Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Dat was het ? Daaagen onderhandeld voor 5 maanden huur...
En geen aankoopoptie en geen beloofde linksvoor.
Als ze in de zomer ook zoveel tijd nodig hebben ...
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Amzu »

BoemBoem schreef:
stvv fan schreef:Akpom is waarschijnlijk de laatste transfer.
Wel onbegrijpelijk dat er maar 1 japanner is gehaald. Had er toch wel een 3tal verwacht :/.
Waarom is dat onbegrijpelijk?
Ik vind dat ergens ook onbegrijpelijk en wel hierom:
Dmm is al meerdere maanden bezig met de overname.
Dat betekent dat ze dus al enkele maanden konden rondkijken in hun thuisland om te checken welke spelers (die voor ons een meerwaarde kunnen zijn) er voor STVV in aanmerking/geïnteresseerd/betaalbaar zouden zijn. En deze spelers nu al naar hier halen met het oog op volgend seizoen zou hen een half jaar voorsprong geven om te accumuleren, want dat zal absoluut nodig zijn voor die jongens.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door toyotacorolla »

Wie dacht dat er geld ging rollen na de overname, komt bedrogen uit.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Er is duidelijk aangegeven, al verschillende weken, dat er nog geen invloed ging zijn van het nieuwe bestuur gedurende deze transferperiode

Ze hebben echter tijd nu, veel tijd, om het nieuwe seizoen voor te bereiden. September-Oktober, dan gaan we meer weten.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

toyotacorolla schreef:Wie dacht dat er geld ging rollen na de overname, komt bedrogen uit.
DMM & Co hebben vanop het begin verkondigd dat de uitgaven deze wintermercato beperkt gingen blijven. Dan moet je je niet bedrogen voelen!

Ik vind deze mercato in het algemeen povertjes. Enkele zaken zijn me wel opgevallen:

1. Antwerp: waar staat die hun ezel? Wel een paar knappe transfers gerealiseerd.
2. De paniekaankopen van Malinois
3. Ndongala naar G*nk. Heeft zijn niveau van Charleroi niet meer gehaald bij de Rouches. Een Ndongala met vertrouwen was misschien iets geweest voor ons.
4. Het gezever van RSCA: in hoeveel bochten kan een club zich wringen om een transfer gerealiseerd te krijgen. De vindingrijkheid van Mogi. De zoektocht naar hun spits is een echte slapstick geworden.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Positivo »

Het kan vriezen, het kan dooien
En de man trapt graag op paal en lat.
Hier wat beelden van zijn passage bij Hull

https://m.youtube.com/watch?v=pYLwnu1TX9I
Guggenheimer89
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2018, 10:14

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Guggenheimer89 »

Sommigen vragen hier waarom er geen aankoopoptie voorzien is.

Dit is niet de fout van STVV noch goede business van Arsenal. Akpom is transfervrij deze zomer. Zijn contract loopt af en aangezien een transfer niet meer mogelijk is voor juli, kan er ook geen aankoopoptie in het contract opgenomen worden (Of is het in elk geval zinloos).

Het staat STVV zelfs vrij Akpom een contract aan te bieden dat ingaat op 1 juli 2018. Er is dan geen akkoord met Arsenal nodig. Anderzijds kan eender welke club ( Arsenal zelf incluis) een contract aanbieden dus de enige met de kaarten in handen is Akpom.
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door davy »

Guggenheimer89 schreef:Sommigen vragen hier waarom er geen aankoopoptie voorzien is.

Dit is niet de fout van STVV noch goede business van Arsenal. Akpom is transfervrij deze zomer. Zijn contract loopt af en aangezien een transfer niet meer mogelijk is voor juli, kan er ook geen aankoopoptie in het contract opgenomen worden (Of is het in elk geval zinloos).

Het staat STVV zelfs vrij Akpom een contract aan te bieden dat ingaat op 1 juli 2018. Er is dan geen akkoord met Arsenal nodig. Anderzijds kan eender welke club ( Arsenal zelf incluis) een contract aanbieden dus de enige met de kaarten in handen is Akpom.
Ben je daar zeker van? Volgens Transfermarkt en BBC ligt hij onder contract tot 2019.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Sommigen hadden echt wel onrealistische verwachtingen van deze mercato ondanks dat het meermaals is aangekondigd dat er niks spectaculair ging gebeuren, hoogstens hier of daar een opportuniteit. Dat is ook gebleken. Ik had ook graag een extra flank gehad maar daar is op één bericht na nooit echt sprake van geweest, tant pis. Wie nu ontgoocheld is, moet toch vooral naar zichzelf kijken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Guggenheimer89 schreef:Sommigen vragen hier waarom er geen aankoopoptie voorzien is.

Dit is niet de fout van STVV noch goede business van Arsenal. Akpom is transfervrij deze zomer. Zijn contract loopt af en aangezien een transfer niet meer mogelijk is voor juli, kan er ook geen aankoopoptie in het contract opgenomen worden (Of is het in elk geval zinloos).

Het staat STVV zelfs vrij Akpom een contract aan te bieden dat ingaat op 1 juli 2018. Er is dan geen akkoord met Arsenal nodig. Anderzijds kan eender welke club ( Arsenal zelf incluis) een contract aanbieden dus de enige met de kaarten in handen is Akpom.
Dat zou een heel ander verhaal zijn.
Bron?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

Voor mij is het alleszins geslaagd. De eerste transferperiode zonder de stress dat er een aantal sterkhouders verkocht zouden worden. Er is zelfs een extra spits bijgehaald.
En wat de flankspelers betreft. Als we in de zomer Acolatse niet hadden gehaald, maar nu in de winter. Dan waren er meer mensen content ivm te flanken.

Maw die moet gewoon maar eens beginnen te presteren. Indien niet dan moet Botaka maar eens beginnen presteren. Indien niet moet de trainer maar Abrahams op de flank zetten, met infiltraties naar het centrum Of op de een of andere slimme manier hem laten renderen op die plaats.

Maw het is in de laatste plaats de Jappen hun fout volgens mij. Er moet gewoon iemand anders zijn verantwoordelijkheid nemen.
Guggenheimer89
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2018, 10:14

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Guggenheimer89 »

davy schreef:
Guggenheimer89 schreef:Sommigen vragen hier waarom er geen aankoopoptie voorzien is.

Dit is niet de fout van STVV noch goede business van Arsenal. Akpom is transfervrij deze zomer. Zijn contract loopt af en aangezien een transfer niet meer mogelijk is voor juli, kan er ook geen aankoopoptie in het contract opgenomen worden (Of is het in elk geval zinloos).

Het staat STVV zelfs vrij Akpom een contract aan te bieden dat ingaat op 1 juli 2018. Er is dan geen akkoord met Arsenal nodig. Anderzijds kan eender welke club ( Arsenal zelf incluis) een contract aanbieden dus de enige met de kaarten in handen is Akpom.
Ben je daar zeker van? Volgens Transfermarkt en BBC ligt hij onder contract tot 2019.
Mijn excuses. Ik heb te snel gereageerd. Ik las deze info op het Arsenal forum ( Waar ze strooien met bedragen rond de 2 miljoen pond gebaseerd op eerdere youngsters die werden uitgeleend en daarna verkocht aan ploegen uit de championship).

Ik had gedubbel checked op transfermarkt maar de datum die ik daar gelezen had is die van de duur van de huurovereenkomst. Triple checke is dus de boodschap :).

In dat geval slaat een huur van 5 maanden, voor een speler die al een tijd stilligt en bovendien nog nooit buiten Engeland voetbalde, natuurlijk op niet veel.
Guggenheimer89
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2018, 10:14

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Guggenheimer89 »

Jack schreef:
Guggenheimer89 schreef:Sommigen vragen hier waarom er geen aankoopoptie voorzien is.

Dit is niet de fout van STVV noch goede business van Arsenal. Akpom is transfervrij deze zomer. Zijn contract loopt af en aangezien een transfer niet meer mogelijk is voor juli, kan er ook geen aankoopoptie in het contract opgenomen worden (Of is het in elk geval zinloos).

Het staat STVV zelfs vrij Akpom een contract aan te bieden dat ingaat op 1 juli 2018. Er is dan geen akkoord met Arsenal nodig. Anderzijds kan eender welke club ( Arsenal zelf incluis) een contract aanbieden dus de enige met de kaarten in handen is Akpom.
Dat zou een heel ander verhaal zijn.
Bron?
Zie eerdere aanvulling :
Mijn excuses. Ik heb te snel gereageerd. Ik las deze info op het Arsenal forum ( Waar ze strooien met bedragen rond de 2 miljoen pond gebaseerd op eerdere youngsters die werden uitgeleend en daarna verkocht aan ploegen uit de championship).

Ik had gedubbel checked op transfermarkt maar de datum die ik daar gelezen had is die van de duur van de huurovereenkomst. Triple checke is dus de boodschap :).

In dat geval slaat een huur van 5 maanden, voor een speler die al een tijd stilligt en bovendien nog nooit buiten Engeland voetbalde, natuurlijk op niet veel.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Vouch »

Een contract tot half '19 dus.

Soit, als hij ons richting PO I knalt heeft deze transfer natuurlijk wél zijn nut. Is het om in PO II te prutsen tegen Lierse, dan is dat iets anders.
Feit is dat als we écht richting PO I willen, we doelgerichter moeten zijn. Of hij de oplossing is zullen we zien.

Als je ziet welke problemen een organisatie als Anderlecht heeft met een overname, kan je je wel indenken wat voor problemen er zijn bij een éénmanszaak (Bormans) als STVV. Dat er dus weinig te verwachten viel tijdens deze transferperiode is wel te begrijpen. We zijn in ieder geval niét verzwakt en misschien wel versterkt in de strijd om PO I in een organisatorisch heel moeilijke periode. Ik zie het probleem dus niet.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:Een contract tot half '19 dus.

Soit, als hij ons richting PO I knalt heeft deze transfer natuurlijk wél zijn nut. Is het om in PO II te prutsen tegen Lierse, dan is dat iets anders.
Feit is dat als we écht richting PO I willen, we doelgerichter moeten zijn. Of hij de oplossing is zullen we zien.

Als je ziet welke problemen een organisatie als Anderlecht heeft met een overname, kan je je wel indenken wat voor problemen er zijn bij een éénmanszaak (Bormans) als STVV. Dat er dus weinig te verwachten viel tijdens deze transferperiode is wel te begrijpen. We zijn in ieder geval niét verzwakt en misschien wel versterkt in de strijd om PO I in een organisatorisch heel moeilijke periode. Ik zie het probleem dus niet.
Half '18 toch he ? :D ..
Tenzij we wel heel uitgebreide play-offs krijgen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie