Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

lakie schreef:
Tompie schreef:
Mogen van mij sowieso beschikken: Antunes, Botaka (tenzij je hem eens als spits uit probeert maar zeker niet als flank speler), Gueye
Dussaut? Goutas?
Een Goutas is voor mij eerder een typische bankzitter voor een club als STVV. Maar in principe zou je zo iemand uit je eigen jeugd moeten kunnen halen.

Dussaut mag van mij inderdaad ook beschikken, dat vond ik zo evident dat ik het niet had vermeld. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Als we Kitsiou en Charisis willen houden, zal er met PAOK Saloniki onderhandeld moeten worden of een (te) hoog bedrag (2,5 miljoen?) op tafel gelegd moeten worden. Beiden mogen blijven van mij, ik zie ze graag bezig met hun vechtersmentaliteit, maar dan wel aan een correcte prijs. Best wel geen ruzie gaan zoeken met de voorzitter van PAOK. ;)

http://sporza.be/permalink/1.3162324
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jack »

3 spelers van KVM waar we iets mee kunnen: Schoofs, Rits en Coosemans.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:3 spelers van KVM waar we iets mee kunnen: Schoofs, Rits en Coosemans.
El Messaoudi en Cobbaut ook meer dan welkom hier. Ik zie die liever komen dan Schoofs.

Rits trouwens wat overschat heb ik de indruk, speelde tot over twee maanden terug een dramatisch seizoen. Zal wel de interesse genieten van topploegen, maar daarvoor is hij toch echt wel veel te plat.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Zijn wat mij betreft allemaal spelers zoals Vanlerberghe: degelijk middenmoot, misschien zelfs subtop, maar haast zeker te plat voor de top. Cobbaut en El Messaoudi hebben wel het voordeel van hun leeftijd. Cobbaut speelt bovendien op een voor ons prioriteire positie (linksachter). El Messaoudi draait nu ook al enkele seizoenen mee zonder echt nog stappen vooruit te zetten. ik vrees er voor dat die zo'n beetje op zijn niveau zit en nog weinig progressie zal maken, hoogstens wat door ervaring. Misschien ben ik nu subjectief, maar dan geef ik toch de voorkeur aan Schoofs: betere voetballer, meer leider en kind van het huis.
Kawaya loopt ook nog rond in Mechelen, maar die is amper ana de bak gekomen en dreigt stilaan het etiket eeuwige belofte opgeplakt te krijgen. Daarnaast had ik Tainmont in januari graag zien komen. Dat is anderhalve maand later niet anders, maar gezien zijn leeftijd (32) is dat natuurlijk niet iemand waarmee je toekomstgericht kan werken. In een ideale wereld halen we 2 eerste keuzes voor de flanken en hebben we daarnaast Legear en Tainmont als ervaren invallers om de match te doen kantelen.

Soit, we zien wel of er iets uit de bus komt. 't Is nog lang tot 1 juli. Leve de play-offs! :roll:
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Akpom proberen houden..
Werkt, doet verdedigers twijfelen, snel en gaat altijd op de goal af ipv -tig keer open te spelen of terug te draaien..
Samen met een kleine pocketspits zie ik wel iets in zo een duo..
Vetokele is niet de pocketspits waar ik iets in zou zien btw..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:Akpom proberen houden..
Werkt, doet verdedigers twijfelen, snel en gaat altijd op de goal af ipv -tig keer open te spelen of terug te draaien..
Samen met een kleine pocketspits zie ik wel iets in zo een duo..
Vetokele is niet de pocketspits waar ik iets in zou zien btw..
Akpom zou inderdaad moeten kunnen blijven. Hij is de kan de bodyspits (type Depoitre) worden waar wij en veel andere clubs naar op zoek zijn. Wilt men een kleine pocketspits 'opleiden' om naast Akpom te werken lijkt mij Abrahams misschien wel een optie.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
BoemBoem schreef:Akpom proberen houden..
Werkt, doet verdedigers twijfelen, snel en gaat altijd op de goal af ipv -tig keer open te spelen of terug te draaien..
Samen met een kleine pocketspits zie ik wel iets in zo een duo..
Vetokele is niet de pocketspits waar ik iets in zou zien btw..
Akpom zou inderdaad moeten kunnen blijven. Hij is de kan de bodyspits (type Depoitre) worden waar wij en veel andere clubs naar op zoek zijn. Wilt men een kleine pocketspits 'opleiden' om naast Akpom te werken lijkt mij Abrahams misschien wel een optie.
Vrees dat we van abrahams niet veel meer moeten verwachten onder de roeck..
Vroeger kwam er nog regelmatig info van mensen die de trainingen bezochten..
Behalve als hij heel slecht zou trainen snap ik echt niet waarom abrahams zo weinig kansen krijgt ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Als er een speler is die het doel weet staan ,is het Abrahams.Werkt ook kei hard op training.
Geef hem de kans van vetokele en het is Bingo
Maar professor DeRouck moet hem niet,WAAROM????????????
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Overoepen Schoofs daarlaten aub,, STVV was te min voor hem.
Steeds hetzelfde tempo,geen versnelling, weinig doelgericht ,zo zijn er velen
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

In Gent als bij Kv Mehelen zijn stempel niet kunnen drukken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Was thans altijd basisspeler behalve onder Jankovic. Niet toevallig de periode waarin de basis voor de degradatie gelegd werd. Was onder Ferrera samen met Bandé de meest spelbepalende speler bij KV. Je vraagt je soms toch af of mensen ook wel eens een match kijken of gewoon voetbalprimeur lezen.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ach laat ze zeveren
Aan Schoofs scheelt er juist niks
Binnen halen
Net als Odoi
En da's nog maar het begin...
Laat de norm zijn, de ploeg bij de promotie, toch zeker vooraan, en daar was Schoofs ook bij
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom Schoofs niet zou mogen terugkomen. Toen hij hier vertrok, hield STVV uitverkoop en hij kon naar de toenmalige kampioen. Dat kan men een speler toch niet verwijten, lijkt me.
Of hij op dit moment meteen een absolute meerwaarde is voor STVV weet ik evenwel niet. Ik plaats 'm ongeveer op hetzelfde niveau van de middenvelders die we nu hebben. Voordeel: het is een extra Belg op het wedstrijdblad.

Odoi zou uiteraard fantastisch zijn, maar dat lijkt me een utopie.

Mbaye Leye zou hier nog wel twee seizoenen potten kunnen breken, maar ik denk niet dat de Japanners oudere spelers gaan binnenhalen. Geen doorverkoopwaarde.

Flankspelers: Eens gaan kijken of Anderlecht nog iets kan uitrichten met Chipciu. Die vond ik in zijn eerste seizoen best ok. En leeft Dompé nog? Misschien jaartje ouder en wijzer. Was toch een leuke onvoorspelbare speler (met snelheid, actie, schot)...
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Schoofs moet je halen als opportuniteit, niet als prioriteit. Iedereen die hier de naam Odoi durft te tikken, is niet goed bij zijn/haar verstand...
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie