Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
Ik snap wel wat je wil zeggen, maar als je een speler (uitblinker?) van de eigen jeugd een profcontract geeft, weet ik niet of je dat een concurrent in snelheid pakken kunt noemen...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Mikman schreef:
STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
Ik snap wel wat je wil zeggen, maar als je een speler (uitblinker?) van de eigen jeugd een profcontract geeft, weet ik niet of je dat een concurrent in snelheid pakken kunt noemen...
"STVV bijna in snelheid gepakt", was beter geweest..
Maja, hangt af van de kleur bril dat je opzet zeker ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef: dan blijf je wel achter met een grote schuldenput en een hoge loonlast.
Er zijn boekhouders die dat kunnen wegtoveren, dus zeker geen zorgen over maken, want het zijn geen echte schulden.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

enrique schreef:Als gij kunt vinden waar ik zeg dat Charisis 1,5 miljoen waard is, betaal ik u 5 pinten
Als ik zeg dat ze hem moeten houden, heb ik niet gezegd dat ze dat moeten betalen
Ge moet gaan onderhandelen
Rits is geen speler voor Anderlecht
Ge moet niet alles geloven wat ze schrijven
.
Als ik kan kiezen tussen Charisis en Rits, kies ik voor Rits !
Niet dat ik Charisis geen goede speller vind, maar zijn kwetsuur zou deels te wijten zijn aan het niet zo goed kunnen aanpassen aan het kunstgras, waar wel meerdere spelers last van hebben.
Kitsiou was een krijger maar veel heeft hij voor de rest niet echt opgebracht (doelpunten, assists ....).
Het blijft dus uitkijken naar onze nieuwe spelers .....
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Kitsiou is een degelijke speler maar zeker geen uitblinker. Hij valt op door zijn strijd en inzet, maar laat vaak grote gaten vallen in zijn rug en bovendien leveren zijn aanvallende impulsen zelden wat op. Hoe vaak die dit seizoen wel geen slechte voorzetten heeft getrapt of zelf onbesuisd meters over doel heeft getrapt...

Het is zo'n typische speler die je eigenlijk wel graag aan het werk ziet, maar anderzijds amper rendement haalt.

Charisis staat enkele trapjes hoger, dat is een absolute meerwaarde voor STVV.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: windstil !
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mobius »

BoemBoem schreef:
Mikman schreef:
STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
Ik snap wel wat je wil zeggen, maar als je een speler (uitblinker?) van de eigen jeugd een profcontract geeft, weet ik niet of je dat een concurrent in snelheid pakken kunt noemen...
"STVV bijna in snelheid gepakt", was beter geweest..
Maja, hangt af van de kleur bril dat je opzet zeker ;)
Vroeger was je in snelheid gepakt waarschijnlijk. Nu niet. Is toch positief?
Nu de rest nog............ geduld.... we zien wel.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:
tesneusdoek schreef: dan blijf je wel achter met een grote schuldenput en een hoge loonlast.
Er zijn boekhouders die dat kunnen wegtoveren, dus zeker geen zorgen over maken, want het zijn geen echte schulden.
Alhoewel ik veronderstel dat dit ironisch bedoeld is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , toch even nuanceren... Indien de voornaamste (bijv. meer dan 90%) schuldeiser de eigenaar is en indien die eigenaar bij een eventuele doorverkoop STVV NV met heel zijn actief en passief (dus ook de schuld t.o.v. de eigenaar) overdraagt aan de nieuwe eigenaar (dat hangt allemaal af van de onderhandelingen en als er schuld mee overgenomen wordt, dan reflecteert zich dat in een verlaagde prijs), dan wordt die nieuwe eigenaar ineens ook de voornaamste schuldeiser van STVV, N.V. en dan kan hij inderdaad beslissen om die schuld om te zetten in kapitaal. Als het echter schulden zijn t.o.v. derden (banken, ploegen waaraan spelers gekocht werden, leveranciers...) dan is die gemakkelijke oplossing niet beschikbaar.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv'er »

Willy Roelands schreef::stvv: windstil !
Opgepast Willy, we voorspellen straks zwaar onweer !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

tesneusdoek schreef:
Brusselmans schreef:
tesneusdoek schreef: dan blijf je wel achter met een grote schuldenput en een hoge loonlast.
Er zijn boekhouders die dat kunnen wegtoveren, dus zeker geen zorgen over maken, want het zijn geen echte schulden.
Alhoewel ik veronderstel dat dit ironisch bedoeld is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , toch even nuanceren... Indien de voornaamste (bijv. meer dan 90%) schuldeiser de eigenaar is en indien die eigenaar bij een eventuele doorverkoop STVV NV met heel zijn actief en passief (dus ook de schuld t.o.v. de eigenaar) overdraagt aan de nieuwe eigenaar (dat hangt allemaal af van de onderhandelingen en als er schuld mee overgenomen wordt, dan reflecteert zich dat in een verlaagde prijs), dan wordt die nieuwe eigenaar ineens ook de voornaamste schuldeiser van STVV, N.V. en dan kan hij inderdaad beslissen om die schuld om te zetten in kapitaal. Als het echter schulden zijn t.o.v. derden (banken, ploegen waaraan spelers gekocht werden, leveranciers...) dan is die gemakkelijke oplossing niet beschikbaar.
BOEM.

Nog iemand die het tenminste WIL snappen ;) :cool:

On topic: STVV heeft blijkbaar interesse in Manuel Benson
http://www.voetbalnieuws.be/news/298018 ... -op-benson
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

stvv'er schreef:
Willy Roelands schreef::stvv: windstil !
Opgepast Willy, we voorspellen straks zwaar onweer !
Hopelijk komen er inderdaad een paar knallers en wat spetters voor 18 juni!

Als Van den Abbeele zijn huiswerk min of meer klaar was en hij al de nodige spelers op het oog had (daarvoor werd hij toch aangetrokken), dan hoeft nu enkel de nieuwe trainer nog zijn akkoord te bevestigen...en volgens wat ze in de kranten verteld hebben zit de trainer op dezelfde lijn als de sportieve directie i.v.m. het soort spelers dat ze willen en het soort voetbal dat ze willen brengen (spelers die er steeds voor gaan, overal uitgaan van onze eigen kracht...). In dat geval, zouden we toch vanaf volgende week al enig nieuws mogen verwachten...want dan blijven er maar een drietal weken over voor de deadline die ze zelf vooropstellen.

Ik wacht dus benieuwd af!!! :toppie: :blauw: :geel: :blauw: :geel:
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Rob Schoofs blijft alvast in Mechelen
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180523_035 ... r-aan-zich
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
Ik snap wel wat je wil zeggen, maar als je een speler (uitblinker?) van de eigen jeugd een profcontract geeft, weet ik niet of je dat een concurrent in snelheid pakken kunt noemen...
Akkoord, anderzijds kwam Genk vorig jaar wel Zeghrova onder onze neus weghalen en dat zorgde toch voor de nodige irritatie. "In snelheid pakken" is dan ook misschien niet de juiste term. Wij pakken hen niet in snelheid, maar zij hadden dat wel met ons kunnen doen, als we nog veel langer getalmd hadden. Het is positief dat de concurrentie tenminste niet met deze jeugdspeler gaat lopen. Wat zijn kwaliteiten betreft, kijk ik richting oefenkamp-gangers. Zij konden hem op training en in de oefenmatch aan het werk zien.

Wat Schoofs betreft, is dat toch maar een raar gegeven. Vorig jaar voor 4 seizoenen getekend (naar verluidt) aan de voorwaarden die hij bij Gent had en nu tekent hij voor 3 seizoenen (= de resterende contractduur) in 1B. Lijkt me vooral een geval van loon inleveren en in ruil een clausule laten inbouwen dat hij voor een vast bedrag naar een club uit 1A mag verkassen of iets in die aard. Lijkt me weinig met overschatten te maken te hebben, eerder met het redelijk(er) inschatten van de financiële mogelijkheden/reserve, zodat je bij een gemiste promotie niet meteen tegen een vereffening aankijkt.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
Mikman schreef:
STVV-fan schreef:https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/m ... t-bij-stvv

Charleroi in snelheid gepakt (had in de gazet gelezen dat deze speler bij Charleroi getekend zou hebben)
Ik snap wel wat je wil zeggen, maar als je een speler (uitblinker?) van de eigen jeugd een profcontract geeft, weet ik niet of je dat een concurrent in snelheid pakken kunt noemen...
Akkoord, anderzijds kwam Genk vorig jaar wel Zeghrova onder onze neus weghalen en dat zorgde toch voor de nodige irritatie. "In snelheid pakken" is dan ook misschien niet de juiste term. Wij pakken hen niet in snelheid, maar zij hadden dat wel met ons kunnen doen, als we nog veel langer getalmd hadden. Het is positief dat de concurrentie tenminste niet met deze jeugdspeler gaat lopen. Wat zijn kwaliteiten betreft, kijk ik richting oefenkamp-gangers. Zij konden hem op training en in de oefenmatch aan het werk zien.

Wat Schoofs betreft, is dat toch maar een raar gegeven. Vorig jaar voor 4 seizoenen getekend (naar verluidt) aan de voorwaarden die hij bij Gent had en nu tekent hij voor 3 seizoenen (= de resterende contractduur) in 1B. Lijkt me vooral een geval van loon inleveren en in ruil een clausule laten inbouwen dat hij voor een vast bedrag naar een club uit 1A mag verkassen of iets in die aard. Lijkt me weinig met overschatten te maken te hebben, eerder met het redelijk(er) inschatten van de financiële mogelijkheden/reserve, zodat je bij een gemiste promotie niet meteen tegen een vereffening aankijkt.
Betreft Schoofs,
Was ook duidelijk gecommuniceerd dat hij voor een bepaald bedrag weg mag, inleveren van loon lijkt mij dan ook een logisch gevolg van het nieuwe contract..

Is er nog altijd die befaamde 'financiële rugzak' voor de zakkers uit 1A?..

YF zou trouwens T1 worden bij Union..
Bart Janssens T1 bij Geel btw..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

BoemBoem schreef: YF zou trouwens T1 worden bij Union..
Bart Janssens T1 bij Geel btw..
Union heeft ondertussen nen Sloveen gepakt als trainer voor volgend seizoen.
Plaats reactie