Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Nog 7 uurkes voor 2 transfers, dat komt niet goed.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Mechelen gaat De Sutter halen..
De pedalen kwijt zijn, zeggen ze dan..

Geen nieuws is nog altijd beter nieuws dan dat..
We zijn gered, top 6 hoeft niet..
Alles wat er nog bijkomt is extra.. niet meer niet minder..

Al wil ik niet zeggen dat top6 niet super zou zijn en ook mijn ambitie is ;) ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Ja mechelen toch wel kampioen van de paniektransfers, Bagayoko zou ook nog op komst zijn.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

stvvilvoorde schreef:Ja mechelen toch wel kampioen van de paniektransfers, Bagayoko zou ook nog op komst zijn.
Bagayoko wordt gehuurd tot het einde van het seizoen, bevestigd op hun site.

Stel dat ze af gaan, dat dreigt daar een financiële ramp te worden: investeringen in het stadion, paniekaankopen tot en met, een spelerskern die totaal niet begroot is op een 2e klasse avontuur,... Het is te hopen voor hen dat het zo ver niet komt.

Voor ons: 5 voor 12 is ook nog goed om de fax naar de bond te sturen, ze hebben nog een paar uur. Ik hoop dat er nog iets bijkomt.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Akpom 5 maand STVV ..

Geen 3jaar contract zoal hier beweerd werd..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Aankoopoptie?
Zoniet...nutteloos.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Aangezien het redelijk lang geduurd heeft zullen ze wel een aankoopoptie gewild hebben maar zal Arsenal dit niet hebben toegestaan.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jack schreef:Aankoopoptie?
Zoniet...nutteloos.
Snap ook totaal niet waarom je nu een speler gaat huren voor 5 maand zonder optie..
Ma soit..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Als hij beslissend kan zijn in het behalen van POI is het een meesterzet. Op het eind van het seizoen kunnen ze nog gaan praten met Arsenal en kan de situatie weer van die aard zijn dat ze toch bereid zijn om hem te laten gaan. Valt hij door de mand of ziet hijzelf het hier niet meer zitten in de zomer kan je hem gewoon laten gaan. Ik vind de huur dus wel een goed idee.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:Als hij beslissend kan zijn in het behalen van POI is het een meesterzet. Op het eind van het seizoen kunnen ze nog gaan praten met Arsenal en kan de situatie weer van die aard zijn dat ze toch bereid zijn om hem te laten gaan. Valt hij door de mand of ziet hijzelf het hier niet meer zitten in de zomer kan je hem gewoon laten gaan. Ik vind de huur dus wel een goed idee.
Behalve het feit dat hij onbetaalbaar zal zijn als hij hier nu 5 maand gaat bevestigen..
Mja.. die 5maand kunnen ze ons toch niet meer afpakken dan ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef:
lindoke schreef:Als hij beslissend kan zijn in het behalen van POI is het een meesterzet. Op het eind van het seizoen kunnen ze nog gaan praten met Arsenal en kan de situatie weer van die aard zijn dat ze toch bereid zijn om hem te laten gaan. Valt hij door de mand of ziet hijzelf het hier niet meer zitten in de zomer kan je hem gewoon laten gaan. Ik vind de huur dus wel een goed idee.
Behalve het feit dat hij onbetaalbaar zal zijn als hij hier nu 5 maand gaat bevestigen..
Mja.. die 5maand kunnen ze ons toch niet meer afpakken dan ;)
Bwa, ik denk niet dat men bij Arsenal achterover gaat vallen moest hij hier in de resterende 6 matchen 6 goals maken en ons aan een POI ticket helpt. Ik denk niet dat onze competitie zo hoog aangeschreven staat in Engeland.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:
BoemBoem schreef:
lindoke schreef:Als hij beslissend kan zijn in het behalen van POI is het een meesterzet. Op het eind van het seizoen kunnen ze nog gaan praten met Arsenal en kan de situatie weer van die aard zijn dat ze toch bereid zijn om hem te laten gaan. Valt hij door de mand of ziet hijzelf het hier niet meer zitten in de zomer kan je hem gewoon laten gaan. Ik vind de huur dus wel een goed idee.
Behalve het feit dat hij onbetaalbaar zal zijn als hij hier nu 5 maand gaat bevestigen..
Mja.. die 5maand kunnen ze ons toch niet meer afpakken dan ;)
Bwa, ik denk niet dat men bij Arsenal achterover gaat vallen moest hij hier in de resterende 6 matchen 6 goals maken en ons aan een POI ticket helpt. Ik denk niet dat onze competitie zo hoog aangeschreven staat in Engeland.
Nee oké,
Maar zelfs de goedkoopste spelers uit Engeland zijn normaal te duur voor ons he..

We zien wel ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Akpom is waarschijnlijk de laatste transfer.
Wel onbegrijpelijk dat er maar 1 japanner is gehaald. Had er toch wel een 3tal verwacht :/.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Akpom is waarschijnlijk de laatste transfer.
Wel onbegrijpelijk dat er maar 1 japanner is gehaald. Had er toch wel een 3tal verwacht :/.
Waarom is dat onbegrijpelijk?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Bougrine van Lierse, hier ook gepasseerd, getekend bij FC Paris..

Niet PSG he :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie