Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Zouden volgens mij ook topaanwinsten zijn: El Messaoudi van KV Mechelen en Boussaid van Lierse (transfervrij).

Op hun posities hebben we nog wat volk nodig, de eerste heeft al wat ervaring opgedaan en de tweede heeft in PO2 laten zien dat hij enorm veel potentieel heeft.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door save-stvv »

Hugo Cuypers (topschutter in Griekse tweede klasse), jonge Belg uit jeugd van Standard mag weg voor 300 000 EUR bij zijn Griekse club (Griekse topclubs toonden reeds interesse)
Deze zou toch haalbaar moeten zijn, gaat hier zeker zijn kans krijgen in 1A
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

save-stvv schreef:Hugo Cuypers (topschutter in Griekse tweede klasse), jonge Belg uit jeugd van Standard mag weg voor 300 000 EUR bij zijn Griekse club (Griekse topclubs toonden reeds interesse)
Deze zou toch haalbaar moeten zijn, gaat hier zeker zijn kans krijgen in 1A
Gaan we hier nu echt weer elke naam opnoemen die in de media verschijnt :roll:

En 'hij kan hier zeker zijn kans krijgen'. Hoezo? Heb jij hem al zien spelen dan?

Doet me denken aan Brodic verleden seizoen. Omdat hij 30 goals scoorde bij de beloften van Club, die moesten we ook zeker en vast gaan halen volgens sommigen hier, terwijl niemand hem ooit bezig zag. Wel, diezelfde Brodic mocht na een halfjaar al met een dikke onvoldoende vertrekken bij fucking Roeselare :roll:
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door save-stvv »

jip ik heb hem al 1x gezien bij Standard (voor de beker onder Ferrera) en 3 of 4x bij de beloften van Standard.(oa tegen stvv)
Is een echte afwerker en heeft handelingssnelheid.
hierbij een aantal van zijn goals :

https://www.youtube.com/watch?v=oax3oQE44k8

is trouwens van onze kanten afkomstig, niet onbelangrijk tegenwoordig bij de supporters
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

save-stvv schreef:Hugo Cuypers (topschutter in Griekse tweede klasse), jonge Belg uit jeugd van Standard mag weg voor 300 000 EUR bij zijn Griekse club (Griekse topclubs toonden reeds interesse)
Deze zou toch haalbaar moeten zijn, gaat hier zeker zijn kans krijgen in 1A
Haalbaar? Als een jonge kerel moet kiezen tussen STVV en pakweg AEK Athene, vrees ik dat hij niet gaan komen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door toyotacorolla »

Iebe Swerts terug, en waarschijnlijk Wolke Janssen ook, en dan zullen wij het gehad hebben zeker?
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 31 mei 2018, 06:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Franz »

STimVV schreef:Als alle spelers die nog onder contract liggen gewoon zullen blijven. Zoals het er voorlopig naar uit ziet. Dan is onderstaande onze basisploeg op dit moment.

Afbeelding

We hebben dan op de bank nog:
De Sart (of Asamoah), Pirard, Antunes, Tomyasu, Abrahams, Ceballos, Bourard.
(+ Wolke Jannssens en Iebe Swers...)
Dat is dus niet dramatisch. We zouden morgen dus gewoon zelfs aan de competitie kunnen starten met al bij al nog wel een deftige ploeg.
Er moet natuurlijk heel wat bijkomen, maar er staat toch ook wel een degelijke basis...het is niet dat we vanaf 0 moeten beginnen.
Veel zal ook wel afhangen van het systeem dat Brys wil spelen. Gaan we spelers halen in functie van een systeem dat hij wil spelen? Of gaat hij een systeem spelen dat past bij de spelers die er zijn?
Zero nieuws sinds deze verstandige post.
Met wat we vandaag weten: trainer Brys en bovenstaande kern van 'blijvers': dan blijf je er (nipt) in. Op voorwaarde(n) wel dat de enige diepe spits Boli alles kan spelen en redelijk in vorm blijft en er (dus) een 10tal maakt...
Afwachten welke aanwinsten er komen: enkel als dat meerwaarden zijn (en dan nijpt het schoentje toch vooral in de spits en op de flanken vooraan en achteraan) kan je hoger mikken.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Ik denk dat je met die kern in een ideaal scenario plaats 12 kan draaien, maar mits wat blessures en schorsingen is 14 realistischer. Maar soit, dat is natuurlijk het punt niet, want laat ons er gemakkelijkheidshalve van uitgaan dat we niet met die kern aan het seizoen (of zelfs nog maar de voorbereiding) zullen beginnen. Iedereen weet dat er een aantal spelers bij moeten. Ik ga er van uit dat men dat ook in de club beseft. Positief bekeken is het een luxe (naar onze duiventil normen van de laatste jaren) dat 6 van de 11 posities al zo goed als bezet zijn. Met 5 meerwaardes en 3 spelers in de breedte, zijn we er. Dat is niet niks, maar het is ook zeker niet onmogelijk om op drie weken tijd 5 van die 8 spelers aan te trekken.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Hallo transfercel ? Benson ?
Op 18/6 zijn we quasi rond...dan gaat het toch snel mogen gaan of wacht men tot ze er 6 hebben en dan allen tegelijk voorstellen ?
Of gaan we maar voor 3 versterkingen ? dan zijn we idd. snel rond.
Hopelijk is stilte een goed teken...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lakie »

Olivier Myny voor 3 seizoen naar OHL.
Zat bij Waasland -Beveren dit seizoen veelal op de bank, maar heb hem altijd een leuke speler gevonden.
Mijn inziens 10 keer nuttiger dan een Botaka bv., had hier dus niet misstaan.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Franz »

lakie schreef:Olivier Myny voor 3 seizoen naar OHL.
Zat bij Waasland -Beveren dit seizoen veelal op de bank, maar heb hem altijd een leuke speler gevonden.
Mijn inziens 10 keer nuttiger dan een Botaka bv., had hier dus niet misstaan.
Goede speler, een meerwaarde voor OHL, maar geen meerwaarde voor ons.
Ik zet de wens van de Japanners om binnen enkele jaren PO1 te spelen om naar de ambitie voor volgend jaar om dan tussen plaats 8 en 12 te spelen, dat is wel mijn eigen 'interpretatie': misschien zijn ze volgend seizoen al blij om er gewoon in te blijven...
We hebben vandaag al een 20tal spelers onder contract die allen (meer of minder) eerste klasse aankunnen.
Als we willen mikken op een plaats tussen 8 en 12 zullen de nieuwelingen toch vooral echte meerwaarden moeten zijn.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Missé-Missé »

Halenaar schreef:Zouden volgens mij ook topaanwinsten zijn: El Messaoudi van KV Mechelen en Boussaid van Lierse (transfervrij).

Op hun posities hebben we nog wat volk nodig, de eerste heeft al wat ervaring opgedaan en de tweede heeft in PO2 laten zien dat hij enorm veel potentieel heeft.
Zouden inderdaad puike aanwinsten zijn..

Nog enkele opties op plaatsen waar het voetbalschoentje wringt:

LA/LB: Marvin Peersman https://www.transfermarkt.nl/marvin-pee ... ler/125769
Jonas Heymans https://www.transfermarkt.nl/jonas-heym ... ler/140799
Thibault De Smet https://www.transfermarkt.nl/thibault-d ... ler/340177


CV: Dries Wuytens https://www.transfermarkt.nl/dries-wuyt ... eler/83951



LV/RV: Danilo https://www.transfermarkt.nl/danilo/pro ... eler/51232
Selima Amallahhttps://www.transfermarkt.nl/selim-amal ... ler/377219
Glenn Claes https://www.transfermarkt.nl/glenn-clae ... ler/129579
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Wanneer horen we nog eens een teken van leven? Zou heel STVV al in vakantiemodus zitten.
Een update van de kern, met spelers die vertrekken mogen ze ook wel eens meedelen. Wat met die huurspelers? Zijn er die ze gaan kopen?
Aanwinsten? Geen communicatie. Op amper 2 weken de kern zo goed als compleet hebben, lijkt me straf.

Met deze kern vrees ik eerder toch voor de laatste plaats.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

Vroeger was er gezaag omdat alles uitkwam zodat de anderen ons alles voor onze neus kwamen weghalen. Nu zagen ze dat er niks uitkomt op voorhand. Het is toch altijd iets ze.

Wacht tot ze de versterkingen presenteren. Is het niet goed moet je ze zeker niet sparen, maar wacht ten minste.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Inderdaad, gewoon afwachten. Enkele dagen voor de competitie kan je nog makkelijk een abonnement nemen. Dat is toch wat ik van plan ben. Staat het me niet aan of heb ik er geen goed oog volg ik alles via livestream. Heb ik er een goed gevoel bij mogen ze een deel van mijn zuurverdiende centen hebben en pak ik een abonnement.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie