Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jones, de enige die zagen zijn de forumgangers als Akpom nu 5 ballen mis raakt.

Door nu 2 miljoen te geven voor Akpom (ALS hij tekent) bewijzen ze het tegendeel van veel wat op dit forum voor waarheid alweer werd aangenomen (geen geld, mag niks kosten,...).

Over de overige:

Ik blijf erbij, Bezus verlappen, Legaer verlappen (misschien met een halve ruildeal met Owusu erbij), Morioka halen en Teix een verbeterd contract geven
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Wat met het Africaantje dan?
Heeft die nu een contract getekend of niet?
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

endoh is een centrale verdediger die ook op nummer 6 kan spelen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

https://www.transfermarkt.nl/wataru-end ... ler/146310

Polyvalente speler.

Speelde dit seizoen alles bij Urawa
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

geelblauw schreef:endoh is een centrale verdediger die ook op nummer 6 kan spelen.
Speelde blijkbaar op de rechtsachter in de laatste voorbereidingsmatch van Japan (4-2 v Paraguay) voor het WK ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Tompie schreef:Endo is een kanarie!

Bron: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/welcomewataru
Lijkt me een mooie transfer. Op transfermarkt toch ook een waarde van 1.45 miljoen. 1m78 dus niet erg groot. Al verwacht ik wel dat hij uitvoetballend goed gaat zijn. Als er mij iets opviel van de wedstrijden van de Japanners tegen onze Rode duivels was het dat de Japanners technisch toch erg goed waren.

Soit. Akpom er nog bij en nog iets deftig op het middenveld (Bezus vind ik iets te wispelturig en speelt te veel met met "de kop in de grond") en dan vind ik dat de Japanners niet zo slecht gewerkt hebben.

Ik heb altijd gezegd dat ik terug een abonnement zou nemen als RD het zou aftrappen. Dat is vorig seizoen gebeurd en ik ben een man van mijn woord. Enkele uren geleden ben ik mijn abonnement gaan halen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door lindoke op 21 jul 2018, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Stan »

Krisaias schreef:
geelblauw schreef:endoh is een centrale verdediger die ook op nummer 6 kan spelen.
Speelde blijkbaar op de rechtsachter in de laatste voorbereidingsmatch van Japan (4-2 v Paraguay) voor het WK ?
Centrale verdediger, 1.78m. ?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Bartman »

Doe er Charisis nog bij ipv Bezus en ik ben ook content. Legear mag via Texaco naar Antwerp wat mij betreft
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Ondertussen gaat Rotariu van Club Brugge naar AZ. Ze lenen hem voor een jaar met aankoopoptie. Die had ik verdorie hier graag gezien... als ik kon kiezen tussen Legear of Rotariu was mn keuze snel gemaakt.

De nieuwste japanner: als hij komt als centrale verdediger...vrezen we dan niet voor een exit van Teixeira? Kotysch-Teixeira-Tommy-Mmae-Pol + Wataru zou komen op 6 centrale verdedigers. Dat lijkt me veel te veel...
Dus ofwel is Teixeira sebiet weg.
Ofwel komt hij als rechtsback.
Ofwel als verdedigende middenvelder, ter alternatief voor De Petter. En dan mag die Sankhon blijven waar hij zit...
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: man,man,man 't zal toch nooit goed zijn voor de criticasters. Als ze Neymar kopen zal het nog zijn dat hij te veel valt.
Ge zoudt u beter een abo gaan kopen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

STimVV schreef:Ondertussen gaat Rotariu van Club Brugge naar AZ. Ze lenen hem voor een jaar met aankoopoptie. Die had ik verdorie hier graag gezien... als ik kon kiezen tussen Legear of Rotariu was mn keuze snel gemaakt.

De nieuwste japanner: als hij komt als centrale verdediger...vrezen we dan niet voor een exit van Teixeira? Kotysch-Teixeira-Tommy-Mmae-Pol + Wataru zou komen op 6 centrale verdedigers. Dat lijkt me veel te veel...
Dus ofwel is Teixeira sebiet weg.
Ofwel komt hij als rechtsback.
Ofwel als verdedigende middenvelder, ter alternatief voor De Petter. En dan mag die Sankhon blijven waar hij zit...

Sankhon is eerder een 8 dan een 6.

Endo gaat volgens mij starten op rechts en op termijn de positie van De Petter overnemen.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Endo: nog nooit zien spelen, maar dat zou in principe altijd een versterking moeten zijn. Reeds 12 keer international en in de WK selectie van Japan, dat kan best tellen. Japan is al lang geen lachertje meer. Endo speelde zowat elke wedstrijd in competitie en heeft ook ervaring in de Aziatische CL. Dit zijn het soort transfers waar ik op hoopte toen de Japanners de club in handen namen.

Akpom: iedereen (op enkele uitzonderingen na) wou dat men deze jongen kocht of nog een jaar huurde met aankoopoptie. Dit leek niet realistisch wegens duur en kapers op de kust. Het is nog niet officieel maar als ze hem nu uiteindelijk zouden kopen, kunnen we daar toch niet over klagen. Voor alle duidelijkheid, 2 miljoen pond of euro zou ik ook veel vinden. Maar hij is nog altijd maar 22 en heeft er vorig jaar in PO2 wel wat ingelegd. Voor de helft van de prijs had je inderdaad Charisis (die zou ik ook graag gehouden hebben), maar een scorende spits is op dit moment belangrijker. Misschien wou Charisis ook niet blijven (geen idee hoor). En als de Japanners 2 miljoen willen leggen, moeten ze dat maar doen. Maar bon, nog even afwachten tot het officieel is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

De kritiek, niet alleen van een deel van de supporters, maar ook van de spelers viel blijkbaar niet in dovemansoren.
Dit is eindelijk een speler met referenties die wordt aangeworven! En als hij polyvalent is, dat is dan een heel goede transfer.
Alleen op deze manier kunnen ze de harten van de supporters veroveren. Als het goed is, zeggen we het ook.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

enrique schreef:Wat met het Africaantje dan?
Heeft die nu een contract getekend of niet?
Nog niet getekend maar Sankhon is een nr 8 en Endo een 6 en een 2 of centrale verdediger maar daarvoor komt hij lengte te kort in ons land.
Plaats reactie