Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef:Archie Thompson scoorde er eens 7 in 1 match bij een interland. Daarna contracteerde Lierse hem, maar het was een heel stuk minder. Zoveel goals scoorde hij niet op een heel seizoen.
13. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Dreke schreef:
voetballiefhebber schreef:Archie Thompson scoorde er eens 7 in 1 match bij een interland. Daarna contracteerde Lierse hem, maar het was een heel stuk minder. Zoveel goals scoorde hij niet op een heel seizoen.
13. :-)
Zat owv die prestatie zelfs bijna bij Anderlecht.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Volgens HBVL is de transfer van De Bruyn nog verre van afgerond. STVV zou hem al medisch getest hebben zonder dat Lommel op de hoogte was. Door de promotie is zijn contract ook verlengd en Lommel wil - terecht - een afkoopsom als de speler naar 1A kan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Bij Lommel spartelen ze bijna altijd tegen als we één van hun spelers/coaches benaderen. Ik beschouw dat vooral als preken voor de eigen parochie. De ervaring leert dat er doorgaans wel een deal uit de bus komt. Desnoods moeten we maar een uitleenbeurt van Janssens, Opdenakker of een andere jongere mee in de deal steken om de pil te verzachten.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Van mij mag Janssens definitief in zo'n deal betrokken worden.
Kon zich afgelopen seizoen bij Lierse ook niet echt doorzetten.
Wisselde paar heel goede prestaties af met heel wat onopvallende. Zat meer op de bank (soms zelf tribune) ipv in de basis.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Bericht verplaatst
Laatst gewijzigd door enrique op 15 jun 2018, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:Ik hoop dat op 31 augustus om 23:59 mijn vragen NIET gaan zijn
Is het dit waarvoor je Japanse investeerders nodig hebt
Dit kan niet met mensen uit de streek of iets verder?
Is het erg gesteld met het Belgische voetbal of niet?
Want
We mogen toch geen grote investeringen verwachten
We moeten het doen zoals RD deed, soms dan
Een paar spelers voor weinig kopen en veel verkopen
De rest in de vuilbak
Dat kunnen alleen buitenlanders, geen Belgische kandidaten meer
Ik vraag mij ook af hoeveel die Japanners betaald hebben voor NV STVV
Voor zover je je hier nog vragen mag stellen
Op vragen stellen staat geen limiet,
Zoalng ze in de juiste topic gesteld worden ;) :P
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Yellow Feaver »

stvvilvoorde schreef:
Dreke schreef:
voetballiefhebber schreef:Archie Thompson scoorde er eens 7 in 1 match bij een interland. Daarna contracteerde Lierse hem, maar het was een heel stuk minder. Zoveel goals scoorde hij niet op een heel seizoen.
13. :-)
Zat owv die prestatie zelfs bijna bij Anderlecht.
Volgens mij waren het er 13 of 14 zelfs? Ik denk tegen Samoa? Was toen een wereldrecord.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:
enrique schreef:Ik hoop dat op 31 augustus om 23:59 mijn vragen NIET gaan zijn
Is het dit waarvoor je Japanse investeerders nodig hebt
Dit kan niet met mensen uit de streek of iets verder?
Is het erg gesteld met het Belgische voetbal of niet?
Want
We mogen toch geen grote investeringen verwachten
We moeten het doen zoals RD deed, soms dan
Een paar spelers voor weinig kopen en veel verkopen
De rest in de vuilbak
Dat kunnen alleen buitenlanders, geen Belgische kandidaten meer
Ik vraag mij ook af hoeveel die Japanners betaald hebben voor NV STVV
Voor zover je je hier nog vragen mag stellen
Op vragen stellen staat geen limiet,
Zoalng ze in de juiste topic gesteld worden ;) :P
Oei ja, kzal em herzetten... :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef:
stvvilvoorde schreef:
Dreke schreef:
voetballiefhebber schreef:Archie Thompson scoorde er eens 7 in 1 match bij een interland. Daarna contracteerde Lierse hem, maar het was een heel stuk minder. Zoveel goals scoorde hij niet op een heel seizoen.
13. :-)
Zat owv die prestatie zelfs bijna bij Anderlecht.
Volgens mij waren het er 13 of 14 zelfs? Ik denk tegen Samoa? Was toen een wereldrecord.
31 - 0..

COL T2 bij Kortrijk btw..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:
Yellow Feaver schreef:
stvvilvoorde schreef:
Dreke schreef:
voetballiefhebber schreef:Archie Thompson scoorde er eens 7 in 1 match bij een interland. Daarna contracteerde Lierse hem, maar het was een heel stuk minder. Zoveel goals scoorde hij niet op een heel seizoen.
13. :-)
Zat owv die prestatie zelfs bijna bij Anderlecht.
Volgens mij waren het er 13 of 14 zelfs? Ik denk tegen Samoa? Was toen een wereldrecord.
31 - 0..

COL T2 bij Kortrijk btw..
Wouter Vrancken gepasseerd dan ?
Zou straf zijn...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:
BoemBoem schreef:
Yellow Feaver schreef:
stvvilvoorde schreef:
Dreke schreef: 13. :-)
Zat owv die prestatie zelfs bijna bij Anderlecht.
Volgens mij waren het er 13 of 14 zelfs? Ik denk tegen Samoa? Was toen een wereldrecord.
31 - 0..

COL T2 bij Kortrijk btw..
Wouter Vrancken gepasseerd dan ?
Zou straf zijn...
Staelens is daar wel weg..

Wordt er eigenlijk NIEMAND van de huurlingen gehouden?
Iemand nog andere dingen opgevangen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

Dreke schreef:
enerkey schreef:Zijn temperament.... Er is nooit iets van uitgelekt. Maar tart letterlijk alle verbeelding...
Vraagt om verheldering. Maar een kleine voorspelling: uit zeer goede bron, maar je mag het niet zeggen?
Jacques schreef:Dutoit heeft zijn voor- en nadelen en zijn voor- en tegenstanders. Niet mijn eerste keuze, maar ik zou er anderzijds ook niets op tegen hebben.
Zijn temperament, nou ja...dat kan alles en niks te betekenen hebben. Je kan een speler moeilijk afrekenen op wat je niet weet.

Als er een persconferentie zou komen waar ineens een aantal spelers voorgesteld worden, mag dat niet verbazen. Het ligt in de lijn van de communicatiestijl die de Japanners tot nu toe volgen.
scoormachine schreef:
Er is wel iets van uitgelekt......want gij weet het blijkbaar.... In elke ploeg zitten spelers die de kantjes eraf lopen of door hun temperament opvallen.....so what.

En geloof mij....gelukkig zitten er zo in elke ploeg....anders zou het ook maar een saaie bedoening zijn.
Effe ter verduidelijking tot zover ik het wil verduidelijken. Ik was zelf getuige. Het is niet op het trainingsveld gebeurd. Het gebeurde op Stayen zelf. En indien ik hetzelfde op mijn werk zou doen, zou ik per direct ontslagen worden.
Je hoeft mij trouwens niet te geloven. Dat is jullie volste recht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enerkey »

BoemBoem schreef:
weekenders schreef:STVV WIL MIDDENVELDER VAN LOMMEL SK
ziet een pak huurspelers de club verlaten en de club heeft dus heel wat werk om een sterke en competitieve kern samen te stellen voor komend seizoen.

Ibrahima Sankon en Duckens Moses Nazon zullen wellicht snel worden voorgesteld, maar de Kanaries gaan nog meer spelers naar Stayen halen.

Het Belang van Limburg weet dat de 24-jarige middenvelder Alexander De Bruyn een serieuze piste is. De speler van Lommel SK kende vorig jaar een sterk jaar met Lommel en wist in 29 wedstrijden 16 keer de weg naar de netten te vinden.

De Bruyn speelde in de jeugd van Anderlecht en stond te boek als een groot talent, maar een blessure gooide toen roet in het eten. Bij STVV kan hij proberen in de voetsporen van jongens als Pieter Gerkens en Stef Peeters te treden.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137427
Goh..
Heb hem in 1B enkele keren aan het werk gezien..
Ik vergeleek hem met Azevedo, en vond het al vrij raar dat die dit seizoen bij Lommel bleef..
Ale Azevedo.. het is te zeggen,
Technisch denk ik dat hij sterker is dan Azevedo..
Qua snelheid zal het ongeveer hetzelfde geweest zijn..

Om te zeggen dat deBruyn een speler is voor de startende 11 bij ons zou ik nee zeggen.. nòg niet meteen.. op termijn moet dat er zeker wel inzitten.. of het zat er in iedere geval wel in ;) ..
Als ge hem kunt halen zou ik het zeker doen, miljoenen gaat ge er niet aan verliezen en ge hebt er in principe een leuke speler bij waar wel iets inzit..
Ik vond vorig seizoen al dat we die moesten halen. Ik heb hem ondertussen wel niet meer aan het werk gezien sinds hij in amateur speelde. Dit is wat ik toen zei:
enerkey schreef:Alexandre De Bruyn is een speler die volgens mij bruikbaar op kunstgras zou zijn. Was één van de grotere talenten van Anderlecht, maar geremd door blessures. Zag hem vorig seizoen een paar keer heel goed spelen met Lommel. Rechter flankspeler. Snel, dribbelvaardig, goedkoop ;) . Stond begin mei in belangstelling van AA Gent en Mechelen. Maar het lijkt mij dat dat niets geworden is.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Rekening houden met de beperkte geloofwaardigheid van artikels op flutsitejes als deze. Maar ik lees dat DeBruyn meer dan €250.000 zou moeten kosten? :gek:
Hij heeft blijkbaar een clausule in z'n contract, voor een vastgelegd bedrag mag hij weg. En dat zou méér dan €250.000 zijn? Voor een speler die op z'n 24e in de 1e amateurliga speelde... KVO haalt een 19-jarig limburgs toptalent weg Manchester United (Indi Boonen mocht daar met de A-kern meetrainen en kreeg er een contractverlenging) zonder transfersom...

"Door onze promotie werd zijn contract met Lommel automatisch voor een seizoen verlengd. Hij heeft het betreffende document ondertekend en wij hebben het overgemaakt aan de bond. Er staat wel een opstapclausule in. Als STVV bereid is om die som te betalen, zullen we hem niet tegenhouden. Maar water bij de wijn doen we niet, we laten een van onze beste spelers niet voor een prikje vertrekken."
Volgens Transfermarkt bedraagt de actuele marktwaarde van Alexander De Bruyn 250.000 euro. STVV zal meer op tafel moeten leggen.

http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137469
Laatst gewijzigd door STimVV op 15 jun 2018, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie