Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Idd. een post die zich het best laat samenvatten als "met spek schieten".
Mmaee was vorig seizoen vaste waarde bij MVV, dus geen ervaring?
Bezus ligt toch nog onder contract, niet? Een contractverlenging is wenselijk, maar goed mogelijk dat men daarmee bezig is en die gewoon (zoals bij De Petter en Legaer) aankondigt als ze er is. Op dit moment heeft dat hoe dan ook geen effect op de samenstelling van de kern.

Ik vind dat men tot nu toe geen fantastisch werk, maar ook geen slecht werk geleverd heeft. Ons huiswerk is evenwel nog niet af. De pijnpunten die Brys aanhaalt zijn terecht. Ik heb bijkomend ook mijn twijfels bij Antunes, Tomiyasu en Pirard. Dat Sankhon hier nu nog niet staat, nu zijn visumperikelen van de baan zijn, is vervelend (en een tikje onprofessioneel), maar zo negatief als panter bezie ik het niet. We bouwen voort op een groot deel van het geraamte van de ploeg van vorig jaar. De mensen zijn dat niet gewoon en dus willen ze nog 15 nieuwe spelers, denk ik. :)

Hoe ver de mogelijkheden van deze ploeg reiken, zal in belangrijke mate afhangen van de spits die we nog moeten halen en van het seizoen dat De Sart en Bezus gaan draaien. Als zij een heel seizoen op hun best zijn, gaan we top 10 waard zijn.
Overdrijven is een kunst
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

xtimx schreef:
panter schreef:
Mattes schreef:Ben ik nu net te optimistisch of is dit toch realistisch?

Ik denk dat men bij STVV tot dusver geen slecht werk geleverd heeft wat betreft transfers als ik de volgende kern bekijk: Afgaande op het mogelijke vertrek van Dussaut en Abrahams.

Doelman: Steppe, Pirard, Wenssens en Herbots

Rechtsachter: De Norre

Linksachter: Thallyson en Antunes

Centraal achterin: Kotysch, Teixeira, Mmaee en Tomiyasu

Centraal middenveld: De Petter, De Sart, Asamoah, Opdenakker, Bezus, Bourard ( speelde in de oefenwedstrijden centraal op het middenveld

Flank: Leager, Botaka, Ceballos, Acolatse, De Bruyn

Spits: Boli en Nazon


Als je de selectie zo bekijkt zie je inderdaad dat bijna elke positie dubbel bezet is. Er zou iemand mogen bijkomen op de rechtsachter en in de spits. Met de mogelijke komst van Sankhon ( die blijkbaar extra vakantie neemt) lijkt het middenveld voldoende bezet. Voorin zal er nog 1 a 2 spits(en) bij mogen komen.

Ik denk op 2 a 3 transfers na is de kern volledig. Ik denk dat het lang geleden is dat de kern begin juli al zo compleet was. De afgelopen jaren moesten we eind augustus nog een pak transfers doen om een complete kern te hebben, dit is nu toch net iets anders.

Met Steppe en Pirard hebben we twee degelijke doelmannen

Op de rechtsachter is De Norre zeker een meerwaarde
Centraal achterin vormen Kotysch en Teixeira een ijzersterk duo. Mmaee als wissel is een talentvolle belg en ook Tomiyasu vond ik de afgelopen oefenwedstrijden zeker niet verkeerd.

centraal op het middenveld zou je drie namen moeten invullen en je hebt met De Petter, De Sart, Asamoah en Bezus vier capabele spelers, ook Ceballos kan op de 10. Opdenakker is een talentvolle jongen maar zal nog aan body moeten groeien. Wanner Sankhon er hier ook nog bijkomt is ook het middenveld meer dan oke

De flanken zijn weinig veranderd ten opzichte van vorig jaar, enkel met De Bruyn is er een nieuwkomer bijgekomen. Een jongen die steeds dreiging brengt. Enkel mis ik wat snelheid op de flanken. Acolatse en De Bruyn zijn de enigste spelers met een versnelling al moet gezegd worden dat ook de Bruyn niet de aller snelste is.

Met Boli en Nazon is de spits wel wat dunnetjes. Daar zal nog moeten bijkomen. Hopelijk komt deze ook snel
Mmaee en Tomiyasu geen ervaring tel daarbij dat kotisch zeker de eerste 6 matchen gaat missen!

Thallyson en Antunes! Antunes kon mij vorig seizoen niet bekoren Thallyson komt uit 4 de klasse Brazilie nooit op dit niveau gespeeld!

Heeft Bezus al bijgetekend!

Leager, Ceballos, Acolatse vorig seizoen blessurig gevoelig!

Boli zijn fratsen kan ons zuur opbreken Nazon groot vraagteken!

Tot nu toe heb je alleen iets bijgehaald wat gratis was.
wat mij betreft bij deze kern vrees ik voor het ergste!
Beetje fake news in deze post...Thallyson speelde eerste en tweede klasse, als je hun systeem een beetje vergelijkt naar Belgische normen. En Nazon, Acolatse, Debruyne en Thallyson hebben centen gekost.
Thallyson komt over van eersteklasser EC Vitória, dat hem het afgelopen seizoen uitleende aan vierdeklasser Noorizontino. Thallyson speelde namens EC Vitória zeven duels op het hoogste niveau, maar mocht na één seizoen al weer vertrekken. Debruyne dat verhaal kennen we wel!ik bedoel maar er is geen enkele speler bij waar van je kan zeggen top! Je laat spelers testen tegen ongetrainde provinciale ploegen en daaruit conclusies trekken !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

panter schreef:
xtimx schreef:
panter schreef:
Mattes schreef:Ben ik nu net te optimistisch of is dit toch realistisch?

Ik denk dat men bij STVV tot dusver geen slecht werk geleverd heeft wat betreft transfers als ik de volgende kern bekijk: Afgaande op het mogelijke vertrek van Dussaut en Abrahams.

Doelman: Steppe, Pirard, Wenssens en Herbots

Rechtsachter: De Norre

Linksachter: Thallyson en Antunes

Centraal achterin: Kotysch, Teixeira, Mmaee en Tomiyasu

Centraal middenveld: De Petter, De Sart, Asamoah, Opdenakker, Bezus, Bourard ( speelde in de oefenwedstrijden centraal op het middenveld

Flank: Leager, Botaka, Ceballos, Acolatse, De Bruyn

Spits: Boli en Nazon


Als je de selectie zo bekijkt zie je inderdaad dat bijna elke positie dubbel bezet is. Er zou iemand mogen bijkomen op de rechtsachter en in de spits. Met de mogelijke komst van Sankhon ( die blijkbaar extra vakantie neemt) lijkt het middenveld voldoende bezet. Voorin zal er nog 1 a 2 spits(en) bij mogen komen.

Ik denk op 2 a 3 transfers na is de kern volledig. Ik denk dat het lang geleden is dat de kern begin juli al zo compleet was. De afgelopen jaren moesten we eind augustus nog een pak transfers doen om een complete kern te hebben, dit is nu toch net iets anders.

Met Steppe en Pirard hebben we twee degelijke doelmannen

Op de rechtsachter is De Norre zeker een meerwaarde
Centraal achterin vormen Kotysch en Teixeira een ijzersterk duo. Mmaee als wissel is een talentvolle belg en ook Tomiyasu vond ik de afgelopen oefenwedstrijden zeker niet verkeerd.

centraal op het middenveld zou je drie namen moeten invullen en je hebt met De Petter, De Sart, Asamoah en Bezus vier capabele spelers, ook Ceballos kan op de 10. Opdenakker is een talentvolle jongen maar zal nog aan body moeten groeien. Wanner Sankhon er hier ook nog bijkomt is ook het middenveld meer dan oke

De flanken zijn weinig veranderd ten opzichte van vorig jaar, enkel met De Bruyn is er een nieuwkomer bijgekomen. Een jongen die steeds dreiging brengt. Enkel mis ik wat snelheid op de flanken. Acolatse en De Bruyn zijn de enigste spelers met een versnelling al moet gezegd worden dat ook de Bruyn niet de aller snelste is.

Met Boli en Nazon is de spits wel wat dunnetjes. Daar zal nog moeten bijkomen. Hopelijk komt deze ook snel
Mmaee en Tomiyasu geen ervaring tel daarbij dat kotisch zeker de eerste 6 matchen gaat missen!

Thallyson en Antunes! Antunes kon mij vorig seizoen niet bekoren Thallyson komt uit 4 de klasse Brazilie nooit op dit niveau gespeeld!

Heeft Bezus al bijgetekend!

Leager, Ceballos, Acolatse vorig seizoen blessurig gevoelig!

Boli zijn fratsen kan ons zuur opbreken Nazon groot vraagteken!

Tot nu toe heb je alleen iets bijgehaald wat gratis was.
wat mij betreft bij deze kern vrees ik voor het ergste!
Beetje fake news in deze post...Thallyson speelde eerste en tweede klasse, als je hun systeem een beetje vergelijkt naar Belgische normen. En Nazon, Acolatse, Debruyne en Thallyson hebben centen gekost.
Thallyson komt over van eersteklasser EC Vitória, dat hem het afgelopen seizoen uitleende aan vierdeklasser Noorizontino. Thallyson speelde namens EC Vitória zeven duels op het hoogste niveau, maar mocht na één seizoen al weer vertrekken. Debruyne dat verhaal kennen we wel!ik bedoel maar er is geen enkele speler bij waar van je kan zeggen top! Je laat spelers testen tegen ongetrainde provinciale ploegen en daaruit conclusies trekken !
Andersom mag je die conclusie dan wel trekken?
Bekijk het anders zo, als ze het al niet tonen tegen die "ongetrainde provinciale ploegen"....

Zelfde liedje hebben we vorig jaar gehoord. Hoezeer werd Charisis niet bekritiseert na een paar ballen te hebben geraakt tegen "ongetrainde provinciaal ploegen"? Hoezeer heeft hij zich niet bewezen in de competitie? Willen we hem allemaal niet terug?

Akpom ook maar uitgeleend aan 3de klasse clubs in Engeland, die wil ik ook terug.

Peeters niet verder geraakt dan Nederlandse tweede klasse.
Dutoit kwam over van fucking Boussu Dour
Dompé speelde nog eens niet voor een A-team
Junior had enkel ervaring in 2de klasse
Alexis was de mindere van de De Sart broers.
Teix was brol uit het netwerk die na Standard niet meer op niveau speelde
Boli kwam van Verviers (3de klasser indertijd)
Legear rijdt met zijn auto een tankstation binnen
Ceballos is brol uit het netwerk
....

Dus zou het voor 1 keer nu niet gezonder zijn om uw mindset ietsje te temperen?
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

STVV-fan schreef:
panter schreef:
xtimx schreef:
panter schreef:
Mattes schreef:Ben ik nu net te optimistisch of is dit toch realistisch?

Ik denk dat men bij STVV tot dusver geen slecht werk geleverd heeft wat betreft transfers als ik de volgende kern bekijk: Afgaande op het mogelijke vertrek van Dussaut en Abrahams.

Doelman: Steppe, Pirard, Wenssens en Herbots

Rechtsachter: De Norre

Linksachter: Thallyson en Antunes

Centraal achterin: Kotysch, Teixeira, Mmaee en Tomiyasu

Centraal middenveld: De Petter, De Sart, Asamoah, Opdenakker, Bezus, Bourard ( speelde in de oefenwedstrijden centraal op het middenveld

Flank: Leager, Botaka, Ceballos, Acolatse, De Bruyn

Spits: Boli en Nazon


Als je de selectie zo bekijkt zie je inderdaad dat bijna elke positie dubbel bezet is. Er zou iemand mogen bijkomen op de rechtsachter en in de spits. Met de mogelijke komst van Sankhon ( die blijkbaar extra vakantie neemt) lijkt het middenveld voldoende bezet. Voorin zal er nog 1 a 2 spits(en) bij mogen komen.

Ik denk op 2 a 3 transfers na is de kern volledig. Ik denk dat het lang geleden is dat de kern begin juli al zo compleet was. De afgelopen jaren moesten we eind augustus nog een pak transfers doen om een complete kern te hebben, dit is nu toch net iets anders.

Met Steppe en Pirard hebben we twee degelijke doelmannen

Op de rechtsachter is De Norre zeker een meerwaarde
Centraal achterin vormen Kotysch en Teixeira een ijzersterk duo. Mmaee als wissel is een talentvolle belg en ook Tomiyasu vond ik de afgelopen oefenwedstrijden zeker niet verkeerd.

centraal op het middenveld zou je drie namen moeten invullen en je hebt met De Petter, De Sart, Asamoah en Bezus vier capabele spelers, ook Ceballos kan op de 10. Opdenakker is een talentvolle jongen maar zal nog aan body moeten groeien. Wanner Sankhon er hier ook nog bijkomt is ook het middenveld meer dan oke

De flanken zijn weinig veranderd ten opzichte van vorig jaar, enkel met De Bruyn is er een nieuwkomer bijgekomen. Een jongen die steeds dreiging brengt. Enkel mis ik wat snelheid op de flanken. Acolatse en De Bruyn zijn de enigste spelers met een versnelling al moet gezegd worden dat ook de Bruyn niet de aller snelste is.

Met Boli en Nazon is de spits wel wat dunnetjes. Daar zal nog moeten bijkomen. Hopelijk komt deze ook snel
Mmaee en Tomiyasu geen ervaring tel daarbij dat kotisch zeker de eerste 6 matchen gaat missen!

Thallyson en Antunes! Antunes kon mij vorig seizoen niet bekoren Thallyson komt uit 4 de klasse Brazilie nooit op dit niveau gespeeld!

Heeft Bezus al bijgetekend!

Leager, Ceballos, Acolatse vorig seizoen blessurig gevoelig!

Boli zijn fratsen kan ons zuur opbreken Nazon groot vraagteken!

Tot nu toe heb je alleen iets bijgehaald wat gratis was.
wat mij betreft bij deze kern vrees ik voor het ergste!
Beetje fake news in deze post...Thallyson speelde eerste en tweede klasse, als je hun systeem een beetje vergelijkt naar Belgische normen. En Nazon, Acolatse, Debruyne en Thallyson hebben centen gekost.
Thallyson komt over van eersteklasser EC Vitória, dat hem het afgelopen seizoen uitleende aan vierdeklasser Noorizontino. Thallyson speelde namens EC Vitória zeven duels op het hoogste niveau, maar mocht na één seizoen al weer vertrekken. Debruyne dat verhaal kennen we wel!ik bedoel maar er is geen enkele speler bij waar van je kan zeggen top! Je laat spelers testen tegen ongetrainde provinciale ploegen en daaruit conclusies trekken !
Andersom mag je die conclusie dan wel trekken?
Bekijk het anders zo, als ze het al niet tonen tegen die "ongetrainde provinciale ploegen"....

Zelfde liedje hebben we vorig jaar gehoord. Hoezeer werd Charisis niet bekritiseert na een paar ballen te hebben geraakt tegen "ongetrainde provinciaal ploegen"? Hoezeer heeft hij zich niet bewezen in de competitie? Willen we hem allemaal niet terug?

Akpom ook maar uitgeleend aan 3de klasse clubs in Engeland, die wil ik ook terug.

Peeters niet verder geraakt dan Nederlandse tweede klasse.
Dutoit kwam over van fucking Boussu Dour
Dompé speelde nog eens niet voor een A-team
Junior had enkel ervaring in 2de klasse
Alexis was de mindere van de De Sart broers.
Teix was brol uit het netwerk die na Standard niet meer op niveau speelde
Boli kwam van Verviers (3de klasser indertijd)
Legear rijdt met zijn auto een tankstation binnen
Ceballos is brol uit het netwerk
....

Dus zou het voor 1 keer nu niet gezonder zijn om uw mindset ietsje te temperen?
Hey stvv-fan
Waarom zou ik voor u temperen ik zeg gewoon mijn mening of mag dat hier niet meer!!!
Dompé dat zag een blinde dat die boven iedereen uitstak!
peeters goede opleiding in Genk.
Alexis is voor mij een groot talent die ik een gans jaar bij de belofte had zien spelen waaronder abrahams en castro montes toen er boven uitstaken
!Teixera was altijd een leider in de verdediging!
Van Boli legear en Ceballos heb ik gezegd dat ze blessure gevoelig zijn!
De rest is afwachten zoals alle vorige jaren hopen op geluk!!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Anderlecht heeft volgens de geïnformeerde (?) media binnenkort een serieus spitsenoverschot. Teo mogen ze ergens anders proberen dumpen maar misschien is Ganvoula een optie als versterking naast Boli en Nazon?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Franz »

Er is nog tijd (genoeg) voor een paar goede transfers...
Op dit moment is het toch vooral 'lastig' voor de STVV-watchers om te moeten vaststellen dat belangrijke pijnpunten van verleden seizoen nog niet echt aangepakt werden: met name de spitsen en de backs.
Over de vleugelspelers kan je positief zijn: Botaka en Legear zijn er nog, en Ceballos, Acolatse (beiden quasi heel het voorbije seizoen gekwetst) en De Bruyn komen er bij...
Centraal achteraan hebben we nu veel pech met de kwetsuren van Teixeira en Kotysch maar er is toch ook Mmae, en eventueel Tomyasi (en De Petter).
Centraal op het middenveld zullen we Charisis missen, maar met De Sart-Asamoah-Bezus-De Petter en waarschijnlijk Sankhon is er wel voldoende kwaliteit.
Maar op de backs (Thallyson, Antunes en De Norre) en in de spits (Boli en Nazon) is het wel té mager voor een middenmoter in eerste klasse...
Het huiswerk is nog niet af.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef:Andersom mag je die conclusie dan wel trekken?
Bekijk het anders zo, als ze het al niet tonen tegen die "ongetrainde provinciale ploegen"....

Zelfde liedje hebben we vorig jaar gehoord. Hoezeer werd Charisis niet bekritiseert na een paar ballen te hebben geraakt tegen "ongetrainde provinciaal ploegen"? Hoezeer heeft hij zich niet bewezen in de competitie? Willen we hem allemaal niet terug?

Akpom ook maar uitgeleend aan 3de klasse clubs in Engeland, die wil ik ook terug.

Peeters niet verder geraakt dan Nederlandse tweede klasse.
Dutoit kwam over van fucking Boussu Dour
Dompé speelde nog eens niet voor een A-team
Junior had enkel ervaring in 2de klasse
Alexis was de mindere van de De Sart broers.
Teix was brol uit het netwerk die na Standard niet meer op niveau speelde
Boli kwam van Verviers (3de klasser indertijd)
Legear rijdt met zijn auto een tankstation binnen
Ceballos is brol uit het netwerk
....

Dus zou het voor 1 keer nu niet gezonder zijn om uw mindset ietsje te temperen?
De ene trainer is ook de andere niet. Trainer Marquez die maar kort trainer was moest niks van Charisis hebben en zette hem zelfs op verkeerde posities. Het mooiste voorbeeld is Kortrijk, waar Anastasiou zijn spelers ondermaats liet presteren. De Boeck kwam en die wisselde geen spelers, maar zette ze op andere posities en die begonnen echt te draaien. Ze haalden nog bijna PO I.

Brys is een ervaren man en zal ongetwijfeld weten waar hij mee bezig is. Hij koos wel een tijdje voor het grote geld, dat gaf hij zelf toe op TVL. Hopelijk is zijn honger nog groot om er echt iets van te maken. Hij heeft nu wel een lang contract (3 jaar dacht ik) en als dit geen goede match blijkt te zijn is het vooral voor de club een slechte zaak. Momenteel ga ik uit van een goede trainerskeuze.

Akpom was nog redelijk wisselvallig. Een aantal matchen onzichtbaar, dan sterk spelen en veel kansen missen. Was ook de man die soms makkelijk scoorde. Geen spits voor echte topploeg, maar degelijk voor STVV.

Dutoit was bij de betere keepers uit tweede klasse en toonde ook veel goeds bij STVV.

Dompé was wel sterkhouder bij de Franse U21 en zat al vrij dicht bij de A-ploeg aan. Goede opleiding, maar de jongen kan goed voetballen. Alleen heeft hij een slecht mentaliteit en dat moet verbeteren.

Junior Edmilson miste vooral body en daardoor had hij het in het begin vaak lastig.

Alexis begon vorig seizoen heel sterk, nadat het toch een tijdje duurde voor hij het niveau kon oppikken. Daarna weer weggedeemsterd en hopelijk kan Brys er weer een echte constante in krijgen.

Teixeira toonde zijn klasse al bij Standard.

Boli scoorde aan de lopende band in derde klasse. Qua torinstinct zit het dus vrij goed. Alleen heeft hij nog steeds moeite met het niveau en daardoor ook zijn blessuregevoeligheid. Men heeft heel lang met hem moeten werken. Zo zie je dat het niet altijd evident is om spelers uit het amateurniveau binnen te halen.

Legear heeft klasse en geeft zich vaak volledig, waardoor hij later frisheid mist. Doseren kan hij niet zo goed.

Ceballos leek ook eerst brol uit het netwerk te zijn. Speelde nauwelijks een goede match in het begin. Ik weet niet of je het je nog herinnert, maar verder dan 2 goede wedstrijden speelde hij niet toen hij pas overkwam in de reguliere competitie. In PO II ontplofte hij wel en dat deed hem goed. Hij begon vorig seizoen enorm sterk en bleek een flinke meerwaarde te zijn, maar al snel viel hij uit. Zou nu misschien de beste transfer kunnen zijn, als hij niet meer geblesseerd geraakt.

Conclusie is dat weinig spelers vanuit het niets er meteen zullen staan op het hoogste niveau. Je zit dan nog met de aanpassing voor enkele jongens die nog niet in het buitenland speelden.
Hopelijk valt alles in de juiste plooi en komt er een zorgeloos seizoen aan.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Antismurf schreef:Anderlecht heeft volgens de geïnformeerde (?) media binnenkort een serieus spitsenoverschot. Teo mogen ze ergens anders proberen dumpen maar misschien is Ganvoula een optie als versterking naast Boli en Nazon?
Ganvoula zou voor STVV een goede spits zijn denk ik.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Voor wat het waard is:

https://www.transfermarkt.com/mohamed-a ... ler/426723

Staat bij Voetbalbelgie als mogelijke tranfer in hun overzicht.

Maar het is Voetbalbelgie natuurlijk...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

voetballiefhebber schreef:
Antismurf schreef:Anderlecht heeft volgens de geïnformeerde (?) media binnenkort een serieus spitsenoverschot. Teo mogen ze ergens anders proberen dumpen maar misschien is Ganvoula een optie als versterking naast Boli en Nazon?
Ganvoula zou voor STVV een goede spits zijn denk ik.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Het is misschien een wat rare optie of voorstel,

Angban?

Sankhon lijkt maar niet goed te komen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:Voor wat het waard is:

https://www.transfermarkt.com/mohamed-a ... ler/426723

Staat bij Voetbalbelgie als mogelijke tranfer in hun overzicht.

Maar het is Voetbalbelgie natuurlijk...
Dat is die speler die dicht bij racing genk staat ter vervanging van Colley. Ook Standard zou er al 1 miljoen voor geboden hebben.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Voor welk budget hebben de nieuwe eigenaar van STVV totnutoe al geïnvesteerd. Iemand en rekensommetje? Vermoedelijk maar een simpel rekenmachientje nodig zeker?
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Since '54 schreef:Voor welk budget hebben de nieuwe eigenaar van STVV totnutoe al geïnvesteerd. Iemand en rekensommetje? Vermoedelijk maar een simpel rekenmachientje nodig zeker?
De Bruyn 50.000 euro en de rest kunnen we alleen maar gokken. Acolatse had nog tot 2021 contract bij Brugge en een marktwaarde van 600.000 euro maar zal wel voor een prijsje gekocht zijn. Mmaee was transfervrij. Duckens Nazon had nog een jaar contract en transferwaarde 350.000 euro. Thalysson ook nog een jaar contract en 300.000 euro waard maar ik denk niet dat ze daar veel voor betaald gaan hebben aangezien ze maar een contract van een jaar geven.

Voor Marc Brys was ook nog een bedrag neergeteld omdat die net bijgerekend had voor 5 jaar.
Plaats reactie