Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:Bwaaa, uiteindelijk valt het allemaal wel reuze mee hoor.

je hebt eigenlijk het grootste gedeelte van uw kern van vorig jaar bijeen gehouden.

De andere huurlingen waren eigenlijk nooit basisspelers, buiten 3.

Kitsiou, maar ik zie De Norre het op die positie ook goed doen. Met Antunes en Thallyson hebben we op links alternatieven genoeg.
charisis, Dit is 1 van 2 huurlingen die ik het meeste ga missen. Charisis is nog niet degelijk vervangen, misschien wel met Sankhon die normaal morgen zou arriveren
Akpom. Deftige spits zoals we ze hier in lange tijd niet meer gehad hebben. Wat we moeten beseffen is dat Akpom in zijn uitleenbeurten ook niet al teveel de netten deed trillen bij zijn clubs in de lagere afdelingen van engeland. Schrijf Nazon dus ook niet af vooraleer hij een aantal matchen gespeeld heeft.

Over het algemeen hebben we wel wat kwaliteiten in de groep hoor, zeker op de flanken.
Ceballos lijkt er eindelijk terug door te komen, een speler die je vorig jaar gemist hebt het ganse seizoen.
Acolatse kan terug zijn dartele zelf zijn, daar verwacht ik veel van.

Nogmaals, over het algemeen zit het wel snor hoor. Uw basis van vorig jaar heb je. Brys moet dus niet van 0 herbeginnen met een groep te smeden. De automatismes van vorig jaar zitten ook nog grotendeels in deze groep. Het is al erger geweest.

De nieuwkomers doen het zeker niet slecht.

Afwachten wat de competitie brengt.

Buitenkansen: Morioka en Leye
Ceballos kan uwe grootste transfer worden.

Leye? De grootste rotte appel die er rondloopt! Eupen kan de kwaliteiten van zo'n spelers ook zeker gebruiken hoor, waarom denkt ge dat hij persé weg moet? Waarom denkt ge dat Dury zo snel mogelijk van hem af wou.

Morioka gaat niet naar STVV komen, zou nogal gezichtsverlies zijn. Hij zal wel ergens in een lagere Duitse, Franse of Engelse reeks gaan spelen.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bink »

er moeten minstens nog 4 meerwaarden bij
2 spitsen
1 centrale midden sankhon mogelijk
1 centrale back
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

We hebben toch al vier centrale verdedigers nl. Teixeira, Kotysch, Pol Garcia en Mmaee, vijf als je Tomiyasu ook nog meetelt. Ik zie het nut van een zesde niet in.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
De automatismes van vorig jaar zitten ook nog grotendeels in deze groep.
Ai !
:ill:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Vandaag zien of Nazon niet door de mand valt. Hoe gaat Sankhon hier arriveren ? Blijft die ? Komt zijn vriendin mee ? Heeft die een visum ?
Valt Nazon door de mand vandaag en later tegen Moeskroen, dan mag je nog 2 spitsen halen.
Ze zoeken nog een rechtsback. Zoek u daar een Belg uit tweede klasse. Is Ngawa niet vrij ?
Laat Leye maar daar want is al 34.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef:We hebben toch al vier centrale verdedigers nl. Teixeira, Kotysch, Pol Garcia en Mmaee, vijf als je Tomiyasu ook nog meetelt. Ik zie het nut van een zesde niet in.
Inderdaad. Aan Teixeira en Kotysch weten we wat we hebben. Pol García is een degelijke verdediger die het volgens mij goed gaat doen in de Jupiler League, want dat niveau moet hij zeker aan kunnen. Mmaee en Tomuyasu kan ik niet beoordelen, maar die spelen ook op die positie.

Sankhon zou donderdag (morgen dus) op het vliegtuig richting België stappen en die kan ons centraal in het middenveld versterken.

Het voornaamste knelpunt blijft dus voor mij de goalgetter die ons productiever moet maken ten opzichte van vorig seizoen. Ik hoop echt dat ze daarmee bezig zijn, want momenteel is dat onze zwakste schakel. Als ze nog van zin zijn om geld uit te geven, dan liever één goede, vlotscorende aanvaller dan 2 of 3 spelers op andere posities om uw kern wat in de breedte op te vullen.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

Ze waren toch bezig met een WK-spits. Wie zegt dat het Isaac Thelin niet is.. Dan hebt ge uw vlot scorende spits die de competitie kent... :cool:
Zet daar Morioka nog bij om uw middenveld te versterken (assists en scorend vermogen)
en op de linksback Obradovic

:drunk:
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Yellow Feaver »

Aan degenen die achter 2 spitsen roepen? Met hoeveel spitsen gaan jullie spelen? Een gezonde hedendaagse kern van 23-25 spelers heeft 3 spitsen in de kern waarvan 1 minder kwaliteiten heeft of een wissel op de toekomst is. Ga je uit 4 -5 valabele spelers telkens maar 1 opstellen?
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bink »

ik zeg minstens 2 spitsen
boli speelt maxi 5 wedstrijden per jaar de rest is hij gekwest of geen goesting
nazon moeten we nog afwachten
kotysch ook veel gekwest
antunes geen goesting

dat het bestuur eens inspanningen doe in plaats van loze beloften,dan zullen de supporters terug keren
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

https://www.tvl.be/nieuws/kern-nog-niet ... stvv-62454

Marc Brys is er gerust in dat er nog versterking bijkomt..
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

bink schreef:ik zeg minstens 2 spitsen
boli speelt maxi 5 wedstrijden per jaar de rest is hij gekwest of geen goesting
nazon moeten we nog afwachten
kotysch ook veel gekwest
antunes geen goesting

dat het bestuur eens inspanningen doe in plaats van loze beloften,dan zullen de supporters terug keren
Boli speelde vorig seizoen 27 wedstrijden,het meeste van al de aanvallers,dus zever wat ge verkoopt.
Kotych blessuregevoelig,tja als ze uw been over stampen zijt ge gekwetst ja,voor de rest toch altijd gespeeld.
En wie zegt dat Antunes geen goesting heeft,hij heeft wel een moeilijk seizoen gehad.
Als je kritisch wil zijn moet er wel wat waarheid achter zitten.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef:
bink schreef:ik zeg minstens 2 spitsen
boli speelt maxi 5 wedstrijden per jaar de rest is hij gekwest of geen goesting
nazon moeten we nog afwachten
kotysch ook veel gekwest
antunes geen goesting

dat het bestuur eens inspanningen doe in plaats van loze beloften,dan zullen de supporters terug keren
Boli speelde vorig seizoen 27 wedstrijden,het meeste van al de aanvallers,dus zever wat ge verkoopt.
Kotych blessuregevoelig,tja als ze uw been over stampen zijt ge gekwetst ja,voor de rest toch altijd gespeeld.
En wie zegt dat Antunes geen goesting heeft,hij heeft wel een moeilijk seizoen gehad.
Als je kritisch wil zijn moet er wel wat waarheid achter zitten.
bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

kenniksvanvoetbal schreef:
vdl schreef:
bink schreef:ik zeg minstens 2 spitsen
boli speelt maxi 5 wedstrijden per jaar de rest is hij gekwest of geen goesting
nazon moeten we nog afwachten
kotysch ook veel gekwest
antunes geen goesting

dat het bestuur eens inspanningen doe in plaats van loze beloften,dan zullen de supporters terug keren
Boli speelde vorig seizoen 27 wedstrijden,het meeste van al de aanvallers,dus zever wat ge verkoopt.
Kotych blessuregevoelig,tja als ze uw been over stampen zijt ge gekwetst ja,voor de rest toch altijd gespeeld.
En wie zegt dat Antunes geen goesting heeft,hij heeft wel een moeilijk seizoen gehad.
Als je kritisch wil zijn moet er wel wat waarheid achter zitten.
bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
heeft 27 matchen gespeeld dus was niet gekwetst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

kenniksvanvoetbal schreef:bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
Boli werd al een hele tijd geschorst door De Roeck. Hij was zelfs verbannen naar de B-kern. Natuurlijk was hij een tijd out en De Roeck wisselde regelmatig in de spits.
Kan inderdaad nooit aan 27 wedstrijden zijn gekomen vorig seizoen.

Wat de ploeg en de nieuwkomers betreft zullen we moeten afwachten tot de competitie effectief start. Oefenmatchen dienen om bepaalde pijnpunten te zien, zoals Brys aanhaalde op TVL. Ook automatismen moeten er ingeslepen worden en dat kun je in oefenwedstrijden. Het resultaat is daarin ondergeschikt, maar je kunt er wel al dingen uit opmaken.

Ik hoop inderdaad op een doorbraak van heel wat spelers, zeker wat Nazon betreft.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

voetballiefhebber schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
Boli werd al een hele tijd geschorst door De Roeck. Hij was zelfs verbannen naar de B-kern. Natuurlijk was hij een tijd out en De Roeck wisselde regelmatig in de spits.
Kan inderdaad nooit aan 27 wedstrijden zijn gekomen vorig seizoen.

Wat de ploeg en de nieuwkomers betreft zullen we moeten afwachten tot de competitie effectief start. Oefenmatchen dienen om bepaalde pijnpunten te zien, zoals Brys aanhaalde op TVL. Ook automatismen moeten er ingeslepen worden en dat kun je in oefenwedstrijden. Het resultaat is daarin ondergeschikt, maar je kunt er wel al dingen uit opmaken.

Ik hoop inderdaad op een doorbraak van heel wat spelers, zeker wat Nazon betreft.
Boli in de reguliere competitie: 16 basisplaatsen en 11 invalbeurten.

Zie: https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... verein/475
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie