Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Ik zal eens een naam in de groep gooien: Cyriel Dessers. Goed gestart bij FC Utrecht maar daarna op de bank beland. Past in het profiel dat de club zoekt. Jong, Limburger ( ex-STVV zelfs ) en weet de goal staan.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

Bezus plaatste net een nogal cryptisch Instagrambericht van een Griekse vlag met biddende handjes eronder... Ik vermoed dat we onze spelmaker kwijt zijn...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

xtimx schreef:Bezus plaatste net een nogal cryptisch Instagrambericht van een Griekse vlag met biddende handjes eronder... Ik vermoed dat we onze spelmaker kwijt zijn...
Op dit moment is PAOK aan het spelen, misschien een ruildeal met Charisis?
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef:Als het Japans mag/moet zijn zou ik per direct Kenyu Sugimoto halen. Speelt momenteel bij Cerezo Osaka in de J-Leaue. 25 jaar en 1m87. Zou rond de 2 milj. moeten kosten. Zeer vinnige speler met een knappe techniek. Ook meerdere keren international geweest. Is volgens mij nog één van de weinige japanners die haalbaar is voor ons. Ik heb een aantal filmpjes van hem gezien op youtube en dat ziet er goed uit.
Zonder zever, ik wou Sugimoto ook voorstellen :beer:

Bezus buiten, Legaer verpatsen aan Antwerp en per direct Sugimoto en Morioka laten arriveren!
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Timme »

xtimx schreef:Bezus plaatste net een nogal cryptisch Instagrambericht van een Griekse vlag met biddende handjes eronder... Ik vermoed dat we onze spelmaker kwijt zijn...
Het zal wel gaan om de bosbranden in Griekenland en de vele doden.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Timme schreef:
xtimx schreef:Bezus plaatste net een nogal cryptisch Instagrambericht van een Griekse vlag met biddende handjes eronder... Ik vermoed dat we onze spelmaker kwijt zijn...
Het zal wel gaan om de bosbranden in Griekenland en de vele doden.
:roll: ...

No offence naar iemand toe, maar soms vraag ik mij af hoe wereldvreemd sommige mensen zijn ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Iedereen zit op hete kolen en wilt niet nog last minute op zoek naar nieuwe spelers...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef:Bezus buiten, Legaer verpatsen aan Antwerp en per direct Sugimoto en Morioka laten arriveren!
Hier teken ik ook direct voor!
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Stan »

tesneusdoek schreef:Vermits er vanvoor nog iets moet bijkomen: In de reeks jonge, interessante spelers die een avontuur bij STVV waarschijnlijk wel zien zitten en waar we geen fortuin aan moeten uitgeven:
http://www.transfermarkt.nl/kevin-lucka ... ler/187290

Ziet er een stevige, snelle jongen uit die de goal weet staan. Geboren in Eindhoven, Nederlands en Ghanees paspoort, 24 jaar oud en transfervrij. Misschien eens gaan scouten?
http://www.youtube.com/watch?v=btXAX7H7ob0
€ 200.000? Voor die prijs zou ik hem wel halen.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

voetballiefhebber schreef:
STVV-fan schreef:Bezus buiten, Legaer verpatsen aan Antwerp en per direct Sugimoto en Morioka laten arriveren!
Hier teken ik ook direct voor!
"Bezus buiten", één van de weinige spelers die af en toe geniale dingen laat zien, met één splijtende pass een aanvaller alleen voor doel kan brengen of met een heerlijke vrije schop de match beslist.
Laatst gewijzigd door Hasselt Steunt STVV op 24 jul 2018, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Schimpen steunt STVV
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

Stan schreef:
tesneusdoek schreef:Vermits er vanvoor nog iets moet bijkomen: In de reeks jonge, interessante spelers die een avontuur bij STVV waarschijnlijk wel zien zitten en waar we geen fortuin aan moeten uitgeven:
http://www.transfermarkt.nl/kevin-lucka ... ler/187290

Ziet er een stevige, snelle jongen uit die de goal weet staan. Geboren in Eindhoven, Nederlands en Ghanees paspoort, 24 jaar oud en transfervrij. Misschien eens gaan scouten?
http://www.youtube.com/watch?v=btXAX7H7ob0
€ 200.000? Voor die prijs zou ik hem wel halen.
Een goede voor Lommel misschien...
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Stan »

Trunekson schreef:
Stan schreef:
tesneusdoek schreef:Vermits er vanvoor nog iets moet bijkomen: In de reeks jonge, interessante spelers die een avontuur bij STVV waarschijnlijk wel zien zitten en waar we geen fortuin aan moeten uitgeven:
http://www.transfermarkt.nl/kevin-lucka ... ler/187290

Ziet er een stevige, snelle jongen uit die de goal weet staan. Geboren in Eindhoven, Nederlands en Ghanees paspoort, 24 jaar oud en transfervrij. Misschien eens gaan scouten?
http://www.youtube.com/watch?v=btXAX7H7ob0
€ 200.000? Voor die prijs zou ik hem wel halen.
Een goede voor Lommel misschien...
Dat zeiden ze van Charisis ook ...
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

geelblauw schreef:Iedereen zit op hete kolen en wilt niet nog last minute op zoek naar nieuwe spelers...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Inderdaad, de vrees om een dergelijke spilfiguur te verliezen vlak voor de competitie was blijkbaar groter dan mijn medeleven ten opzichte van de tragische gebeurtenissen in Griekenland. Excuses...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

xtimx schreef:
geelblauw schreef:Iedereen zit op hete kolen en wilt niet nog last minute op zoek naar nieuwe spelers...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Inderdaad, de vrees om een dergelijke spilfiguur te verliezen vlak voor de competitie was blijkbaar groter dan mijn medeleven ten opzichte van de tragische gebeurtenissen in Griekenland. Excuses...
Omdat ge het zo mooi zegt dan ;) ..
Nee ma serieus, Bezus doet iets wat miljoenen anderen doen, het wordt slecht geïnterpreteerd hier op het forum en mensen staan op de barricades om hem buiten te jagen.. terwijl hij gewoon zijn medeleven betuigd .. nogal kort door de bocht vind ik..
De éénige waarvan er met zekerheid kan gezegd worden dat hij elders wil gaan is Legaer..
Waarbij ik niet zeg dat er achter de schermen misschien veel meer speelt dan wij weten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

True... Ik zal blij zijn als de transferperiode weer achter de rug is...
Plaats reactie