Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Beste Groenwit. ONZE supporters gokken ook maar wat over onze financiële slagkracht, jij zal dus de LAATSTE zijn die hier meer over zal weten :D.

Je mag denken wat je wilt, maar wat je denkt te weten is 9/10 keren niet de waarheid :toppie:

Interessant verhaal over De Bruyn. Maar voor 50.000 euro voor een Belgische speler ben je niet gekloot zeg ik dan
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Groenwit »

STVV-fan schreef:Beste Groenwit. ONZE supporters gokken ook maar wat over onze financiële slagkracht, jij zal dus de LAATSTE zijn die hier meer over zal weten :D.

Je mag denken wat je wilt, maar wat je denkt te weten is 9/10 keren niet de waarheid :toppie:

Interessant verhaal over De Bruyn. Maar voor 50.000 euro voor een Belgische speler ben je niet gekloot zeg ik dan
Ik ben goed geïnformeerd, no worries. En verder het beste dit seizoen!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Sint-Truiden krap bij kas...
Dat is dan nieuwswaarde 0,0
Ik heb namelijk nooit anders geweten :lol:
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

Smurf schreef:Als het één van de bovengenoemde japanners is, lijkt me dat alvast redelijk. Puur afgaande op cijfers, want ik ken er geen enkele van. Maar ik gok persoonlijk op Andrew Nabbout. Australiër die mee is op het WK en zowaar speelt voor een Japanse club: Urawa Red Diamonds.
Moest hij het worden, kan je bij hem de bedenking maken die bij onze Haitiaan gemaakt kan worden. Maakt z'n doelpunten, maar op welk niveau...
Als dat zo is,kunnen ze deze maar beter schrappen. Hij is net met een zware schouderblessure vervangen in de wedstrijd Denemarken - Australie.
Het leek erop dat zijn schouder uit de kom was of sleutelbeenbreuk..
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Als dat onze man was, kan de VDAB gerust zijn...veel scoren zal hij niet meer doen op het WK en de prijs is meteen ook wat gedrukt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Op een meer serieuze toon... Ik wacht met interesse af waarmee ze nog gaan afkomen. De zelf opgelegde deadline was natuurlijk naïef. Hopelijk komt er de komende maand nog versterking bij...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

STimVV schreef:"Op de eerste oefensessie deed sportief manager Tom Van Den Abbeele de transferplannen van de Kanaries uit de doeken. "STVV heeft een WK-spits, een linksvoetige centrale verdediger en een linksback in het vizier. Eén ervan is een Japanner", aldus de sterke man in Het Laatste Nieuws."

Het zou dus een japanse WK-spits kunnen zijn of een spits van een ander WK-land. Laat het raden maar beginnen! :D
Die linksback zal wel die portugees zijn... : Filipe Ferreira.
Hbvl schrijft enkel dat de wk-spits gevolgd wordt. Men zoekt een centrale verdediger en linksback maar men zegt niet dat er iets concreet gevolgd wordt. Een andere versie dus dan HLN
Dat van die spits, als dat maar niet is om abo's te verkopen. Ik geloof het pas als hij hier staat.
Momi is ook nog international naar verluidt en scoorde nog onlangs maar was hier niks meer waard
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:
STimVV schreef:"Op de eerste oefensessie deed sportief manager Tom Van Den Abbeele de transferplannen van de Kanaries uit de doeken. "STVV heeft een WK-spits, een linksvoetige centrale verdediger en een linksback in het vizier. Eén ervan is een Japanner", aldus de sterke man in Het Laatste Nieuws."

Het zou dus een japanse WK-spits kunnen zijn of een spits van een ander WK-land. Laat het raden maar beginnen! :D
Die linksback zal wel die portugees zijn... : Filipe Ferreira.
Hbvl schrijft enkel dat de wk-spits gevolgd wordt. Men zoekt een centrale verdediger en linksback maar men zegt niet dat er iets concreet gevolgd wordt. Een andere versie dus dan HLN
Dat van die spits, als dat maar niet is om abo's te verkopen. Ik geloof het pas als hij hier staat.
Momi is ook nog international naar verluidt en scoorde nog onlangs maar was hier niks meer waard
Nee, Momi was een ander verhaal dan enkel niet goed genoeg voor het bestuur..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef:
Jones schreef:
STimVV schreef:"Op de eerste oefensessie deed sportief manager Tom Van Den Abbeele de transferplannen van de Kanaries uit de doeken. "STVV heeft een WK-spits, een linksvoetige centrale verdediger en een linksback in het vizier. Eén ervan is een Japanner", aldus de sterke man in Het Laatste Nieuws."

Het zou dus een japanse WK-spits kunnen zijn of een spits van een ander WK-land. Laat het raden maar beginnen! :D
Die linksback zal wel die portugees zijn... : Filipe Ferreira.
Hbvl schrijft enkel dat de wk-spits gevolgd wordt. Men zoekt een centrale verdediger en linksback maar men zegt niet dat er iets concreet gevolgd wordt. Een andere versie dus dan HLN
Dat van die spits, als dat maar niet is om abo's te verkopen. Ik geloof het pas als hij hier staat.
Momi is ook nog international naar verluidt en scoorde nog onlangs maar was hier niks meer waard
Nee, Momi was een ander verhaal dan enkel niet goed genoeg voor het bestuur..
Ik bedoel eigenlijk : het is niet omdat je international bent dat je altijd en overal een meerwaarde bent. Momi was ouder dan op zijn paspoort en versleten
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Zou het nen Argentijnse spits zijn?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Mehdi Taremi van Iran lijkt me wel wat eerlijk gezegd.

We zullen zien met welke spits ze gaan afkomen. Op het WK lopen geen intrinsiek slechte spitsen rond, buiten die van Marokko en Saudi-Arabië misschien :D
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Ik had graag een beweeglijke en efficiënte Pollet van Charleroi hier zien arriveren. Kent de competitie ook en is geen vaste waarde bij zijn ploeg. Voeg daar nog een Timothy Derijck bij en de Portugese linksback en we hoeven enkel nog een linkerflankspeler hebben.
Dan zwengel je de abo-verkoop aan. Komaan, een WK-speler gaat hier nooit tekenen. En als hij tekent en rendeert, is hij zo weer weg. Plus : met Derijck heb je er weer een ervaren man én Belg bij

Beter 2 spitsen die er elk een stuk of 8 inrammen dan eentje die er 16 intrapt en het seizoen nadien of hetzelfde seizoen nog weg is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Paolo Guerrero van Peru mag natuurlijk ook altijd komen :D
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Daniel Arzani ,ingevallen bij Australië 19 jaar winger en nog steeds actief in Australië.
Talentvolle jongen,maar waarschijnlijk geen spek voor onze bek.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

Jones schreef:Ik had graag een beweeglijke en efficiënte Pollet van Charleroi hier zien arriveren. Kent de competitie ook en is geen vaste waarde bij zijn ploeg. Voeg daar nog een Timothy Derijck bij en de Portugese linksback en we hoeven enkel nog een linkerflankspeler hebben.
Dan zwengel je de abo-verkoop aan. Komaan, een WK-speler gaat hier nooit tekenen. En als hij tekent en rendeert, is hij zo weer weg. Plus : met Derijck heb je er weer een ervaren man én Belg bij

Beter 2 spitsen die er elk een stuk of 8 inrammen dan eentje die er 16 intrapt en het seizoen nadien of hetzelfde seizoen nog weg is.

Idd kan ik me volledig mee vinden. Pollet is geen veel scoorende spits. Maar doet andere scoren. En deryck heeft zich al in twee competities al bewezen. Alhoewel die boter bij de vis gaat willen. Laurens debock zou ik nog steeds op onze lb zetten.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Jones schreef:Komaan, een WK-speler gaat hier nooit tekenen. En als hij tekent en rendeert, is hij zo weer weg.
Tja. In die redenering moet je gewoon spelen met rommel. Eigen aan voetbal is dat als je een goede hebt lopen, dat ie weg is. De kunst is die dan ten gelde te maken om terug kwaliteit aan te trekken. Zo kan je als club groeien.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie