Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Trunekson schreef:
BoemBoem schreef:
Trunekson schreef:
BoemBoem schreef:Ik weet dat dit topic er niet voor dient,

Maar als ge ziet welke transfers KV Mechelen doet......
Misschien liever géén transfers zoals bij ons dan :D ..

Ok topic ,
Is die naranjo van Genk niks?
Technisch sterke spits die toch ook enkele goals gemaakt heeft.
Moet weg bij Genk..
Limbombe speelt ook niet super veel bij Brugge..
Bruno van Anderlecht idem.. (eigendom van Salzburg)
Limbombe? :roll:
Ja wat?
Of ge limbombe nu gaat huren of verder gaat sukkelen met acolatse..
limbombe speelt alle matchen bij Brugge...
Dan limbombe van Antwerpen maar he :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jan Bulder »

Mikman schreef:Hoort niet echt thuis in deze topic, maar hoe kan het dat een keeperstalent uit Brustem niet bij STVV zit?

https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch ... ~a66bc10c/
Had bij de jeugd van STVV problemen met zijn trainer, die blijkbaar enige invloed had. Speler is toen, denk dat hij toen een jaar of 10 was, vertrokken naar Genk.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Die gast is bij STVV geweest, woont in de Brandhoutstraat, zijn vader Rutger is cipier in Hasselt, is de kleinzoon van meester Vandevoordt voor wie ooit op de Zepperenweg school liep. Miskent door STVV dacht ik.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef:Die gast is bij STVV geweest, woont in de Brandhoutstraat, zijn vader Rutger is cipier in Hasselt, is de kleinzoon van meester Vandevoordt voor wie ooit op de Zepperenweg school liep. Miskent door STVV dacht ik.
Ken hem niet, mocht ge misschien weten wat zijn moeder doet en zijn tantes en nonkels dan kan er misschien een belleke beginnen rinkelen ;)
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Louis XIV schreef:
Jones schreef:Die gast is bij STVV geweest, woont in de Brandhoutstraat, zijn vader Rutger is cipier in Hasselt, is de kleinzoon van meester Vandevoordt voor wie ooit op de Zepperenweg school liep. Miskent door STVV dacht ik.
Ken hem niet, mocht ge misschien weten wat zijn moeder doet en zijn tantes en nonkels dan kan er misschien een belleke beginnen rinkelen ;)
Zijn moeder staat in het onderwijs dacht ik :D
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

STVV BETAALT STEVIG VOOR EERSTE AANWINST
STVV staat op het punt om Takehiro Tomiyasu naar Stayen te halen. Met de speler is de club er ondertussen al uit.
De Japanse jeugdinternational komt wellicht over van Avispa Fukuoka en ligt daar nog onder contract. De club is volgens Het Belang van Limburg bereid om een aardige som te betalen voor de 19-jarige centrale verdediger.
De kans is groot dat de transfer eerstdaags wordt afgerond.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131819
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

"Stevig" betalen en een "aardige" som op tafel leggen. Zeer gedetailleerde info van hbvl. :)

Bon, Tomiyasu zal zoals al aangekondigd dus weldra (ik gok na oefenkamp) aansluiten. Sommige media zien hem bij de beloften, maar van een 19-jarige jeugdinternational verwacht ik eigenlijk dat die bij de A-kern kan aansluiten op training. In dat geval lijkt het me logisch dat Ayala zijn Spaanse broeders Calderon en Marquez aan de Spaanse costa vervoegt.
Laatst gewijzigd door Jacques op 09 jan 2018, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Hoe kunnen we wel voor Legaer in de bres springen (een speler waar iedereen terecht van dacht dat hij over zijn hoogtepunt was), maar spelers die nog hun 'piek' moeten bereiken laten we aan onze neus voorbijgaan.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Fiore trekt van Standard naar Palermo. (Italiaanse 2e klasse)
Contract van 2,5 jaar. Standard liet hem gratis vertrekken, met 20% doorverkoopwaarde.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

StellaWADASWAD schreef:Hoe kunnen we wel voor Legaer in de bres springen (een speler waar iedereen terecht van dacht dat hij over zijn hoogtepunt was), maar spelers die nog hun 'piek' moeten bereiken laten we aan onze neus voorbijgaan.
Omdat niemand anders geïnteresseerd was in Legaer? Veel springen was daar niet mee gemoeid. ;)

Voor de rest: de media is goed bezig met te steuken, zie bv. voetbalbelgië. Twee verzonnen artikels over Machimasu (geduld) en een vertrek van Boli met niks info in. :roll: Clickbait rotzooi waar we ons niet door mogen laten opjagen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

weekenders schreef:STVV BETAALT STEVIG VOOR EERSTE AANWINST
STVV staat op het punt om Takehiro Tomiyasu naar Stayen te halen. Met de speler is de club er ondertussen al uit.
De Japanse jeugdinternational komt wellicht over van Avispa Fukuoka en ligt daar nog onder contract. De club is volgens Het Belang van Limburg bereid om een aardige som te betalen voor de 19-jarige centrale verdediger.
De kans is groot dat de transfer eerstdaags wordt afgerond.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131819
STEVIG BETALEN!!!! :grappig: Voor een manneke van 19 uit de Japanse 2e klasse?!?! Laat me toch niet lachen! Ofwel is voor STVV €100.000 "stevig betalen" en dan maak ik me echt zorgen ofwel betalen ze er €2 miljoen voor en is het duidelijk dat DMM STVV overgenomen heeft voor hun witwas praktijkjes :mrgreen:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Positivo »

lindoke schreef:
weekenders schreef:STVV BETAALT STEVIG VOOR EERSTE AANWINST
STVV staat op het punt om Takehiro Tomiyasu naar Stayen te halen. Met de speler is de club er ondertussen al uit.
De Japanse jeugdinternational komt wellicht over van Avispa Fukuoka en ligt daar nog onder contract. De club is volgens Het Belang van Limburg bereid om een aardige som te betalen voor de 19-jarige centrale verdediger.
De kans is groot dat de transfer eerstdaags wordt afgerond.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131819
STEVIG BETALEN!!!! :grappig: Voor een manneke van 19 uit de Japanse 2e klasse?!?! Laat me toch niet lachen! Ofwel is voor STVV €100.000 "stevig betalen" en dan maak ik me echt zorgen ofwel betalen ze er €2 miljoen voor en is het duidelijk dat DMM STVV overgenomen heeft voor hun witwas praktijkjes :mrgreen:
Oordeel zelf of dit een kleine club is !?
Bij een topwedstrijd spelen ze vlot voor 16000 toeschouwers.
Misschien moeten we even afwachten (zoals altijd trouwens)
"Het manneke" zelf is blijkbaar 1,88m groot. En is "het manneke" al volle groei ?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Level5_Stadium
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Positivo schreef:
lindoke schreef:
weekenders schreef:STVV BETAALT STEVIG VOOR EERSTE AANWINST
STVV staat op het punt om Takehiro Tomiyasu naar Stayen te halen. Met de speler is de club er ondertussen al uit.
De Japanse jeugdinternational komt wellicht over van Avispa Fukuoka en ligt daar nog onder contract. De club is volgens Het Belang van Limburg bereid om een aardige som te betalen voor de 19-jarige centrale verdediger.
De kans is groot dat de transfer eerstdaags wordt afgerond.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=131819
STEVIG BETALEN!!!! :grappig: Voor een manneke van 19 uit de Japanse 2e klasse?!?! Laat me toch niet lachen! Ofwel is voor STVV €100.000 "stevig betalen" en dan maak ik me echt zorgen ofwel betalen ze er €2 miljoen voor en is het duidelijk dat DMM STVV overgenomen heeft voor hun witwas praktijkjes :mrgreen:
Oordeel zelf of dit een kleine club is !?
Bij een topwedstrijd spelen ze vlot voor 16000 toeschouwers.
Misschien moeten we even afwachten (zoals altijd trouwens)
"Het manneke" zelf is blijkbaar 1,88m groot. En is "het manneke" al volle groei ?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Level5_Stadium
Pas op met dat "groot" zijn hé. STVV dacht ooit eens ene goeie speler gekocht te hebben. Bleek dat 't het broer was van die ze wouden kopen en het was ook ene grote want het was.........ene basketter :grappig: :grappig: :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Je kan niet iedere winter een koppel sterkhouders verkopen. ;)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie