Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: sorry, had uwe lol niet gezien.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Weet iemand wat het bedrag was dat ze voor Endo neertellen? Zijn marktwaarde zou 1.45 miljoen zijn.

Daarnaast Akpom, Sankhon en nog een rechtsachter en het huiswerk is af.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

stvv fan schreef:Weet iemand wat het bedrag was dat ze voor Endo neertellen? Zijn marktwaarde zou 1.45 miljoen zijn.

Daarnaast Akpom, Sankhon en nog een rechtsachter en het huiswerk is af.
How..
Ik denk eerder dat Endo uw rechtsachter én sankhon moet vervangen ipv aan die lijst wordt bijgevoegd..
Anders gaan er nog enkele spelers moeten vertrekken hoor.. Ge kunt er maar 11 op het veld zetten he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

De toekomst zal het uitwijzen zeker....
Ik hoop toch nog op Sankhon.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door moanverke »

Uuuhhhh, iemand ook een ongemakkelijk gevoel met het feit dat Chuba nog niet officieel getekend heeft? Als er zoveel geïnteresseerden zijn als men laat uitschrijven...
Hopelijk ben ik mis.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door KNRI »

Volgens voetbalbelgie zou het rond zijn!

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=138571
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door darion »

Toch veel geld voor een speler die nog niet zoveel bewezen heeft m.i. meer dan 2 miljoen!
Raar dat ze nu wel het geld hebben.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Timme »

Boli wordt ook vlot vergeten in het artikel van voetbal België
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

darion schreef:Toch veel geld voor een speler die nog niet zoveel bewezen heeft m.i. meer dan 2 miljoen!
Raar dat ze nu wel het geld hebben.
En dat NIEMAND nu nog maar DURFT denken dat de Jappen geen geld hebben....


Laat het seizoen beginnen zou ik zo zeggen
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef:
darion schreef:Toch veel geld voor een speler die nog niet zoveel bewezen heeft m.i. meer dan 2 miljoen!
Raar dat ze nu wel het geld hebben.
En dat NIEMAND nu nog maar DURFT denken dat de Jappen geen geld hebben....


Laat het seizoen beginnen zou ik zo zeggen
Dat ze geld hebben, daar heeft nooit iemand aan getwijfeld. Wel aan het feit dat ze het geld willen uitgeven. In het begin leek het erop alsof ze zo weinig mogelijk wilden uitgeven.
Of ze uiteindelijk te veel betalen voor Akpom zal de toekomst moeten uitwijzen. Ik hoop alvast dat hij het verschil zal maken in de competitie. Hij zal wellicht niet alleen veel gekost hebben, maar logischerwijze zal hij ook het zwaarste contract hebben van alle spelers. Als dit niet het geval is, had Akpom wel voor een andere club gekozen.
Een nadeel kan zijn dat spelers als Teixeira en Bezus nu nog minder gemotiveerd gaan zijn. Ik hoop in ieder geval dat er weinig jaloerse spelers in de kern zitten.

Op zich wel knap dat ze zoveel geld willen uitgeven! Het siert u ook dat je de leiding van de club met hand en tand verdedigt. Ook al ben ik het verre van altijd eens met die roze bril die je opzet. Soms heb jij gelijk, dan de anderen. Uit de grond van mijn hart hoop ik dat jij gelijk hebt over de hele lijn, want dan zien we een sterk STVV en als supporter is er toch niets mooier dan dat!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Veel dingen die gebeuren kan je op verschillende manieren interpreteren.

Ik interpreteer ze op een positieve manier, jij en anderen met je vaker met een negatieve instelling.

Begrijpelijk.

Maar, zo zeggen ze zelf, hebben ze het vorige bestuur zoveel jaren gegeven. Waarom krijgt dit bestuur dan niet minstens 2 maanden?

En ook, de dingen die gebeuren is niet perse eigen aan ons bestuur, niet perse de schuld van de Jappen.

Blijf toch eens 5 seconden kalm op die momenten.
Dat gebeurt bij elk bestuur. Belangrijk is hoe uw bestuur de problemen oplost.

Vragen jullie je af waarom Mechelen nog altijd ZOVEEL supporters trekt? Zeer simpel. Hun supporters reageren niet altijd alsof ze door een bij gestoken zijn telkens het iet of wat tegenzit.

Hopelijk is deze zet van de Japanners een voorbode van meer. Ze kunnen het en ze doen het! :beer: :drunk:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

De link is weliswaar van een tijdje geleden.
Interessant buiten de transferprijs van 200.000 euro is het maandsalaris van Sankhon (30.000 euro)

https://guineefoot.info/transfert-accor ... -belgique/

Wat Bezus betreft, rekening houdend, met wat de laatste uren aan het gebeuren is , kan men toch niet stellen dat het van "niet kunnen is" toch eerder "van niet willen"..... Dan moet ik altijd terug aan Morioka denken.... Die speler is voor de Japanners commercieel véél interessanter in het thuisland (en vandaar rekenen ze toch op veel sponsorgeld ! )
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

Er komt morgen een Pool bij u plukken die het potentieel heeft om een meer dan degelijke werknemer te zijn. Maar na 2 jaar moet je vaststellen dat hij niet alleen maar af en toe zijn geld waard is, maar dat hij ook nog eens constant zit te melken over heimwee en zijn vrouw die hier niet graag is.
Hmmm.... Wat zou ik doen als hij na 2 jaar toch graag opslag zou willen....
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Vouch schreef:Er komt morgen een Pool bij u plukken die het potentieel heeft om een meer dan degelijke werknemer te zijn. Maar na 2 jaar moet je vaststellen dat hij niet alleen maar af en toe zijn geld waard is, maar dat hij ook nog eens constant zit te melken over heimwee en zijn vrouw die hier niet graag is.
Hmmm.... Wat zou ik doen als hij na 2 jaar toch graag opslag zou willen....
Tja, hij (die Pool) heeft natuurlijk de laatste maanden bewezen dat hij niet alleen de beste plukker is, maar dat hij ook de anderen beter kan laten plukken ..... Ik zou dus zeker naar hem luisteren en zeggen dat ik hem eventueel de gevraagde opslag wil geven onder voorwaarden ......(prestatiegericht) want hij heeft al eerder bewezen dat hij er zijn klak kan naar gooien. Indien niet akkoord mag hij altijd proberen elders te gaan plukken .....als die nieuwe baas mij een schadevergoeding (transfer) betaalt !
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Niet vergeten dat zijn baas tijdens het afgelopen seizoen heel lang koos om iemand anders te laten plukken op zijn positie. Iemand die op die positie minder tot zn recht kwam.
De Sart werd door JDR veel te lang als nr10 uitgespeeld. Terwijl die het best is als 8.
Het duurde veel te lang vooraleer Bezus eens enkele weken achter elkaar zn kans kreeg op de 10. In de cruciale thuismatch tegen Antwerp werd hij bijvb als linksbuiten uitgespeeld terwijl DeSart centraal geen bal aanraakte. Dan begrijp ik dat je gefrustreerd geraakt. Ik ook. Telkens hij zn kans kreeg op de 10 was hij daar een meerwaarde. Maar ofwel had hij dan weer een kleine blessure, ofwel besloot JDR om DeSart weer op de 10 te zetten.
Toen JDR eindelijk z'n vertrouwen gaf aan Bezus als vaste 10 begon het weer beter te draaien.
Plaats reactie