Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:Inderdaad, gewoon afwachten. Enkele dagen voor de competitie kan je nog makkelijk een abonnement nemen. Dat is toch wat ik van plan ben. Staat het me niet aan of heb ik er geen goed oog volg ik alles via livestream. Heb ik er een goed gevoel bij mogen ze een deel van mijn zuurverdiende centen hebben en pak ik een abonnement.
Eventueel, als de ploeg u niet aanstaat op het begin van het seizoen, maar naarmate het seizoen vordert, blijkt het eigenlijk allemaal niet zo cataclysmisch te zijn, kan je sporadisch alsnog een los ticketje kopen he ;) :cool:
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door den ief »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Inderdaad, gewoon afwachten. Enkele dagen voor de competitie kan je nog makkelijk een abonnement nemen. Dat is toch wat ik van plan ben. Staat het me niet aan of heb ik er geen goed oog volg ik alles via livestream. Heb ik er een goed gevoel bij mogen ze een deel van mijn zuurverdiende centen hebben en pak ik een abonnement.
Eventueel, als de ploeg u niet aanstaat op het begin van het seizoen, maar naarmate het seizoen vordert, blijkt het eigenlijk allemaal niet zo cataclysmisch te zijn, kan je sporadisch alsnog een los ticketje kopen he ;) :cool:
Cataclysmisch... Tweede keer. Nieuw woordje geleerd? Serieus, why?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

den ief schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:Inderdaad, gewoon afwachten. Enkele dagen voor de competitie kan je nog makkelijk een abonnement nemen. Dat is toch wat ik van plan ben. Staat het me niet aan of heb ik er geen goed oog volg ik alles via livestream. Heb ik er een goed gevoel bij mogen ze een deel van mijn zuurverdiende centen hebben en pak ik een abonnement.
Eventueel, als de ploeg u niet aanstaat op het begin van het seizoen, maar naarmate het seizoen vordert, blijkt het eigenlijk allemaal niet zo cataclysmisch te zijn, kan je sporadisch alsnog een los ticketje kopen he ;) :cool:
Cataclysmisch... Tweede keer. Nieuw woordje geleerd? Serieus, why?
Doemdenken. Beter verwoord?

Elk jaar hetzelfde liedje.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:x en we wachten nog altijd met heel veel geduld op de eerste transfer!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Willy Roelands schreef::x en we wachten nog altijd met heel veel geduld op de eerste transfer!
Een klungel heb je snel vastgelegd, een goeie speler heef wat meer opties en is wat moeilijker te overtuigen .
Dus laat ons hopen dat ze met enkele deftige spelers bezig zijn en dat zijn tijd nodig heeft.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door the fan »

Ik ben al blij als ze Bezus niet laten vertrekken!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
Willy Roelands schreef::x en we wachten nog altijd met heel veel geduld op de eerste transfer!
Een klungel heb je snel vastgelegd, een goeie speler heef wat meer opties en is wat moeilijker te overtuigen .
Dus laat ons hopen dat ze met enkele deftige spelers bezig zijn en dat zijn tijd nodig heeft.
Dan moet VDAB niet zeggen dat tegen het begin van de voorbereiding de kern compleet gaat zijn...

Nog een paar weken
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

VDAB wacht af om te zien wie de revelaties van het komende WK zullen zijn en dan slaan we toe op de transfermarkt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Volgens mij moet je er rekening mee houden dat Marc Brijs pas sinds gisteren terug is uit verlof en dat die in zijn contract onderhandeld heeft iets mee te zeggen te hebben op gebied van transfers.

Misschien is dat de reden waarom het muisstil is, of dat dit de manier van de Japanners is …En inderdaad, janneke en mieke die tekenen zó (dixit vdl) . Maar de betere op deze wereld, die de clubs wat kunnen uitkiezen, zullen (buiten geld en voordelen)ongetwijfeld wat overtuigingskracht nodig hebben. En dát kost tijd !

Wie weet is dit de GROTE stilte voor de GROTE storm !

Vooruit STVV !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

tesneusdoek schreef:VDAB wacht af om te zien wie de revelaties van het komende WK zullen zijn en dan slaan we toe op de transfermarkt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nog eens zo geen onnozel gedacht, er zitten genoeg spelers in de Japanse WK-selectie die in eigen land actief zijn :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Bij de start van de voorbereiding is geen twee weken op voorhand...Tot nu toe hebben de Japanners zich altijd aan hun zelf opgelegde timing gehouden, maar evenzeer hebben ze zelden of nooit veel voor hun deadline gecommuniceerd, zelfs niet bij Brys toen het al in alle kranten stond. Ik verwacht min of meer hetzelfde bij de transfers. Ik zie ze bij wijze van spreken in staat om de dag voor de eerste training vanuit het niets ineens vijf spelers te presenteren.

Ik ben eens gaan kijken hoe we er haast dag op dag 12 maanden geleden voor stonden (http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f ... &start=705). Altijd verhelderend. We zaten toen al 10 pagina's, maar nog geen enkele inkomende transfer verder. Aan uitgaande kant trokken Oostende en Anderlecht aan de mouw van Gerkens en was Valdivia weg. Aan inkomende zijde lag het contract van Vetokele klaar en waren de andere namen die vielen de huurlingen van Brugge (Mechele, Bolingi), De Pauw, Tetteh, Fiore, Andrade, Doumbia, Sowah en Antunes, die op 7 juni de eerste inkomende transfer zou worden. Ook interessant: op 5 juni 2017 was Ivan Leko nog onze coach, die zou pas drie dagen later totaal onverwacht bij Brugge tekenen.

Moraal van het verhaal:
- We waren vorig jaar niet vroeger dan nu met onze inkomende transfers.
- Vorig jaar konden we op 8 juni opnieuw vanaf 0 starten (Leko weg), haalden 10 dagen later een Spaanse clown die we anderhalve maand later alweer afdankten...en finaal kwam het nog allemaal goed. (dit is geen pleidooi om dat nog eens over te doen)
- Van het lijstje namen tekenden enkel Vetokele en Antunes. Beiden hebben er geen goed seizoen op zitten (al vind ik Vetokele nog steeds gene slechte speler), sneller is dus niet per se beter.
- U opjagen heeft op dit moment geen zin.
Overdrijven is een kunst
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

Idd! En vorig jaar was er geen WK. Iets wat de transferperiode altijd beinvloed.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Lijkt mij een Brys transfer te zijn.

http://www.voetbalnieuws.be/news/276417 ... ernational
Plaats reactie