Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Mobius schreef:
toyotacorolla schreef:Clement wil Morioka naar Genk halen.
Tussen willen en effectief doen is een verschil he. Nu voor ons zou het natuurlijk een mirakel zijn als dat lukt. We zien wel. Ik heb het ook maar via een tussenstation van een betrouwbare bron.
Dat geldt ook voor ons, maar ben dan toch al "blij" dat er een contract klaar ligt en dat we andere clubs "op snelheid" kunnen pakken mocht het allemaal waar zijn.

Nog iets anders gehoord?
Wanneer land die Tomiyasu?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

https://www.tvl.be/sport/philippe-borma ... baar-53752

Niks exit Deroeck, 1 à 2 versterkingen én 2 jonge Japanners dus. is genoeg denk ik. We kunnen dus beginnen gissen...
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door nippy »

De bock! Zou dat niets zijn voor ons?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Danijel Milicevic van Gent.
Als Eupen daar gesprekken mee kan voeren zie ik echt niet in waarom STVV hem te hoog gegrepen zou vinden..

Milicevic, morioka en de bock :D ..

:lollig:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Dat er een contract zou klaar liggen voor Morioka wil ik allemaal wel geloven. En dat er zelfs een akkoord zou zijn met z'n manager misschien ook. Die mannen hebben graag zoveel mogelijk opties.
Maar waarom in godsnaam zou Morioka op dit moment STVV zien als een goede stap in z'n carriere. Hij kan naar Anderlecht, Genk, en waarschijnlijk nog een hoop andere clubs die groter zijn dan STVV. Dat zal de volgende en logische stap zijn voor hem. Laat uwe kop maar ni zot maken...

Ik verwacht de komende dagen wel heel wat bewegingen op de transfermarkt, er zijn een pak mooie namen die zullen verhuizen.
Harbaoui (staat dicht bij een contract van 3j bij Zulte)
Damian Marcq (ook dicht bij een contract van 3j Zulte)
Laurens De Bock (kan ook naar KV Mechelen)
Milicevic (naar Eupen wil hij alvast niet)
Foket
Morioka (aan het eind van dit seizoen kan die weg voor slechts 1,5 miljoen euro door een clausule, nu kan hij een veelvoud opbrengen)
...

De Bock zou natuurlijk een opportuniteit kunnen zijn. Staat in de belangstelling van Kv Mechelen.
In mijn ogen ligt de toekomst van De Norre eerder op rechts dan op linksback. Antunes is niet overtuigend tot nu toe. En gaan we straks een miljoen euro betalen om Kitsiou te kunnen houden? Als De Norre volgend seizoen als rechtsback uitgespeeld zou worden mogen ze De Bock wel gaan halen voor op links. Belg, en gezien zn leeftijd al tonnen ervaring. (is nog maar 25 jaar)
Laatst gewijzigd door STimVV op 02 jan 2018, 14:29, 3 keer totaal gewijzigd.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door nippy »

Meer moet dat niet zijn :geelblauw:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Wat is er van scholz van Standard eigenlijk?
Gekwetst geweest of gewoon uit de ploeg verdwenen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Spelers als Kitsiou en vooral charisis ga je niet goedkoper vinden dan de optie in hun contract te lichten.
Ik zou stvv-zijnde zeker nog proberen te onderhandelen, mss kan je mits onderhandelingen in de zomer nog wel iets van de prijs afdoen, maar dat is ook een beetje met vuur spelen, want de optie lichten is wel het enige dat zekerheid verstrekt.
Je zal er wel vinden die voetbaltechnisch dezelfde kwaliteiten hebben, maar die nooit zo goed passen bij de club op alle vlak.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:Danijel Milicevic van Gent.
Als Eupen daar gesprekken mee kan voeren zie ik echt niet in waarom STVV hem te hoog gegrepen zou vinden..

Milicevic, morioka en de bock :D ..

:lollig:
Ik praat ook met veel mensen. Helaas zijn er maar weinigen die luisteren. ;) :mrgreen:

Milicevic heeft al ontkend dat hij naar Eupen zou gaan. Het is evenwel een zeer interessante piste als die Gent toch zou verlaten en realistischer dan Morioka (wees eerlijk, die zijn naam valt hier enkel omdat het een Japanner is, compleet onrealistisch voor de rest). Ik wil hem altijd ruilen voor Bezus, in wie ik stilaan de hoop op een draaischijf heb opgegeven.

Scholz: is bij Standard volledig terecht uit de ploeg verdwenen, omdat hij weken/maanden aan een stuk geen niveau meer haalde. Mag weg omdat hij te zwaar op de loonmassa weegt, dus vermoedelijk geen spek voor onze bek, aangezien hij hier ook maar 2de/3de verdediger zou zijn (in balans met Kotysch).

De Bock: welkom al ben ik er nooit helemaal zot van geweest. Hij zal bij een kleinere club veel kaarten rapen die hem bij Brugge bespaard blijven/bleven. Ik heb echter het gevoel dat Brugge bij KVM probeert te doen, wat het vorig jaar met ons deed nl. een heel pakket overbodige of onervaren spelers proberen te stallen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 02 jan 2018, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Jacques schreef: Scholz: is bij Standard volledig terecht uit de ploeg verdwenen, omdat hij weken/maanden aan een stuk geen niveau meer haalde. Mag weg omdat hij te zwaar op de loonmassa weegt, dus vermoedelijk geen spek voor onze bek, aangezien hij hier ook maar 2de/3de evrdediger zou zijn (in balans met Kotysch).
In balans met Kotysch? :gek:
Ja Kotysch is de laatste 2 jaar sterk bezig, maar Scholz is toch wel een stuk beter.
Ja, terecht uit de ploeg want waardeloos bezig. Maar ook wel op een moment de stabielste verdediger in de JPL.
Ik verwacht dan nog eerder dat Anderlecht (of Genk of ...) hem oppikt.
Een slechte periode maakt je niet ineens een slechte voetballer.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

intrinsiek is Scholz een betere speler dan Kotysch, maar intrinsiek is Bezus ook een topper en daar zit ik nu ook al 18 maanden op te wachten...Basisplaatsen dwing je in de eerste plaats af met prestaties, niet met potentieel. Op basis van wat ik de laatste 12 maanden gezien heb van Scholz en Kotysch, durf ik niet zeggen dat Scholz sowieso de voorkeur zou moeten krijgen. Bekijk het zo: wij presteren merkelijk slechter zonder Kotysch, Standard presteert merkelijk beter zonder Scholz. Het kan best dat Scholz naar Anderlecht trekt. Die hebben in januari een patent op grote namen die niet presteren. Intrinsiek is Scholz Anderlecht ook waard, maar ik vind niet dat wij veel geld moeten uitgeven aan een speler die al 6-12 maanden onder zijn waarde presteert.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Morioka? Klets er genoeg geld tegen en hij voetbalt in de terugronde voor STVV. Er zijn weinig spelers die niet zwichten voor het geld. Gooi 3 miljoen op tafel voor Beveren en laat Morioka een contract van 3 jaar tekenen voor een mandloon van 150.000 en hij staat hier. Daar moet je niet aan twijfelen. Moet je dat daarom ook effectief doen? Wil je stunten en een duidelijke boodschap aan de supporters geven, ja, doen. Anderzijds, met dat geld en een deftige scouting haal je er gemakkelijk 3 heel goeie.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

David Henen (ex-Anderlecht en jeugdspeler bij de Rode Duivels in alle categoriën; door Everton gekocht indertijd en toch wel een groot talent) zijn contract eindigt in juni 2018... Dat is misschien ook een interessante en haalbare piste... Verder misschien ook eens polsen naar Corentin Fiore van Standard die ook zijn contract beëindigt. Voor de rest mogen voor mij natuurlijk ook Morioka en De Bock komen, want dat zijn toch versterkingen.

Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen trouwens! :party: :party: :party:
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

lindoke schreef:Morioka? Klets er genoeg geld tegen en hij voetbalt in de terugronde voor STVV. Er zijn weinig spelers die niet zwichten voor het geld. Gooi 3 miljoen op tafel voor Beveren en laat Morioka een contract van 3 jaar tekenen voor een mandloon van 150.000 en hij staat hier. Daar moet je niet aan twijfelen. Moet je dat daarom ook effectief doen? Wil je stunten en een duidelijke boodschap aan de supporters geven, ja, doen. Anderzijds, met dat geld en een deftige scouting haal je er gemakkelijk 3 heel goeie.
150.000 ? Ofwel ben je gek, ofwel ben je aan het zeveren. Ik vermoed het tweede, maar het moest van men hart.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

tesneusdoek schreef:David Henen (ex-Anderlecht en jeugdspeler bij de Rode Duivels in alle categoriën; door Everton gekocht indertijd en toch wel een groot talent) zijn contract eindigt in juni 2018... Dat is misschien ook een interessante en haalbare piste... Verder misschien ook eens polsen naar Corentin Fiore van Standard die ook zijn contract beëindigt. Voor de rest mogen voor mij natuurlijk ook Morioka en De Bock komen, want dat zijn toch versterkingen.

Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen trouwens! :party: :party: :party:
Ga voor Fiore, jonge speler, komt niet aan de bak bij Standard. Probleem van de linksback is zo opgelost
Plaats reactie