Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Zou ik toch maar eens in de Japanse kolère schieten.

Thelin, misschien.

Nu wil men eens investeren in ne speler... .

En dan te bedenken dat als Sankhon, Endo en de spits hier stonden uw kern in principe compleet was :cry:
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Niet geheel verbaasd over Akpom, als je ziet welke ploegen nog interesse hadden ( Fenerbahce, Gent, al hebben die nu wel Awoniyi gehuurd ) dan zou STVV toch een vreemde keuze geweest zijn.

Thelin? In maart weigerde Anderlecht nog een Chinees bod van 7 miljoen + 2 miljoen jaarloon voor Thelin. Voetballend toch wel een kleine ramp en vorig seizoen scoorde hij 7 keer ( op 9 pogingen ) vanop de stip, dus gepimpte cijfers.

Ik zie in België niet meteen een valabele en haalbare optie als spits. Lonen van meer dan 1 miljoen per jaar zijn niet aan STVV besteed, en dan moet de speler zelf ook nog het sportieve plaatje zien zitten.

Het zal uit het buitenland moeten komen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Thelin: belangrijke nuance, niet Anderlecht maar de speler zelf weigerde.

Ik beschouw binnen België Karelis en Sylla ook als valabele opties, maar voor Karelis moet je waarschijnlijk teveel betalen en die wil zelf vooral terug naar Griekenland (PAOK wordt genoemd) en dus blijft enkel Sylla over, al weet ik niet of die echt het profiel heeft dat wij zoeken. Oulare zal ook nog wel verkassen, maar die heeft hetzelfde probleem als zijn vader: oersterk en tegelijk oh zo fragiel. Daar kan je geen heel seizoen op rekenen.
Overdrijven is een kunst
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

Ondertussen staat er al een vraagteken bij de titel van dat artikel over Akpom. Big difference...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

kenniksvanvoetbal schreef:
enrique schreef:Geen spoor van Akpom
Spannend

geen Akpom volgen Voetbal .Belgie hij zou op een ander avontuur rekenen dan STVV
Voetbalbelgie is nu niet echt een betrouwbare bron.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Vermits er vanvoor nog iets moet bijkomen: In de reeks jonge, interessante spelers die een avontuur bij STVV waarschijnlijk wel zien zitten en waar we geen fortuin aan moeten uitgeven:
http://www.transfermarkt.nl/kevin-lucka ... ler/187290

Ziet er een stevige, snelle jongen uit die de goal weet staan. Geboren in Eindhoven, Nederlands en Ghanees paspoort, 24 jaar oud en transfervrij. Misschien eens gaan scouten?
http://www.youtube.com/watch?v=btXAX7H7ob0
Positivo
Berichten: 1925
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Wààr halen die mannen hun info? Ergens iemand in de club die geruchten opvangt en doorspeelt? Voor het weekend wisten ze te vertellen (bevestigd in die krant van Hasselt) dat het rond was....

Als die info juist is (dat Akpom niet komt) gaat er dat op inhakken bij de cel transfer.
Vergelijk het met een groot order waarin een verkoopteam veel tijd geïnvesteerd heeft en in de laatste rechte lijn kwijt speelt aan concurrentie. Héél demotiverend. En dit is nu de tweede keer op enkele dagen. Geloof me, dat is niet simpel. Het zou beter zijn indien dit zo is, dat dat gecommuniceerd wordt. Supporters vereenzelvigen zich gemakkelijker met tegenslag dan met stilzwijgen.

Vooruit stvv.... Misschien wachten er beter spitsen....
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door panter »

stvv fan schreef:Jammer, voelde het wel aankomen want het sleepte iets te lang aan.

De ideale vervanger die toyokawa van Eupen.
Kone die vorig seizoen bij Eupen speelde is een meer dan degelijke spits!
Deze is weg te halen bij CD Leganés!! Prijskaartje weet ik niet !
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Toch wel raar dat ze in Londen blijven zeggen dat Akpomnaar hier onderweg is... Alleen bij voetbalbelgie weten ze blijkbaar iets meer...
http://www.goonerhead.com/posts/arsenal ... d-striker/
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Volgens mij waren Arsenal en STVV het eens geraakt, maar wil Akpom zelf niet naar STVV verhuizen. Hij denkt wellicht bij een grotere club terecht te kunnen.
Een andere mogelijkheid kan zijn dat ze hem een naar zijn normen te laag salaris willen betalen.

Voorin die witte merel vinden wordt een probleem. Buitenlanders kopen is geen probleem, maar hopelijk komen we binnenkort niet aan te weinig Belgen.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

voetballiefhebber schreef:Volgens mij waren Arsenal en STVV het eens geraakt, maar wil Akpom zelf niet naar STVV verhuizen. Hij denkt wellicht bij een grotere club terecht te kunnen.
Een andere mogelijkheid kan zijn dat ze hem een naar zijn normen te laag salaris willen betalen.

Voorin die witte merel vinden wordt een probleem. Buitenlanders kopen is geen probleem, maar hopelijk komen we binnenkort niet aan te weinig Belgen.
Nog niets officieel, maar het mag wel vooruit gaan.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Volgens mij waren Arsenal en STVV het eens geraakt, maar wil Akpom zelf niet naar STVV verhuizen. Hij denkt wellicht bij een grotere club terecht te kunnen.
Een andere mogelijkheid kan zijn dat ze hem een naar zijn normen te laag salaris willen betalen.

Voorin die witte merel vinden wordt een probleem. Buitenlanders kopen is geen probleem, maar hopelijk komen we binnenkort niet aan te weinig Belgen.
(Voetbal)Belgen: Steppe, Pirard, De Norre, Kotysch, de Petter, De Sart, Asamoah, Boli, Jannsens, Wenssens, Herbots, Opdenakker, Nitcheu, Ryckaert, De Bruyn.

We hebben (voetbal)Belgen genoeg hoor.

Zoektocht naar spits kan terug opnieuw beginnen, over naar plan C.

Of gewoon in ene keer de beste Japanse spits uit Japan laten overkomen
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bink »

ze moesten er al 2 maanden eerder bezig geweest zijn voor een spits die de goal weet staan
is er geen spits ergers in duitsland type mario kromh
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Ondertussen zit Kitsiou op de bank bij PAOK en is er van Charisis geen spoor in de selectie.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Als het Japans mag/moet zijn zou ik per direct Kenyu Sugimoto halen. Speelt momenteel bij Cerezo Osaka in de J-Leaue. 25 jaar en 1m87. Zou rond de 2 milj. moeten kosten. Zeer vinnige speler met een knappe techniek. Ook meerdere keren international geweest. Is volgens mij nog één van de weinige japanners die haalbaar is voor ons. Ik heb een aantal filmpjes van hem gezien op youtube en dat ziet er goed uit.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie