Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Misschien een beetje een onnozele bedenking...maar... ik las dat Thalysson aan 1 hand geen vingers heeft. Ne linksback moet toch vaak de bal inwerpen... hindert hem dat niet te erg? Mensen die hem zien spelen hebben?

Ik heb hem daarnet eens gegoogled, maar als ik zn naam intypte kwam ik vooral aanbiedingen tegen om met de Thalys naar de zon te gaan.
:lol:
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door ronnieking »

Misschien een beetje een onnozele bedenking...maar... ik las dat Thalysson aan 1 hand geen vingers heeft. Ne linksback moet toch vaak de bal inwerpen... hindert hem dat niet te erg? Mensen die hem zien spelen hebben?

Dat zou "handig" zijn, moest hij ze wel hebben... nee, alle gekheid op een stokje.... in de tijd was er ook Benji Commers, het is toch een belemmering om op hoger niveau mee te draaien.... Benji speelt trouwens op dit ogenblik voor Diest, neo-eerste-provincialer...

Ik word trouwens niet wild van de transfers tot nu toe.... akkoord het moeten niet altijd de grote namen zijn.... maar ik heb niet de indruk dat het niet te veel mag kosten.... zolang dit niet gebeurt moet of kan je geen al te hoge ambities koesteren...
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door ronnieking »

een keer te veel niet natuurlijk, spijtig genoeg
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

In een interview met ESPN ten tijde van zijn periode van Flamengo beweert Thallyson dat hij er nooit hinder van ondervindt... Niet bij het ingooien, niet bij zijn spel... Hij zou zelfs zijn veters normaal kunnen binden en met de auto rijden. Wat ik van hem heb gezien, stemt me toch positief. Goede voorzet & versnelling, hard afstandsschot en niet blind voor zijn defensieve taken. Het blijft echter afwachten hoe hij de cultuurshock en de overgang naar het Belgische voetbal verteert. Het enige wat we kunnen doen is die jongen welkom heten en steunen, net zoals bij alle nieuwkomers.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

ronnieking schreef:Misschien een beetje een onnozele bedenking...maar... ik las dat Thalysson aan 1 hand geen vingers heeft. Ne linksback moet toch vaak de bal inwerpen... hindert hem dat niet te erg? Mensen die hem zien spelen hebben?

Dat zou "handig" zijn, moest hij ze wel hebben... nee, alle gekheid op een stokje.... in de tijd was er ook Benji Commers, het is toch een belemmering om op hoger niveau mee te draaien.... Benji speelt trouwens op dit ogenblik voor Diest, neo-eerste-provincialer...

Ik word trouwens niet wild van de transfers tot nu toe.... akkoord het moeten niet altijd de grote namen zijn.... maar ik heb niet de indruk dat het niet te veel mag kosten.... zolang dit niet gebeurt moet of kan je geen al te hoge ambities koesteren...
Commers ontbrak wel een volledige ARM als ik het mij goed herinner..
Kleine nuance in het verhaal ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Blijkbaar wordt Samy Mmae van Standard gekocht. Vorig seizoen nog uitgeleend aan MVV.
Nie zievere, speile!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Geel-Blauw schreef:Blijkbaar wordt Samy Mmae van Standard gekocht. Vorig seizoen nog uitgeleend aan MVV.
Losstaand van de kwaliteiten van Samy een in mijn ogen onbegrijpelijke transfer.

Met Tomiyasu heb je al een rechtsvoetige verdrdiger als back-up.

Tenzij Transfermarkt. Be fout is en hij linksvoetig is.

Dan nog liever een iets ervarener iemand gehad
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Geel-Blauw schreef:Blijkbaar wordt Samy Mmae van Standard gekocht. Vorig seizoen nog uitgeleend aan MVV.
Goede transfer.

Belgisch jeugdinternational, polyvalent, talentvol, een zeer goed seizoen gehad bij MVV én gratis.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Geel-Blauw schreef:Blijkbaar wordt Samy Mmae van Standard gekocht. Vorig seizoen nog uitgeleend aan MVV.
Mmae is 21,van die leeftijd hebben we er ook wat rondlopen,Tomiasu, Ryckaert en Matarese.
Dit wil toch zeggen dat er weinig of geen vertrouwen is in deze jongens.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door StellaWADASWAD »

Als hij effectief gratis is, is dat toch een goede deal ? Ik snap niet waarom je hier tegen kan zijn. Als het niet uitpakt verkoop je hem volgend seizoen of laat je hem nog even rijpen. Concurrentie op CV is toch uiterst belangrijk, want vorig seizoen hadden we uiteindelijk ook maar 2 volwaardige opties.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Haspengouw »

Volgens andere mediaberichten zou Sammy Mmaee vorige week een contract getekend hebben bij Heracles in Nederland...

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/82 ... isie-.html
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Haspengouw schreef:Volgens andere mediaberichten zou Sammy Mmaee vorige week een contract getekend hebben bij Heracles in Nederland...

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/82 ... isie-.html
Heb net de site van Heracles doorploegd, staat nergens dat hij daar getekend heeft.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door weekenders »

TRANSFER - STVV HEEFT NIEUWE VERDEDIGER BEET
STVV heeft zich weer verzekerd van een nieuwe speler. De Kanaries hebben Samy Mmaee weten vast te leggen.
Uit goede bron vernamen we dat de centrale verdediger voor drie jaar gaat tekenen. De transfer is op enkele details na rond.
Mmaee, in het verleden ook aan de slag bij de jeugd van AA Gent, komt gratis over van Standard, waar hij geen toekomst meer had. De 21-jarige Belg werd vorig seizoen uitgeleend aan de Nederlandse tweedeklasser MVV en speelde daar 30 competitiewedstrijden. Hij trof er als verdediger 5 keer raak en leverde ook 2 assists.
STVV was de afgelopen druk bezig op de transfermarkt en haalde Duckens Moses Nazon, Alexander De Bruyn, Elton Acolatse en Thallyson al naar Stayen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137925
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Mmaee zie ik als een transfer onder de noemer : het mag niks kosten want eerlijk : dit is geen topper a la Teixeira, Cantaluppi, Vanczak of andere Kalisa's.
Kan meevallen maar ook tegenvallen. Kan men nu echt eens geen bekende voor ons allen gaan halen waardoor uw abo-verkoopt boomt ?
Van de 4 a 5 nog aangekondigde transfers zijn er nog 2 à 3 spelers te halen. Graag nog 2 spitsen want die ga je nodig hebben. Boli weet nl. Niet wat buitenspel is en is zeer te vinden voor het voorstel van Jan Mulder om het af te schaffen.

Vandenabeele schudt eens aan de Japanse kerselaar menne man, zodanig dat er kersverse, fitte kanaries uitvallen. Van de Japanse invloed heeft nog geen kat iets ondervonden.
1 spits die niet fit is en nog alles moet bewijzen ( Nazon) hebben we en een zielepoot die vorig jaar voor heibel zorgde naast het veld en geen deuk meer in een pakje boter kreeggetrapt (Boli). Boli is geen spits voor 1A maar wel voor 1B.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Kalisa arriveerde hier als een tester die bij Anderlecht was doorgestuurd, Vanczak kwam destijds over van Ujpest en Cantaluppi van het grote...FC Luzern. Was dat dan zoveel beter dan MVV/Standard? Zou er iemand spontaan naar Staaien gereden zijn voor een abo toen die transfers werden aangekondigd?
Ik vind dit geen slechte transfer om achteraan wat meer spoeling te hebben, ik bekijk hem als de vervanger van Goutas. We moeten zien wat het wordt, maar hij heeft er en goed seizoen op zitten bij MVV en kan hier verder groeien onder de vleugels van Teixeira en Kotysch, ideaal voor een jonge speler.

Voor mijn part bieden ze zijn broer Ryan ook nog een testperiode aan om te zien of we die kunnen gebruiken als aanvallende versterking in de breedte. Na een tegenvallende uitleenbeurt aan W-B mag die ook weg bij Standard.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie