Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Ik zal eens een naam droppen:

Manuel Benson, verhuisde deze zomer voor een stevig bedrag van Lier naar Genk.
Was één van de uitblinkers bij Lierse vorig seizoen, en bij uitbreiding eigenlijk de sterspeler van 1B, kan op beide flanken uit de voeten, maar verkommert nu bij Genk.
Laatste matchen zat hij wel nog bij de selectie, maar hij komt niet meer aan spelen toe.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Alsof Clement STVV versterking gunt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Alsof Clément daar fel van wakker gaat liggen. 't is hier Standard - boehoe iedereen is tegen ons :cry: - de Merde niet.

Voetbal draait om geld, de rest is (slecht) theater.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Bougrine kampt met transferitis en kwam niet opdagen op de training bij Lierse.

Ik heb hem al een paar keer genoemd hier, zou echt een goede transfer zijn voor ons.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Bartman »

Halenaar schreef:Bougrine kampt met transferitis en kwam niet opdagen op de training bij Lierse.

Ik heb hem al een paar keer genoemd hier, zou echt een goede transfer zijn voor ons.
Omwille van een goede mentaliteit precies ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Bartman schreef:
Halenaar schreef:Bougrine kampt met transferitis en kwam niet opdagen op de training bij Lierse.

Ik heb hem al een paar keer genoemd hier, zou echt een goede transfer zijn voor ons.
Omwille van een goede mentaliteit precies ...
Erg om te zeggen maar dat is eigen aan het moderne voetbal van vandaag. Spelers, trainers, managers, ... als ze ergens een euro meer kunnen verdienen zullen ze er alles aan doen om daar te geraken. Zelfs onze ex voorzitter verhuisde naar Standard omdat hij daar nog wat financiële opportuniteiten zag.

Ik geloof dus nog bitter weinig in zaken als clubliefde, of respect hebben naar de supporters toe. Bougrine hoort zeker daarbij, erg professioneel en respectvol is het allemaal niet wat hij doet, maar dat kan je van het grote merendeel van de voetbalwereld zeggen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

Over de voetballer zelf. Hij is niet onaangenaam om bezig te zien. Maar ik stel mij de vraag hoeveel doelgerichtheid zit daar in? Is in het zelfde bedje ziek als vele van de Belgische GM spelers denk ik. Ze kunnen gewoon heel goed met de bal over weg. Maar geen doelgerichtheid, geen winnaarsmentaliteit. Is niet voor niets dat hij daar op de bank is gezet, om mede de ommekeer te bewerkstelligen denk ik.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Hoe zit het eigenlijk met die Jamaicaanse tester die er twee of drie in knalde bij dat oefenduel ?
Niet Aziatisch genoeg ? Geen opportuniteit ? Was geen fan van 'den Antwerp' ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Vandaag gingen ze wakkerschieten?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:Vandaag gingen ze wakkerschieten?
Nee?
Morgen komen de Jappen af, dus Tomiyasu zal dan ook meekomen zeker? Reporter uit het Belang van vandaag stelt dat er deze week overleg zou zijn tussen alle partijen (Muranaka is in Sint-Truiden)
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

Canesin wil en mag blijkbaar weg bij KVO.
Vraagprijs 3miljoen, maar daar valt over te praten. Huur met aankoopoptie is ook mogelijk.

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132083
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180116_03301992

Hij zou wel een schakel kunnen zijn tussen ons middenveld (te verdedigend centraal) en onze aanval.

Phille, ich zou toch ins goin polsen, zur!
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Ik vrees dat Canesin, zelfs als hij gratis zou komen, geen meerwaarde voor STVV is en ik baseer me op alle TV verslagen die ik van hem heb mogen zien.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Smurf »

Er zou met Pollet geleurd worden (aangeboden bij Cercle). Persoonlijk vind ik dat we deftige (zij het wisselvallige) spitsen genoeg hebben. Maar Pollet erbij zou toch een versterking zijn, volgens mij.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door weekenders »

OFFICIEEL: Belgische club komt belofte na en haalt landgenoot van Morioka in huis
Dinsdag 16 januari 2018 om 14:15
STVV werd nog niet zolang overgenomen door het Japanse bedrijf DMM.com. De nieuwe eigenaars willen graag enkele landgenoten naar België halen, en met succes. De Truienaars halen Takehiro Tomiyasu in huis.

De Japanse voorzitter Yusuke Muranaka kondigde al aan dat er spelers van zijn thuisland de overstap zouden maken. Op de clubwebsite stellen de Kanaries hun kersverse aanwinst voor. 'Vandaag tekende de 19-jarige Japanse verdediger Takehiro Tomiyasu een contract van 3,5 jaar op Stayen. Tomiyasu komt over van de Japanse tweedeklasser Avispa Fukuoka waar hij sinds 2015 voor het eerste elftal uitkwam.'

Volgens het clubbestuur werd er een speler binnengehaald met heel wat potentieel. 'Tomiyasu speelt ook al enkele jaren voor de Japanse nationale jeugdelftallen en wordt gezien als één van de toekomstige talenten van het Japanse voetbal. Verwacht wordt dat hij in 2020 deelneemt aan de Olympische spelen in Tokio met het nationale beloften elftal', klinkt het bij STVV.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/78 ... tvvprimeur
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

weekenders schreef:OFFICIEEL: Belgische club komt belofte na en haalt landgenoot van Morioka in huis
Dinsdag 16 januari 2018 om 14:15
STVV werd nog niet zolang overgenomen door het Japanse bedrijf DMM.com. De nieuwe eigenaars willen graag enkele landgenoten naar België halen, en met succes. De Truienaars halen Takehiro Tomiyasu in huis.

De Japanse voorzitter Yusuke Muranaka kondigde al aan dat er spelers van zijn thuisland de overstap zouden maken. Op de clubwebsite stellen de Kanaries hun kersverse aanwinst voor. 'Vandaag tekende de 19-jarige Japanse verdediger Takehiro Tomiyasu een contract van 3,5 jaar op Stayen. Tomiyasu komt over van de Japanse tweedeklasser Avispa Fukuoka waar hij sinds 2015 voor het eerste elftal uitkwam.'

Volgens het clubbestuur werd er een speler binnengehaald met heel wat potentieel. 'Tomiyasu speelt ook al enkele jaren voor de Japanse nationale jeugdelftallen en wordt gezien als één van de toekomstige talenten van het Japanse voetbal. Verwacht wordt dat hij in 2020 deelneemt aan de Olympische spelen in Tokio met het nationale beloften elftal', klinkt het bij STVV.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/78 ... tvvprimeur

Wellicht zal de speler pas in de play-offs kunnen aantreden want hij sukkelt nog met een blessure.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Plaats reactie