Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Nog iemand een 'verslag' van hem? Heb de wedstrijd niet kunnen bekijken.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Oei, als ik had geweten dat hij meedeed had ik iets harder opgelet... Ik was maar met een half oog aan het volgen dus ik heb niets van hem gezien...
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Het is natuurlijk moeilijk om u te tonen als iemand als Kevin De Bruyne je rechtstreekse tegenstander is. Maar ik was toch allesbehalve onder de indruk van hem.
Speelde een beetje een non-match. Gisteren als nummer 8. Ik heb het niet op spelers die geen intiatief nemen en zomaar wat passief hun positiespel verzorgen. Ik vond hem gisteren een alibi-voetballer. Werd zelden aangespeeld, en wanneer hij de bal eens kreeg tikte hij hem gewoon weer terug naar de dichtsbije medespeler. Wel was hij de man die alle stilliggende fases voor zich nam. En die trapte hij wel goed.
Maar zoals ik al zei: moeilijk om hem te beoordelen in een match als gisteren tegen wereldtoppers.
Ik zou onze Charissis niet willen inruilen voor de Ideguchi van gisteren.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Ik vind dat onze Jappies ook eens een statement mogen maken kwestie ambitie !
Dus : Morioka naar hier in januari !
Past perfect in ieders kraampje !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

Volgens Voetbalkrant (waardeloos I know) hebben Anderlecht en Brugge interesse in De Sart.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:Ik vind dat onze Jappies ook eens een statement mogen maken kwestie ambitie !
Dus : Morioka naar hier in januari !
Past perfect in ieders kraampje !
Morioka is de zwaarste transfer ooit van Beveren. Volgens Extra-time is er sprake van een tienvoud van de aankoop.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
Brusselmans schreef:Ik vind dat onze Jappies ook eens een statement mogen maken kwestie ambitie !
Dus : Morioka naar hier in januari !
Past perfect in ieders kraampje !
Morioka is de zwaarste transfer ooit van Beveren. Volgens Extra-time is er sprake van een tienvoud van de aankoop.
In dat opzicht is edmilson, schoofs en mignolet voor meer dan 10x het aankoopbedrag verkocht..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Brusselmans schreef:Ik vind dat onze Jappies ook eens een statement mogen maken kwestie ambitie !
Dus : Morioka naar hier in januari !
Past perfect in ieders kraampje !
Morioka is de zwaarste transfer ooit van Beveren. Volgens Extra-time is er sprake van een tienvoud van de aankoop.
Nuja zwaarste, het ging nog steeds om 'maar' 250.000 euro. Is ook wat overroepen in de media momenteel. Natuurlijk een goede speler, maar niet een van de topspelers in onze competitie in tegenstelling tot wat sommige analisten beweren.

Ik denk dat je er teveel voor zou betalen. Anderzijds zou het wel een enorm goed signaal zijn naar de supporters: een zware investering doen, en een zeer goede speler halen die iedereen ondertussen wel kent. Dan maak je inderdaad een statement, en het zou voor DMM ook leuk zijn dat het een Jap is natuurlijk.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Wij gaan echt geen 2,5 miljoen op tafel leggen voor 1 speler hoor.
Overdrijven is een kunst
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Mobius »

Jacques schreef:Wij gaan echt geen 2,5 miljoen op tafel leggen voor 1 speler hoor.
Vroeger zeker niet nee. DMM? Ik zou het niet weten. Het zou wel een signaal van formaat zijn natuurlijk. Soit, en nu ga ik verder dromen :-)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Publicitair is dat 1-2-3 terugverdiend voor onze spleetoogjes !
Ze kunnen ineens uitpakken met een international.
Voetbalgekke Japanners hebben niet meer nodig!
Bezus proberen te verlappen, want daar hebt ge echt niks aan (maak de balans maar eens op na 1.5 jaar !)
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Tamas »

Bezus, daar heb je niks aan !!!!

Geef die gast eens een aantal matchen de kans en niet telkens, als wanhoopspoging, 10 minuten als het kalf toch al verdronken is. Onze voorspelers zouden alleszins meer aan Bezus achter hun hebben dan aan de De Sart's of Dussaut's die daar nu "rondlopen". Ben nog altijd overtuigd dat die gast iets kan maar hij moet de kans krijgen. Ik verwacht wel de reactie dat hij die vorig jaar wel gehad heeft maar toen waren er extra-sportieve problemen en de kern was in de periode dat hij de kans kreeg wel heel wat minder gestoffeerd dan nu.
Hetzelfde geld voor mij ook voor Abrahams of moet die ook weg omdat hij dit jaar nog niks heeft laten zien ?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Tamas schreef:Bezus, daar heb je niks aan !!!!

Geef die gast eens een aantal matchen de kans en niet telkens, als wanhoopspoging, 10 minuten als het kalf toch al verdronken is. Onze voorspelers zouden alleszins meer aan Bezus achter hun hebben dan aan de De Sart's of Dussaut's die daar nu "rondlopen". Ben nog altijd overtuigd dat die gast iets kan maar hij moet de kans krijgen. Ik verwacht wel de reactie dat hij die vorig jaar wel gehad heeft maar toen waren er extra-sportieve problemen en de kern was in de periode dat hij de kans kreeg wel heel wat minder gestoffeerd dan nu.
Hetzelfde geld voor mij ook voor Abrahams of moet die ook weg omdat hij dit jaar nog niks heeft laten zien ?
Mar op oer gemak menne man !!!
Bezus en Abrahams vergelijken is compleet incorrect !
Hoe lang gaat ge Bezus nog krediet geven met zijn staat van verdienste, maar dan ergens in een ver land ?
Tis altijd wel iets ... dan de familie en de kindjes, dan gekwetst, dan de trainer, dan extra-sportieve problemen en dan ook nog eens een minder gestoffeerde kern !
Amai, dan hebben we allemaal ne baard gelijk de mannen van de bommen !
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Geel-Blauw »

Hoe zit het eigenlijk met die Jamaicaanse tester? Doorgestuurd?
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

VM maakt deze week een reportage over de Japanners op Stayen. Men maakt gewag van minimum 1 Japanse speler die in de winter STVV komt vervoegen. De Jappen worden afgeschilderd als uiterst secuur en betrouwbaar. Ik ben toch eens benieuwd hoe ze in een kleine stad als Sint-Truiden en op Stayen iets van de Japanse cultuur gaan overbrengen, zoals ze beloofden.
Dat de spelers binnenkort in een Japanse wagen zullen rondrijden lijkt me een eerste stap.
Zolang als ze het kunstgras maar niet wit laten verven met de middencirkel in het rood is het okee.
Ik dacht dat Japanners alleen in duiven geinteresseerd waren maar nu blijkbaar ook al in kanaries...
Plaats reactie