Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Jacques,
Ivm Swers: het feit dat ze hem bij Lommel niet willen houden zegt al wel wat denk ik.
Vandaag zegt hun trainer in HBVL dat ze versterking zoeken op beide flanken maar dat er met Swers geen volgend onderhoud is voorzien. De besprekingen ivm De Bruyn waren nochtans een makkelijke hefboom om Swers te betrekken in dat akkoord.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Ok, dat had ik niet meegekregen. Maakt het iets logischer dat hij al meteen op de lijst van spelers die mogen vertrekken staat.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Hmm, op het laatste seizoen na een speler die ieder seizoen telkens aan minstens 20 basisplaatsen kwam bij -de weliswaar eerder bescheiden ploegen- Belenenses en Paços de Ferreira. Als hij qua niveau in de buurt van Fernandes of Teixeira komt, is hij zeker welkom.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Kotysch OUT tot half september, Legaer out en Pirard ook.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Jones schreef:Kotysch OUT tot half september, Legaer out en Pirard ook.

Amai, begint al goed
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door weekenders »

Cristian Ceballos is nog niet terug inzetbaar
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137613
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

sander0910 schreef:
Jones schreef:Kotysch OUT tot half september, Legaer out en Pirard ook.

Amai, begint al goed
:shock: Hoezo??
Tot half september? Welke blessure.. Ik neem aan dat het niet om een verstuikte teen gaat dan?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Breuk of barst in de knieschijf volgens voetbalbelgie. Truineer.be voegt daaraan toe dat die blessure vorig seizoen zou zijn opgelopen. Hij miste de laatste 4 matchen van PO2, dus dat zou kunnen kloppen. Heeft men de ernst toen niet opgemerkt, onderschat of is het gewoon iets waar geen echt goede behandeling (behalve rusten) voor bestaat? Vragen voor de medische staf.

Hoe dan ook, dat maakt dat je ook daar zeker nog versterking moet hebben. Dat moest sowieso (voor plek 3 en 4 in de pikorde), maar nog meer nu Sasha uit is. Teixeira is momenteel immers onze enige fitte centrale verdediger. Een verdediging op zijn eentje overeind houden, is zelfs voor Teixeira wat teveel gevraagd. Drukke tijden voor VDAB.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Timothy Derijck zou een aanwinst zijn. Mag weg bij Zulte-W. Omdat hij niet wil bijtekenen
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Timothy Derijck zou een aanwinst zijn. Mag weg bij Zulte-W. Omdat hij niet wil bijtekenen
Die Japanners zijn nog een gradatie erger dan Roland. Geen enkele fatsoenlijke aanwinst gaat over de tongen, laat staan werven ze aan.
Brys maakt zich naar verluidt al zorgen volgens Het Laatste Nieuws. Veel vertrekkers, nu al heel wat geblesseerden als ik het zo hoor. Nieuwkomers zijn een spelers uit de eerste amateurreeks waarvan je niet weet of hij het niet niveau aan zal kunnen. En een man uit Haïti die geen potten brak in de Engelse derde klasse, maar wel 10 keer scoorde voor zijn land (tegen Janneke en Mieke als tegenstander).

Ga er maar aan staan als trainer. Gelukkig voor de trainer heeft hij een langdurig contract getekend, zodat zijn toekomst toch is verzekerd.
Ik heb nooit minder vertrouwen gehad in een goede afloop dan nu. Tot spijt van al die mannen met hun oogkleppen hier op.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Timothy Derijck zou een aanwinst zijn. Mag weg bij Zulte-W. Omdat hij niet wil bijtekenen
Die Japanners zijn nog een gradatie erger dan Roland. Geen enkele fatsoenlijke aanwinst gaat over de tongen, laat staan werven ze aan.
Brys maakt zich naar verluidt al zorgen volgens Het Laatste Nieuws. Veel vertrekkers, nu al heel wat geblesseerden als ik het zo hoor. Nieuwkomers zijn een spelers uit de eerste amateurreeks waarvan je niet weet of hij het niet niveau aan zal kunnen. En een man uit Haïti die geen potten brak in de Engelse derde klasse, maar wel 10 keer scoorde voor zijn land (tegen Janneke en Mieke als tegenstander).

Ga er maar aan staan als trainer. Gelukkig voor de trainer heeft hij een langdurig contract getekend, zodat zijn toekomst toch is verzekerd.
Ik heb nooit minder vertrouwen gehad in een goede afloop dan nu. Tot spijt van al die mannen met hun oogkleppen hier op.
Duckens Nazon heeft toch 6 keer gescoord, gemiddeld om de 177 minuten bij een Engelse 3de klasser die onderaan bengelde.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:geel: mannekes, hou u stil er komt beweging in de zaak. Niet panikeren aub.
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Timothy Derijck zou een aanwinst zijn. Mag weg bij Zulte-W. Omdat hij niet wil bijtekenen
Die Japanners zijn nog een gradatie erger dan Roland. Geen enkele fatsoenlijke aanwinst gaat over de tongen, laat staan werven ze aan.
Brys maakt zich naar verluidt al zorgen volgens Het Laatste Nieuws. Veel vertrekkers, nu al heel wat geblesseerden als ik het zo hoor. Nieuwkomers zijn een spelers uit de eerste amateurreeks waarvan je niet weet of hij het niet niveau aan zal kunnen. En een man uit Haïti die geen potten brak in de Engelse derde klasse, maar wel 10 keer scoorde voor zijn land (tegen Janneke en Mieke als tegenstander).

Ga er maar aan staan als trainer. Gelukkig voor de trainer heeft hij een langdurig contract getekend, zodat zijn toekomst toch is verzekerd.
Ik heb nooit minder vertrouwen gehad in een goede afloop dan nu. Tot spijt van al die mannen met hun oogkleppen hier op.
Allez, wat zei ik nog niet zo lang geleden? Die plaat gaat ook weer afgespeeld worden....

HLN is Filip Kevers. Filip Kevers weet evenveel als gij en ik op dit moment: Geen fluit....
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:gek: oproep tot enige communicatie in verband met de blessure van Ceballos.
Wat is de aard van de blessure?
Wanneer zou hij met de groep kunnen meetrainen?
Is er nog hoop op zijn terugkeer?
Hebben de supporters niet het recht om dit te weten alvorens onze centen af te dokken?
Graag wat opheldering AUB.
Plaats reactie