wil niet zeggen dat die jongen niks kan of een overroepen belofte is,
maar wil ook maar zeggen dat omdat ie nu van engeland en daar als grote belofte gold, dat het niet vanzelfsprekend is dat die hier alles kapot zou spelen. (cfr Dalla Valle)

Elke nieuwe speler zal zich opnieuw moeten bewijzen en van mij krijgt die jongen zeker een kans.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

stvvilvoorde schreef:Ik zeg toch zonder te veroordelen.

Ik wil niet zeggen dat die jongen niks kan of een overroepen belofte is,
maar wil ook maar zeggen dat omdat ie nu van engeland en daar als grote belofte gold, dat het niet vanzelfsprekend is dat die hier alles kapot zou spelen. (cfr Dalla Valle)

Elke nieuwe speler zal zich opnieuw moeten bewijzen en van mij krijgt die jongen zeker een kans.
Ook als jij hem zou moeten betalen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Jones schreef:
Jacques schreef:Zullen we wachten tot hij hier staat en effectief een bal geraakt heeft alvorens te (ver)oordelen?
Dit antwoord had ik van u echt niet verwacht Jacques. Als er genoeg leiders zijn bij STVV OF hij is tot inkeer gekomen zoals Legaer okee. Maar nestvervuiling door dikkenekkerij of onprofessioneel gedrag kan snel gaan en als hij hier staat is het te laat. Na Pros, Legaer en nu hij hebben we toch iets met spitsen met een hoek af me dunkt.
Noem het voortschrijdend inzicht na de renaissance van Legaer.

Zijn rijden onder invloed is uiteraard geen visitekaartje en dat hij niet meteen een goalgetter is volgens de statistieken, is ook niet om van achterover te vallen maar...
- Een voormalig u21 international in Engeland, dat is in principe geen spek voor onze bek. Als alles rozegeur en maneschijn was in zijn carrière, zouden we zelfs niet aan zo'n profiel moeten denken.
- Zij die de tabloids gelezen hebben (sorry Dreke), zullen ongetwijfeld ook gelezen hebben dat zijn entourage beweert dat hij doorgaans niet drinkt en dat de vodka daarom dubbel zo hard aankwam. Een plausibele uitleg, maar of het de waarheid is, is uiteraard nog wat anders. Het is natuurlijk ook een entourage voor iets, maar dat maakt van hem anderzijds ook nog niet meteen een alcoholieker. (en denken jullie dat die van ons allemaal geheelonthouders zijn?).
(wel lachen dat zijn vader even vreesde dat hij ontvoerd was, toen hij de auto vond :mrgreen: )
- Een "artikel" (een collectie quotes die je van een forum haalt) van de Daily Star is echt geen referentie. The Sun komt mijlenver achter HLN, de Daily Star komt daar nog eens mijlenver op. Het enige waardevolle aan de Star is het papier waar het op gedrukt wordt.

Dit lijkt me bij uitstek een speler waar je eerst een gesprek of twee mee moet voeren alvorens je hem eventueel aantrekt. Dit is een speler die op een leeftijd zit waarbij de speeltijd voorbij is en het stilaan van te moeten is. Als er twijfels zijn over zijn motivatie, moet je er mijlenver vandaan blijven, maar als hij gemotiveerd is om aan zijn doorbraak te werken, kan je hiermee een zaakje doen. Voor zo'n jongen kan Sint-Truiden, ver weg van de tabbloids, een zegen zijn. In dit geval lijkt huren met een realistische aankoopoptie de veiligste constructie.
Laatst gewijzigd door Jacques op 29 jan 2018, 18:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
stvvilvoorde schreef:Ik zeg toch zonder te veroordelen.

Ik wil niet zeggen dat die jongen niks kan of een overroepen belofte is,
maar wil ook maar zeggen dat omdat ie nu van engeland en daar als grote belofte gold, dat het niet vanzelfsprekend is dat die hier alles kapot zou spelen. (cfr Dalla Valle)

Elke nieuwe speler zal zich opnieuw moeten bewijzen en van mij krijgt die jongen zeker een kans.
Ook als jij hem zou moeten betalen?
Moet gij hem dan betalen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Afwachten. Het kan de nieuwe Della Valle of Koubemba worden, maar zoals ik elders in een paar artikels over hem las: hij had volgens de volgers zeker zo veel talent als Harry Kane van Tottenhem en die had 4 redelijk anonieme uitleenbeurten in lagere reeksen achter de rug (14 goals in 56 wedstrijden ) voordat hij op White Hart Lane een trainer vond die in hem geloofde en volledig ontplofte (99 in 136). Het feit dat Wenger hem een paar keer niet wou uitlenen omdat hij op hem rekende en gedurende langere tijd deel uitmaakte van de A-kern wil toch zeggen dat hij zeker bepaalde kwaliteiten moet hebben. Net zoals hij toch al een volledig seizoen in The Championship achter de rug heeft, een competitie die je meteen na de Grote 5 ( Engeland, Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk ) mag inschatten. Zijn palmares van de jongste tijd, zowel op als naast het veld, is natuurlijk zorgwekkend. Maar anders kwam zijn naam ook niet ter sprake bij een club als 'maar' STVV.

Bekijk het zo: normaal kwam er deze winter niemand meer bij. Nu is er tenminste nog een doublure als onze blessuregevoelige spitsen weer eens aan de kant staan. Alles wat hij extra brengt, is meegenomen. Een spits die er ieder seizoen gegarandeerd 20 in het matje legt en naast het veld ook nog eens de ideale schoonzoon is komt trouwens nooit naar een club als STVV.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

Ik denk niet dat er in België nog veel 5 Euro wilden geven voor Benito Raman deze zomer, kijk eens wat hij doet bij Dusseldorf!
Vertrouwen geven en hem goed begeleiden, en het kan ev. iets worden. Al is dat laatste niet direct iets wat STVV kenmerkt, misschien dat dat ook veranderd met de Japanners...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Vouch schreef:Ik denk niet dat er in België nog veel 5 Euro wilden geven voor Benito Raman deze zomer, kijk eens wat hij doet bij Dusseldorf!
Vertrouwen geven en hem goed begeleiden, en het kan ev. iets worden. Al is dat laatste niet direct iets wat STVV kenmerkt, misschien dat dat ook veranderd met de Japanners...
Dat zijn gewoon de jeugdjaren die eindelijk door zijn. Die gast is eindelijk volwassen geworden. De bel is gegaan en de speeltijd voorbij.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Jamie Vardy is ook zo een voorbeeld.

Ik geloof dat Chris Smalling ook zo een voorbeeld was (voor de verdedigers dan :D)

In ieder geval zou dit ongelooflijk raar zijn. Nog 2dagen voor de markt sluit en wij gaan een speler halen die zich nog moet inwerken, terwijl de meest cruciale matchen zich NU gaan voordoen.

Het is echter voor het eerst sinds lang dat er geen spelers vertrokken zijn in de winter, wat wel positief te noemen valt (enkel Acolatse hadden ze retour Jan Breydel mogen geven....) :stvv:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Geel-Blauw »

Chuba Akpom gespot @ Stayen samen met zijn vader om de laatste details af te ronden(?)
Nie zievere, speile!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Opvallend: geen half jaar maar een deal van 3 jaar. Verdere details ontbreken nog. Maar het wordt dus niet zozeer een extra wapen in de strijd voor PO1, eerder een reconversie-project. Japanners lijken woord te houden dat ze liever geen huurlingen meer willen. Maar het risico voor STVV is natuurlijk ook groter nu. Dat hij voor 3 jaar kan tekenen, geeft hem misschien mentaal ook wat stabiliteit.
epoboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2018, 11:04

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door epoboy »

http://www.itsroundanditswhite.co.uk/ar ... ne-day-epl

Chuba Akpom

Chuba Akpom's Arsenal career is at a standstill. Despite being tipped for a big future at the Emirates, he has failed to break into the first team.
Akpom has previously had spells on loan at Hull City and Brighton and Hove Albion. He also won promotion from the Championship twice. The 22-year-old needs another move this month to rekindle his career. He would prove a decent signing for a team with top division am
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Toch wel raar als je de bedragen voor Morioka, Bandé, Lukebakio nu hoort...

Er waren er hier die met hoog en laag verkondigden dat we het onderste uit de kan gehaald hadden voor
Edmilson, Dompe, schoofs, Peeters, Gerkens...

Anderlecht moet nu zelfs 3,5 miljoen gaan betalen voor Saief....
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

stvvilvoorde schreef:Toch wel raar als je de bedragen voor Morioka, Bandé, Lukebakio nu hoort...

Er waren er hier die met hoog en laag verkondigden dat we het onderste uit de kan gehaald hadden voor
Edmilson, Dompe, schoofs, Peeters, Gerkens...

Anderlecht moet nu zelfs 3,5 miljoen gaan betalen voor Saief....
Laat ons de waardeloosheid van de vorige eigenaar in zijn rol van clubbestuurder zo snel mogelijk vergeten !
:vomit:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

ZE gaan zich toch mogen haasten als ze nog die spits en linksmidden willen.
Plaats reactie