Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Jones schreef:Teixeira en Asamoah ook out. Rijckaert is terug. Nieuwe testers zijn weer frele mannekes. Geen Nazon. Doet pijn aan mijn ogen al die pech
Welke nieuwe testers?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

geelblauw schreef:
Jones schreef:Teixeira en Asamoah ook out. Rijckaert is terug. Nieuwe testers zijn weer frele mannekes. Geen Nazon. Doet pijn aan mijn ogen al die pech
Welke nieuwe testers?
Die vandaag in de krant staan : een Braziliaan en een Montenegrijnse spits van 21 die bij Villareal c speelt.
Opvallende aanwezige weer in Wellen : Guido Brepoels. Hij blijft een hart voor STVV hebben. Geef die man toch dat profcontract voor de U17 nu ze willen professionaliseren !

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Yellow Feaver »

Jullie moeten toch eens verder kijken dan jullie neus lang is. Ik mag hopen dat iedereen die hier zijn mond over voetbal durft open te doen zonder zich belachlijk te willen maken, bekwaam is om voor zichzelf de nodige sportief-economische factoren vast te stellen. Wel als ik die van mij toets op de timing van het WK en rekening hou dat we niet-europese eigenaars hebben, dan is de kans zeer Reëel dat er dinsdag een aanvallend ingestelde speler uit Azië-Oceanie zal opduiken.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Ik dacht dat die VDAB de markt wel zou kennen, maar niets is blijkbaar minder waar. Ook vreemd dat de technische leiding van de club een scout is. Vreemde gang van zaken als je het mij vraagt en dan durfden ze te zeggen dat STVV veel meer mogelijkheden heeft dan in het verleden. Niet is minder waar!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Luister eens wat Vandenabeele hier zegt : nog 4 à 5 spelers en het komt mogelijk trager op gang door het WK. Had ik het niet gedacht...
https://www.tvl.be/sport/stvv-trekt-dri ... kers-61507
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Is Brusselmans nog altijd zeker van 15/15 ? :lol: :lol:
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door moanverke »

Een linksback : https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180625_035 ... son-binnen - Ik ken hem niet, maar wel enkele leuke acties, als je de filmpjes op youtube bekijkt!

HLN blijft gissen wat onze spits gaat worden: https://www.hln.be/de-krant/toekomstige ... ~a4623cce/
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Thallyson: basisspeler in de Braziliaanse 2de klasse, maar hoogstens invaller in de 1ste klasse. Dat is geen schande, want dan heb je het over de reeks met Flamengo, Cruzeiro, Fluminense, Santos, Botafogo, Corinthians, Palmeiras, Gremio,... Spelers die daar in de basis meedraaien, kunnen mee bij Europese subtoppers. Speler die daar (net) niet voldoen, kunnen zeker interessant zijn voor ons. Een Braziliaanse (wing)back, dat wil doorgaans zeggen: af en toe uw hart vasthouden bij een tackle en het uitverdedigen met een dribbel en kort passje in de eigen zestien, maar technisch superieur en met aanvallende impulsen. Dat laatste lijkt alvast bevestigd te worden door de beelden op youtube. Benieuwd of Thallyson voldoende niveau heeft. Ik hoop wel dat het niet gewoon 1 seizoen is, maar 1 seizoen met optie op nog 1 of 2 extra seizoenen, anders riskeren we hem al snel voor een appel en een ei of gratis kwijt te raken. Dan heb je hetzelfde probleem als met huren, maar met een hogere loonkost...dat kan niet de bedoeling zijn, lijkt me.

Nabbout: dat zou toch een rare/straffe transfer zijn. Raar omdat hier nog maar een paar dagen geleden stond dat die een zware blessure had opgelopen bij Australië en nu zou die al terug op de bank zitten? Soit, HLN dacht natuurlijk ook dat Osako ging tekenen... Raar en straf omdat hij nog niet zolang bij Urawa Red Diamonds zit en die normaal bij de (sub)toppers in de J League horen (hebben wel een slecht seizoen achter de rug). Raar en straf omdat je een Australische WK ganger niet snel hier verwacht (hoogstens ene van Panama ofzo). Het is wel iemand die, net als Nazon, een atypisch parcours heeft afgelegd via de Maleisische competitie en daarbij ook wat zwarte sneeuw heeft gezien. De waarde van zo'n competitie kan je niet beoordelen, maar op zich heb ik niks tegen spelers die ook al een mindere periode in hun carrière gekend hebben en nadien sterker terugkeren. Dat is meestal teken dat er wel een goed hoofd op het lijf staat.
http://www.theshortpass.com/2018/06/and ... world-cup/

In beide gevallen lijken me dat -naar onze normen- geen sukkelaars. Benieuwd of ze effectief tekenen en voldoende niveau hebben.
Laatst gewijzigd door Jacques op 26 jun 2018, 09:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

:grappig: Sankhon, Nazon, Thallyson. Ze hebben iets met ON achteraan bij STVV. Betekent dat dat we nog wat Ijslanders mogen verwachten ?
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

Idd paar mooie acties. Nu ik moet eerlijk zeggen dat die vrijheid voor zomaar de lijn met de bal aan de voet af te gaan in belgie vrijwel nihil is. Dus kijken hoe hij zich aanpast daar aan. Moet wel zeggen slim om 1 jaar met optie te geven aan een braziliaan want in het verleden al dikwijls voorgevallen dat die moeilijk kunnen aanpassen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Gylfi Sigurdsson :toppie:
Cristian Pavon :toppie:
Jordan Henderson :toppie:
Heun-Min Son :toppie:
Alisson/Ederson :toppie:

Moet wel lukken om dan PO1 te halen. :cool: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lakie »

Jacques schreef:Gylfi Sigurdsson :toppie:
Cristian Pavon :toppie:
Jordan Henderson :toppie:
Heun-Min Son :toppie:
Alisson/Ederson :toppie:

Moet wel lukken om dan PO1 te halen. :cool: :mrgreen:
Zijn zelfs allemaal in 1 ploeg in te passen! :D :lol:

---------------------------------------------------------------- Alisson --------------------------------------------------------

-----------------------X ------------------------------- X -------------------- X ----------------------------- Thalysson -----

-------------------------------------------------- Sankhon ---------------- Henderson ---------------------------------------

-------------------------------------------------------------- Sigurdsson -------------------------------------------------------

------------------- Heun-Min Son ----------------------------------------------------------------------------- Pavon ------------

----------------------------------------------------------------- Nazon ------------------------------------------------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Afbeelding
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Amai die Nabbout kan voetballen. Die dopen we dan om naar NabboutSON.
Die wil ik zur. Kopbalsterk, snel, hevig, goed geplaatst schot. Dat is wat anders dan voorganger Santalab.
Thallyson kan voetballen maar lijkt me eerder een linkshalf. Geen enkele verdedigende actie op de filmpjes. Hopelijk kan die man Engels want anders zie ik een taalbarrière die de integratie bemoeilijkt.
Toch raar : die gast zijn visum is blijkbaar wel in orde direct en Sankhon moddert aan. Hangt dat aan de werkkracht van Sankhons' manager (als die er is) of aan continent Afrika ?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Jones schreef:Amai die Nabbout kan voetballen. Die dopen we dan om naar NabboutSON.
Die wil ik zur. Kopbalsterk, snel, hevig, goed geplaatst schot. Dat is wat anders dan voorganger Santalab.
Thallyson kan voetballen maar lijkt me eerder een linkshalf. Geen enkele verdedigende actie op de filmpjes. Hopelijk kan die man Engels want anders zie ik een taalbarrière die de integratie bemoeilijkt.
Toch raar : die gast zijn visum is blijkbaar wel in orde direct en Sankhon moddert aan. Hangt dat aan de werkkracht van Sankhons' manager (als die er is) of aan continent Afrika ?
de taal zal niet het grootste probleem zijn,we hebben Nog Spaanstalige in de ploeg.
De aanpassing aan de manier van spelen zal iets anders zijn.
In sommige Afrikaanse landen is het inderdaad moeilijker om een Visum vast te krijgen dan voor een Braziliaan.
De club zou er wel eens een raadsman achter kunnen zetten.
Plaats reactie