Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Jones schreef:De Japanner die op komst is presteerde niet naar behoren in Duitsland. Heimwee of gewoon niet goed genoeg of de 2 ? Hij zakte door de mand en werd naar de regionalliga doorgestuurd... derde klasse in Duitsland en dat huurt men hier ?

Ik kan me niet van de mening ontdoen dat we die erbij moeten nemen van zijn manager om een betere te kunnen krijgen uit de portefeuille van dezelfde manager.. waarom ? Omdat we initiëel niet op zoek waren naar een linkerwinger.of ben ik nu toch weer te naïef in deze gedachte ?
Ik hoop het alvast.

Ik zie die man eerder als een versterking in de breedte.
Met wie verrassen ze ons voor de spits en de rechtsbackpositie ? Of blijft de abo-verkoop ver onder de 4000 ? Als men zich niet herpakt in de mercato, zelfs niet boven de 2500
Pol García is een goede aankoop voor STVV. De Japanner (Sekine) zag ik nog niet bezig, maar misschien is de reden om die te huren dat ze niet volledig vertrouwen op een herstel van Ceballos (op korte termijn misschien een terugval...hopelijk niet) en als er zich dan zo een kans aanbiedt (een Japanse ex-jeugdinternational die op links, maar ook op rechts uit de voeten kan), dan is de conclusie snel bereikt.
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 09 jul 2018, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Jones schreef:De Japanner die op komst is presteerde niet naar behoren in Duitsland. Heimwee of gewoon niet goed genoeg of de 2 ? Hij zakte door de mand en werd naar de regionalliga doorgestuurd... derde klasse in Duitsland en dat huurt men hier ?

Ik kan me niet van de mening ontdoen dat we die erbij moeten nemen van zijn manager om een betere te kunnen krijgen uit de portefeuille van dezelfde manager.. waarom ? Omdat we initiëel niet op zoek waren naar een linkerwinger.of ben ik nu toch weer te naïef in deze gedachte ?
Ik hoop het alvast.

Ik zie die man eerder als een versterking in de breedte.
Met wie verrassen ze ons voor de spits en de rechtsbackpositie ? Of blijft de abo-verkoop ver onder de 4000 ? Als men zich niet herpakt in de mercato, zelfs niet boven de 2500
Wat hebben we daarmee te verliezen ?
Ook al is het voor in de breedte , feit is deze transfer zal geen frank kosten en opbrengen .
Van onze supporters moeten ze het niet meer hebben voor een abo
De Japanners daarentegen zullen goed vertegenwoordigd zijn in de tribunes , en al zeker als onze 2 Japanse spelers sportief de nodige speeltijd kunnen afdwingen
Ben benieuwd of al die blazers een abo zullen nemen , die dat beloofde als RD weg was , of zijn ze andere excuses aan het zoeken :mrgreen:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Miel, wat zeg jij toch! :rood: :devil: :evil: :fuckyou: :headbang:



























Ze leveren wel gefundeerde kritiek en daarom blijven ze weg :mrgreen: :grappig:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

miel schreef:
Jones schreef:De Japanner die op komst is presteerde niet naar behoren in Duitsland. Heimwee of gewoon niet goed genoeg of de 2 ? Hij zakte door de mand en werd naar de regionalliga doorgestuurd... derde klasse in Duitsland en dat huurt men hier ?

Ik kan me niet van de mening ontdoen dat we die erbij moeten nemen van zijn manager om een betere te kunnen krijgen uit de portefeuille van dezelfde manager.. waarom ? Omdat we initiëel niet op zoek waren naar een linkerwinger.of ben ik nu toch weer te naïef in deze gedachte ?
Ik hoop het alvast.

Ik zie die man eerder als een versterking in de breedte.
Met wie verrassen ze ons voor de spits en de rechtsbackpositie ? Of blijft de abo-verkoop ver onder de 4000 ? Als men zich niet herpakt in de mercato, zelfs niet boven de 2500
Wat hebben we daarmee te verliezen ?
Ook al is het voor in de breedte , feit is deze transfer zal geen frank kosten en opbrengen .
Van onze supporters moeten ze het niet meer hebben voor een abo
De Japanners daarentegen zullen goed vertegenwoordigd zijn in de tribunes , en al zeker als onze 2 Japanse spelers sportief de nodige speeltijd kunnen afdwingen
Ben benieuwd of al die blazers een abo zullen nemen , die dat beloofde als RD weg was , of zijn ze andere excuses aan het zoeken :mrgreen:
Noem die blazers dan maar bij naam, beste Miel
Blijkbaar mist ge ze, de criticasters
Als ze hier in grote getale aanwezig zijn, moeten ze weg
Als ze weg blijven, worden ze weer uitgemaakt
Neem nu dat ze weg blijven
Hier vh forum en van Stayen
Zijt ge dan nie blij? Is dat niet wat ge zoekt? Samen met uw handlangers
Lekker met 1000 man op Stayen
Toch gezellig
Van harte proficiat, samen met nog een paar anderen
Veel plezier
Get a life my friend
Ga eens op vakantie
Kom eens uit uw dorp
Het zal u en uw collega's goed doen
Tot nog eens, adios!
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Ze leveren wel gefundeerde kritiek en daarom blijven ze weg :mrgreen: :grappig:
Die "ze" waar jij het altijd over hebt, wie zijn dat?
A loyal football fan only supports the shirt...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

@Enrique
In alle bescheidenheid denk ik dat die genen die het enig sinds op een positieve manier benaderen of benaderden hier al meer zijn uitgemaakt dan andersom :)
Ik heb nooit iets tegen gezonde kritiek gehad en zal er nooit iets tegen hebben , ik meen dat ik er zelf ook al heb gegeven .
Die blazers bij naam noemen is teveel gevraagd , maar dat zijn die genen die elk jaar hopen kritiek leveren op de gedane transfers , zonder de spelers in kwestie te kennen of hun mogelijkheden te kunnen inschatten voor ze één bal hebben gespeeld. Om dan 10 maanden later het toppunt van hypocrisie te bereiken en nog meer kritiek geven als ze de club verlaten of verzilverd worden zoals Bv deJohannen en de voetballiefhebbers onder ons heb ik nog nooit iets weten schrijven wat enige steek houdt
Maar als je namen wil van enkelen van de kritiekasters die ik wel kan waarderen is dat Jan Bulder en Dreke , die zijn weg gebleven omwille van RD en zijn beleid en zijn daar zeer consequent in , maar zij geven de nieuwe eigenaars op zijn minst het voordeel van de twijfel .
Ik zal u nog iets meer vertellen , in mijn vrienden kring zitten ook van die blazers die zijn weg gebleven omwille van de gekende redenen , maar als ze dan een vrij kaart kunnen bemachtigen staan ze op de eerste rij ,wees gerust ook die verwijt ik dat het een bende hypocrieten is , en als ik eens niet kan kijken , zullen ze alvast niet met mijn abo gaan :mrgreen: , die is voor mijn handlangers :lol:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Leer ermee leven
De wereld zit, staat en ligt er spijtig genoeg vol van
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

De Japanner heeft vorig jaar nog 1,15 miljoen euro gekost. Hij zal dan toch wel iets kunnen zeker? Wie weet waarom hij vorig jaar niet lukte? Normaal is de omkadering in Duitsland redelijk goed, maar het kan dat de jong daar aan zijn lot is overgelaten... Ik weet het niet... Er zijn in ieder geval al zoveel spelers mislukt bij hun eerste buitenlands avontuur. Hier krijgt hij een Japanse omkadering, kan hij zijn moedertaal eens lullen, misschien dat het helpt.... En als het op niks trekt, sturen ze hem terug zonder kosten. Ik zie het probleem dus niet echt.

Er is toch een groot verschil tussen 1 jonge huurspeler een kans geven en een heel basiselftal bouwen op huurspelers zeker?

We zullen zien, de kers op de taart moet er voor mij ook nog altijd komen hoor. Voor mij moeten er nog 2-3 spelers met een CV komen. Als die er daadwerkelijk komen, dan lijkt het me dat we een relatief goede mercato hebben gedraaid.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Vouch schreef:De Japanner heeft vorig jaar nog 1,15 miljoen euro gekost. Hij zal dan toch wel iets kunnen zeker? Wie weet waarom hij vorig jaar niet lukte? Normaal is de omkadering in Duitsland redelijk goed, maar het kan dat de jong daar aan zijn lot is overgelaten... Ik weet het niet... Er zijn in ieder geval al zoveel spelers mislukt bij hun eerste buitenlands avontuur. Hier krijgt hij een Japanse omkadering, kan hij zijn moedertaal eens lullen, misschien dat het helpt.... En als het op niks trekt, sturen ze hem terug zonder kosten. Ik zie het probleem dus niet echt.

Er is toch een groot verschil tussen 1 jonge huurspeler een kans geven en een heel basiselftal bouwen op huurspelers zeker?

We zullen zien, de kers op de taart moet er voor mij ook nog altijd komen hoor. Voor mij moeten er nog 2-3 spelers met een CV komen. Als die er daadwerkelijk komen, dan lijkt het me dat we een relatief goede mercato hebben gedraaid.
Akkoord ! En als die er niet komen...doen we geen stap vooruit. Hoop doet leven. Sankhon zou ik maar opgeven. Die komt niet meer. Zoek maar een andere nr. 8
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Jones schreef:
Vouch schreef:De Japanner heeft vorig jaar nog 1,15 miljoen euro gekost. Hij zal dan toch wel iets kunnen zeker? Wie weet waarom hij vorig jaar niet lukte? Normaal is de omkadering in Duitsland redelijk goed, maar het kan dat de jong daar aan zijn lot is overgelaten... Ik weet het niet... Er zijn in ieder geval al zoveel spelers mislukt bij hun eerste buitenlands avontuur. Hier krijgt hij een Japanse omkadering, kan hij zijn moedertaal eens lullen, misschien dat het helpt.... En als het op niks trekt, sturen ze hem terug zonder kosten. Ik zie het probleem dus niet echt.

Er is toch een groot verschil tussen 1 jonge huurspeler een kans geven en een heel basiselftal bouwen op huurspelers zeker?

We zullen zien, de kers op de taart moet er voor mij ook nog altijd komen hoor. Voor mij moeten er nog 2-3 spelers met een CV komen. Als die er daadwerkelijk komen, dan lijkt het me dat we een relatief goede mercato hebben gedraaid.
Akkoord ! En als die er niet komen...doen we geen stap vooruit. Hoop doet leven. Sankhon zou ik maar opgeven. Die komt niet meer. Zoek maar een andere nr. 8
Zijn ze er trouwens al?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

miel schreef:@Enrique
In alle bescheidenheid denk ik dat die genen die het enig sinds op een positieve manier benaderen of benaderden hier al meer zijn uitgemaakt dan andersom :)
Ik heb nooit iets tegen gezonde kritiek gehad en zal er nooit iets tegen hebben , ik meen dat ik er zelf ook al heb gegeven .
Die blazers bij naam noemen is teveel gevraagd , maar dat zijn die genen die elk jaar hopen kritiek leveren op de gedane transfers , zonder de spelers in kwestie te kennen of hun mogelijkheden te kunnen inschatten voor ze één bal hebben gespeeld. Om dan 10 maanden later het toppunt van hypocrisie te bereiken en nog meer kritiek geven als ze de club verlaten of verzilverd worden zoals Bv deJohannen en de voetballiefhebbers onder ons heb ik nog nooit iets weten schrijven wat enige steek houdt
Maar als je namen wil van enkelen van de kritiekasters die ik wel kan waarderen is dat Jan Bulder en Dreke , die zijn weg gebleven omwille van RD en zijn beleid en zijn daar zeer consequent in , maar zij geven de nieuwe eigenaars op zijn minst het voordeel van de twijfel .
Ik zal u nog iets meer vertellen , in mijn vrienden kring zitten ook van die blazers die zijn weg gebleven omwille van de gekende redenen , maar als ze dan een vrij kaart kunnen bemachtigen staan ze op de eerste rij ,wees gerust ook die verwijt ik dat het een bende hypocrieten is , en als ik eens niet kan kijken , zullen ze alvast niet met mijn abo gaan :mrgreen: , die is voor mijn handlangers :lol:
Sorry hoor brave kerel. Maar zou het niet kunnen dat die hypocrieten, mensen zijn die het opgegeven hebben? Ik heb nog eens ooit in een post geschreven dat er een pak supporters van stvv rondlopen waarin vroeger een hevig vuur in brandde als het over hun geliefde club ging. Mannen die er pas tegen woensdag terug bovenop kwamen als hun geliefde club op zaterdagavond verloren had. Mannen die nu nog rondlopen met een waakvlammetje klaar om weer een hevig vuur te worden. En die zijn er......met de duizenden!!! Ik ben er trouwens 1 van. Hoe denk je trouwens dat het komt dat die mensen erop springen als een bezetene als ze een vrijkaart kunnen vast krijgen? Omdat ze hypocrieten zijn? Neen, verre van. Dat komt door dat waakvlammetje dat absoluut terug een brandend vuur wil worden. Maar daar moet de club nu heel erg veel moeite voor doen. En terecht!!! Ik vrees - en ik denk meerdere mensen hier - dat dit iets is wat de Japanners niet weten of op z'n minst zwaar onderschatten. Een andere post hiervoor had het over groeien. Supporters als ik die al 30 a 40 jaar supporter zijn van stvv zijn dit moe gehoord. Ik kan zelfs niet beginnen met op te noemen hoeveel keer ik dat liedje de voorbije 40 jaar gehoord heb. Als uwe pa u ieder jaar al 40 jaar aan het beloven is dat hij u ene nieuwe auto gaat cadeau doen. Wat denk je dan in jaar 41? Inderdaad!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Waarom is negativiteit soms nodig? Kan een extra motivatie zijn om beter te doen. Als iedereen alles goed vindt, dan komt er geen verbetering. Vroeger dacht men steeds "ze blijven toch komen", maar vooral het voorbije seizoen is gebleken dat de supporters niet alles zomaar slikken. Men ging uit van een hondstrouw publiek.

Heel wat mensen hebben bedenkingen bij de ambities. Stef Wijnants natuurlijk, ook Jacky Mathijssen had zo zijn bedenkingen bij de uitspraken van Meekers bij TVL.

Bij Lierse was ook de ambitie onder Samy om op enkele jaren tijd, na zijn overname Champions League te spelen. Dat werd in werkelijkheid degradatie, dan eens promoveren, weer problemen om uiteindelijk niet meer te bestaan. Ze deden slechte transfers en namen allerlei foute beslissingen.
Willen we dit? Willen de grote believers dit?

Vriendschappelijk wedstrijden zijn niet zo belangrijk, alhoewel je er soms wat van kunt opsteken. Vooral op tactisch vlak dan. Hoeveel ruimte geeft die speler in de rug. Hoe hoog is de snelheid van uitvoering?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Enkele wishfull thinking spelers zonder contract :

- Daniel opare (rechtachter)
- Adam Maher (aanvallende middenvelder)
- Maxime lestienne (flank)
- Brian Ruiz (flank)
- Reza (spits)

Meer dan waarschijnlijk totaal geen spek voor onze bek,
Maar allemaal zonder contract en dus zonder inkomsten..
Proberen kan altijd denk ik maar :D ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Dilan Nicoletti wordt door de twitteraccount van het makelaarsbureau SQH International gekoppeld aan STVV. ( tweet STVV over oefenmatch tegen Olympiakos)

24-jarige Mexicaanse doelman die het WK -17 won maar nog niet doorbrak op het hoogste niveau en momenteel zonder club zit.

Heeft verleden bij Newell's Old Boys en Tijuana.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Ezekiel gaat waarschijnlijk transfervrij naar Kortrijk, dat was nu eens een transfer geweest voor ons.
Snelheid scorend vermogen en gratis,wat moet je meer hebben.
Plaats reactie