Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Ik geloof er niet meer in , hier wordt juist nog iets gekocht als er iets vertrekt !
van dat grote geld geloof ik geen zak .!
....conclusie ..geeeen geld. :dead:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

Volgens Truineer.be komt hij (Akpom) dus ook niet. Kun je de Japanners veel verwijten in deze? Enkel maar bewonderen dat ze wel degelijk 2,25 miljoen wilden uitgeven (de clubs waren wel tot een akkoord gekomen). Gelukkig wonen we in een samenleving waarin het individu ook nog iets te zeggen heeft.

Het enige wat je hen wel kan verwijten is dat ze het allemaal wat lang hebben laten aanslepen en dat we bij de start van de competitie onze spits nog niet hebben.
Aan de andere kant, vroeger was de spits de laatste speler die ze gingen halen want spitsen waren te duur en hoe korter het einde van de mercato kwam hoe meer kans dat ze er toch nog één op de kop konden tikken (ik heb het dan niet over vorig seizoen, al was dat een serieuze uitzondering).

Tegen Cercle zullen Boli en Nazon het dus moeten doen. We zijn al zwakker aan de competitie begonnen.
STVV-fan
Berichten: 6021
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:Ik geloof er niet meer in , hier wordt juist nog iets gekocht als er iets vertrekt !
van dat grote geld geloof ik geen zak .!
....conclusie ..geeeen geld. :dead:
Zeer sterke conclusies kan jij maken seg! Ik wil ook roken wat jij rookt :beer: :drunk:
Totaal op niets gebaseerd, vermits u het tegendeel bewezen wordt.

De Jappen hebben geld en durven het te investeren. Het feit dat El Kaabi of Akpom hier niet staan wil nog niet automatisch zeggen dat er "geeeen" geld is. Dat is iets wat jij er gemakkelijkheidshalve bij wil fantaseren.

@ Vouch: truineer. be neemt juist over wat die op voetbalbelgie gezien heeft. Voetbalbelgie is nu niet direct de referentie als het aankomt op journalistiek, gezien het artikel waarin "de voorzitter predikt tot rust", iets wat Dimitri Charles heeft van een promotie email gestuurd een aantal weken daarvoor.

Traditioneel is de spits de moeilijkste positie om in te vullen. Iedere ploeg zoekt er wel ene of meerdere. Hoewel de Jappen de moeite nemen om een "deftige spits" aan te trekken, duurt het idd allemaal net ietsbte lang. Dat is dan ook het enige wat je ze kan verwijten, dat ze de spits in kwestie niet snel genoeg vastleggen.
Laatst gewijzigd door STVV-fan op 24 jul 2018, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4167
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Ja, ik ben ook zeker dat ze nog met iets gaan afkomen voor de transfermarkt sluit. En het zal geen spits zijn van 5 frank en half. Dat Akpom niet komt is enerzijds spijtig. Anderzijds als hij liever niet terug keert naar stvv is het beter zo. Een speler die op voorhand weinig goesting heeft is niemand bij gebaat.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Persoonlijk vind ik Voetbal België behoorlijk goed geïnformeerd, zeker als het over STVV gaat. Dimitri Charles en die mensen zullen nog wel goede contacten hebben bij STVV.
Ik ken Dimitri van vroeger, hij was nog webmaster bij de club en hij volgt het reilen en zeilen toch nog op de voet. De voetbalwereld is klein, dus zal hij nog wel de nodige contacten bij STVV hebben. Als ik nieuws over STVV wil lezen, vind ik dit het snelst op Voetbal België terug.

Wat Akpom betreft vind ik het wel spijtig dat hij zijn neus ophaalt voor STVV. Anderzijds heb ik liever dat hij niet komt, dan dat hij ongemotiveerd afzakt naar STVV om gewoon zijn geld te rapen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Ik geloof er niet meer in , hier wordt juist nog iets gekocht als er iets vertrekt !
van dat grote geld geloof ik geen zak .!
....conclusie ..geeeen geld. :dead:
Zeer sterke conclusies kan jij maken seg! Ik wil ook roken wat jij rookt :beer: :drunk:
Totaal op niets gebaseerd, vermits u het tegendeel bewezen wordt.

De Jappen hebben geld en durven het te investeren. Het feit dat El Kaabi of Akpom hier niet staan wil nog niet automatisch zeggen dat er "geeeen" geld is. Dat is iets wat jij er gemakkelijkheidshalve bij wil fantaseren.

@ Vouch: truineer. be neemt juist over wat die op voetbalbelgie gezien heeft. Voetbalbelgie is nu niet direct de referentie als het aankomt op journalistiek, gezien het artikel waarin "de voorzitter predikt tot rust", iets wat Dimitri Charles heeft van een promotie email gestuurd een aantal weken daarvoor.

Traditioneel is de spits de moeilijkste positie om in te vullen. Iedere ploeg zoekt er wel ene of meerdere. Hoewel de Jappen de moeite nemen om een "deftige spits" aan te trekken, duurt het idd allemaal net ietsbte lang. Dat is dan ook het enige wat je ze kan verwijten, dat ze de spits in kwestie niet snel genoeg vastleggen.



Gebaseerd op hetgeen er momenteel is ....niet meer niet minder daarvoor moet er niks gedronken of gerookt worden.
en ik kijk uit naar het tegendeel .... ik hoop zelfs dat je gelijk hebt maar ben niet naief !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Positivo schreef:We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Dan maar plan c... Of d..... Even de principes overboord en gaan huren.
Het duurde inderdaad net iets te lang.
Soms denk ik, spijtig dat er zo weinig gecommuniceerd wordt... Aan de andere kant, wat kunnen ze mededelen zolang onderhandelingen lopen .....
En ook, als men mikt op spelers die normaal NIET naar stvv komen, gaat het sowieso moeilijker zijn die binnen te halen.
Laat ons hopen dat we ons niet verslikken in de start vd competitie...

We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Het is te hopen dat dat bepaald bedrag niet afhankelijk was van het percentage op de meerprijs van de verkoop van de Heilige Edmilson!!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6021
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
Positivo schreef:We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Dan maar plan c... Of d..... Even de principes overboord en gaan huren.
Het duurde inderdaad net iets te lang.
Soms denk ik, spijtig dat er zo weinig gecommuniceerd wordt... Aan de andere kant, wat kunnen ze mededelen zolang onderhandelingen lopen .....
En ook, als men mikt op spelers die normaal NIET naar stvv komen, gaat het sowieso moeilijker zijn die binnen te halen.
Laat ons hopen dat we ons niet verslikken in de start vd competitie...


We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Het is te hopen dat dat bepaald bedrag niet afhankelijk was van het percentage op de meerprijs van de verkoop van de Heilige Edmilson!!
Dat STVV 2,2 miljoen voor Akpom wou geven was bekend VÓÓR de praat over een transfersom voor Junior.

By the way, hoe weet je niet of dat percentage in :Roland: zijn tes verdwijnt? ;) :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Toppers komen alleen als een club ambitie uitstraalt. Hoe doe je dat ? Door centen te laten rollen.
Voor jezelf als club kan je het karakter screenen als je niet wil dat de speler in kwestie een djààrbos is die poen komt scheppen of de cirrekoàp komt uithangen.
Heel simpel kan het gaan : je gaat naar Anderlecht met 5 miljoen en brengt Thelin en Morioka mee en laat ze elk voor 3 jaar tekenen.
De merchandiing zal er ook bij varen. Wel eerst eens polsen of ze willen komen en in de winter nog een versterking of 2.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Positivo schreef:We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Dan maar plan c... Of d..... Even de principes overboord en gaan huren.
Het duurde inderdaad net iets te lang.
Soms denk ik, spijtig dat er zo weinig gecommuniceerd wordt... Aan de andere kant, wat kunnen ze mededelen zolang onderhandelingen lopen .....
En ook, als men mikt op spelers die normaal NIET naar stvv komen, gaat het sowieso moeilijker zijn die binnen te halen.
Laat ons hopen dat we ons niet verslikken in de start vd competitie...


We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Het is te hopen dat dat bepaald bedrag niet afhankelijk was van het percentage op de meerprijs van de verkoop van de Heilige Edmilson!!
Dat STVV 2,2 miljoen voor Akpom wou geven was bekend VÓÓR de praat over een transfersom voor Junior.

By the way, hoe weet je niet of dat percentage in :Roland: zijn tes verdwijnt? ;) :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:

jij moet dat toch weten! :lollig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door kenniksvanvoetbal »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Positivo schreef:We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Dan maar plan c... Of d..... Even de principes overboord en gaan huren.
Het duurde inderdaad net iets te lang.
Soms denk ik, spijtig dat er zo weinig gecommuniceerd wordt... Aan de andere kant, wat kunnen ze mededelen zolang onderhandelingen lopen .....
En ook, als men mikt op spelers die normaal NIET naar stvv komen, gaat het sowieso moeilijker zijn die binnen te halen.
Laat ons hopen dat we ons niet verslikken in de start vd competitie...


We weten nu wél dat er een bepaald budget voor beschikbaar is.
Het is te hopen dat dat bepaald bedrag niet afhankelijk was van het percentage op de meerprijs van de verkoop van de Heilige Edmilson!!
Dat STVV 2,2 miljoen voor Akpom wou geven was bekend VÓÓR de praat over een transfersom voor Junior.

By the way, hoe weet je niet of dat percentage in :Roland: zijn tes verdwijnt? ;) :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:

jij moet dat toch weten! :lollig:
trouwens over dat onderhandelen :als ik weet dat jij als speler niet wil komen ....wat moet er dan onderhandelt worden.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6021
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Voetballiefhebber, De jappen hebben alle schulden mee overgenomen, dus Roland kan niets meer in zijn tessen steken. Maar ik weet hoe gevoelig dat onderwerp hier ligt en dat je toch het tegenovergestelde gaat geloven :D

Wat dat onderhandelen betreft: Wordt gedaan door de manager. Je kan de intenties van de speler niet polsen via zijn manager.
Neem nu nog dat de speler tesamen met zijn manager komt onderhandelen zal die speler nooit van moment 1 alle kaarten op tafel gooien, dat geeft hem juist een zwakkere onderhandelingspositie.

Als je eventueel wel wilt spelen voor een club (anders ga je je manager niet laten onderhandelen met die club), dat wil zeggen, je wil eventueel wel spelen, maar voor de juiste prijs ( kijk Franky Dury, die voor een belachelijk jaarsalaris wel trainer wou worden hier.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

@ STVV-fan
Franky Dury ? Dat verhaal ken ik niet .....
Hebben de Japanners dat voorstel gedaan ? En voor hoeveel wou hij dan wél komen ?
Van Franky Vercauteren dacht ik te weten, dat de Japanners bereid waren zijn looneisen (1 milj. Per jaar) in te willigen ..... Maar dat was onvoldoende om hem te overtuigen ....
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tweety »

Kan iemand dit artikel posten ?
Niet iedereen heeft een HBVL abo..
In mijn regio zelfs niet in de gazettenwinkel te krijgen.
Plaats reactie