Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

enrique schreef:Zelfs in Nederland vinden ze de houdbaarheidsdatum van Vreven voor een groep zeer beperkt
En
dat de echte reden van zijn vertrek in Breda niet zomaar een verschil in visie was
Dus, gevoelige zielen en andere termen...
Ik heb er mijn twijfels over
Hij zegt zelfs van zichzelf dat er veel werk is aan zijn eigen... :)
Denk niet dat het een goeie oplossing was geweest
Mijn mening, he mannen
Je had nu een instant boost nodig wat clubgevoel betreft, en daar had Vreven voor kunnen zorgen. Natuurlijk is het geen trainer om 5 jaar mee te werken. Maar de tribunes zijn leeg, en zoals Stef Wijnants deze week ook al zei hebben de Japanners waarschijnlijk geen flauw idee wat er momenteel leeft -of misschien beter gezegd: niet leeft- bij de supporters. Mensen kijken volkomen terecht de kat uit de boom, de tijd dat een abo iets was wat je automatisch ieder jaar verlengde al was het een steunkaart voor de club ligt al een tijd achter ons. Ik heb het al zo vaak gezegd: de eerste prioriteit is om terug volk naar het stadion te krijgen, desnoods aan braderie-prijzen. Terug je achterban mobiliseren. En daar is veel meer voor nodig dan enkel de trainer of de prijzen: een volwaardige fandag, een clubmagazine, acties voor abo's om mensen mee te nemen, supportersavonden...

Vreven is objectief gezien mogelijk geen betere trainer dan Brys of De Roeck, maar hier, op dit moment in de huidige situatie, had hij gewoon beter gepast om bepaalde doelstellingen te bereiken.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

Laurens debock???
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

nippy schreef:Laurens debock???
Neen, alstublieft niet. Is er ene van 12 in een dozijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

nippy schreef:Laurens debock???
[/quote]
Neen, alstublieft niet. Is er ene van 13 in een dozijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

A.U.B. he ,die is zelfs niet goed genoeg voor 2 de klasse.
Als dat de norm gaat zijn ziet de toekomst er niet goed uit.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:
nippy schreef:Laurens debock???
Neen, alstublieft niet. Is er ene van 12 in een dozijn.
Vind wel dat sommige, zonder het op u te hebben Lindoke, mensen nogal snel afschieten hier.. De Bock komt misschien te kort om bij Brugge 1r keus te zijn, maar bij ons zou die toch niet misstaan?!
Ge moet het wel op enkele maanden bekijken.. geef die man wat vertrouwen en zijn wedstrijden, en die is zéker goed genoeg voor ons.. Scholz zelfde verhaal..

Als ge uw lat op Internationals legt gaat ge idd nooit tevreden zijn bij wat er binnenkomt..
Zonder dat ik wil zeggen dat ge bij eender wat tevreden moet zijn..

3e broertje hazard daarentegen.. denk ik eerlijk gezegd dat weinig versterking inzit.. herinner mij een knappe vrije trap doelpunt in de "galamatch" thuis tegen Ujpest..
Dat was het dan ook..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Hazard zou een typische transfer zijn...voor het vorige bestuur. Leek 2 jaar geleden door te breken bij Ujpest van Duchatelet junior, vorig jaar grotendeels aan de kant met knie-operatie en dan maar naar Chelsea in wat je moeilijk anders kan zien dan een vriendendienst voor grote broer Eden. Samengevat: een levensgroot vraagteken dat op dit moment eerder commercieel dan sportief interessant lijkt. Als het niks wordt, kunnen ze hem misschien doorsturen naar Japan. Waarschijnlijk zal de achternaam Hazard daar wel voor een kleine hype zorgen.

De Bock zou naar onze normen volgens mij overigens wel een goede transfer zijn hoor, maar dan gaat hij wel serieus moeten inleveren. Brugge en Leeds betalen een stukske beter dan STVV.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Van den bergh (Beerschot) ook in beeld
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Volgens Voetbalkrant wil STVV, naast de jongste Hazard (22 jaar), ook de 25-jarige Aboud Omar Khamis (linksback, international voor Kenia) en de 23-jarige verdediger Jan Van den Bergh van Beerschot Wilrijk kopen.

[https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z5GVDP4I00]

Volgens het Belang, hengelen we ook achter de diensten van Benson...
[https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180525_035 ... -naar-stvv]

Verder zouden Anderlecht en Brugge Alexis De Sart willen.
[http://www.voetbalnieuws.be/news/298355 ... ht-en-club]

Allez, het worden interessante weken.

Ik kan me trouwens volledig vinden in Laurens De Bock. Die zou bij ons niet misstaan. En laten we die dan ineens herenigen met ex-Brugge ploegmaat, Maxime Lestienne, die niet met Malaga naar tweede klasse gaat en dus een andere club zoekt. Op de rechtsachter, hebben we een alternatief voor Damien Dussaut nodig... Niels De Schutter is einde contract en lijkt volledig hersteld.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

tesneusdoek schreef:Volgens Voetbalkrant wil STVV, naast de jongste Hazard (22 jaar), ook de 25-jarige Aboud Omar Khamis (linksback, international voor Kenia) en de 23-jarige verdediger Jan Van den Bergh van Beerschot Wilrijk kopen.

[https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z5GVDP4I00]

Volgens het Belang, hengelen we ook achter de diensten van Benson...
[https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180525_035 ... -naar-stvv]

Verder zouden Anderlecht en Brugge Alexis De Sart willen.
[http://www.voetbalnieuws.be/news/298355 ... ht-en-club]

Allez, het worden interessante weken.

Ik kan me trouwens volledig vinden in Laurens De Bock. Die zou bij ons niet misstaan. En laten we die dan ineens herenigen met ex-Brugge ploegmaat, Maxime Lestienne, die niet met Malaga naar tweede klasse gaat en dus een andere club zoekt. Op de rechtsachter, hebben we een alternatief voor Damien Dussaut nodig... Niels De Schutter is einde contract en lijkt volledig hersteld.
Ik vrees er voor dat een speler die net uit een zware blessure komt, gaat komen spelen op kunstgras..

Willen of niet, het speelt zeker mee in hun beslissing..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ik vrees dat ze met deze namen nog wat abonnementen gaan kwijt spelen, eerder dan er meer verkopen
Het zijn voorlopig nog maar geruchten natuurlijk
Zoals Stef Wijnants zei, we zijn in blijde verwachting
Hopelijk geen miskraam...
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door ronnieking »

Met die namen gaan we het dan moeten doen ?
Dat ze hen maar opmaken voor wat nog minder abonnementen !
Is dat ambitie tonen ?
Arm STVV - Hazard, Vandenbergh, die Keniaan.... waiwaivaletta.....
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Flavus Caeruleus »

Mij toch nog eens laten verleiden om een voetbalkrant artikel te openen, dat is bij deze dan ook echt wel de laatste keer geweest. Wat een misleidende titel, wie mag die heel grote naam dan wel zijn?? Zulke sites zijn enkel geïnteresseerd in het aantal bezoekers en niet in het geven van correcte informatie.
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door ronnieking »

Hazard is de grote naam (kuchkuchkuch)
Plaats reactie