Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

BoemBoem schreef:
sander0910 schreef:
BoemBoem schreef:
Jacques schreef:
Verrekeskop schreef:
Veelzeggend citaat:

Wat is het doel van Brys bij STVV? "Ik hoorde hier net dat het doel was om binnen de drie jaar Play-off I te spelen. Ik had verondersteld dat dat dit seizoen het doel al zou zijn. Deze club wil stappen zetten. Vorig seizoen is hier al een mooie stap gezet.

Wanneer een gebrek aan ambitie hard-wired zit in het DNA van je team kunnen zelfs de Japanners dit niet omgebogen krijgen, blijkbaar.
Elk seizoen dezelfde halfbakken communicatie: stabiel seizoen met uitschieters, evolueren naar de subtop, elke keer wordt het op de lange baan geschoven.

De thuisblijvers hebben overschot van gelijk.
Des te gelukkiger zou je kunnen zijn met een coach die al eerder PO1 wil halen...'t is maar hoe je het bekijkt. Het is niet verplicht om altijd te focussen op dat ene ding dat u niet aanstaat.
Omgekeerd zou het ook niet goed geweest zijn. Toen Roland vorig jaar PO1 naar voren schoof, werd hij nog net niet opgesloten in Ziekeren. Nu is't weer een gebrek aan ambitie dat in het DNA zit. Ge kunt u afvragen hoe hard zagen, zeuren en klagen hier wel niet in het DNA zit. Zuchten en blazen lijkt voor sommigen een levensmotto.

Anyway, ter zake: die Toyokawa halen zou geen slechte zaak zijn. is ondertussen aangepast en heeft nog slechts 1 jaar contract. Ideaal moment dus om die te benaderen. Bovendien scoort Eupen volgend jaar dan al zeker 3 doelpunten minder tegen ons. :)
Brys werd overigens de dag na de laatste match officieel aangesteld. Ze hebben zich dus aan hun belofte (nieuwe coach na einde PO2) gehouden. Nu het seizoen er helemaal opzit, is er ook geen reden meer om nog enige terughoudendheid aan de dag te leggen. Als men de kern klaar wil hebben tegen de start van de voorbereiding (ik ben al lang blij met 75% van de kern, maar dat terzijde), is het tijd om het gaspedaal in te duwen en in de komende dagen en weken duidelijkheid te verschaffen over wie blijft, wie vertrekt en wie komt.
Toyokawa..

Pff weet het niet..
Heeft voor mij een hoog "PO2 gehalte" als speler..
Spelers die je een heel jaar niet opvallen om dan, in een bijcompetitie, effe een paar doelpunten te scoren..

Coosemans, Rits, Schoofs, Gano, ... 'wekker loopt af'...
Wel rekening mee houden dat die Toyokawa pas sinds januari bij Eupen speelt en pas minuten begon te krijgen naar het einde van de competitie toe. Wanneer hij meer minuten kreeg legde hij ze er toch vlot binnen. Heeft meer goals dan onze topschutter op een pak minder wedstrijden, zo een speler kunnen we altijd gebruiken vind ik.
Was eigendom van Leeds Utd. Toch?

Weet het wel, voel het gewoon niet bij die speler :P ..
Ja eerst had zogezegd Leeds hem gekocht om hem dan te verhuren aan Eupen maar dat bleek dan nie waar te zijn want Eupen haalde hem gewoon rechtstreeks van Kashima Antlers zonder huur en met een contract van anderhalf jaar

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... ampionship
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Schoofs gaat zijn contract bij Mechelen verlengen, met verkoopsvoowaarden als er een 1A ploeg komt..

Rits zou 2,5 miljoen moeten kosten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:Schoofs gaat zijn contract bij Mechelen verlengen, met verkoopsvoowaarden als er een 1A ploeg komt..

Rits zou 2,5 miljoen moeten kosten..
Uwe TD moest al weg zijn... naar Griekenland... en niet met vakantie
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Verrekeskop schreef:
Jacques schreef:
Omgekeerd zou het ook niet goed geweest zijn. Toen Roland vorig jaar PO1 naar voren schoof, werd hij nog net niet opgesloten in Ziekeren. Nu is't weer een gebrek aan ambitie dat in het DNA zit. Ge kunt u afvragen hoe hard zagen, zeuren en klagen hier wel niet in het DNA zit. Zuchten en blazen lijkt voor sommigen een levensmotto.
Ja, en waarom was dat? Omdat hij ons weer opzadelde met een bont allegaartje van huurlingen, afdankertjes en freebies.
Als die Japanners serieus zijn, zullen ze moeten investeren in goede spelers, niet meer en niet minder.

Als jij je graag seizoen na seizoen voor schut wil laten zetten, dan hier mislukking na mislukking met wat pseudo-intellectueel gebazel komt relativeren, terwijl de toeschouwersaantallen in vrije val gaan, tja man...wie heeft er dan gelijk?

De 30% die er afhaken omdat ze het amateurisme niet meer kunnen aanzien of die paar Prozac-verslaafden die op dit forum blijven hangen en mekaar wat kontvingeren over hoe goed we wel niet bezig zijn?
Ik leun doorgaans meer aan bij de 30% dan bij "de prozac-verslaafden die mekaar wat kontvingeren". :roll:

Maar daar gaat het niet om, wel om het feit dat het voor sommigen nooit goed zal zijn en dat ze altijd wel iets zullen vinden om over te kakken. Als Brys een uiteenzetting van 2u had gegeven en daarbij 1u59 positieve zaken aangehaald zou hebben, zouden sommigen het alleen maar hebben over die ene minuut. Er is niks mis met kritiek en we moeten zeker niet aan alles krampachtig een positieve draai proberen geven, maar dit begint gewoon belachelijk te worden.
Den ene keer is't teveel ambitie als er ene begint over PO1, den andere keer is't te weinig ambitie als er iemand begint over PO1 binnen drie jaar en als we tussendoor per chance een waterkans hebben om PO1 te halen, hoort ge ze al 10 matchen op voorhand afkomen met hun gezucht "wa moeten wij daar gaan doen, wij hebben daar toch niks te zoeken, ze zouden beter wa jongeren een kans geven". Ja jongens, wat moet het dan nog zijn? Zeg me dat eens.
Investeren in goede spelers ja...maar wel niet (willen) afwachten of dat gebeurt, liever meteen al er op springen...Als er iets positiefs te melden is, zal het waarschijnlijk gewoontegetrouw oorverdovend stil blijven bij een aantal mensen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 22 mei 2018, 15:27, 7 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:Schoofs gaat zijn contract bij Mechelen verlengen, met verkoopsvoowaarden als er een 1A ploeg komt..

Rits zou 2,5 miljoen moeten kosten..
Veel te veel geld voor een speler die degradeert. Ge vraagt natuurlijk wat ge wilt (krijgen is iets anders) maar als ik zou moeten kiezen tussen 2,5 miljoen voor Charissis of 2,5 voor Rits is mijn keuze rap gemaakt.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
BoemBoem schreef:Schoofs gaat zijn contract bij Mechelen verlengen, met verkoopsvoowaarden als er een 1A ploeg komt..

Rits zou 2,5 miljoen moeten kosten..
Veel te veel geld voor een speler die degradeert. Ge vraagt natuurlijk wat ge wilt (krijgen is iets anders) maar als ik zou moeten kiezen tussen 2,5 miljoen voor Charissis of 2,5 voor Rits is mijn keuze rap gemaakt.
Ze nemen brys voor zijn kennis van de Belgische markt..
Wat voor mij toch wil zeggen dat zij eerder 2.5 miljoen voor rits willen geven dan voor de Griek..
2.5 miljoen wat voor Charisis trouwens ook véél te veel is..

800 000 voor Charisis en 1.5 miljoen voor Rits..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Charisis kent ge
Bewezen diensten
Vertel mij waarom Rits 1,5 miljoen waard zou zijn?
Beslissende strafschoppen mist em al ;)
Het is geweten dat Belgische spelers prijs/kwaliteit te duur zijn
Niet doen
Eerst de goeie spelers proberen te houden
En daar is Charisis bij
Na Brugge is alles uiteen gevallen
Toevallig toen Kotysh en hij uitvielen...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

enrique schreef:Charisis kent ge
Bewezen diensten
Vertel mij waarom Rits 1,5 miljoen waard zou zijn?
Beslissende strafschoppen mist em al ;)
Het is geweten dat Belgische spelers prijs/kwaliteit te duur zijn
Niet doen
Eerst de goeie spelers proberen te houden
En daar is Charisis bij
Na Brugge is alles uiteen gevallen
Toevallig toen Kotysh en hij uitvielen...
Er zal geen enkele huurspeler blijven of definitief aangekocht worden.
Er zullen een 10-tal nieuwe spelers aangetrokken worden. Wie, dat is bang afwachten ....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef:
Verrekeskop schreef:
Jacques schreef:
Omgekeerd zou het ook niet goed geweest zijn. Toen Roland vorig jaar PO1 naar voren schoof, werd hij nog net niet opgesloten in Ziekeren. Nu is't weer een gebrek aan ambitie dat in het DNA zit. Ge kunt u afvragen hoe hard zagen, zeuren en klagen hier wel niet in het DNA zit. Zuchten en blazen lijkt voor sommigen een levensmotto.
Ja, en waarom was dat? Omdat hij ons weer opzadelde met een bont allegaartje van huurlingen, afdankertjes en freebies.
Als die Japanners serieus zijn, zullen ze moeten investeren in goede spelers, niet meer en niet minder.

Als jij je graag seizoen na seizoen voor schut wil laten zetten, dan hier mislukking na mislukking met wat pseudo-intellectueel gebazel komt relativeren, terwijl de toeschouwersaantallen in vrije val gaan, tja man...wie heeft er dan gelijk?

De 30% die er afhaken omdat ze het amateurisme niet meer kunnen aanzien of die paar Prozac-verslaafden die op dit forum blijven hangen en mekaar wat kontvingeren over hoe goed we wel niet bezig zijn?
Ik leun doorgaans meer aan bij de 30% dan bij "de prozac-verslaafden die mekaar wat kontvingeren". :roll:

Maar daar gaat het niet om, wel om het feit dat het voor sommigen nooit goed zal zijn en dat ze altijd wel iets zullen vinden om over te kakken. Er is niks mis met kritiek en we moeten zeker niet aan alles krampachtig een positieve draai proberen geven, maar dit begint gewoon belachelijk te worden. Den ene keer is't teveel ambitie als er ene begint over PO1, den andere keer is't te weinig ambitie als er iemand begint over PO1 binnen drie jaar en als we tussendoor per chance een waterkans hebben om PO1 te halen, hoort ge ze al 10 matchen op voorhand afkomen met hun gezucht "wa moeten wij daar gaan doen, wij hebben daar toch niks te zoeken, ze zouden beter wa jongeren een kans geven". Ja jongens, wat moet het dan nog zijn? Zeg me dat eens.
Investeren in goede spelers ja...maar wel niet (willen) afwachten of dat gebeurt, liever meteen al er op springen...Als er iets positiefs te melden is, zal het waarschijnlijk gewoontegetrouw oorverdovend stil blijven bij een aantal mensen.
Daar ben ik het nu eens volledig mee eens, Jacques! Als het slecht is, moet het gezegd worden, maar als het goed is, mag en moet het ook gezegd worden. Alles en iedereen over dezelfde kam scheren, daar krijg ik het op mijn zenuwen van en dat leidt hier tot eindeloze discussies, waarin het alleen maar draait om gelijk te halen, i.p.v. te proberen de andere persoon te begrijpen en tenminste te erkennen waarin hij wel gelijk heeft.

Ik wacht voorlopig af met welke aankopen ze gaan afkomen tijdens de komende drie weken, maar verwacht niet dat er hier opeens een tiental internationals neerstrijken. Dat is volgens mij ook beter zo, want ineens een hele (dure) ploeg aankopen, brengt meestal niet (onmiddelijk) het verhoopte succes met zich mee en zadelt de club op met een hoge loonlast (door de nieuwkomers en de blijvers die niet minder willen zijn) en hoge schulden. Als de nieuwe eigenaar(s) -die momenteel niets hebben dat hun aan Sínt-Truiden bindt- daar ooit mee stoppen, omdat ze elders, in een grotere club of grotere competitie, meer naambekendheid kunnen krijgen, omdat het succes op zich laat wachten of omdat ze gewoon niet meer geld in dit hele verhaal willen steken en er niet in geslaagd zijn om de club te laten break-even draaien, dan blijf je wel achter met een grote schuldenput en een hoge loonlast. Als daar dan nog ergens een degradatie bijkomt, dan zou het drama compleet zijn.

Stap voor stap dus, en niet verder willen springen dan uw stok lang is. Dat is volgens mij de boodschap en dat is geen gebrek aan ambitie, integendeel. Beter een goed gefundeerd, geleidelijk groeiproces, dan een paar seizoenen met een financieel opgefokte ploeg, die als een ballon uit mekaar springt, als de geldkraan niet blijft vloeien.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:Schoofs gaat zijn contract bij Mechelen verlengen, met verkoopsvoowaarden als er een 1A ploeg komt..

Rits zou 2,5 miljoen moeten kosten..
Btw
Het valt mij op dat KVM rustig verder gaat met het overschatten van zijn spelers
De degradatie heeft hen blijkbaar de ogen niet geopend
Het is de schuld van anderen, niet die van hun spelers
En zeker niet van het beleid
Al is een rangschikking of waarde van een ploeg niet = de waarde van 11 individuen
Maar toch
Laatst gewijzigd door enrique op 22 mei 2018, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Charisis kent ge
Bewezen diensten
Vertel mij waarom Rits 1,5 miljoen waard zou zijn?
Beslissende strafschoppen mist em al ;)
Het is geweten dat Belgische spelers prijs/kwaliteit te duur zijn
Niet doen
Eerst de goeie spelers proberen te houden
En daar is Charisis bij
Na Brugge is alles uiteen gevallen
Toevallig toen Kotysh en hij uitvielen...
Ik veronderstel dat gij KVM dan ook meer gevolgd hebt dan enkel de matchen tegen STVV?
Raar dat zowel Anderlecht, Gent en enkele buitenlandse clubs Rits willen binnenhalen..
Of moeten we enkel spelers als Evertz halen?
1 goede match tegen ons spelen is voldoende?
Rits is een zeer degelijke speler, zeker voor een club als ons..
1.5 miljoen, 10 miljoen, ... is niet mijn affaire noch mijn probleem..
Ik moet ze niet betalen noch ontvangen..

Waarom is charisis 1,5 miljoen waard volgens u?
Volg jij Charisis op sociale media?
Ik zou nog enkele Grieken bijkopen dan, want hij is nooit zonder zijn landgenoten Kitsiou en Goutas..
Zou zonde zijn moest die heimwee krijgen en niet meer renderen als hij als éénige Griek zou achterblijven op staaien..

3 a 4 miljoen betalen voor de 2 Grieken is absurd..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Als gij kunt vinden waar ik zeg dat Charisis 1,5 miljoen waard is, betaal ik u 5 pinten
Als ik zeg dat ze hem moeten houden, heb ik niet gezegd dat ze dat moeten betalen
Ge moet gaan onderhandelen
Rits is geen speler voor Anderlecht
Ge moet niet alles geloven wat ze schrijven
.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
:toppie:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Als gij kunt vinden waar ik zeg dat Charisis 1,5 miljoen waard is, betaal ik u 5 pinten
Als ik zeg dat ze hem moeten houden, heb ik niet gezegd dat ze dat moeten betalen
Ge moet gaan onderhandelen
Rits is geen speler voor Anderlecht
Ge moet niet alles geloven wat ze schrijven
.
Is Gerkens dat dan wel?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie