Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Tompie schreef:
voetballiefhebber schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
Boli werd al een hele tijd geschorst door De Roeck. Hij was zelfs verbannen naar de B-kern. Natuurlijk was hij een tijd out en De Roeck wisselde regelmatig in de spits.
Kan inderdaad nooit aan 27 wedstrijden zijn gekomen vorig seizoen.

Wat de ploeg en de nieuwkomers betreft zullen we moeten afwachten tot de competitie effectief start. Oefenmatchen dienen om bepaalde pijnpunten te zien, zoals Brys aanhaalde op TVL. Ook automatismen moeten er ingeslepen worden en dat kun je in oefenwedstrijden. Het resultaat is daarin ondergeschikt, maar je kunt er wel al dingen uit opmaken.

Ik hoop inderdaad op een doorbraak van heel wat spelers, zeker wat Nazon betreft.
Boli in de reguliere competitie: 16 basisplaatsen en 11 invalbeurten.

Zie: https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... verein/475
inderdaad Tompie,tot nieuwjaar heeft hij bijna alles moeten spelen omdat de andere spitsen out waren Geye en Vetokele.
Na nieuwjaar is Akpom gekomen en is Boli inderdaad geschorst geweest.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
Boli werd al een hele tijd geschorst door De Roeck. Hij was zelfs verbannen naar de B-kern. Natuurlijk was hij een tijd out en De Roeck wisselde regelmatig in de spits.
Kan inderdaad nooit aan 27 wedstrijden zijn gekomen vorig seizoen.

Wat de ploeg en de nieuwkomers betreft zullen we moeten afwachten tot de competitie effectief start. Oefenmatchen dienen om bepaalde pijnpunten te zien, zoals Brys aanhaalde op TVL. Ook automatismen moeten er ingeslepen worden en dat kun je in oefenwedstrijden. Het resultaat is daarin ondergeschikt, maar je kunt er wel al dingen uit opmaken.

Ik hoop inderdaad op een doorbraak van heel wat spelers, zeker wat Nazon betreft.
Nazon komt wel goed..
Sommige spelers, vooral spitsen, hebben weinig tot geen last van enkele kilo's extra..
Desiré stond ook nooit zo scherp als een mes..
Onana zal ik maar niet noemen :D ..

Nazon heeft kracht, snelheid en geen slechte techniek..
Dat er twijfel is, is niet meer dan normaal.
Staaien heeft op dat vlak altijd een kritisch publiek gehad.

Debruyn komt wat licht uit denk ik voor een basisplaats in 1e,
Kan mij vergissen . (hoop het in ieder geval)
Fitte ceballos en bezus zijn absolute meerwaarden voor ons, dat wist iedereen al.
Pol García blijkt van een ander niveau te zijn dan de ayala's die hier in het verleden gespeeld hebben, wat positief is..

Moest sankhon hier raken en die effectief een meerwaarde blijkt,
Een extra spits en eventueel rechtsachter bijkomen zullen we zeker niet in de problemen komen, wat toch altijd het 1e objectief moet zijn voor een ploeg als ons..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Ik heb maar een klein stukje gezien via een niet al te beste stream van STVV-Olympiacos

1-1 gespeeld. 1-0 via Nazon (5'). Bezus stuurde hem prachtig in het straatje en hij legde de bal mooi naast de doelman in het doel. 3' voor het einde scoorde Olympiacos tegen na een zware blunder van Pirard. "Ik had de zon in mijn ogen", gaf hij aan.

Het klasseverschil zag je wel wat op het middenveld vond ik. Voor de rest trokken de spelers hun streng. Brys heeft wel eens teken gedaan naar vooral Bezus dat hij zijn kopje erbij moest houden. Het is de beste voetballer van de club, maar die domme fouten die hij maakt en soms reageren, dat moeten ze er toch zien uit te krijgen. Het kost hem domme kaarten en overtredingen tegen. Hij krijgt er ook al eens voor, moeten we durven zeggen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Ik was er ook en vond het een gezapige oefenpot met heel veel Griekse camera's. En een STVV dat de betere van het spel had en de meeste kansen ook. Men verzuimde echter van ze af te maken.
Zo kregen Bezus en Ceballos maar vooral Debruyn 2 glasheldere kansen.
Wederom liepen we veel buitenspel waardoor kansen de nek werden omgewrongen.

Geen Boli, geen Legaer, geen Thalysson geen Sekine. Geen Teixeira en geen Kotysch.

Ik zag een secure Garcia en Tomiyashu achteraan. Tommy zoals e Tomiyashu noemen is voor zijn 19 lentes erg matuur en stevig vind ik.

Wel veel Japans volk in de tribune. Ik schat ook een 250 tal Truienaars en een 30-tal Griekse supporters dus voor die had het echt niet in Beringen moeten zijn.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Ik was er ook en vond het een gezapige oefenpot met heel veel Griekse camera's. En een STVV dat de betere van het spel had en de meeste kansen ook. Men verzuimde echter van ze af te maken.
Zo kregen Bezus en Ceballos maar vooral Debruyn 2 glasheldere kansen.
Wederom liepen we veel buitenspel waardoor kansen de nek werden omgewrongen.

Geen Boli, geen Legaer, geen Thalysson geen Sekine. Geen Teixeira en geen Kotysch.

Ik zag een secure Garcia en Tomiyashu achteraan. Tommy zoals e Tomiyashu noemen is voor zijn 19 lentes erg matuur en stevig vind ik.

Wel veel Japans volk in de tribune. Ik schat ook een 250 tal Truienaars en een 30-tal Griekse supporters dus voor die had het echt niet in Beringen moeten zijn.
Op deze prestatie kunnen ze zeker verder bouwen. De eerste helft heb ik niet gezien, maar naar het einde toe zag ik dat ze het moeilijker kregen en waren er nauwelijks nog kansen. Pirard redde nog 1 keer knap, om dan een fenomenale blunder te begaan op 3 minuten van het einde. Hij kan het niet laten hé. Het was verre van een harde kopbal van die Guerreiro. Ik zag de doelpunten opnieuw op www.novasports.gr.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Ik was er ook en vond het een gezapige oefenpot met heel veel Griekse camera's. En een STVV dat de betere van het spel had en de meeste kansen ook. Men verzuimde echter van ze af te maken.
Zo kregen Bezus en Ceballos maar vooral Debruyn 2 glasheldere kansen.
Wederom liepen we veel buitenspel waardoor kansen de nek werden omgewrongen.

Geen Boli, geen Legaer, geen Thalysson geen Sekine. Geen Teixeira en geen Kotysch.

Ik zag een secure Garcia en Tomiyashu achteraan. Tommy zoals e Tomiyashu noemen is voor zijn 19 lentes erg matuur en stevig vind ik.

Wel veel Japans volk in de tribune. Ik schat ook een 250 tal Truienaars en een 30-tal Griekse supporters dus voor die had het echt niet in Beringen moeten zijn.
Op deze prestatie kunnen ze zeker verder bouwen. De eerste helft heb ik niet gezien, maar naar het einde toe zag ik dat ze het moeilijker kregen en waren er nauwelijks nog kansen. Pirard redde nog 1 keer knap, om dan een fenomenale blunder te begaan op 3 minuten van het einde. Hij kan het niet laten hé. Het was verre van een harde kopbal van die Guerreiro. Ik zag de doelpunten opnieuw op http://www.novasports.gr.
Tja voor de rest vond ik Pirard goed. We blijven efficiëntie missen voetballiefhebber.
Verder Milosevic (makelaar en ex-club Luik middenvelder) en Manu Karagiannis gezien met lange grijze krullende haardos, haast onherkenbaar
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Coelmoes »

voetballiefhebber schreef: Op deze prestatie kunnen ze zeker verder bouwen. De eerste helft heb ik niet gezien, maar naar het einde toe zag ik dat ze het moeilijker kregen en waren er nauwelijks nog kansen. Pirard redde nog 1 keer knap, om dan een fenomenale blunder te begaan op 3 minuten van het einde. Hij kan het niet laten hé. Het was verre van een harde kopbal van die Guerreiro. Ik zag de doelpunten opnieuw op http://www.novasports.gr.
Amai mijn klak, zelfs met de zon in mijn ogen pak ik die bal nog...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Ik zag het doelpunt net, dit tilt het begrip "vliegenvanger" naar nieuwe, ongekende hoogtes. :roll:
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

STVV-fan schreef:Ik zag het doelpunt net, dit tilt het begrip "vliegenvanger" naar nieuwe, ongekende hoogtes. :roll:
Met de zon in je ogen zie je echt niks meer maar dat het heel slecht verdedigd was bij deze fase zeg je niks!!!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Tja, als het nu de eerste keer was...maar dit is schering en inslag bij Pirard. Hij straalt nog altijd dezelfde nonchalance uit als vorig seizoen. Af en toe schudt hij een straffe save uit de mouwen, maar gemiddeld slaat hij 1x per wedstrijd los langs de bal en dat is gewoon onaanvaardbaar veel. Als keeper weet je nu éénmaal dat er minder marge voor fouten is en dat je afgerekend wordt op de doelpunten die je slikt. Als je het nagaat, zijn we in het verleden eigenlijk nog vaak goed weggekomen met zijn wekelijks folieke. Als de zon een probleem is, is er trouwens nog altijd zoiets als een pet. Weinig hip op een voetbalveld, wel efficiënt. Daar moet je je dan maar op voorzien in de zomer.
Nee, als er iemand 500 000 biedt en een percentage op de doorverkoop mag hij stante pede vertrekken. Pirard irriteert mij even hard als Dussaut en kost alles bij elkaar gewoon meer punten dan hij opbrengt.

Slecht verdedigd, ja, voor een stuk wel (De Petter laat zijn man te makkelijk weglopen richting eerste paal), nadien is het ongelukkig dat hij wegglijdt, maar dan moet je als doelman nog altijd niet langs een bal gaan kloppen.
Overdrijven is een kunst
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

panter schreef:
STVV-fan schreef:Ik zag het doelpunt net, dit tilt het begrip "vliegenvanger" naar nieuwe, ongekende hoogtes. :roll:
Met de zon in je ogen zie je echt niks meer maar dat het heel slecht verdedigd was bij deze fase zeg je niks!!!!
Heeft afgelopen seizoen dikwijls de zon in zijn ogen gehad :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef:
Tompie schreef:
voetballiefhebber schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:bij de kern kan Boli 27 keer geweest zijn maar zeker niet aan de aftrap!
Boli werd al een hele tijd geschorst door De Roeck. Hij was zelfs verbannen naar de B-kern. Natuurlijk was hij een tijd out en De Roeck wisselde regelmatig in de spits.
Kan inderdaad nooit aan 27 wedstrijden zijn gekomen vorig seizoen.

Wat de ploeg en de nieuwkomers betreft zullen we moeten afwachten tot de competitie effectief start. Oefenmatchen dienen om bepaalde pijnpunten te zien, zoals Brys aanhaalde op TVL. Ook automatismen moeten er ingeslepen worden en dat kun je in oefenwedstrijden. Het resultaat is daarin ondergeschikt, maar je kunt er wel al dingen uit opmaken.

Ik hoop inderdaad op een doorbraak van heel wat spelers, zeker wat Nazon betreft.
Boli in de reguliere competitie: 16 basisplaatsen en 11 invalbeurten.

Zie: https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... verein/475
inderdaad Tompie,tot nieuwjaar heeft hij bijna alles moeten spelen omdat de andere spitsen out waren Geye en Vetokele.
Na nieuwjaar is Akpom gekomen en is Boli inderdaad geschorst geweest.


En als het dan toch zo juist moet zijn doe dan ook de moeite eens om de minuten als invaller op te tellen........ ;)
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Afgaande op de beelden speelde Botaka op rechtsback en De Norre weer op linksback? 2e helft Antunes op linksback ipv DeNorre.
Klopt??
Niet verkeerd om dat eens te proberen. Ceballos zou ook op linksback kunnen spelen.
Maar het geeft toch ook aan dat er op die positie nog wel een meerwaarde bij mag komen...
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:mangel: :stvv: Geen slechte wedstrijd gezien, maar Botakka op de rechtsachter is verdedigend te zwak. De korte uittrappen van Pirard werken mij soms op fe zenuwen en brengen de verdediging vaak in moeilijkheden.
Pluspunten:
Ceballios hopelijk kan hij blessurevrij blijven.
Bezus prima op dreef.
Tomaysho sterk spelend als C.V goed kopspel.
Garcia secure verdediger.
Nazon gaat er wellicht komen heeft techniek en snelheid.
Wolke schrijf hem nog maar niet af.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: ik zou toch eens horen wat Vossen moet kosten.
Plaats reactie