Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Er lopen onderhandelingen met verschillende belgische en franse clubs, maar momenteel lijkt STVV in pole-positie te liggen. Dat de vraagprijs 2,2 miljoen euro zou bedragen wil ik nog geloven, maar gezien het feit dat hij nog maar 1j contract heeft bij Arsenal zal daar nog wel wat vanaf gaan veronderstel ik. Een clausule met een percentage op de meerwaarde bij verkoop ofzo.
In ieder geval... Akpom zou binnen 2j méér waard moeten zijn dan 2 miljoen euro. En anders is er iets serieus verkeerd gegaan in zijn ontwikkeling of in die van de club stvv.

Ivm de problemen met Teixeira, Legear en Bezus.
Ik zou net hetzelfde doen schat ik. Stel dat ik Teixeira ben... wetende dat ik een onmisbare sterkhouder ben die bij elke club in belgie zn plek zou hebben. (Ja, ook bij de G5) Als we dan een seizoen draaien als het vorige met een einde in mineur (po2), en ze beloven me dat ze de ploeg gaan versterken om effectief een gooi te doen naar PO1... en je ziet dan een week voor de start van de competitie dat dit niet het geval is... dat je hoort dat ze met 2 WK-spelers bezig zijn waarvan niks in huis komt... dat er een japanse wk-speler naar Cercle trekt ipv naar ons...dat er bij ons 2 minder hoog aangeschreven en goedkope japanse spelers rond lopen... Dan zou ik mezelf ook laten horen. En dat zou dan zelfs niks te maken hebben met het financiele, enkel met ambitie...hetgeen elke serieuze profspeler heeft. Als je dan op een ander ook nog es wat meer kan verdienen, tja... dan krijg je dit. Je kan je beste spelers enkel behouden wanneer zowel het sportieve als het financiele plaatje klopt.
Indien niet, dan zal je elk jaar je beste spelers moeten blijven vervangen en kan je telkens weer opnieuw beginnen. Zoals het hier altijd al is geweest...
Ik ga er van uit dat dat nu niet meer het geval zal zijn gezien de ambities en het kapitaal...
Laatst gewijzigd door STimVV op 20 jul 2018, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

Anneke schreef:en ondertussen komt er op Instagram een melding van STVV Official.
Met een verwijzing naar deze link https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... bune-noord

Da ge u echt afvraagt: houden ze zich daarmee bezig?! :zot:
Meerwaarde voor de supporter: NUL :rood: :mad:

hierdoor gaat er écht meer volk in de tribunes zitten :roll: :roll: :roll:
Anneke, waar jij werkt zal er zich, naast de dagelijkse drukte, toch ook wel iemand bezig houden met het personeelsfeest terwijl dat "niks opbrengt". Meer klanten zullen er in ieder geval niet voor langs komen.

De "puur voetbal of geen voetbal-clan" kan zich gaan amuseren in de Kanarie of in de Chopin, al worden clan en café-aanbod (spijtig genoeg) schaarser met het jaar...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Geel-Blauw »

Jones schreef:Ik zal het gewoon zeggen : Bart Lammens heeft me persoonlijk gezegd dat het 20 % was en niet alleen bij Edmilson. Ook bij Mignolet destijds en nog anderen maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland
Vreemd, Stofke claimde dat hij het contract persoonlijk gezien had en het 40% netto doorverkoop is.

Over Akpom: 2.2 Miljoen vind ik te duur. Arsenal neemt hem niet mee op hun zomerstage dus ze willen van hem af en hij heeft nog maar 1 jaar contract.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

Trunekson schreef:
Tompie schreef:Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
1,2M, Kitsiou 1,5M.
Dat was tot 30 juni.

Nu kan PAOK vragen voor hem wat ze willen, die optie kunnen we niet meer lichten.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Geel-Blauw schreef:
Jones schreef:Ik zal het gewoon zeggen : Bart Lammens heeft me persoonlijk gezegd dat het 20 % was en niet alleen bij Edmilson. Ook bij Mignolet destijds en nog anderen maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland
Vreemd, Stofke claimde dat hij het contract persoonlijk gezien had en het 40% netto doorverkoop is.

Over Akpom: 2.2 Miljoen vind ik te duur. Arsenal neemt hem niet mee op hun zomerstage dus ze willen van hem af en hij heeft nog maar 1 jaar contract.
Euhm..
Ge spreekt over ARSENAL..
weet gij wie daar in de spits loopt?
Wat is 2miljoen voor Arsenal?

Komaan zeg..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

Jones schreef:Ik zal het gewoon zeggen : Bart Lammens heeft me persoonlijk gezegd dat het 20 % was en niet alleen bij Edmilson. Ook bij Mignolet destijds en nog anderen maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland
Oei, nu gaat ge aan sommigen moeten uitleggen hoe dat boekhoudkundig mogelijk was.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door nippy »

2,2m is niet weinig maar als dat voor 3 jaar is.(wat ik niet weet) lijkt me dat een berekend risico. Stel dat alles goed uitdraaid. Gaat ge dat dubbel en dik terug hebben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:
Jones schreef:Ik zal het gewoon zeggen : Bart Lammens heeft me persoonlijk gezegd dat het 20 % was en niet alleen bij Edmilson. Ook bij Mignolet destijds en nog anderen maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland
Oei, nu gaat ge aan sommigen moeten uitleggen hoe dat boekhoudkundig mogelijk was.
"maar dat verdween allemaal in de zakken van Roland" :grappig: :grappig:

ZONDER enig bewijs en ZONDER dat uw balans dit aangeeft wordt dit los geaccepteerd.

Als de Japanners een GEKENDE en AANTOONBARE boekhoudkundige techniek gebruiken mag het niet waar heten :lol: :lol: :lol:

Maar goed, je mag dat allemaal geloven van mij. Hoewel duizenden keren aangetoond is dat Roland zich NIET verrijkt heeft met STVV en dat hij GEEN winst maakt met het stadion. Maar bon, gaat het niet over hier.

@ Nippy: Idd. Er is nu al interesse, Akpom kan het, dus binnen een jaar of twee kan je het geld misschien wel terugverdienen
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Tompie schreef:Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
Ik denk dat je voor een speler als Ganvoula of Thelin zoveel niet betaalt. Akpom moet het ook nog bewijzen hé. Scoorde 1 keer in de reguliere competitie en dat was tegen Anderlecht. Speelde wel een hele sterke PO II.

Misschien willen ze nu gewoon tonen dat ze wel kapitaalkrachtig zouden zijn en meer betalen dan de speler momenteel waard is.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

voetballiefhebber schreef:
Tompie schreef:Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
Ik denk dat je voor een speler als Ganvoula of Thelin zoveel niet betaalt. Akpom moet het ook nog bewijzen hé. Scoorde 1 keer in de reguliere competitie en dat was tegen Anderlecht. Speelde wel een hele sterke PO II.

Misschien willen ze nu gewoon tonen dat ze wel kapitaalkrachtig zouden zijn en meer betalen dan de speler momenteel waard is.
Ganvoula zal wel niet zoveel zijn neen, maar voor Thelin zal het toch wel meer dan 4M zijn aangezien Anderlecht hem voor 2,5M heeft aangekocht en een goed seizoen bij Beveren achter de rug heeft en international is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Trunekson schreef:
voetballiefhebber schreef:
Tompie schreef:Akpom mag van mij komen. Al ben ik zoals eerder vermeld niet helemaal overtuigd dat hij onze aanvalslinie kan dragen. Voor dat bedrag hoopte ik toch op een ander kaliber. Maar ik hoop nu vooral op wat daadkracht van de Japanners. Dit zou een eerste belangrijke zet kunnen zijn.

Hoeveel moest Charisis weer kosten? Was dat zoveel meer?
Ik denk dat je voor een speler als Ganvoula of Thelin zoveel niet betaalt. Akpom moet het ook nog bewijzen hé. Scoorde 1 keer in de reguliere competitie en dat was tegen Anderlecht. Speelde wel een hele sterke PO II.

Misschien willen ze nu gewoon tonen dat ze wel kapitaalkrachtig zouden zijn en meer betalen dan de speler momenteel waard is.
Ganvoula zal wel niet zoveel zijn neen, maar voor Thelin zal het toch wel meer dan 4M zijn aangezien Anderlecht hem voor 2,5M heeft aangekocht en een goed seizoen bij Beveren achter de rug heeft en international is.
Idd..
Iedereen roept achter thelin, maar ik denk dat er maar heel weinig mensen stilstaan bij wat gij zegt..
In dat opzicht zou morioka veel minder "hoog" gegrepen zijn.. al denk ik niet dat die gaat vertrekken bij Anderlecht..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Anderlecht betaalde 1,2 miljoen voor Ganvoula,denk dat je die voor dezelfde prijs weer zou kunnen kopen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Wat ziet iedereen in die Ganvoula? Of willen we echt met de voorlijn spelen waar Westerlo mee degradeerde?

Is trouwens vandaag verkocht aan Bochum.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Geef mij maar Akpom, heeft in mijn ogen alles om het te maken. Alleen nog een teamplayer worden en met de voeten op de grond.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

De laatste oefenmatch is gespeeld.

Ik denk dat we op dit moment met deze ploeg beginnen aan de competitie

Steppe
De norre Teixeira kotysch of mmae thallyson
De petter
Legear Bezus de sart acolatse
Nazon
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Plaats reactie