Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:Ceballos traint blijkbaar terug mee.
das al een extra transfer .
Nog ne linksachter ne centrale verdediger en ne spits.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Zouden we niet eerst afwachten en zien welk niveau hij haalt alvorens hem als transfer te tellen?
intrinsiek zeker een versterking, maar vorig seizoen 10 maanden lappenmand en amper 2 matchen gespeeld, het jaar voordien ook pas in PO2 boven water gekomen en voordien in Engeland was het al helemaal niks. Moest men een speler met dat profiel aantrekken, zouden velen zeggen "met wa voor ene komen ze nu weer af?".
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Als Ceballos inderdaad weer fit is tegen de competitiestart zouden we aan de competitie beginnen met exact dezelfde flankaanvallers als een jaar geleden, zijnde: Botaka, Legear, Ceballos en Acolatse. 4 spelers voor 2 posities, op zich is dat ok. Maar dan is het wel hopen dat Acolatse fit blijft en dat Ceballos zijn vorm van voor z'n blessure kan terug vinden. Die jongen heeft een jaar niet gevoetbald, dus daar mogen we toch ook niet te snel te veel van verwachten.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Nieuwe transfer op komst vandaag?
Deze namiddag verwachten we goed nieuws vanuit het STVV-kamp! Stay tuned!

#spannend #STVV #canaryforever
Vanop de officiële STVV Facebook.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Halenaar schreef:Nieuwe transfer op komst vandaag?
Deze namiddag verwachten we goed nieuws vanuit het STVV-kamp! Stay tuned!

#spannend #STVV #canaryforever
Vanop de officiële STVV Facebook.
Nog niet gezegd dat het over transfer(s) gaat, misschien een primeur over een beter dan verwachte abonnementenverkoop in Japan :grappig:
Al blijft het te hopen dat het wel gaat om transfers, en dan liefst over spelers die ook effectief gespééld hebben op hoog niveau. Niet "een speler van Tottenham" die wel eigendom was van zo'n topclub maar in praktijk nooit verder raakte dan uitleenbeurten aan laagvliegers in derde of vierde klasse...
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Deschacht... :D
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

enrique schreef:Deschacht... :D
Golden Palace zou alvast content zijn!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Halenaar schreef:Nieuwe transfer op komst vandaag?
Deze namiddag verwachten we goed nieuws vanuit het STVV-kamp! Stay tuned!

#spannend #STVV #canaryforever
Vanop de officiële STVV Facebook.
Zal wel over Ceballos gaan
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
Halenaar schreef:Nieuwe transfer op komst vandaag?
Deze namiddag verwachten we goed nieuws vanuit het STVV-kamp! Stay tuned!

#spannend #STVV #canaryforever
Vanop de officiële STVV Facebook.
Zal wel over Ceballos gaan
Wou juist hetzelfde zeggen. Nieuws dat hij zijn eerste veldtraining sinds lang goed verteerd heeft
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

STimVV schreef:Als Ceballos inderdaad weer fit is tegen de competitiestart zouden we aan de competitie beginnen met exact dezelfde flankaanvallers als een jaar geleden, zijnde: Botaka, Legear, Ceballos en Acolatse. 4 spelers voor 2 posities, op zich is dat ok. Maar dan is het wel hopen dat Acolatse fit blijft en dat Ceballos zijn vorm van voor z'n blessure kan terug vinden. Die jongen heeft een jaar niet gevoetbald, dus daar mogen we toch ook niet te snel te veel van verwachten.
Twaalf maanden terug was dat op zich inderdaad ok. Intussen weten we:
- dat Legaer een (onverwachte) meevaller was maar geen 90 min meer aankan
- dat het met Botaka alles of niets is en helaas 75% van de tijd niets
- dat Acolatse in de reguliere competitie op geen enkel moment een meerwaarde bleek (mede door kleine blessures)
- dat Ceballos een heel seizoen in de lappenmand lag
- dat onze flanken over het algemeen het zwakste onderdeel van de ploeg waren

Als de ambitie dezelfde is als vorig seizoen (meedoen voor PO1), dan vind ik het eigenlijk niet ok om het zwakste compartiment ongewijzigd te laten en te hopen dat het (door minder blessures) dit jaar beter zal lopen.
Anderzijds is dat compartiment ook niet helemaal hetzelfde. De Bruyn moet normaal ook vanop de linkerflank kunnen spelen en kans ons extra opties geven. Abrahams is vooralsnog ook nog niet uitgeleend en is volgens mij op zijn best in een rol als polyvalente aanvallende middenvelder. Er is ook nog Wolke Janssens, maar na een zwak seizoen bij het geteisterde Lierse heb ik het raden naar diens niveau (en vrees ik er eerlijk gezegd voor dat die door de mand gaat vallen). Minstens 1 en liefst 2 van die 3 zouden toch in aanmerking moeten kunnen komen als extra flankaanvallers, zodat we daar beter voor de dag komen dan vorig seizoen. Als noch De Bruyn, noch Abrahams, noch Janssens daar een rol kunnen spelen, zou ik nog een extra speler halen.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

En ook... vorig seizoen hadden we deze 4 zelfde spelers in onze kern en toch speelde Charisis vaak vanop de rechterkant. Die is er ook niet meer. En bespaar het ons dat we Dussaut daar straks weer zien knoeien zoals afgelopen seizoen al te vaak het geval was.
Bourard heeft misschien ook stappen gezet en kan daar een optie worden. Ook Nazon zou als linksbuiten uitgespeeld kunnen worden las ik, maar hij lijkt me daar toch niet het juiste profiel voor te hebben.
Ik was aan het hopen op een échte meerwaarde als aanvallende flank. Zoals bijvb Rotariu (die toch wel weg zal mogen bij Brugge). Maar die hoop zal ik maar stilaan opbergen zeker...
Ik zie Abrahams liefst blijven, in 1e instantie als alternatief voor Bezus. Ik vind Kurtje het best als hij tussen de linies kan spelen op de nr10.
Laatst gewijzigd door STimVV op 25 jun 2018, 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door pat@ »

Zo even het interview van Brys en Boli na de partij in Wellen bekeken.

Beiden laten mij toch een goede indruk na;

-Brys die gewoon zegt dat er een paar tekort komen (had hij het over de testers?)
-Boli die mij voor het eerst een volwassen indruk geeft in zijn houding en babbel. Hebben we opnieuw een goede transfer beet met een goede Boli, want vorig seizoen was het slechtste van hem bij STVV.

Het goede nieuws is gissen, al zal het waarschijnlijk na de 2de training vandaag over Ceballos gaan.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

Ik verwacht dat het goede nieuws over Ceballos gaat... Maar hoop toch op iets anders, aangezien onze Japanse CEO gisteren de wedstrijd Japan-Senegal heeft bijgewoond en nog in Rusland vertoeft.... Fingers crossed.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:
Halenaar schreef:Nieuwe transfer op komst vandaag?
Deze namiddag verwachten we goed nieuws vanuit het STVV-kamp! Stay tuned!

#spannend #STVV #canaryforever
Vanop de officiële STVV Facebook.
Zal wel over Ceballos gaan
Wou juist hetzelfde zeggen. Nieuws dat hij zijn eerste veldtraining sinds lang goed verteerd heeft
Dat of Kotisch die zijn contract verlengt ..

Zou wel een enorme domper zijn moest het echt dit zijn :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef:Zo even het interview van Brys en Boli na de partij in Wellen bekeken.

Beiden laten mij toch een goede indruk na;

-Brys die gewoon zegt dat er een paar tekort komen (had hij het over de testers?)
-Boli die mij voor het eerst een volwassen indruk geeft in zijn houding en babbel. Hebben we opnieuw een goede transfer beet met een goede Boli, want vorig seizoen was het slechtste van hem bij STVV.

Het goede nieuws is gissen, al zal het waarschijnlijk na de 2de training vandaag over Ceballos gaan.
Ik plaats Boli naast Dompé..
Zijn ze er bij hun hoofd bij, de volle 7/7 24/24, zijn dat geen spelers voor STVV ..
Maarja.. zo kunt ge er wel 100 000 opnoemen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie