Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Jan Bulder schreef:
Halenaar schreef:Ik heb de WK speler gevonden waarvoor STVV geïnteresseerd is. Het gaat om Lee Chung-Yong van Crystal Palace.

Bron: Korea football news op Twitter.
+100 wedstrijden in de Premier League. Is einde contract. Zou straf zijn.
En zo blijven we gokken...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Halenaar schreef:En dat lijkt me ook een serieuze aanwinst te zijn.

https://www.transfermarkt.de/chung-yong ... eler/81801
Ze zochten toch een centrumspits ? Dat is dan voor op de plaats van Legaer ?
Dan komen er nog 3, buiten hem : een diepe spits, een rechtsback en centrale verdediger
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Halenaar schreef:Ik heb de WK speler gevonden waarvoor STVV geïnteresseerd is. Het gaat om Lee Chung-Yong van Crystal Palace.

Bron: Korea football news op Twitter.
Zat wel niet in de selectie voor het WK.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Halenaar schreef:Ik heb de WK speler gevonden waarvoor STVV geïnteresseerd is. Het gaat om Lee Chung-Yong van Crystal Palace.

Bron: Korea football news op Twitter.
Zou wel een versterking zijn maar er staat wel dat STVV én een paar Turkse clubs geïnteresseerd zijn en in Turkije betalen ze over het algemeen wel goed dus het is nog niet binnen
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

Takahiro Sekine voor 1 jaar gehuurd van Ingolstadt. Bron: journalist Sven Claes op Twitter.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Jan Bulder schreef:Takahiro Sekine voor 1 jaar gehuurd van Ingolstadt. Bron: journalist Sven Claes op Twitter.
Heeft vorig seizoen nog 1,2 miljoen euro gekost aan zijn club. Waarschijnlijk aankoopoptie bij dan?
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:Takahiro Sekine voor 1 jaar gehuurd van Ingolstadt. Bron: journalist Sven Claes op Twitter.
Heeft vorig seizoen nog 1,2 miljoen euro gekost aan zijn club. Waarschijnlijk aankoopoptie bij dan?
Ik mag hopen met aankoopoptie, want anders is dat eig geen goede tranfer :?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:Takahiro Sekine voor 1 jaar gehuurd van Ingolstadt. Bron: journalist Sven Claes op Twitter.
Heeft vorig seizoen nog 1,2 miljoen euro gekost aan zijn club. Waarschijnlijk aankoopoptie bij dan?
Ik mag hopen met aankoopoptie, want anders is dat eig geen goede tranfer :?
Dat weet je nooit ,vorig seizoen had je 7 huur spelers en die vielen ook niet allemaal mee.
Als de basis er staat en je hebt een stuk of drie huur spelers is dat zeker niet erg.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Trek de 2 wk spelers af en we blijven hopen op een wk rechtsback en een wk centrumspits. De wk rechtsback is sowieso niets want De norre gaan ze zijn plaats niet afpakken. Misschien een wk nr 10 ?
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
Jan Bulder schreef:Takahiro Sekine voor 1 jaar gehuurd van Ingolstadt. Bron: journalist Sven Claes op Twitter.
Heeft vorig seizoen nog 1,2 miljoen euro gekost aan zijn club. Waarschijnlijk aankoopoptie bij dan?
Ik mag hopen met aankoopoptie, want anders is dat eig geen goede tranfer :?
Dat weet je nooit ,vorig seizoen had je 7 huur spelers en die vielen ook niet allemaal mee.
Als de basis er staat en je hebt een stuk of drie huur spelers is dat zeker niet erg.
Ik ben er zeker van dat Sekine hier zal slagen, mij gaat het er eerder over dat ze geen huurspelers meer wouden en dat, indien Sekine gehuurd wordt zonder aankoopoptie, hij toch vertrekt eind dit seizoen
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

STVV-fan schreef:Ik ben er zeker van dat Sekine hier zal slagen, mij gaat het er eerder over dat ze geen huurspelers meer wouden en dat, indien Sekine gehuurd wordt zonder aankoopoptie, hij toch vertrekt eind dit seizoen
Gij zijt er zeker van dat hij hier zal slagen ? Op basis van wat ? Eén match in het eerste van Ingolstadt en één match bij Ingolstadt II (Regionalliga) ?

Speelde wel regelmatig bij Urawa Red Diamond in de competitie en de Asiatische Champions League ...

Ben het ook eens dat het vreemd is dat ze nu ineens wel gaan huren...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Krisaias schreef: Gij zijt er zeker van dat hij hier zal slagen ? Op basis van wat ? Eén match in het eerste van Ingolstadt en één match bij Ingolstadt II (Regionalliga) ?

Speelde wel regelmatig bij Urawa Red Diamond in de competitie en de Asiatische Champions League ...

Ben het ook eens dat het vreemd is dat ze nu ineens wel gaan huren...
Het wordt echt wel afwachten. Op basis van zijn statistieken ben ik allesbehalve overtuigd. 1 invalbeurt in de Tweede Bundesliga en 1 basisplaats in de Duitse Beker om bij de rust vervangen te worden, vind ik niet bepaald indrukwekkend.

Ik vraag me af hoe die mannen bij STVV terechtkomen, want hen zien spelen is moeilijk hé. Managerspraat? Ik hoop voor Van den Abeele dat die mannen slagen en dat ze niet allemaal mislukken.
Misschien was het beter om bij nummer 13 van Charleroi of Zulte-Waregem te gaan kijken ipv nobele onbekenden te halen die de competitie niet eens kennen en zich zwaar moeten aanpassen. En bij topclubs mogen ook spelers weg en spelers die net niet in aanmerking komen kun je misschien nog huren.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Na alles wat ik hier al heb gelezen , en heb gehoord krijg ik ne verschrikkelijke ....

Dèja Vu :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Tateishi was CEO bij FC Tokyo toen die speler bij Urawa speelde, dus zo raar is het niet.

Raarder is dat ze hem wel huren, hopelijk MET aankoopoptie. Dat is voor mij nu het grootste pijnpunt :?

Over de déjà - vu's.
Ligt veel meer aan jullie hoor. Zijn jullie die zeggen dat ze zo graag de periode afsluiten, maar wel om de vijf voet refereren aan die periode. "Jama, jama, er zijn wel aanwijzingen he..". Nee, nee, jullie willen die graag zien, dat wel.

Over die andere spelers. Tiens, vroeger waren zelfs die spelers die je nu aanhaalt "brol van een ander club dat we gratis gaan halen". Dat is dan NU plots wel OK? :gek:
Plaats reactie