Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Underdog »

Wat het goede nieuws betreft: Hopen op een toptransfer, maar tegelijkertijd stevig rekening houden dat het om een aankondiging van een of ander technologisch snufje gaat, waarmee we weer een primeur hebben in België.
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mattes »

Het goede nieuws zou wel eens de contractverlenging van Roman Bezus kunnen zijn.
Donderdag vertelde Bezus mij dat er onderhandelingen over een verlenging aan de gang zijn.
Dit zou wel het goede nieuws kunnen zijn.
Mocht Bezus langer blijven zou dit toch ook al een stevig signaal zijn.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Underdog schreef:Wat het goede nieuws betreft: Hopen op een toptransfer, maar tegelijkertijd stevig rekening houden dat het om een aankondiging van een of ander technologisch snufje gaat, waarmee we weer een primeur hebben in België.
Of de aankondiging van de vrije verkoop van abonnementen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Underdog »

Contractverlenging Legear... De verwachtingen waren met andere woorden weer groter dan het aangekondigde nieuws.
Laatst gewijzigd door Underdog op 25 jun 2018, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Jacques schreef:
STimVV schreef:Als Ceballos inderdaad weer fit is tegen de competitiestart zouden we aan de competitie beginnen met exact dezelfde flankaanvallers als een jaar geleden, zijnde: Botaka, Legear, Ceballos en Acolatse. 4 spelers voor 2 posities, op zich is dat ok. Maar dan is het wel hopen dat Acolatse fit blijft en dat Ceballos zijn vorm van voor z'n blessure kan terug vinden. Die jongen heeft een jaar niet gevoetbald, dus daar mogen we toch ook niet te snel te veel van verwachten.
Twaalf maanden terug was dat op zich inderdaad ok. Intussen weten we:
- dat Legaer een (onverwachte) meevaller was maar geen 90 min meer aankan
- dat het met Botaka alles of niets is en helaas 75% van de tijd niets
- dat Acolatse in de reguliere competitie op geen enkel moment een meerwaarde bleek (mede door kleine blessures)
- dat Ceballos een heel seizoen in de lappenmand lag
- dat onze flanken over het algemeen het zwakste onderdeel van de ploeg waren

Als de ambitie dezelfde is als vorig seizoen (meedoen voor PO1), dan vind ik het eigenlijk niet ok om het zwakste compartiment ongewijzigd te laten en te hopen dat het (door minder blessures) dit jaar beter zal lopen.
Anderzijds is dat compartiment ook niet helemaal hetzelfde. De Bruyn moet normaal ook vanop de linkerflank kunnen spelen en kans ons extra opties geven. Abrahams is vooralsnog ook nog niet uitgeleend en is volgens mij op zijn best in een rol als polyvalente aanvallende middenvelder. Er is ook nog Wolke Janssens, maar na een zwak seizoen bij het geteisterde Lierse heb ik het raden naar diens niveau (en vrees ik er eerlijk gezegd voor dat die door de mand gaat vallen). Minstens 1 en liefst 2 van die 3 zouden toch in aanmerking moeten kunnen komen als extra flankaanvallers, zodat we daar beter voor de dag komen dan vorig seizoen. Als noch De Bruyn, noch Abrahams, noch Janssens daar een rol kunnen spelen, zou ik nog een extra speler halen.
Dat onze flanken over het algemeen het zwakste onderdeel van de ploeg waren , of het zwakste compartiment
Daar ben ik het helemaal niet mee eens .
Dan ben je zeker onze spitsen vergeten Vetokele , Guye en Boli hebben er weinig of niets van gebakken Akpom was nog met voorsprong de beste en zelfs dat kon beter .
Ook Botaka verdiend al deze kritiek niet ,hij moest als flankspeler veel verdedigend wek opknappen om het evenwicht te bewaren .
Als wij dit seizoen een Bezus te zien krijgen zoals in PO2 gaan we een sterk middenveld hebben .
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Ze hebben net een filmpje gepost om te melden dat "Jona stays". Allez vooruit... :?
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Underdog schreef:Contractverlenging Legear...
:grappig: :grappig: :grappig:

Ongelooflijk eigenlijk..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

BoemBoem schreef:
Underdog schreef:Contractverlenging Legear...
:grappig: :grappig: :grappig:

Ongelooflijk eigenlijk..
Als dat al groot nieuws is. Waar blijven god verdomme de echte transfers?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mattes »

Contractverlenging Legaer is zeker geen slechte zaak. We kunnen nu weer allemaal met kritiek gooien maar Legaer heeft ons dit seizoen enkele punten opgebracht. Het feit dat STVV zijn huidige kern langer bij zich wil houden is een goede zaak. Mocht Legaer nu vertrekken had je hier een heel pak kritiek weer gelezen. Is Legaer een topspeler? Nee maar wel een speler die je kan gebruiken. Dus is deze contractverlenging een goede zaak. Natuurlijk de manier waarop aangekondigd is misschien een beetje overdreven! Maar voor de rest een goede zaak.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Mattes schreef:Contractverlenging Legaer is zeker geen slechte zaak. We kunnen nu weer allemaal met kritiek gooien maar Legaer heeft ons dit seizoen enkele punten opgebracht. Het feit dat STVV zijn huidige kern langer bij zich wil houden is een goede zaak. Mocht Legaer nu vertrekken had je hier een heel pak kritiek weer gelezen. Is Legaer een topspeler? Nee maar wel een speler die je kan gebruiken. Dus is deze contractverlenging een goede zaak. Natuurlijk de manier waarop aangekondigd is misschien een beetje overdreven! Maar voor de rest een goede zaak.
Hier staat nergens dat het een slechte zaak is.
Zoals ge zelf zegt..
Iedereen roept om transfers en dan zo een aankondiging om uiteindelijk een contractverlenging aan te kondigen..

Communicatie verantwoordelijke met sadistische trekjes..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

miel schreef:
Jacques schreef:
STimVV schreef:Als Ceballos inderdaad weer fit is tegen de competitiestart zouden we aan de competitie beginnen met exact dezelfde flankaanvallers als een jaar geleden, zijnde: Botaka, Legear, Ceballos en Acolatse. 4 spelers voor 2 posities, op zich is dat ok. Maar dan is het wel hopen dat Acolatse fit blijft en dat Ceballos zijn vorm van voor z'n blessure kan terug vinden. Die jongen heeft een jaar niet gevoetbald, dus daar mogen we toch ook niet te snel te veel van verwachten.
Twaalf maanden terug was dat op zich inderdaad ok. Intussen weten we:
- dat Legaer een (onverwachte) meevaller was maar geen 90 min meer aankan
- dat het met Botaka alles of niets is en helaas 75% van de tijd niets
- dat Acolatse in de reguliere competitie op geen enkel moment een meerwaarde bleek (mede door kleine blessures)
- dat Ceballos een heel seizoen in de lappenmand lag
- dat onze flanken over het algemeen het zwakste onderdeel van de ploeg waren

Als de ambitie dezelfde is als vorig seizoen (meedoen voor PO1), dan vind ik het eigenlijk niet ok om het zwakste compartiment ongewijzigd te laten en te hopen dat het (door minder blessures) dit jaar beter zal lopen.
Anderzijds is dat compartiment ook niet helemaal hetzelfde. De Bruyn moet normaal ook vanop de linkerflank kunnen spelen en kans ons extra opties geven. Abrahams is vooralsnog ook nog niet uitgeleend en is volgens mij op zijn best in een rol als polyvalente aanvallende middenvelder. Er is ook nog Wolke Janssens, maar na een zwak seizoen bij het geteisterde Lierse heb ik het raden naar diens niveau (en vrees ik er eerlijk gezegd voor dat die door de mand gaat vallen). Minstens 1 en liefst 2 van die 3 zouden toch in aanmerking moeten kunnen komen als extra flankaanvallers, zodat we daar beter voor de dag komen dan vorig seizoen. Als noch De Bruyn, noch Abrahams, noch Janssens daar een rol kunnen spelen, zou ik nog een extra speler halen.
Dat onze flanken over het algemeen het zwakste onderdeel van de ploeg waren , of het zwakste compartiment
Daar ben ik het helemaal niet mee eens .
Dan ben je zeker onze spitsen vergeten Vetokele , Guye en Boli hebben er weinig of niets van gebakken Akpom was nog met voorsprong de beste en zelfs dat kon beter .
Ook Botaka verdiend al deze kritiek niet ,hij moest als flankspeler veel verdedigend wek opknappen om het evenwicht te bewaren .
Als wij dit seizoen een Bezus te zien krijgen zoals in PO2 gaan we een sterk middenveld hebben .
Wie het slechtst was (flank of aanval) lijkt me een nutteloze discussie, aangezien beiden niet gebracht hebben wat ervan verwacht werd. Falen is falen, meer of minder falen is irrelevant. Ik stel vast dat we met 3 van die 4 spitsen (deels terecht) niet verder gaan.
Botaka heeft wat mij betreft niet meer verdedigend werk moeten doen dan een doorsnee flankspeler. Hij zal dit jaar ook niet minder moeten doen, dus dat vind ik geen excuus. Dan kan je hetzelfde gaan zeggen van Boli en Vetokele.
Overdrijven is een kunst
Kanarie98
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2018, 21:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Kanarie98 »

geelblauw schreef:
BoemBoem schreef:
Underdog schreef:Contractverlenging Legear...
:grappig: :grappig: :grappig:

Ongelooflijk eigenlijk..
Als dat al groot nieuws is. Waar blijven god verdomme de echte transfers?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
In de aankondig stond goed nieuws, geen groot nieuws.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bor »

Ik vond vooral raar dat Boli kapitein was en niet De Petter in Wellen :shock:
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

bor schreef:Ik vond vooral raar dat Boli kapitein was en niet De Petter in Wellen :shock:
Misschien om hem wat te motiveren en verantwoordelijksgevoel te geven
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Teixeira en Asamoah ook out. Rijckaert is terug. Nieuwe testers zijn weer frele mannekes. Geen Nazon. Doet pijn aan mijn ogen al die pech
Plaats reactie