Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

Positivo schreef:Deze man vernieuwt zijn abo onmiddellijk.
Ik heb vertrouwen in de nieuwe bewindsploeg . Ik ben absoluut geen successupporter.

Het legioen dat afhaakte zolang rd aan de macht was verandert het geweer van schouder. Nu weigeren ze een abo zolang er geen aankopen zijn die hen aanspreken. Volgende maand zal de reden zijn, dat ze op resultaten wachten. Een maand later zal het opnieuw iets anders zijn. Voor die 10 verzuurde mensen, die hier de sfeer verzieken zal er altijd een reden zijn om niet te gaan.

Ok, de supporters hebben een signaal nodig....die signalen komen er aan .... Maar de club ook heeft positieve signalen nodig.

Vooruit stvv
Op naar voetbalsuccessen !
Met 11 zijn de verzuurde supps, je bent mij er vergeten bij te tellen ...Positivo het 'siert' u om zo positief te blijven -had ook niets anders verwacht met dergelijke nickname- maar laat ons ieders mening respecteren ; Als realistico heb ik gezien dat de afgelopen jaren het sportief beleid een serieuse knauw heeft gekregen en er fatsoenlijk met onze kloten is gerammeld. Het is dan toch maar logisch dat het tijd zal vragen - onafhankelijk wie aan de stuurknuppel zit- om het vertrouwen in STVV te herstellen ?
Hoe kan men dit teweeg brengen ? Wel ik vrees dat men met sportieve mirakels zal moeten komen anders FORGET IT ! Noch nen Antwerpenaar, nen Truineer of nen Aziaat zal succes boeken zonder serieus geld te pompen in de sportieve tak en al de rest is : ZEVER, GEZEVER !!
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

De aap is uit de mouw.
Zoals ik al veeeeeeel eerder heb gezegd, enkel het halen van PO I zal deze mensen terughalen.

Ma das goed. Nu weten we tenminste wat jullie terug naar het stadion haalt (miljoenen pompen in spelers-wat Coucke deed in Oostende- en PO I halen).

Kijk, dat respecteer ik. Ook al vind ik het bullshit respecteer ik nu uw beslissing. Was dat zo moeilijk om toe te geven?
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Wilt ge aub terug naar jullie topic gaan aub?

Ik lees met opzet sommige topics niet, om dan telkens opnieuw hier hetzelfde gezever te lezen..

Praat over RD, abonnementen en ambities zoveel jullie willen, in de daartoehorende topic..

Transfernieuws aub..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Probleem
Dat is er niet
Maar uw statement is juist
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Broos houdt uitverkoop, afijn weggeefactie. Ook Akpala mag gratis andere oorden opzoeken.
Blijkt nog maar 31 te zijn (dacht dat hij al veel ouder was).
Die mogen ze gaan halen. Sympathieke jongen (lijkt toch op z'n minst zo) en hij maakt al wel eens een goaltje.
Vrij risicoloze transfer, lijkt me.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

Als zijn loon niet TE hoog is idd geen risico.
Akpala is een spits waar weet wat je er aan hebt.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Positivo schreef:Alleen maar zaken die stvv ten goede komen. De schuttingtaal (veralgemenend, toch ook een ziekte van het anti-rd forum) moest blijkbaar ?
Ik doe dat niet met plezier en ik denk ook niet dat ik er eerder op te betrappen geweest ben. Ik heb zelfs eens iemand terecht gewezen die de term "rijstkakkers" meende te moeten gebruiken, zonder reactie toen. Maar soms drijft men een mens zover. Dit was zo'n moment.

Oh ja, weer twee veralgemeningen in uw post. Proficiat daarvoor.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Smurf schreef:Broos houdt uitverkoop, afijn weggeefactie. Ook Akpala mag gratis andere oorden opzoeken.
Blijkt nog maar 31 te zijn (dacht dat hij al veel ouder was).
Die mogen ze gaan halen. Sympathieke jongen (lijkt toch op z'n minst zo) en hij maakt al wel eens een goaltje.
Vrij risicoloze transfer, lijkt me.
Scoort niet meer dan Boli of Vetokele. Is alleen maar ouder (en duurder).
Overdrijven is een kunst
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Nog eentje die zou mogen beschikken: Gert Jan Demets. Ook 31, ervaren, Belg, vermoedelijk geen al te dure vogel...
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
Smurf schreef:Broos houdt uitverkoop, afijn weggeefactie. Ook Akpala mag gratis andere oorden opzoeken.
Blijkt nog maar 31 te zijn (dacht dat hij al veel ouder was).
Die mogen ze gaan halen. Sympathieke jongen (lijkt toch op z'n minst zo) en hij maakt al wel eens een goaltje.
Vrij risicoloze transfer, lijkt me.
Scoort niet meer dan Boli of Vetokele. Is alleen maar ouder (en duurder).
Vrij hoog ishiaku gehalte..
Zeker op ons kunstgras zou ik hem niet direct overwegen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Bij Genk zouden Samatta en Karelis dan weer mogen beschikken bij een deftig bod. Met welke miljoenen gaan die twee betere spitsen op de kop tikken?

Die zullen wel wat duur uitvallen voor STVV vermoedelijk.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

De enige naam die voorlopig valt of beter gezegd, blijft vallen, is die van Manuel Benson. Kleine en vinnige dribbelaar...dat kan wat geven op ons kunstgrasveld. Van mij mag die zeker komen. :toppie:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

tesneusdoek schreef:De enige naam die voorlopig valt of beter gezegd, blijft vallen, is die van Manuel Benson. Kleine en vinnige dribbelaar...dat kan wat geven op ons kunstgrasveld. Van mij mag die zeker komen. :toppie:
Zou een zéér dikke transfer zijn.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Gaat eens eerst in Genk vragen waarom hij daar niet mocht meedoen
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door save-stvv »

Benson zou idd een mooie transfer zijn (dan ben je dubbel bezet op de flanken met Legaer, Benson, Ceballos, Botaka en evt Abrahams)

Dante Rigo (PSV, vrij vaak op de bank gezeten dit jaar bij de kampioen) lijkt me een logisch vizier (onze td was scout voor psv en de speler is iemand die toch moet beginnen spelen, wordt 20j dit jaar), centrale middenvelder

Centraal achterin zou ik gaan voor Dario Van Den Buys (Belg, vlot scorend voor centrale verdediger en een beetje tegengevallen bij Héraclès dit jaar, 23 jaar oud (vorig jaar Héraclès gekozen boven KV Mechelen, was toen 1 van de beste spelers in de eerste divisie)
Kan een mooi duo vormen met Texeira, Kotysch back up

Akpom houden in de spits (Boli en nog een nieuwe aan te trekken targetman als back-up)

Dan zou er dringend enkel op linksachter nog versterking moeten komen want De Norre gaat zijn kans op de rechtsachter krijgen met Swers (indien vorderingen gemaakt) als back up, 2 nieuwe linksachters graag (Van Damme moet weg bij Antwerp, Obradovic (te duur wellicht) etc... denk idd dat we hier best buitenlandse pistes bewandelen
Plaats reactie