Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef:
BoemBoem schreef: YF zou trouwens T1 worden bij Union..
Bart Janssens T1 bij Geel btw..
Union heeft ondertussen nen Sloveen gepakt als trainer voor volgend seizoen.
In snelheid gepakt door Enerkey :D ..

YF kan mss de beloften komen trainen ? :mrgreen:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Scholz zal ook wel niet realistisch zijn zeker? Beetje zelfde verhaal als Mechele.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Vreven als vervanger van Brys naar Beerschot-Wilrijk...

Wel raar dat een Limburgse trainer en ex-STVV-er, die (volgens mij tenminste) perfect past bij de club en bij het spel dat het nieuwe bestuur wil brengen (inzet, een over-mijn-lijk mentaliteit, jong, dynamisch...maar toch al de nodige kilometers op zijn teller), nu (waarschijnlijk zelfs voor minder geld) aan de slag gaat bij de club uit 1B waar wij net een trainer (en zijn hele team)zijn gaan wegkapen... Ik had Vreven heel graag zien komen (en dan hadden andere clubmensen die goed werk leverden zoals Jos Beckx, Eddie Rob, Bart Janssens, Fritz Geerts...misschien kunnen blijven) misschien vergezeld door een paar jongens uit de Nederlandse competitie met goesting om (terug) naar België te komen. Misschien een iets te "sterk" karakter en een te grote mond voor de gevoelige zielen in de directiekamer, want anders begrijp ik niet dat ze zo een overduidelijke "match" over het hoofd gezien hebben. Tja...'De wegen des Heren zijn ondoorgrondelijk', wordt er wel eens gezegd. :roll:

Hopelijk kan Marc Brys mijn twijfels snel wegnemen! :stvv: :stvv: :stvv:
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Hier werd ook al verwezen naar het feit dat Vreven STVV in het verleden te min vond en in een niet zo ver verleden zich laagdunkend uitliet over STVV op TVL.
We zullen zien.

Sholz ZOU een uitstekende transfer zijn. Zet die langs Teixeira vanachter en BOEM.
vraag is: wat is de vraagprijs van Brugge?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:
Sholz ZOU een uitstekende transfer zijn. Zet die langs Teixeira vanachter en BOEM.
vraag is: wat is de vraagprijs van Brugge?
Brugge betaalde een half jaar geleden 1,5 miljoen euro aan Standard en hij tekende een contract voor 3,5 seizoenen. Zou me verwonderen dat ze hem al willen laten vertrekken en zeker niet veel goedkoper dan dat ze hem betaalden. Ze spelen champions league en hebben dus wel nood aan een betrouwbare back-up als hun programma wat zwaarder zal worden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Ik herhaal wat ik in januari al zei: op basis van de huidige prestaties ben ik niet zeker dat ik de (intrinsiek nochtans met meer talent gezegende) Scholz op dit moment boven Kotysch zou verkiezen. Scholz is na nieuwjaar even weinig aan de bak gekomen bij Club als voor nieuwjaar bij Standard en heeft er samengevat gewoon een heel slecht seizoen op zitten voor iemand met zijn kwaliteiten. Op papier een dikke speler, op het veld al even op de dool.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Maxime Lestienne zakt met Malaga naar tweede klasse in Spanje en is einde contract... Misschien kunnen we daar een koopje doen en ineens de ambities kracht bijzetten.

Niels De Schutter voor op de rechtsback?
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Deze morgen hoorde ik plots op de radio "Iniesta tekent in Japan". Dan is de link met STVV snel gelegd. Ineens droomde ik dat de Japanse club hem zou uitlenen aan STVV en dit bij de kanaries een stormloop zou ontketenen naar abonnementen.

Als geld geen probleem was, dan kunnen ze zo'n constructies toch opzetten :D
Dat zou pas een echte toptransfer geweest zijn :lol:
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Zelfs in Nederland vinden ze de houdbaarheidsdatum van Vreven voor een groep zeer beperkt
En
dat de echte reden van zijn vertrek in Breda niet zomaar een verschil in visie was
Dus, gevoelige zielen en andere termen...
Ik heb er mijn twijfels over
Hij zegt zelfs van zichzelf dat er veel werk is aan zijn eigen... :)
Denk niet dat het een goeie oplossing was geweest
Mijn mening, he mannen
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Deze morgen hoorde ik plots op de radio "Iniesta tekent in Japan". Dan is de link met STVV snel gelegd. Ineens droomde ik dat de Japanse club hem zou uitlenen aan STVV en dit bij de kanaries een stormloop zou ontketenen naar abonnementen.

Als geld geen probleem was, dan kunnen ze zo'n constructies toch opzetten :D
Dat zou pas een echte toptransfer geweest zijn :lol:
Als hij zou tekenen bij FC Tokyo, tot daar nog aan toe :D, maar hij tekent bij Vissel Kobe, dus zal het niet voor vandaag zijn vrees ik :grappig:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Man man man, dat ze daar nog mee afkomen ! Overal tekortgeschoten
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
voetballiefhebber schreef:Deze morgen hoorde ik plots op de radio "Iniesta tekent in Japan". Dan is de link met STVV snel gelegd. Ineens droomde ik dat de Japanse club hem zou uitlenen aan STVV en dit bij de kanaries een stormloop zou ontketenen naar abonnementen.

Als geld geen probleem was, dan kunnen ze zo'n constructies toch opzetten :D
Dat zou pas een echte toptransfer geweest zijn :lol:
Als hij zou tekenen bij FC Tokyo, tot daar nog aan toe :D, maar hij tekent bij Vissel Kobe, dus zal het niet voor vandaag zijn vrees ik :grappig:
Weet ik niet, dan wordt hij ploegmaat van Podolski...die speelt daar al
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

voetballiefhebber schreef:Deze morgen hoorde ik plots op de radio "Iniesta tekent in Japan". Dan is de link met STVV snel gelegd. Ineens droomde ik dat de Japanse club hem zou uitlenen aan STVV en dit bij de kanaries een stormloop zou ontketenen naar abonnementen.

Als geld geen probleem was, dan kunnen ze zo'n constructies toch opzetten :D
Dat zou pas een echte toptransfer geweest zijn :lol:
Waarschijnlijk is er hier dan nog iemand die zegt dat het geld weggegooid is omdat hij op zijn retour is. ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

enrique schreef:Zelfs in Nederland vinden ze de houdbaarheidsdatum van Vreven voor een groep zeer beperkt
En
dat de echte reden van zijn vertrek in Breda niet zomaar een verschil in visie was
Dus, gevoelige zielen en andere termen...
Ik heb er mijn twijfels over
Hij zegt zelfs van zichzelf dat er veel werk is aan zijn eigen... :)
Denk niet dat het een goeie oplossing was geweest
Mijn mening, he mannen
Tja, dat is natuurlijk ook mogelijk. Ik ken de mens niet persoonlijk, dus ik weet niet hoe hij zich in het dagdagelijkse leven gedraagt. 't Is wel waar dat die soms een kort lontje heeft en misschien niet de gemakkelijkste is... :D
Plaats reactie