Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef:
Dreke schreef:
enerkey schreef:Zijn temperament.... Er is nooit iets van uitgelekt. Maar tart letterlijk alle verbeelding...
Vraagt om verheldering. Maar een kleine voorspelling: uit zeer goede bron, maar je mag het niet zeggen?
Jacques schreef:Dutoit heeft zijn voor- en nadelen en zijn voor- en tegenstanders. Niet mijn eerste keuze, maar ik zou er anderzijds ook niets op tegen hebben.
Zijn temperament, nou ja...dat kan alles en niks te betekenen hebben. Je kan een speler moeilijk afrekenen op wat je niet weet.

Als er een persconferentie zou komen waar ineens een aantal spelers voorgesteld worden, mag dat niet verbazen. Het ligt in de lijn van de communicatiestijl die de Japanners tot nu toe volgen.
scoormachine schreef:
Er is wel iets van uitgelekt......want gij weet het blijkbaar.... In elke ploeg zitten spelers die de kantjes eraf lopen of door hun temperament opvallen.....so what.

En geloof mij....gelukkig zitten er zo in elke ploeg....anders zou het ook maar een saaie bedoening zijn.
Effe ter verduidelijking tot zover ik het wil verduidelijken. Ik was zelf getuige. Het is niet op het trainingsveld gebeurd. Het gebeurde op Stayen zelf. En indien ik hetzelfde op mijn werk zou doen, zou ik per direct ontslagen worden.
Je hoeft mij trouwens niet te geloven. Dat is jullie volste recht.
Mogen we ook weten wàt hij nu juist gedaan heeft?
Niet dat ik u niet geloof, maar zou er mij graag iets bij voorstellen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Rekening houden met de beperkte geloofwaardigheid van artikels op flutsitejes als deze. Maar ik lees dat DeBruyn meer dan €250.000 zou moeten kosten? :gek:
Hij heeft blijkbaar een clausule in z'n contract, voor een vastgelegd bedrag mag hij weg. En dat zou méér dan €250.000 zijn? Voor een speler die op z'n 24e in de 1e amateurliga speelde... KVO haalt een 19-jarig limburgs toptalent weg Manchester United (Indi Boonen mocht daar met de A-kern meetrainen en kreeg er een contractverlenging) zonder transfersom...

"Door onze promotie werd zijn contract met Lommel automatisch voor een seizoen verlengd. Hij heeft het betreffende document ondertekend en wij hebben het overgemaakt aan de bond. Er staat wel een opstapclausule in. Als STVV bereid is om die som te betalen, zullen we hem niet tegenhouden. Maar water bij de wijn doen we niet, we laten een van onze beste spelers niet voor een prikje vertrekken."
Volgens Transfermarkt bedraagt de actuele marktwaarde van Alexander De Bruyn 250.000 euro. STVV zal meer op tafel moeten leggen.

http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137469
Dat ze hem in dat geval maar houden ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Om onze flanken te versterken hoop ik toch eerder op spelers zoals Ocansey (moet nog 21j worden) en Rotariu (moet nog 23j worden)...
Die lieten al zien dat ze een meerwaarde kunnen zijn op dit niveau. Zullen nog progressie maken. Kennen de competitie...
Zijn dat soort spelers nog steeds niet haalbaar voor ons arm STVV? *zucht*
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

STimVV schreef:Rekening houden met de beperkte geloofwaardigheid van artikels op flutsitejes als deze. Maar ik lees dat DeBruyn meer dan €250.000 zou moeten kosten? :gek:
Hij heeft blijkbaar een clausule in z'n contract, voor een vastgelegd bedrag mag hij weg. En dat zou méér dan €250.000 zijn? Voor een speler die op z'n 24e in de 1e amateurliga speelde... KVO haalt een 19-jarig limburgs toptalent weg Manchester United (Indi Boonen mocht daar met de A-kern meetrainen en kreeg er een contractverlenging) zonder transfersom...

"Door onze promotie werd zijn contract met Lommel automatisch voor een seizoen verlengd. Hij heeft het betreffende document ondertekend en wij hebben het overgemaakt aan de bond. Er staat wel een opstapclausule in. Als STVV bereid is om die som te betalen, zullen we hem niet tegenhouden. Maar water bij de wijn doen we niet, we laten een van onze beste spelers niet voor een prikje vertrekken."
Volgens Transfermarkt bedraagt de actuele marktwaarde van Alexander De Bruyn 250.000 euro. STVV zal meer op tafel moeten leggen.

http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137469
Hmm, voetbalbelgie mag wel beweren dat hij meer dan 250 000 euro mag kosten, maar waar dat op gebaseerd is, zeggen ze naar slechte gewoonte niet. waarschijnlijk op hun linker- en rechterduim en de wetenschap dat zo'n hol statement clicks en dus inkomsten genereert. Wat er ook van zij, > 250 000 moeten we er echt niet aan geven. Als Lommel geen water bij de wijn wil doen, praten we wel in op hem en zijn manager zodat Lommel uiteindelijk met een misnoegde en gedemotiveerde speler achter blijft en zoeken we ons voor die prijs wel een andere (en betere?).
Maar ik ga er dus van uit dat het zover niet komt. In Lommel doen ze altijd moeilijk met stoere taal als er iemand komt aankloppen voor één van hun spelers, zeker als het over STVV gaat (frustratie?), en finaal binden ze bijna altijd in.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef:Om onze flanken te versterken hoop ik toch eerder op spelers zoals Ocansey (moet nog 21j worden) en Rotariu (moet nog 23j worden)...
Die lieten al zien dat ze een meerwaarde kunnen zijn op dit niveau. Zullen nog progressie maken. Kennen de competitie...
Zijn dat soort spelers nog steeds niet haalbaar voor ons arm STVV? *zucht*
Ocansey zal onhaalbaar zijn..
Idem voor rotariu, Zeker een definitieve koop zal er niet inzitten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Stop met ne mens depressief te maken :D
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

2 volle maanden is Van den abeele bezig en ocharme 1 transfer. Dan is uw huiswerk niet goed gemaakt. Tateishi is zelfs al langer hier. Voor een ex-spelersmakelaar had ik toch meer verwacht.
Zwakke legumme
Laatst gewijzigd door Jones op 15 jun 2018, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

We zullen zien hoezeer het huiswerk gemaakt is
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Evaluatiemoment 1: start stage
Evaluatiemoment 2: start competitie
Evaluatiemoment 3: einde transferperiode

Al de rest: voorbarige commentaar. Dat was onder RD zo, dat is nu zo en dat is binnen vijf jaar zo...
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Amai, goed da gij gene Italiaan zijt
... ;)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:We zullen zien hoezeer het huiswerk gemaakt is
Ja maar met we zullen zien gaat de abo-verkoop zeker niet lopen. Waarom toont men geen ambitie ? Die Jappen kijken véél te véél de kat uit de boom. Straks gaat men weer zagen dat dat door het WK komt waardoor de managers moeilijker bereikbaar zijn.
Waar zijn de Japanners nu ? Die kon men in eigen land volgen. Kon men niemand buiten die uit 2e klasse overtuigen ? Berichtgeving dienomtrent kon toch al he. Ik denk dat niemand ons een Japanner gaat voor onze neus wegsnoepen.

Er zullen toch nog Morioka's en Kubo's rondlopen he.
De jeugdwerking gaat blijkbaar voor nu. Allez VDAB krijgt blijkbaar hulp volgens HBVL, dan kan hij zich concentreren op de A-ploeg.Binnen een week speelt ge in Wellen uw eerste oefenmatch. Een aanwinst of 2 meer ware toch welkom geweest. Debruyn lijkt me veeleer een bescheiden bankzitter.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door the fan »

Gisteren informatie-vergadering van de jeugd...
Vanaf U13 wordt er 5, ja 5, dagen per week getraind! De grote vakantie zelfs 2x per dag! WAANZIN
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

the fan schreef:Gisteren informatie-vergadering van de jeugd...
Vanaf U13 wordt er 5, ja 5, dagen per week getraind! De grote vakantie zelfs 2x per dag! WAANZIN
Dan verlies je 70% van uw spelertjes..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

tot hiertoe hebben we dan 1 nieuwe aanwinst voor de A- kern en geen nieuws over de huurlingen, aflopende contracten. leuk dat er wordt geinvesteerd in de jeugd, maar binnen een dikke maand begint de competitie en is het wel de bedoeling om een goede ploeg aan de aftrap te krijgen. ik vermoed dat Marc Brys na zijn korte vakantie hierrond wel zal samen hebben gezeten met de mensen die verantwoordelijk zijn voor de transfers. er is nog meer dan genoeg aanbod omde ploeg te versterken. liefst geen hazard of zo. je zal wel de afweging moeten maken om toch enkele " grote " namen te halen en daarbij ook jonge talenten te zetten. reken daar nog 3 japannertjes bij en dan komt het wel in orde. het lijkt me dan wel best dat ze dan zeker aansluiten voor de stage.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Hoe het georganiseerd is weet blijkbaar niemand.
Uit goede bron heb ik gehoord dat zelfs onze voorzitter niet weet met welke transfers men bezig is (dat beweert hij toch) Dat blijken alleen VAB en Marc Brijs te zijn... Ik neem aan voor het Europese gedeelte ... en Tateishi dan voor het Japanse neem ik aan. Hoe die verder communiceren met elkaar is ook al niet vanzelfsprekend. Tateishi spreekt uitsluitend Japans .... En Italiaans ! Dat worden dus beperkte meetings mét tolk (als ze met google translater beginnen kan het zijn dat er morgen per vergissing ineens een basketter in de goal staat ) Dat versterkt ook mijn vermoeden dat VAB behoorlijk onafhankelijk kan werken met een voorafgesproken (beperkt ?) budget. Duidelijk niet eenvoudig.
Plaats reactie