Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Abrahams zou verhuurd worden aan Westerlo?! Tegelijkertijd komen een aantal testers af voor de 1e trainingen. Of daar iemand gaat tussenzitten met meer potentieel?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

BoemBoem schreef:
Jan Bulder schreef:
BoemBoem schreef:
miel schreef:
the fan schreef:Gisteren informatie-vergadering van de jeugd...
Vanaf U13 wordt er 5, ja 5, dagen per week getraind! De grote vakantie zelfs 2x per dag! WAANZIN
WAANZIN ???????????
Dat is gewoon een must , of denkt gij misschien dat je met één of twee keer in de week wat met de bal te spelen ooit voetballer kunt of zult worden
( zelfs niet in provinciale )
Vroeger was dat niet zo noodzkelijk , toen speelden we elke dag voetbal , 7 op 7 en in de vakanties van 'smorgens tot 's avonds , zelfs op straat .
De basis wordt gelegd door zoveel mogelijk met de bal te spelen en dat kan men nooit genoeg doen .
30 jaar geleden :roll: ..

Vanaf 16jaar oké..
KINDEREN van 13 jaar moeten geen 5 keer trainen per week
Een gewone vraag, niet slecht bedoeld, maar heb jij diploma's in jeugdopleiding voetbal en ervaring in de praktijk om dat te staven? Dit is een beslissing, genomen door mensen die op dat vlak toch al wel iets neergezet hebben in het verleden.
De regering zit vol met gediplomeerde mensen.. toch loopt het fout..

Ik heb heel mijn jeugd op nationaal niveau gespeeld..
Als kind moet ge voetballen omdat ge dat leuk vindt..
5 keer per week trainen als 13 jarige hoeft niet..
De schifting die ik toen zag (op mijn 16) wanneer er van 3 keer per week naar 5 keer werd gegaan was énorm..
Ik heb ook heel mijn jeugd op nationaal niveau gespeeld. Dan weet je zelf ook dat je de opleiding van vroeger en vandaag helemaal niet meer kan vergelijken. Dan kan je zelf duidelijk zien dat het niveau van de jeugdopleiding nu al stukken beter is dan 15-20 jaar geleden. Dat spelertjes nu gemiddeld technisch veel beter zijn dan in die periode. Omdat er anders, meer en beter getraind wordt onder leiding van gediplomeerde coaches. Als je stappen vooruit wil zetten, moet je ook jezelf constant durven bijsturen. De topopleidingen in België en in het buitenland werken allemaal op een dergelijke manier. Als je op termijn goeie jeugdoroducten wil behouden en afleveren, moet je daarin mee. Anders stop je er beter mee.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Joel Ito zou 1 van de testers zijn..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

best wel spannend zo'n transferperiode, maar moeilijk als je geen leenspelers wilt
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

BoemBoem schreef:Joel Ito zou 1 van de testers zijn..
Da's niet beter dan Abrahams
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Tompie schreef:
miel schreef:
the fan schreef:Gisteren informatie-vergadering van de jeugd...
Vanaf U13 wordt er 5, ja 5, dagen per week getraind! De grote vakantie zelfs 2x per dag! WAANZIN
WAANZIN ???????????
Dat is gewoon een must , of denkt gij misschien dat je met één of twee keer in de week wat met de bal te spelen ooit voetballer kunt of zult worden
( zelfs niet in provinciale )
Vroeger was dat niet zo noodzkelijk , toen speelden we elke dag voetbal , 7 op 7 en in de vakanties van 'smorgens tot 's avonds , zelfs op straat .
De basis wordt gelegd door zoveel mogelijk met de bal te spelen en dat kan men nooit genoeg doen .
Er moet vooral een goede evenwicht zijn met het onderwijs. Bij verschillende teams (Ajax o.a.) mag je niet blijven als je op school niet geslaagd bent. Dat vind ik ook een must.

Van al die jonge potentiële stervoetballers zal er slechts sporadisch eentje effectief zijn brood kunnen verdienen met voetbal. Er moet een vangnet zijn.

Elke dag trainen is natuurlijk extreem veel, ik weet niet hoe dat bij bijvoorbeeld Standard of Genk is.
Juist ! Maar als je een student bent die het kan op school maar er veel voor moet studeren, geef je het voetbal op en dat is spijtig. Een lagere richting studeren om hierdoor het voetballen te kunnen blijven doen is zeldzaam denk ik.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

geelblauw schreef:best wel spannend zo'n transferperiode, maar moeilijk als je geen leenspelers wilt
zolang ze geen budget hebben van tussen de 12 en de 18 miljoen ga je nooit kunnen groeien.
Waregem, Oostende, Antwerp bv. Hebben dat budget.
Stilstaan is achteruit gaan...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

vdl schreef:
BoemBoem schreef:Joel Ito zou 1 van de testers zijn..
Da's niet beter dan Abrahams
Ik haat testers !
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Jones schreef:Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

miel schreef:
Jones schreef:Vandaag in hbvl weer over hun financiële beperkingen en testers...
Het is nog altijd hetzelfde : er lopen dossiers...
Dat men eens een voorbeeld neemt aan Waasland-Beveren. Die mannen hebben én weer een goede coach, hebben Ampomah en Roef aan boord kunnen houden en quasi al hun transfers afgerond. Dat heet goed voorbereid zijn en voorsprong nemen. Hier gaan ze op oefenkamp met een hoop testers.
Die Jappen brengen financieel 0,0 meerwaarde. Veel bla bla, weinig boem boem.
Overtuig uw supporters om achter hun tv of uit de café terug de weg naar het stadion te vinden. Of de apathie voor STVV terug omzetten naar sympathie.
Hahahha een voorbeeld nemen aan Waasland Beveren das een goei
Die hebben ook al hun sterkhouders laten vertrekken tijdens de winterstop , Waasland heeft misschien een voorbeeld aan ons genomen :lol: Dat ze Ampomah momenteel nog aan boord hebben beschouw ik niet als een huzarenstuk , en al even min het halen van hun coach .
Trouwens de transfers zijn nog niet afgelopen , voor het zelfde is Ampomah volgende week weg .
Momenteel wissel ik onze kern niet met deze van Waasland .Wanneer wij nog een paar gerichte transfers kunnen doen die meer waarden zijn , hebben wij een meer dan behoorlijke ploeg .
We hoeven er geen 10 in te passen als iedereen blijft .
Ik denk zelfs dat we nu al zo goed als klaar zijn ;)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jaloers zijn op Beveren :D :lol: :lol: :lol: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: .

Ow wacht, dat is serieus? :shock: :oops: :oops: :oops:

Waarom?

Eeuwen erover gedaan om Vermant buiten te smijten en de volgende aan te stellen.
Ondertussen 10 nobody's gehaald die niemand van haar noch pluim kent, ook niet uit de strafste competities.

Hun 2 sterkhouders laten gaan in de winter.
De rest van hun sterkhouders vooraan en achteraan zijn nu ook weg.

Ampomah gehouden? Whooptydoo, das 1 op 5/6 sterkhouders... Daarbij is de transferperiode nog LANG niet gedaan
Roef gehouden? Opnieuw gehuurd wil je zeggen?

Wat Beveren nu doet is wat wij ook al gedaan hebben, met dat verschil dat we er geen 10 ander gingen halen in het tussenseizoen als onze trainer nog niet bekend was

Bij ons werd het bestuur toen stront verweten.
Nu Beveren het doet moeten we een voorbeeld eraan nemen.... .

Over de testers. Moet niet perse slecht zijn, maar het verleden leert dat er niet veel tussenzit.

Die reactie over Ito in vergelijking met Abrahams is zuiver gebaseerd op gevoel. Ik vind het ook klote dat hij aan Westerlo verhuurd wordt, maar wie kent die Ito? Wie heeft die al zien spelen?.
Het enige wat ik weet is dat die Ito, tesamen met die Osei Berkoe de grotere talenten van Brugge waren.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Jones schreef: Juist ! Maar als je een student bent die het kan op school maar er veel voor moet studeren, geef je het voetbal op en dat is spijtig. Een lagere richting studeren om hierdoor het voetballen te kunnen blijven doen is zeldzaam denk ik.
Spijtig? Waarom?

Ouders en kinderen moeten dat vooral zelf uitmaken. Maar als ik als ouder voor de keuze zou staan, zou ik vlug weten wat te adviseren...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Jaloers zijn op Beveren :D :lol: :lol: :lol: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: .

Ow wacht, dat is serieus? :shock: :oops: :oops: :oops:

Waarom?

Eeuwen erover gedaan om Vermant buiten te smijten en de volgende aan te stellen.
Ondertussen 10 nobody's gehaald die niemand van haar noch pluim kent, ook niet uit de strafste competities.

Hun 2 sterkhouders laten gaan in de winter.
De rest van hun sterkhouders vooraan en achteraan zijn nu ook weg.

Ampomah gehouden? Whooptydoo, das 1 op 5/6 sterkhouders... Daarbij is de transferperiode nog LANG niet gedaan
Roef gehouden? Opnieuw gehuurd wil je zeggen?

Wat Beveren nu doet is wat wij ook al gedaan hebben, met dat verschil dat we er geen 10 ander gingen halen in het tussenseizoen als onze trainer nog niet bekend was

Bij ons werd het bestuur toen stront verweten.
Nu Beveren het doet moeten we een voorbeeld eraan nemen.... .

Over de testers. Moet niet perse slecht zijn, maar het verleden leert dat er niet veel tussenzit.

Die reactie over Ito in vergelijking met Abrahams is zuiver gebaseerd op gevoel. Ik vind het ook klote dat hij aan Westerlo verhuurd wordt, maar wie kent die Ito? Wie heeft die al zien spelen?.
Het enige wat ik weet is dat die Ito, tesamen met die Osei Berkoe de grotere talenten van Brugge waren.
Grotere talenten van Brugge?
Mechele, Engels en Coopman zijn al lang doorgebroken..
Ito en berkoe zijn samen met Brodic blijven rotten bij de reserven..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Jones schreef: Juist ! Maar als je een student bent die het kan op school maar er veel voor moet studeren, geef je het voetbal op en dat is spijtig. Een lagere richting studeren om hierdoor het voetballen te kunnen blijven doen is zeldzaam denk ik.
Spijtig? Waarom?

Ouders en kinderen moeten dat vooral zelf uitmaken. Maar als ik als ouder voor de keuze zou staan, zou ik vlug weten wat te adviseren...
Dreke is een ervaren man hé Jones. Hij heeft zo al een keer of drie voor dergelijke beslissingen gestaan ... of wie weet nog meer.
Plaats reactie