Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Probleem is dat dit een uitermate arrogante Antwerpenaar is. Die moet dan ook gewoon in die regio blijven. Dus niet voorbij Mechelen. Als je zo een type wilt neem dan Jacky Mathijsen aub. Das de ingetoomdere Limburgse versie.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef:Probleem is dat dit een uitermate arrogante Antwerpenaar is. Die moet dan ook gewoon in die regio blijven. Dus niet voorbij Mechelen. Als je zo een type wilt neem dan Jacky Mathijsen aub. Das de ingetoomdere Limburgse versie.
Zonder u te willen viseren enerkey,

Wat is eigenlijk het probleem?
RD die Antwerpenaar was?
De Roeck die eveneens Antwerpenaar was en totaal niet overeen kwam met de supporters?
Alle Antwerpenaars zijn slecht? :D

Ander voorbeeld,
Mazzu, HVH, vanderhaeghe, deboeck, dury, Clement, vermant..

Zeg mij eens 1e trainer van die enkele voorbeelden dewelke niet arrogant overkomt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Nee hoor. Dan vind ik RD en DR eigenlijk totaal niet arrogant. Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar Brys is zo het type dat bvb altijd mijn keel uithangt op vakantie. Arrogant alles beter weten alsof de wereld rond hun gat draait. En top of the bill: geen deftig woord AN kunnen praten. Compleet persoonlijk natuurlijk.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Nee hoor. Dan vind ik RD en DR eigenlijk totaal niet arrogant. Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar Brys is zo het type dat bvb altijd mijn keel uithangt op vakantie. Arrogant alles beter weten alsof de wereld rond hun gat draait. En top of the bill: geen deftig woord AN kunnen praten. Compleet persoonlijk natuurlijk.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef:Nee hoor. Dan vind ik RD en DR eigenlijk totaal niet arrogant. Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar Brys is zo het type dat bvb altijd mijn keel uithangt op vakantie. Arrogant alles beter weten alsof de wereld rond hun gat draait. En top of the bill: geen deftig woord AN kunnen praten. Compleet persoonlijk natuurlijk.
:D ..
Ik kan er mij iets bij inbeelden ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Ok, de keuze is Marc Brijs. Ook niet direct mijn persoonlijke voorkeur. Die Typische Antwerpse mentaliteit stoort me. (Dat uitglij-incident van RD waarover men het hier had, was net voor een wedstrijd tegen Kv Mechelen waar Marc Brijs toen trainer was - hij heeft er echt alles aan gedaan om een 0-5 score te laten optekenen.- op zich niks mis mee, maar de manier waarop !?)

Ik ben akkoord met wat de mensen hier schrijven, dat die man geen toeschouwers terug naar het stadion gaat halen. Daarvoor waren andere keuzes beter geweest. Maar als men de juiste spelers gaat halen zal dàt wel voor nieuwe stimuli zorgen. En het zal niet ineens gebeuren hé .... Daar gaat toch tijd over gaan !

Maar er zijn toch wat signalen waar je naar moet kijken.

De man had net een contract voor 5! Jaar bij Beerschot getekend en krijgt nu een contract voor 3 jaar. Wat voor een trainer toch ook al een eeuwigheid is. Ik denk nooit dat hij Beerschot verlaat alleen maar voor een hoger loon. Ok, hij kan in eerste aan de slag en brengt zijn ganse staf mee..... Volgens mij heeft hij OOK garanties gekregen op gebied van spelers. De man is 55 .... Veel kansen om iets speciaals te doen gaat hij niet meer krijgen.

Het zou me niet verbazen moesten de Japanners verrassen met lange duur contracten bij spelers (5 jaar) . Stel dat Marc Brijs mislukt, dan vrees ik het ergste ..... Een snel ontslag zit er dan niet in .... TENZIJ ....de Japanners zo zeker zijn van hun stuk, dat met de spelers die ze gaan halen, mislukken geen optie is. Hela ! Hela ! Maar voetbal blijft natuurlijk voetbal ! Eerst heeft Standard alle moeite van de wereld om zich voor PO1 te plaatsen en nu spelen ze er de pannen van het dak !
Geef Marc Brijs een topteam en hij gaat het zeker niet verknoeien, wees daar maar zeker van ... Geef bvb COL een topteam .....

En dit forum hier.
Je mag halen wie je wil ....het zal altijd iets zijn.
Er zijn er zelfs die schrijven dat dit te veel gaat kosten ! Tja !
Geduld ! G-e-d-u-l-d ! Er zit een dikke kans in dat dit goed komt en ga supporteren ... Dat helpt OOK !

En off-topic. Ik heb gehoord dat Ceballos terug fit is. Een topfitte Ceballos zou alvast een aanwinst zijn naar volgend seizoen toe !




Vooruit stvv .... Wat een beweging .....
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Brys. Naam die al even meegaat, altijd nuchter en koel. Lachen heb ik hem nog niet zien doen voor de camera, dus degenen die zich stoorden aan het lachje van Jonas zullen zich niet meer moeten storen.
Wat mij het meest doet twijfelen is uw hulpcoach en keeperstrainer die weinig ervaring hebben. Ik had bv. Nooit een Jos Beckx en Eddy Rob bedankt. Wat deden die fout ? Dat is net als bij Van kets.
Ik wens Brys en co succes maar ben echt benieuwd welke spelers gaan komen en gaan
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door the fan »

Van Kets gaat de Beloften trainen.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

HPVL zegt dat Jos een meer coordinerende rol wil en niet meer 2 keer per dag op het veld
Mijn eerste reactie was ook, Verbist ipv Jos Beckx, hehe
Dus vandaar
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Kan me moeilijk met de nieuwe trainer verzoenen.

Staat garant voor saai en defensief voetbal.
Vanuit het Beerschot kamp vallen er ook weinig tranen om zijn vertrek.
Akkoord De Roeck was nog groen achter de oren en kon nog wel wat bijleren, maar Brys in de plek halen snap ik echt niet.
Veel verkondigen over een trainer met naam en faam en dan met Brys afkomen, doet me denken aan een niet zo lang verleden gevuld met sprookjes en halve waarheden.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Naam die je binnenkort mogelijk zal zien verschijnen in de lijstjes: Jan Van Den Bergh. Centrale verdediger bij Beerschot-Wilrijk. Het lijkt me logisch dat Brys kijkt wie hij van het Kiel kan meenemen. VDB staat al een tijdje in de belangstelling van verschillende eersteklassers. De keren dat ik Beerchot-Wilrijk bezig zag in hun finale tegen Cercle en het beetje dat ik zag tegen ons, maakte hij wel geen onvergetelijke indruk. Maar dat was te weinig om er een goed beeld van te vormen, dus zeker niet op voortgaan. Qua profiel past hij perfect, daarom dat ik verwacht dat zijn naam dus zal opduiken: jong, Belgisch en een centrale verdediger, wat we zeker nodig hebben naar volgend seizoen toe.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Mikman schreef:Naam die je binnenkort mogelijk zal zien verschijnen in de lijstjes: Jan Van Den Bergh. Centrale verdediger bij Beerschot-Wilrijk. Het lijkt me logisch dat Brys kijkt wie hij van het Kiel kan meenemen. VDB staat al een tijdje in de belangstelling van verschillende eersteklassers. De keren dat ik Beerchot-Wilrijk bezig zag in hun finale tegen Cercle en het beetje dat ik zag tegen ons, maakte hij wel geen onvergetelijke indruk. Maar dat was te weinig om er een goed beeld van te vormen, dus zeker niet op voortgaan. Qua profiel past hij perfect, daarom dat ik verwacht dat zijn naam dus zal opduiken: jong, Belgisch en een centrale verdediger, wat we zeker nodig hebben naar volgend seizoen toe.
Heeft een sterk seizoen gespeeld ..
Ik vergelijk hem wat met Kotisch..
Sterke speler naast hem en hij speelt goed, maar geen natuurlijke leider..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Wil men play-off 1 beogen, zullen toch enkele internationals moeten ingehaald worden. Ik kijk halsrijkend uit naar het kunnen van de beleidsmakers op transfergebied.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Voor een ploeg die een heel jaar moeite had met scoren, kwamen we tegen B-W toch behoorlijk vlot aan kansen en doelpunten. Ik ben dan ook niet onder de indruk geraakt van de spelers van B-W. Niet van de keeper, maar ook niet van Van Den Bergh. Van Den Bergh kan evt. Goutas vervangen als 3de centrale verdediger, maar voor een basisplaats komt hij toch achter Teixeira en Kotysch. Iedereen zoekt maar naar (jonge) Belgen, omdat het nu éénmaal een criterium is bij het invullen van de feuille, maar finaal moet het wel gaan over de kwaliteit tussen de lijnen en koop je niks met nationaliteit of leeftijd. Ik vond Romo er tegen Lokeren ook niet al te overtuigend uitzien bij een aantal tegendoelpunten, uiteraard de owngoal, maar ook bij die eerste staat hij daar toch ook maar wat lullig te wezen. Dat had zo Pirard kunnen zijn... De stand liegt er niet om en de rode draad bij B-W is eigenlijk telkens "goed geprobeerd, tijdje leuk meegevoetbald, maar finaal tekortkomen" en dat in PO2 waar de intensiteit aan de kant van de eersteklassers toch een stuk minder is.
Het kan zijn dat ik het mis heb, PO2 kan al eens zand in de ogen strooien en Brys heeft ze een heel seizoen iedere dag bezig gezien, maar toch...Vorig jaar waren Benson en Rajsel revelaties in PO2 (en zij beleefden nadien een moeilijk eerste seizoen in 1ste), dit jaar zat er naar mijn gevoel zo niemand bij.
Laatst gewijzigd door Jacques op 13 mei 2018, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Franz »

Jacques schreef:Ik ben toch niet onder de indruk geraakt van de spelers van B-W. Niet van de keeper, maar ook niet van Van Den Bergh. Voor een ploeg die een heel jaar moeite had met scoren, kwamen we tegen B-W toch behoorlijk vlot aan kansen en doelpunten. Ik vond Romo er tegen Lokeren ook niet al te overtuigend uitzien bij een aantal tegendoelpunten, uiteraard de owngoal, maar ook bij die eerste staat hij daar toch ook maar wat lullig te wezen. Dat had zo Pirard kunnen zijn...Iedereen zoekt maar naar (jonge) Belgen, omdat het nu éénmaal een criterium is bij het invullen van de feuille, maar finaal moet het wel gaan over de kwaliteit tussen de lijnen en koop je niks met nationaliteit of leeftijd. De stand liegt er niet om en de rode draad bij B-W is eigenlijk telkens "goed geprobeerd, tijdje leuk meegevoetbald, maar finaal telkens tekortkomen" en dat in PO2 waar de intensiteit aan de kant van de eersteklassers toch een stuk minder is.
Het kan zijn dat ik het mis heb, PO2 kan al eens zand in de ogen strooien en Brys heeft ze een heel seizoen iedere dag bezig gezien, maar toch...Vorig jaar waren Benson en Rajsel revelaties in PO2 (en zij beleefden nadien een moeilijk eerste seizoen in 1ste), dit jaar zat er naar mijn gevoel zo niemand bij.
Van het Beerschot-Wilrijk van dit seizoen lijken me voor STVV twee spelers interessant: inderdaad Jan Van Den Bergh maar dan eerder als linker flankverdediger dan centraal, en Placca als flankaanvaller of tweede spits. Middenvelders Van Hyfte, Dom en Maes kunnen voetballen maar brengen denk ik geen meerwaarde in eerste, Romo is OK maar ook geen surplus. En Losada stopt...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie