Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Heel eenvoudig,ga toch voor Morioka en Thelin en 90% van uw problemen zijn opgeliost.Kost geld ,maar goed koken kost nu eenmaal geld.
Zou een zeer goed teken zijn naar de supporters toe.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

bert1924 schreef:Heel eenvoudig,ga toch voor Morioka en Thelin en 90% van uw problemen zijn opgeliost.Kost geld ,maar goed koken kost nu eenmaal geld.
Zou een zeer goed teken zijn naar de supporters toe.
Akkoord! :stvv:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Er is hier al redelijk wat volk dat ""te lang " in de zon gestaan heeft ! :D :)
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

kenniksvanvoetbal schreef:Er is hier al redelijk wat volk dat ""te lang " in de zon gestaan heeft ! :D :)
Idd..
Chadli zoekt naar het schijnt ook een ploeg..
Spijtig dat die op het WK wat door de mand is gevallen op de rechterflank ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Volgens La Dernière Heure (overgenomen door voetbalnieuws.be), wil Andelecht een aantal spelers van de hand doen.

Achterin gaat Paars-Wit Kara Mbodji en Leander Dendoncker nog van de hand doen en er komt nog één verdediger bij. Josué Sa zou de club dan ook mogen verlaten en wellicht wordt er nog een jong talent (Delcroix, Danté of Bornauw) uitgeleend. Voor Ivan Obradovic is er ook geen plaats meer en op rechts mag Dennis Appiah of Andy Najar weg en vooral die laatste zou de voorkeur genieten wegens zijn blessuregevoeligheid.

Op het middenveld hoopt Anderlecht Adrien Trebel te houden en Paars-Wit zou Sambi Lokonga of Edo Kayembe dan willen uitlenen, Ryota Morioka mag ook weg. Vooraan mogen Lukasz Teodorczyk, Silvère Ganvoula, Isaac Kiese Thelin de club verlaten. Wellicht wordt er ook nog een jonge speler uitgeleend en de krant spreekt zelfs van Luka Adzic of Kristal Abazaj, die pas deze zomer werden aangetrokken.

Zit daar niks tussen dat ons goed van pas zou kunnen komen? Ik denk voornamelijk aan Dennis Appiah, Andy Najar en ook (ondanks de zware kritiek en zijn mindere passage bij Mechelen en zijn laatste, mindere periode bij Anderlecht) aan Sìlvère Ganvoula, o.v. zijn jeugdige leeftijd -nog maar 22 jaar- en fysieke sterkte (1 mter 91 groot, wat van pas kan komen als er een goede aanvoer is vanop de flanken - Ceballos, Legeaer...- of centraal, via Bezus).

Thelin en Morioka mogen natuurlijk ook. Morioka zou volgens mij enkel kunnen via de Japanse connectie en mits het nodige geld en zou voor DMM een geweldige publiciteitsstunt zijn om de ambities kracht bij te zetten. Thelin, daar vrees ik voor...dat is waarschijnlijk geen spek voor onze bek.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

bert1924 schreef:Heel eenvoudig,ga toch voor Morioka en Thelin en 90% van uw problemen zijn opgeliost.Kost geld ,maar goed koken kost nu eenmaal geld.
Zou een zeer goed teken zijn naar de supporters toe.
Zeer juist maar waarschijnlijk gaat men met nobele onbekenden afkomen, STVV kennende, al was het maar om averechts te doen.
Ik gok op nog een spits, Sankhon en een rechtsachter.
Raar dat men De norre verving als enige na een uur gisteren. Hij speelde ook terug op links en Botaka op de rechtsback. Om uit te proberen om Botaka te checken of om twijfels over De norre te hebben ? Strange.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Vandaag Akpom in Sint-Truiden gespot.
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Geel-Blauw schreef:Vandaag Akpom in Sint-Truiden gespot.
Die gast heeft potentiëel. Ik zie in hem op termijn een beetje een type Lukaku.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Is Sankhon nu eigenlijk al geland? Ik dacht dat hij vandaag zou landen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:
bert1924 schreef:Heel eenvoudig,ga toch voor Morioka en Thelin en 90% van uw problemen zijn opgeliost.Kost geld ,maar goed koken kost nu eenmaal geld.
Zou een zeer goed teken zijn naar de supporters toe.
Zeer juist maar waarschijnlijk gaat men met nobele onbekenden afkomen, STVV kennende, al was het maar om averechts te doen.
Ik gok op nog een spits, Sankhon en een rechtsachter.
Raar dat men De norre verving als enige na een uur gisteren. Hij speelde ook terug op links en Botaka op de rechtsback. Om uit te proberen om Botaka te checken of om twijfels over De norre te hebben ? Strange.
De bedoeling van een voorbereiding is om dingen uit te proberen.. ge moet niet achter elke keuze of wissel iets slecht zoeken ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Jones schreef: Die gast heeft potentiëel. Ik zie in hem op termijn een beetje een type Lukaku.
Zin 1: zeker. Zin 2: say what?!?
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Dreke schreef:
Jones schreef: Die gast heeft potentiëel. Ik zie in hem op termijn een beetje een type Lukaku.
Zin 1: zeker. Zin 2: say what?!?
Mijn nuance is er he : een beetje :D
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

voetballiefhebber schreef:Is Sankhon nu eigenlijk al geland? Ik dacht dat hij vandaag zou landen.
Er mochten geen vliegtuigen landen vandaag... problemen bij belgocontrol... ;)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

enrique schreef:
voetballiefhebber schreef:Is Sankhon nu eigenlijk al geland? Ik dacht dat hij vandaag zou landen.
Er mochten geen vliegtuigen landen vandaag... problemen bij belgocontrol... ;)
Landing is voorzien morgenvroeg om 5 uur. Bron : Zaventem landingsuren....als hij op het vliegtuig zit tenminste.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
enrique schreef:
voetballiefhebber schreef:Is Sankhon nu eigenlijk al geland? Ik dacht dat hij vandaag zou landen.
Er mochten geen vliegtuigen landen vandaag... problemen bij belgocontrol... ;)
Landing is voorzien morgenvroeg om 5 uur. Bron : Zaventem landingsuren....als hij op het vliegtuig zit tenminste.
Idd, ALS hij landt op Zaventem is het tegen 5/6 uur.

Heb ik indertijd voor Momi al opgezocht.

Het is te hopen, want dan moeten ze enkel nog een spits en een rechtsachter gaan halen
Plaats reactie