Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Inzetbaar tegen Cercle?
Komaan zeg
Beetje ernstig blijven
Inderdaad. Ten vroegste inzetbaar tegen Genk
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

Er zou ook al een andere piste voor een spits worden gevolgd. Ik zie endo wel spelen tegen cercle. Ik vind het artikel van hbvl niet over sankhon en endo

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Jronbe
Berichten: 131
Lid geworden op: 13 apr 2011, 00:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jronbe »

geelblauw schreef:Er zou ook al een andere piste voor een spits worden gevolgd. Ik zie endo wel spelen tegen cercle. Ik vind het artikel van hbvl niet over sankhon en endo

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Artikel van HBVL:
Eind vorige week was er gemor bij STVV. Jonathan Legear wilde de club verlaten, ook Jorge Teixeira en Roman Bezus waren ontevreden. Maar de jongste dagen op training leverden ze alledrie bakken vol inzet, net als de rest van de groep werd er scherp geoefend door Legear en co. “Ja, ik wou graag naar Antwerp. Omdat ze een mooi project kunnen voorleggen richting play-off 1”, stelt Legear. “Om financiële redenen wilde ik zeker niet gaan, dat heeft er niets mee te maken. Maar bij STVV heb ik nog twee seizoenen overeenkomst. Bij Antwerp kreeg ik een driejarig voorstel. Dat jaar extra vond ik wel interessant.”

Toch lijkt de overgang er niet te zullen komen, tenzij Antwerp dieper in de buidel zal tasten. Een eerste bod van de Great Old werd op Stayen afgewimpeld.

Legear: “Ik hoor dat de vraagprijs tussen 500.000 en 1 miljoen euro circuleert, dat is niet niks natuurlijk. Nu goed, ik verwacht er niets meer van. STVV wil me duidelijk niet laten gaan en ik heb altijd aangegeven dat ik hier graag ben. Ik ben geen slechterik die nu plots moeilijk gaat blijven doen om toch weg te kunnen, hé. Zo wil ik niet zijn. Neen: men mag van mij de volle inzet voor STVV blijven verwachten. Als er op clubniveau alsnog een overeenkomst gevonden wordt, zal ik het wel horen. Ik jaag me er niet over op. Nu telt STVV.”

Er werd vorige week ook aangegeven dat het erg zwaar trainen is onder Marc Brys, al geeft Legear aan dat dat bij de haren getrokken is.

“Dat zou bij Bölöni niet anders geweest zijn, dat besef ik wel. Ach, elke trainer heeft zijn manier van werken. Dat is geen punt voor mij. Een kwestie van gewoonte. Nu de eerste speeldag nadert, trainen we trouwens meestal ook maar één keer per dag meer.”

Bocht van 180 graden

Ook Jorge Teixeira gaf in de wandelgangen al aan dat hij vreesde niet zonder blessures te kunnen blijven als hij zwaarder zou moeten blijven trainen dan vorig jaar onder De Roeck. Ook voor Teixeira is er Belgische interesse, hij twijfelde vorige week eveneens aan een langer verblijf bij STVV. Intussen maakte de Portugees een bocht van 180 graden en zegt hij helemaal klaar te zijn voor de competitiestart met STVV.

“Ik heb nog twee jaar contract bij STVV. Niks aan de hand, geen stress”, aldus Teixeira, die bijdraaide na een gesprek met Brys zelf en de Japanse top. Een aanpassing van zijn contract was er niet, de centrale verdediger hoort al bij de grootverdieners. Eerder werd er door de Truiense anciens ook geklaagd over gebrek aan kwaliteit in de groep, maar intussen zijn een aantal nieuwe pionnen neergestreken.

“Natuurlijk mag er nog wat bijkomen”, zegt Teixeira. “Maar achteraan bijvoorbeeld zijn we ondanks de blessure van Kotysch toch goed bemand. Tomiyasu, Mmaee en Garcia kunnen me allemaal bijstaan zaterdag. Ik zeur niet, ik ben klaar. STVV ook.”

Endo en Sankhon gearriveerd

Japans international Wataru Endo en Ibrahima Sankhon zijn gisteren allebei in Sint-Truiden aangekomen. Zij doen vandaag hun medische testen. Volgende week staan ze helemaal ter beschikking van Marc Brys. Een andere Japanner, Takahiro Sekine, trainde gisteren voluit mee. Hij ondervond geen hinder meer van zijn blessure. (gus)
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Jronbe schreef:“Natuurlijk mag er nog wat bijkomen”, zegt Teixeira. “Maar achteraan bijvoorbeeld zijn we ondanks de blessure van Kotysch toch goed bemand. Tomiyasu, Mmaee en Garcia kunnen me allemaal bijstaan zaterdag. Ik zeur niet, ik ben klaar. STVV ook.”
Altijd oppassen met quotes uit de krant. Maar er lijkt er eentje een basisplaats vanzelfsprekend te vinden...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

Dreke schreef:
Jronbe schreef:“Natuurlijk mag er nog wat bijkomen”, zegt Teixeira. “Maar achteraan bijvoorbeeld zijn we ondanks de blessure van Kotysch toch goed bemand. Tomiyasu, Mmaee en Garcia kunnen me allemaal bijstaan zaterdag. Ik zeur niet, ik ben klaar. STVV ook.”
Altijd oppassen met quotes uit de krant. Maar er lijkt er eentje een basisplaats vanzelfsprekend te vinden...
ALS (met de nadruk op ALS) hij zijn niveau van vorig seizoen haalt en met zijn hoofd bij STVV zit, is het dat ook ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Krisaias schreef:ALS (met de nadruk op ALS) hij zijn niveau van vorig seizoen haalt en met zijn hoofd bij STVV zit, is het dat ook ...
Ik geef u gelijk, hoor. Maar dat zijn wel een paar alsen waarvan er zeker eentje is waar hij zelf twijfel over gezaaid heeft.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mattes »

Net de training van STVV gezien. Nazon heeft de training vroegtijdig moeten staken met een blessure. Voorts was er een tester "Dauda". Een spits.

Brys speelde ook elf tegen elf en had zijn ploeg voor zaterdag duidelijk in zijn hoofd gaf enkel hen coaching:

Doelman : Steppe
Linksachter: De norre
Centraal: Tomiyasu en Teixeira
Rechtsachter: Botaka
Middenveld: De Petter-de Sart en Bezus
Links: De Bruyn
Rechts: Ceballos
Spits: Boli
Laatst gewijzigd door Mattes op 26 jul 2018, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Is dat deze Dauda? Een Ghanese Anderlechtbelofte?
http://www.transfermarkt.nl/mohammed-da ... ler/360711
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

tesneusdoek schreef:Is dat deze Dauda? Een Ghanese Anderlechtbelofte?
http://www.transfermarkt.nl ... ler/360711
Denkelijk abiol

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

Mattes schreef: Linksachter: De Korte
:onfire:
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvv fan »

Ik vind enkel abiola dauda, bedoel je hem?

https://www.transfermarkt.com/abiola-da ... eler/69651
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Daouda komt uit Guinee, net zoals Sakhon.

Dus gaat het waarschijnlijk om Daouda Camara Van Horoya FC, dat is ook de ex-club van Sakhon.

20 jaar, flankaanvaller van 1,70m. 10 A-caps voor Guinee ( waar Paul Put momenteel bondscoach is ) , vorig seizoen 6 matchen ( 4 doelpunten ) in de Afrikaanse Champions League.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Voor wie enig belang hecht aan Youtube-clipjes:

https://www.youtube.com/watch?v=3-lo-G3aVCU
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Haal toch aub Marioka naar Staaien als ge een beetje ambitie hebt. Voor de japanners betaald die zijn eigen terug met publiciteit.
Laat toch die kans niet liggen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Willy Roelands schreef::stvv: Haal toch aub Marioka naar Staaien als ge een beetje ambitie hebt. Voor de japanners betaald die zijn eigen terug met publiciteit.
Laat toch die kans niet liggen.
Waarom?
Zolang bezus er is zou Morioka totaal overbodig zijn.. tenzij gij met 12 op het veld wilt spelen..

Zorg dat er eerst een fatsoenlijke spits staat.

En ter info: qua publiciteit staat Endo veel hoger aangeschreven in Japan dan Morioka
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 26 jul 2018, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie