Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

STVV-fan schreef:
Voor mij moet er, na Akpom, slechts nog 1 spits bij.

Afhankelijk van wie er vertrekt (Legaer moet je niet vervangen, want dan hebben we alsnog dubbele bezetting op de flanken) haal je dan nog een speler
Volgens mij werden Janssens en Abrahams (nog) niet verhuurd? Zijn ook opties voor in de spits.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Filmpje van Endo, van een dag of 2 geleden, waar hij afscheid neemt van supporters en ploegmaats.
Lijkt me daar een populaire jongen. En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw

Ondertussen heb ik nog wat meer beelden gezien. En voor de duidelijkheid, en ter info voor Jacky Mathijssen, op al die beelden en samenvattingen van de matchen die hij speelde bij Urawa de laatste periode speelde hij ofwel als rechtsback ofwel als centrale verdediger. Nooit als verdedigende middenvelder. Wanneer hij als centrale verdediger speelde was dat op rechts in een 3-mansdefensie, zoals Alderweireld bij de duivels. Ik verwacht dat hij op termijn onze nieuwe rechtsback zal worden. Tijdens de laatste oefenmatch van Japan voor het WK (tegen Paraguay) speelde hij ook de 1e helft mee als rechtsback.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

STimVV schreef:Filmpje van Endo, van een dag of 2 geleden, waar hij afscheid neemt van supporters en ploegmaats.
Lijkt me daar een populaire jongen. En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw

Ondertussen heb ik nog wat meer beelden gezien. En voor de duidelijkheid, en ter info voor Jacky Mathijssen, op al die beelden en samenvattingen van de matchen die hij speelde bij Urawa de laatste periode speelde hij ofwel als rechtsback ofwel als centrale verdediger. Nooit als verdedigende middenvelder. Wanneer hij als centrale verdediger speelde was dat op rechts in een 3-mansdefensie, zoals Alderweireld bij de duivels. Ik verwacht dat hij op termijn onze nieuwe rechtsback zal worden. Tijdens de laatste oefenmatch van Japan voor het WK (tegen Paraguay) speelde hij ook de 1e helft mee als rechtsback.
Centrale verdediger 235
Defensief middenveld 15
Rechtervleugelverdediger 15

Dit zijn de hoeveelheid matchen die hij op deze posities gespeeld heeft.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Het is toch niet moeilijk,je zit voor de moment met 6 CV .
Dus gaat hij waarschijnlijk een systeem met 3 CV spelen.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Onderstaande de situatie zoals ze nu is, en de keuzes die gemaakt kunnen worden. In mijn ogen...
Als hij met een driemansdefensie zou willen spelen had hij daar in de voorbereiding wel op getraind. Dat was volgens mij toch niet het geval, dus verwacht ik dat ook niet en denk ik dat hij gewoon verder zal doen in het systeem van afgelopen seizoen.

Afbeelding

Ook rekening mee te houden: de wet omtrent van de voetbalbelgen is weer wat veranderd.
Verplicht minstens 6 voetbalbelgen in de kern van 18:
4 van de 6 moeten voor hun 23e al 3j in Belgie gespeeld hebben.
2 van de 6 moeten voor hun 21e al 3j in Belgie gespeeld hebben. (easy... met Steppe en Pirard altijd in de kern)
Laatst gewijzigd door STimVV op 23 jul 2018, 13:49, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Welk systeem werd er in de oefenmatchen gehanteerd?
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Brys speelt al zijn hele carrière 4-5-1, dat zie ik niet snel veranderen. Een driemansdefensie zou misschien wel passen bij een deel van kern, maar dan heb je wel heel wat overbodige flankaanvallers. Botaka is al eens als back uitgeprobeerd, maar dat lijkt me maar niks. Ceballos kan ook op de 10 spelen en speelde ook al linksachter in de 5-mansdefensie 2 jaar geleden tegen Standard. Legear gaat mogelijk weg, dus daar houden we even geen rekening mee. Dan heb je nog Sekine en Acolatse, die beiden toch vooral flankaanvallers lijken. Acolatse ging weg bij Brugge omdat hij er niet aan spelen toe kwam maar ook omdat er in het systeem van Leko geen plaats was voor hem.

Met de vele centrale verdedigers speelt men misschien ook wat op veilig: Tommy moet nog alles bewijzen, Mmae eigenlijk ook ( en die kan ook back spelen ) , Teixeira flirt met een vertrek en Kotysch is geblesseerd en sowieso blessuregevoelig.

Niets verbiedt natuurlijk om tijdens het seizoen van systeem te wisselen, tijdelijk of definitief. Zowel Leko als De Roeck deden dat ook. Maar momenteel lijkt de kern toch vooral opgemaakt voor een 4-5-1.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

STimVV schreef:En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw
方向の大きなベルギー、2018年のワールドカップの感覚
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lakie »

Mikman schreef: momenteel lijkt de kern toch vooral opgemaakt voor een 4-5-1.
---------------------------------------------------------------------- Pirard/Steppe -----------------------------------------------------------------

---------- De Norre/Endo ---------------------- Kotysch/Garcia ---------------- Teixeira/Mmaee -------------------- Thalysson/Antunes ---

-------------------------------------------------- De Petter/Sankhon ---------- De Sart/Asamoah -------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------- Bezus/Abrahams/De Bruyn -------------------------------------------------------------

-------------- Sekine/Botaka --------------------------------------------------------------------------------------------------- Ceballos/Acolatse ----

-------------------------------------------------------------------- Akpom/Boli/Nazon -------------------------------------------------------------------

Blijven over: Dussaut, Tomiyasu, Bourard, Legear
Opmerking: Sankhon en Akpom zijn er nog niet...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door FANFOREVER »

Ge maakt uw eigen blij met twee mussen die heel misschien nog komen :onfire: :onfire:
:stvv:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

STimVV schreef:Filmpje van Endo, van een dag of 2 geleden, waar hij afscheid neemt van supporters en ploegmaats.
Lijkt me daar een populaire jongen. En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw

Ondertussen heb ik nog wat meer beelden gezien. En voor de duidelijkheid, en ter info voor Jacky Mathijssen, op al die beelden en samenvattingen van de matchen die hij speelde bij Urawa de laatste periode speelde hij ofwel als rechtsback ofwel als centrale verdediger. Nooit als verdedigende middenvelder. Wanneer hij als centrale verdediger speelde was dat op rechts in een 3-mansdefensie, zoals Alderweireld bij de duivels. Ik verwacht dat hij op termijn onze nieuwe rechtsback zal worden. Tijdens de laatste oefenmatch van Japan voor het WK (tegen Paraguay) speelde hij ook de 1e helft mee als rechtsback.
Wel dat doet me nu iets sè om die beelden te zien. Die gast heeft daar indruk gemaakt. Zo een mannen zie ik graag komen. Doet me een beetje aan Cantaluppi denken : ook geliefd in Basel en ooit een filmpje van gezien.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
STimVV schreef:Filmpje van Endo, van een dag of 2 geleden, waar hij afscheid neemt van supporters en ploegmaats.
Lijkt me daar een populaire jongen. En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw

Ondertussen heb ik nog wat meer beelden gezien. En voor de duidelijkheid, en ter info voor Jacky Mathijssen, op al die beelden en samenvattingen van de matchen die hij speelde bij Urawa de laatste periode speelde hij ofwel als rechtsback ofwel als centrale verdediger. Nooit als verdedigende middenvelder. Wanneer hij als centrale verdediger speelde was dat op rechts in een 3-mansdefensie, zoals Alderweireld bij de duivels. Ik verwacht dat hij op termijn onze nieuwe rechtsback zal worden. Tijdens de laatste oefenmatch van Japan voor het WK (tegen Paraguay) speelde hij ook de 1e helft mee als rechtsback.
Wel dat doet me nu iets sè om die beelden te zien. Die gast heeft daar indruk gemaakt. Zo een mannen zie ik graag komen. Doet me een beetje aan Cantaluppi denken : ook geliefd in Basel en ooit een filmpje van gezien.
En dan was dat nog maar op verplaatsing, moet je niet vragen wat dat gaf mocht zijn afscheidsmatch een thuismatch zijn...

ZEER benieuwd naar zijn eerste minuten in STVV-shirt
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door wiekes »

Dat duurt nogal lang voor transfer Akpom in orde is, we doen onze naam van Limburg alle eer aan langzaaaaam, met Arsenal zal het in orde zijn maar nog niet met hem,voor veel te verdienen moet je niet naar hier komen dat verdienen ze in 6 de klas in England.Om nog even terug te komen op de heren Texeira , Bezus , Legaer ze wat laten sudderen bij de beloften en zeker Legaer na 30 min hangt zijn tong al op zijn schoenen, de helft verdienen in de plaats van meer, dan moet hem maar naar den Antwaaarp gaan daar loopt ene rond van het oostblok
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Jones schreef:
STimVV schreef:Filmpje van Endo, van een dag of 2 geleden, waar hij afscheid neemt van supporters en ploegmaats.
Lijkt me daar een populaire jongen. En iedereen is precies blij en fier dat hij een toptransfer naar het grote STVV heeft versierd. :D
https://www.youtube.com/watch?v=4SQ85d9bIHw

Ondertussen heb ik nog wat meer beelden gezien. En voor de duidelijkheid, en ter info voor Jacky Mathijssen, op al die beelden en samenvattingen van de matchen die hij speelde bij Urawa de laatste periode speelde hij ofwel als rechtsback ofwel als centrale verdediger. Nooit als verdedigende middenvelder. Wanneer hij als centrale verdediger speelde was dat op rechts in een 3-mansdefensie, zoals Alderweireld bij de duivels. Ik verwacht dat hij op termijn onze nieuwe rechtsback zal worden. Tijdens de laatste oefenmatch van Japan voor het WK (tegen Paraguay) speelde hij ook de 1e helft mee als rechtsback.
Wel dat doet me nu iets sè om die beelden te zien. Die gast heeft daar indruk gemaakt. Zo een mannen zie ik graag komen. Doet me een beetje aan Cantaluppi denken : ook geliefd in Basel en ooit een filmpje van gezien.
Heeft eerder te maken met wat voor eerzame mensen Japanners zijn.
Kijk ook maar hoe die de stadions achter gelaten hebben op het WK.
Respect! Kan men hier nog iets van leren.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tamas »

wiekes schreef:Dat duurt nogal lang voor transfer Akpom in orde is, we doen onze naam van Limburg alle eer aan langzaaaaam, met Arsenal zal het in orde zijn maar nog niet met hem,voor veel te verdienen moet je niet naar hier komen dat verdienen ze in 6 de klas in England.Om nog even terug te komen op de heren Texeira , Bezus , Legaer ze wat laten sudderen bij de beloften en zeker Legaer na 30 min hangt zijn tong al op zijn schoenen, de helft verdienen in de plaats van meer, dan moet hem maar naar den Antwaaarp gaan daar loopt ene rond van het oostblok
Ben ik mee akkoord behalve dat deze 3 niet over dezelfde kam moeten geschoren worden. Legaer volledig akkoord, de voorwaarden van Texeira en Bezus kan ik niet, evenmin als alle andere maar … wat Bezus betreft is het wel zo dat hij na zijn eerste seizoen, waar hij zelf ook niet tevreden over was, een nieuwe verbintenis heeft getekend aan sterk verminderde voorwaarden. Deels goed voor hemzelf, ok, maar ook omdat hij iets wou terug geven aan de club. Vorig seizoen draaide hij veel beter, hoe dikwijls hebben we ons immers niet afgevraagd waarom De Roeck tot de 80ste minuut wachtte om hem in te brengen en het einde van het seizoen toen hij vast op de 10 mocht spelen was zelfs zeer goed. Dat hij dan nu een aanpassing vraagt (op zijn sterk verminderde voorwaarden !), de orde van grootte is me uiteraard onbekend evenmin of ze realistisch is, dan is dat toch niet zo verwonderlijk !
Daarbij heeft hij ook niet geklaagd over de "zware" trainingen.
Geef hem een beter contract gelinkt aan zijn prestaties en we hebben een speler die het niveau van de anderen ruimschoots overstijgt én ook nog hard werkt.
Plaats reactie