Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

stvvilvoorde schreef:Toch wel raar als je de bedragen voor Morioka, Bandé, Lukebakio nu hoort...

Er waren er hier die met hoog en laag verkondigden dat we het onderste uit de kan gehaald hadden voor
Edmilson, Dompe, schoofs, Peeters, Gerkens...

Anderlecht moet nu zelfs 3,5 miljoen gaan betalen voor Saief....
Net daardoor staan we al jaren ter plaatse te trappelen! :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Morioka is naar anderlecht.
Was te mooi om waar te zijn, ik hoop nog stiekem op een vinnige dribbelvaardige flank aanvaller.
Iemand al nieuws over akpom?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mobius »

stvv fan schreef:Morioka is naar anderlecht.
Was te mooi om waar te zijn, ik hoop nog stiekem op een vinnige dribbelvaardige flank aanvaller.
Iemand al nieuws over akpom?
Blijkbaar wel ja. Was te verwachten. Ik ga mijn "bron" die het zeker wist dat Morioka ging komen toch eens serieus over zijn voeten geven hoor. Vanaf nu geloof ik niks meer voor de handtekening een feit is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Logische keuze. Ik wil wel geloven dat DMM getracht heeft hem naar hier te halen, maar soms haalt sportieve logica de bovenhand. Spijtig voor ons, maar in se niet meer dan logisch. Drie miljoen lijkt me een correct bedrag, misschien zelfs wat aan de lage kant wat Wa-Be betreft, maar wel het dubbel van wat hij vermoedelijk in de zomer had opgebracht.
Benieuwd of Wa-Be dit nog kan opvangen dit seizoen. Het is straf dat ze het verlies van Clément en Seck zo goed opvingen, maar nu zijn ze hun dirigent kwijt. Die vervang je niet op 1-2-3.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

Jammer natuurlijk dat wij al 2x tegen Waasland gespeeld hebben. G*nk moet er nog gaan spelen. Hoe lang gaat men eigenlijk blijven doen, alsof het huidige competitieformat en de transferperiode die loopt tot een goed stuk in de terugronde geen competitievervalsing is?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Benieuwd of ze de twee aangekondigde transfers nog rond krijgen vandaag. Ampom en...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

enerkey schreef:Jammer natuurlijk dat wij al 2x tegen Waasland gespeeld hebben. G*nk moet er nog gaan spelen. Hoe lang gaat men eigenlijk blijven doen, alsof het huidige competitieformat en de transferperiode die loopt tot een goed stuk in de terugronde geen competitievervalsing is?
Nee enerkey, onze kunstgrasplein, DAT is competitievervalsing, niet het competitieformat en de transferperiode, wat zeg jij nu.... :grappig: :grappig: :grappig:

@ Jones: maar wie heeft gezegd dat er nog een linksmidden, linksbuiten komt? Ik heb hetzelfde gelezen als jij hoor, ik heb het ook ergens gelezen, maar het was maar een kleine randopmerking en daarbij, Ceballos zei zelf dat hij in februari (ik geloof midden) terug zou zijn.
Dus wat in het artikel stond over dat hij aan het eind van de play-offs terug zou zijn is ook niet geheel correct
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door sander0910 »

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180131_0333 ... huba-akpom uiteindelijk precies toch maar een half jaar huren
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Als ze een huur met (realistische) aankoopoptie uit de brand kunnen slepen, hebben ze in dit dossier goed gewerkt.

Ik zie dat Galvez-Lopez (ex-chalala) zijn contract bij Cercle ontbonden heeft. Bij Chalala vond ik dat destijds een leuke, talentvolle flankaanvaller, toevallig de minst bezette positie bij ons. Die mogen ze van mij eventueel een (klein) contract geven, onder de noemer opportuniteit waar financieel niet veel risico aan verbonden is. Voor de rest zou ik vooral niet te zot doen. Behoud wat goed is en hoed u voor verkopers van gebakken lucht.
Overdrijven is een kunst
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Waarom niet polsen achter jinty caenepeel, jordy croux of massimo bruno. Alle 3 belgisch en flankspelers ...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Akpom gewoon huren voor een half jaar heeft geen nut...
Die jongen zal de komende weken toch nooit de voorkeur gaan krijgen op Vetokele én Boli? Als 1 van de 2 speelt en den andere op de bank zit zal Akpom zelfs de bank niet halen en de kans niet krijgen om zich te bewijzen. Tegen dat die jongen hier wat is ingewerkt zal de lopende competitie voorbij zijn en zal Gueye ook wel weer fit zijn.
De situatie is anders indien ze hem zien als "halve" spits waarvan de toekomst op de flank ligt.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Nog 9 uur tot de deadline. Wie voert de onderhandelingen ? Tateishi met tolk ? Toch nog Bormans ? Iemand anders ? Wie stelt de contracten op ? Dat communicatieproblemen maar geen roet in het eten strooien.
Voor mij moet Akpom niet. Er zijn er genoeg. Je moet alleen de juiste kanalen kennen
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Henri is de man »

Antwerp versterkt zich met Susic en Siani

niet slecht
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Waarom niet polsen achter jinty caenepeel, jordy croux of massimo bruno. Alle 3 belgisch en flankspelers ...
Ja..
Akpom krijgt hier tegenwind omwille zijn karakter..
Misschien moet ge eens jinty caenepeel googelen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door wiekes »

Ene verslaafde kunnen we wel missen als tandpijn
Plaats reactie