Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

BoemBoem schreef:
bert1924 schreef:De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
Of hoe ge uzelf 3 keer kunt tegenspreken in 3 zinnen..
Ploeg is inderdaad goed genoeg. Op het begin van het seizoen speelden de spelers op de goede positie en werden er niet constant andere opgesteld in de volgende match.

En ja BoemBoem voor u moeten ze Limbombé (een basisspeler van Club Brugge) halen. :roll:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
stvvilvoorde schreef:Vandaag gingen ze wakkerschieten?
Nee?
Morgen komen de Jappen af, dus Tomiyasu zal dan ook meekomen zeker? Reporter uit het Belang van vandaag stelt dat er deze week overleg zou zijn tussen alle partijen (Muranaka is in Sint-Truiden)
Het is te hopen dat hij sneller voetbalt dan dat hij het uitlegt!! :drunk:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

Trunekson schreef:
BoemBoem schreef:
bert1924 schreef:De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
Of hoe ge uzelf 3 keer kunt tegenspreken in 3 zinnen..
Ploeg is inderdaad goed genoeg. Op het begin van het seizoen speelden de spelers op de goede positie en werden er niet constant andere opgesteld in de volgende match.

En ja BoemBoem voor u moeten ze Limbombé (een basisspeler van Club Brugge) halen. :roll:
Ik denk dat hij de broer van die van Brugge bedoelt, die bij Antwerp speelt (scoorde nog tegen ons de opener op staaien).
Mag weg bij Antwerp.

Ik vind dat de ploeg niet goed genoeg is.
Ik mis zeker een aanvallende mid (bezus voldoet niet) en een extra flank is ook geen overdreven luxe, zeker als ge PO1 ambieert.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

stvvilvoorde schreef:
Ik denk dat hij de broer van die van Brugge bedoelt, die bij Antwerp speelt (scoorde nog tegen ons de opener op staaien).
Mag weg bij Antwerp.
Neen deed hij niet toen. :|
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Trunekson schreef:
BoemBoem schreef:
bert1924 schreef:De kern is goed genoeg.De trainer moet dejuiste spelers op de juiste plaats zetten.Alleen vooraan zou een snelle goalgetter welkom zijn.
Indien de Japanners een signaal naar de sup.willen geven ,dat ze dan gaan voor Morioka.
Of hoe ge uzelf 3 keer kunt tegenspreken in 3 zinnen..
Ploeg is inderdaad goed genoeg, op het begin van het seizoen speelden de spelers op de goede positie en werden er niet constant andere opgesteld in de volgende match.

En ja BoemBoem voor u moeten ze Limbombé (een basisspeler van Club Brugge) halen. :roll:
Ola nog iemand die graag in het verleden leeft :)

Mijn excuses dat ik club Brugge niet volg zoals gij dat doet!
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Heeft er iemand de Japanner op training aan het werk gezien?

Van de foto's op facebook te zien doet de Jap goed mee met de training, ondanks zijn enkelblessure die hem tot aan de play-offs aan de kant zouden houden :gek: .

Is hij echt geblesseerd? Of is dat een bericht van de vrije pers?
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Thomas »

Weet niet of het door gebrek aan echt nieuws nog eens naar boven komt of dat er werkelijk enige vorm van waarheid achter zit :
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... se-intrede
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Thomas schreef:Weet niet of het door gebrek aan echt nieuws nog eens naar boven komt of dat er werkelijk enige vorm van waarheid achter zit :
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... se-intrede
Het zal wel correct zijn dat men interesse heeft.

Misschien zullen zij naar Beveren gaan kijken om te zien of Morioka zijn prijs (miljoen of 3) waard is.
Of de Jappen het effectief zullen gaan geven is een ander zaak.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Dees heb ik toch al een heel tijdje terug gepost !
Dan word je door ambitieloze medelezers voor gek verweten !
En naa da ? Kak intrekke ?

Als de Jappies willen, halen ze hem. Punt !
Morioka moet wel overtuigd worden, maar onder landgenoten lijkt me dat wel makkelijker. De 6de plaats en uitzicht op PO1 eveneens ! Hij zal ook wel weten met wie hij onderhandeld, en dat is gene kattepis !
Denk niet dat die gasten zo krenterig en gierig zijn als de zot, en ook maar al te goed weten dat investeringen om vooruit te geraken noodzakelijk zijn, anders was DMM ook niet geworden wat het nu is !

Win-win voor iedereen, en een booming in Japan qua aandacht en merchandising ! Is zo weer terug verdiend !
Ze kunnen Bezus nog gratis aan Beveren geven als geste!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Dees heb ik toch al een heel tijdje terug gepost !
Dan word je door ambitieloze medelezers voor gek verweten !
En naa da ? Kak intrekke ?

Als de Jappies willen, halen ze hem. Punt !
Morioka moet wel overtuigd worden, maar onder landgenoten lijkt me dat wel makkelijker. De 6de plaats en uitzicht op PO1 eveneens ! Hij zal ook wel weten met wie hij onderhandeld, en dat is gene kattepis !
Denk niet dat die gasten zo krenterig en gierig zijn als de zot, en ook maar al te goed weten dat investeringen om vooruit te geraken noodzakelijk zijn, anders was DMM ook niet geworden wat het nu is !

Win-win voor iedereen, en een booming in Japan qua aandacht en merchandising ! Is zo weer terug verdiend !
Ze kunnen Bezus nog gratis aan Beveren geven als geste!

"De Japanners zullen sowieso serieus investeren. Bedragen doen niet ter zake. De sky is misschien wel de limit. Maar ze moeten nog o zo veel leren over het voetbalvlak", vertellen bronnen aan Het Laatste Nieuws.

bron: http://www.voetbal24.be/news/deze-verra ... op-morioka
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door lakie »

*Joeri Dequevy* -> Die zijn niveau is de top in 2e klasse of de bodem in 1e klasse -> Daar laten dus
*lior refaelov* -> Zou een goede versterking zijn, maaaar heeft die zelf zin om oplager niveau in België te gaan voetballen.
*jordi vanlerberghe* -> Duizend in een dozijn
*manuel benson* -> Veel te vroeg opgehemeld en had beter kleinere club gekozen -> Kan een optie zijn voor de flank
*David Pollet* -> Te oud en vooraan lijkt me ni de prioriteit te liggen. Wel op de flank en achteraan.
*massimo Bruno* -> Kan een meerwaarde zijn, maar zelfde opmerking als Rafaelov, goesting?
*sylviere Ganvoula* -> Nooit goed genoeg gevonden, ni voor Anderlecht en ook ni voor ons
*Reda Jaadi* -> Begin van het seizoen goed, erna toch wat weggedeemsterd, zijn er mijn inziens betere beschikbaar
*bryan Heynen* -> Gaat Genk nooit weg doen
*Teddy Chevalier* -> Speciaal gevalleke, gaat niet weg gaan/mogen/willen in Kortrijk
*beni badibanga* -> 1000 in een dozijn
*renaud emond* -> Topper vind ik, maar vooraan niet echt nood aan versterking en mag hij weg?
*jonathan buatu* -> Wie? Niet goed genoeg
*nana ampomah* -> Meebrengen uit Beveren!
*olivier myny* -> Zeker meebrengen uit Beveren, is op de achtergrond geraakt en is jong en Belgisch. Kan uw probleem op de flank oplossen.
*benchaib* -> opnieuw, wie? Niet goed genoeg!
*mathias bossaerts* -> Vond ik destijds een goede transfer van Oostende. Maar denk veel talent en daarna niets meer.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Anneke »

We moeten ook eens durven kijken in andere competities hé..
FrancisB
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2011, 14:56

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door FrancisB »

Brusselmans schreef:Dees heb ik toch al een heel tijdje terug gepost !
Dan word je door ambitieloze medelezers voor gek verweten !
En naa da ? Kak intrekke ?

Als de Jappies willen, halen ze hem. Punt !
Morioka moet wel overtuigd worden, maar onder landgenoten lijkt me dat wel makkelijker. De 6de plaats en uitzicht op PO1 eveneens ! Hij zal ook wel weten met wie hij onderhandeld, en dat is gene kattepis !
Denk niet dat die gasten zo krenterig en gierig zijn als de zot, en ook maar al te goed weten dat investeringen om vooruit te geraken noodzakelijk zijn, anders was DMM ook niet geworden wat het nu is !

Win-win voor iedereen, en een booming in Japan qua aandacht en merchandising ! Is zo weer terug verdiend !
Ze kunnen Bezus nog gratis aan Beveren geven als geste!
Volledig mee eens Brusselmans, dat de jappen hun tanden laten zien.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Als ik merk dat de Jappies er voor gaan, dan overweeg ik om ook weer eens aan de Tiense te passeren voor een matchke ...

Zolang Borrie blijft melken over opportuniteiten, blijf ik thuis !!!
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mobius »

Brusselmans schreef:Dees heb ik toch al een heel tijdje terug gepost !
Dan word je door ambitieloze medelezers voor gek verweten !
En naa da ? Kak intrekke ?

Als de Jappies willen, halen ze hem. Punt !
Morioka moet wel overtuigd worden, maar onder landgenoten lijkt me dat wel makkelijker. De 6de plaats en uitzicht op PO1 eveneens ! Hij zal ook wel weten met wie hij onderhandeld, en dat is gene kattepis !
Ik heb een tijd geleden ook gehoord dat hij gaat komen en onze Japanse vrienden hem als een opportuniteit zien. Eigenlijk is dit ook iets dat ze niet kunnen laten liggen: Japans en een serieuze meerwaarde (waarschijnlijk al weet je nooit). Het zou getuigen van ambitie en wil om vooruit te geraken natuurlijk. Nu dat stadion terug vol krijgen!
Plaats reactie